Табиғаттағы табиғи материалдар. Оларды дайындау және онымен жұмыс істеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғаттағы табиғи материалдар. Оларды дайындау және онымен жұмыс істеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғаттағы табиғи материалдар. Оларды дайындау және онымен жұмыс істеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

ДОІЖО:


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Пәні:

Еңбекке баулу

СЫНЫП:


Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар

саны:

Сабақ

тақырыбы:

Табиғаттағы табиғи материалдар. Оларды дайындау және онымен жұмыс істеу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)

Тақырыптың маңыздылығымен танысады және мұғалімнің көмегімен үлгі бойынша, қауіпсіздік ережесін сақтай отырып әр түрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар: табиғат материалдарының түрлері мен ерекшеліктерін біледі.

Көптеген оқушылар: Өз бетінше жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен термин сөздер:

табиғат, материал, композиция

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Табиғат материалдарының ерекшеліктері туралы түсіндіре алады

Бағалау критерийлері

Табиғат материалын біледі.Табиғат материалдарын ажырата алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды ептілікке және қолға алған жұмыстарын ықыласпен орындауға, шеберліктерін шыңдауға баулу

Пәнаралық байланыстар

Аралас сабақ

АКТ қолдану дағдылары

Аудио жазба

Бастапқы білім

«Жеміс-жидектер» композициясы

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы



1.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату .

2.Психологиялық дайындық.

Топтарға бөлу. Табиғи материалдар әкелу. Табиғи материалдардың

түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отыру

Оқушылардан алдыңғы сабақтағы білімдерін қайталап шығуы.

1. Қандай жеміс компазициясын білесің?

2. Кестелеуге қажетті жіптің түрін қалай таңдайсың?

3. Кесте тігуге неліктен селдір мата дайындаймыз?


Оқулық

Дәптер

Сабақтын ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі





























Сабақтың соңы





Жаңа сабақты түсіндіру:

Мұғалім түсіндірмесі:

 Табиғи материалдан композиция жасауға қажет негізгі және қосымша материалдар туралы түсінік. Пішін жасауға қажетті материал көлемін анықтау (үлкен не кіші, пішіннің динамикалық қимыл бағытын көрсетуге икемдігі және т.б.), материалды өңдеу, әрлеу, үйлестіру, орналастыру, оны орындау реті, бекіту және түрлендіру туралы мағұлматтар беру. Қайыңнан алынатын табиғи маттериалдарға - жапырағы, бұтағы, қабығы, безі, тамыры, тілінін алынған белігі туралы жеке-жеке мағлұмат беру.Табиғи материалды өңдеу алдында материалмен,құралдармен қауіпсіз жұмыс істеу тәсілдері, сабақ барысында сақтықпен жұмыс істеу туралы түсінік беріледі.Табиғи материалдармен пішін немесе композициялық көрініс жасауда табиғи материалды көріп, тани білу, ағаш немесе бұта сынығы, бөлігі, томары қандай екенін пайымдау (қандай пішін түрін жасауға болатыны), шешім қабылдау мәселелеріне түсінік беріп, оқушылардың шығармашылық қиялының кеңейе түсуіне ықпал ету.Сабақтың сарамандық бөлімінде оқушының материалды таңдау, байқау, қажеттісін алып, шаң-тозаңын тазалау, қабығын аршу, өлшеу, кесу, әрлеу, үйлестіру, құрастыру, бекіту, түрлендіру, кептіру, дайын болған бұйымға сын көзбен қарау, орындаған жұмысын түсіндіре білуіне қарай мұғалім оқушының қабілетін, еңбекке деген ынтасын байқайды. Оқушылар еңбектенудің қарапайым тәсілдерін меңгереді, олардың бойында политехникалық таным негізі қалана бастайды. Табиғи материалдар: а) Табиғаттағы жалпақ материалдар: жапырақ, гүл, ағаштың, пияздың, әр түрлі жемістердің қабықтары, сабан, ши. ә) Көлемді табиғи материалдар: жүгерінің сабағы, емен жаңғағы, шырша бүршігі, жаңғақтың қабығы, түрлі жемістердің дәндері мен қабығы. б) Жануартекті заттар: сүйек, тері бөлшектері, мүйіз, тұяқ, құстардың қауырсыны, жұмыртқаның қабығы, жүн. в) Өлі табиғат материалдары: топырақ түрлері, құм, түсті, майда тастар Бекіту: - Бүгінгі сабақтан қандай нәрсе үйрендіңдер? - Табиғи материалдардың басқа материалдардан айырмашылығы неде? - Табиғи материалдарды бір-біріне бекіту үшін не қолданамыз? - Қандай әсер алдық?












Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?




Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1393
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі