7 слайд
Ішкі интеграция «Суды
қорғаңдар!» 5 минут
1. Оқушылар парақшаны алып қабырғаға қарап
оқиды.
2. Жұптасалы.
3. Жұпта бір – біріне
айтады.
Суды қорғаңдар!
Барлық адамзатқа су қажеттілігі ол -
ақиқат.
«Су-өмір нәрі» деп халық бекер
айтпаған болар.Сусыз тіршілік жоқ. Адам, өсімдік және жануарлардың
бәрі сусыз тіршілік ете алмайды. Судың қасиеті өте мол. Су дене
температурасын тұрақтандырады. Азық, қалдық оттегігіні
тасымалдайды. Адам зейінін ашады. Иммунитетті күшейтеді. Тұщы су
қорының азаюуы барлық адамдардың ішкі тыныштығын
бұзады.
Барлық адамдар жер бетіндегі
суды қорғауы тиіс. Суды риясыз шашып, ысырап ету, ол қиянат
жасау.
Егер су құбырының шүмегінен судың тамшылап
тұрғанын көрсең, оны бұрап бекіт. Суды үнемді пайдалану ол -дұрыс
әрекет.
Судың үш күйін адам мінезімен
салыстырсақ, қатал мінезді адамдарды қатты мұзға, жұмсақ мінезді
адамды мамық қарға, қырсық мінезді буға теңеуге
болады.
8 слайд
Бастау, бұлақ, өзен, көл, теңіз сөздерін бір
тақырыппен қалай атаймыз?
Топтың атын тірек сөздермен
қою.
Бастау, бұлақ, өзен, көл,
теңіз.
Сұрақ
Бүгін сабақта нені
қарастырамыз деп ойлайсыңдар?
10 слайд
Жаңа сабақ «Табиғаттағы су»
3 минут
Топтық шығармашылық
жұмыс.
«Өзен суретімен
жұмыс»
Тапсырма. Өзен суретін беру. Суретке
мұқият қарау. Суретке қарындашпен белгі қоюға немесе жазуға
болады.
11 слайд
Сұрақтар беру. 4
минут
1.Өзен қайдан басталып
тұр?
2. Өзеннің ағып жатқан жерін
табыңдар.
3.Өзеннің жолында оған басқа
да өзендер келіп құятын жерлерді табыңдар.
4.Өзеннің суы молайып, көлге
не теңізге келіп құятын жерін табыңдар.
12 слайд
Тапсырма.
4
минут
Өзенге мына түйінді сөздерді дұрыс
орналастырыңдар.
«Саға, салалар, арна, бастау».
Ескерту: «Топтан бір тыңшыны жіберіп байқату
керек» деген ұсынысты айту.
Ауызша мадақтау «
Тамаша!»
13 слайд
Оқулықпен жұмыс 7
минут
Оқулықтағы жерасты суы суретімен
жұмыс.
Сұрақ:
1.Не байқадың? (Стикерлерге жазады) Жеке жаз,
жұпта бөліс, топта талқыла.
2.Жер астының қай жеріне келіп су тоқтайды екен?
Жеке жаз, жұпта бөліс, топта талқыла.
- Су өтпейтін қабатына. Ол саз және граниттен
тұрады.
3.Жер асты суы жер бетіне не түрінде шығады?
Жұпта бөліс, топта талқыла.
Ойларын тыңдау.
-Бұлақ, бастау
4.Су жоқ жерде суды жердің терең қабатынан қалай
шығарады? (Стикерлерге жазады) Жеке жаз, жұпта бөліс, топта
талқыла.
Ойларын тыңдау.
-Артезиан
құдығы
5.Табиғат сыйы суды бағала,
мейірімділікпен қара, қамқорлық жаса деп неге жиі
айтамыз?
Топта ойларыңмен
бөлісіңдер.
Оқушылардың ойын тыңдау.
14 слайд
«Алты ойлау қалпағы» 5
минут Ақ: Қандай жаңаны
үйрендің? Сары: Судың жақсылықтары
туралы сөйлеңіз. Қызыл: Су туралы білген сайын
қандай сезімдер болды?
Жасыл: Су туралы қандай жаңа
ойлар туып отыр? Қара: Неліктен адамдар суды
қорғауды ұмытады ?
Көк: Су туралы ойларды
бақылап, бағыттай аласың ба?
15 слайд
Сұрақ 1
минут
Адам ретінде сүйіспеншілік құндылығын
бойымызға сіңірген кезде қандай қасиеттерге ие боламыз
?
16 слайд
Қорытындылу 1 минут
«Сүйіспеншілік
тамшылары»
Суға мейірімділік, үнемшілдік,
қамқорлық, риясыз жақсы көру қасиеттерін көрсеткен сайын қуаныш,
денсаулық, бақыт бірге жүретінін
ұмытпайық.
Рефлексия 1
минут
17 слайд 2 минут
Үйге
тапсырма. 51-53 б. «Табиғаттағы су»
түсініп оқу, әңгімелеу. «Біздің отбасымыз суды қалай үнемдейді?»
тақырыбында әңгіме жазып келу.
Мадақтау
Барлықтарыңыз сабаққа жақсы
қатыса алдыңыздар.
Тамаша!
Туындаған сұрақтарыңызды жазып
қалдырыңыздар.
18 слайд
Соңғы тыныштық сәті 2
минут
Бәріміз көзімізді жұмып, арқамызды тіктеп, қол –
аяғымызды дұрыс қойып отырамыз. Су туралы естігендерімізді
жүрегімізге сақтаймыз.
Мынау менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау менің басым,
Барлық істі басқарған.
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым,
Барлық істі
атқарған.
|