2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Табиғаттағы зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату.

Табиғаттағы зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша материал
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



ҰМЖ бөлімі: Физика табиғат туралы ғылым

Мектеп: «С.Нұрниязұлы атындағы мектеп-интернат»

Күні: 06.09.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Мендібаева К.Р

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.2. Табиғаттағы зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату.


Сабақ мақсаттары

  • Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері мен техника жайында мағлұмат алады

  • Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін күнделікті өмірде техникамен байланыстыра отырып қолданады

  • Оқушы өзін және өзгені бағалай алады

Жетістік критерийлері

Табиғатты зерттеудің әдістерін түсінеді өзара байланысын табады және ажырата алады ;Өмірден мысалдар келтіруге дағдыланады

Физикалық құбылыстармен танысады

Бағалау критерийлері

-Білім деңгейін зерделеу;

-Тақырыптың басты идеясын табу;

- Іс-тәжірибеде үйлестіре алу;

- Жағдаяттан шыға білу құзіреті.


Дескриптор:

-тапсырма толық жасалды -3

-тапсырма жартылай жасалды -2

-тапсырма толық жасалмады -1


Тілдік

мақсаттар


  • -Түсініктерін ауызша айтып бере алады.

  • -термин сөздерді меңгереді,

  • -мысалдар келтіріп, ойын тұжырымдайды
























Тірек сөздер:

бақылау

болжам

эксперимент

физикалық заңдар

физикалық теория

Физикалық эксперимент- физический эксперимент - Physical experiment

Теория – теория - The theory

Құрал – прибор - The device

Тәжірибе – опыт - Experience

Сөздікпен жұмыс жасалды.

Құндылықтарды дарыту




«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» арқылы бақылау, теория, эксперимент әдістерін табиғатта болып жатқан құбылыстармен байланыстыра отырып меңгерту

Пәнаралық байланыстар

Математика, география,тарих, жаратылыстану,астрономия

АКТ қолдану дағдылары

Презентация АКТ көмегімен ұсыну

Бастапқы білім


Физика – табиғат туралы ғылым екенін және табиғатта болып жатқан құбылыстарды айтады.Физиканың мақсатын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



























Суреттер сөйлейді (топтық жұмыс)













«Жигсо» (15 минут)

(топтық жұмыс)

Мәтінмен жұмыс









Тілдік мақсат













Сергіту сәті









































Топтық жұмыс









Жеке жұмыс








Мұғалім: 1.0.Ұйымдастыру кезеңі.

1.1.Оқушылармен амандасу

1.2. «Шаттық шеңбері» арқылы психологиялық сабаққа дайындық,көңіл- күйін анықтаймын

1.3.Топта мазайка әдісі арқылы бөлемін

Суретті оқушынына қарай 5 бөлікке бөлемін, сол суретті құрастыру арқылы мағынасы ашылады.Сонда тақырыптың мазмұнының ашылуына қарай «бақылау», «эксперимент», «теория» , «физика және техника» деп 4 топ болады


Үй тапсырмасын тексеру:

Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасы сұралады (сұрақ-жауап әдісі «ия» , «жоқ»)



Дескриптор: 1.ойын дәлелдейді

2.табиғат құбылыстары біледі

3.ұғымдарға мысал келтіре алады


Мадақтау , қол шапалақтау




Тақырыпты бөліп бердім, сол арқылы оқушылар топ бойынша жауап береді және қарама - қарсы топ сұрақ қойып өз пікірлерін ортаға салады.

Төрт топ берілген бөлімге байланысты тақырыпты топ болып қорғау ( постер қорғау)

Физикалық эксперимент - физический эксперимент - Physical experiment

Теория – теория - Тheory

Құрал – прибор - The device

Тәжірибе – опыт - Experience

«Табиғат аясында саяхат» атты сергіту сәті

«Біз казір нұрын төққен,кең даланың ұзын,соқпақ жолымен жүріп,саяхатымызды бастаймыз»(Балалар аяқтарымен тарсылдатады)
• Алдымызда көк майсалы шалғын,аяғымыздың астында жұмсақ шөптер. (Аяқтарымен көк шөптің үстінде сырғанағандай сыңай танытады.
• Міне мен өзен жағалауына да келіп жеттік,аяғымыздың астында құм сусылдап жатыр,(Алақандарын бір-біріне ысқылайды).
• Мына ағаш көпір арқылы өзеннен өтеміз.(Тізелерін жоғары көтеріп,алақандарын шапалақтайды).
• Өзеннің арғы беті батпақтау екен,бір төмпешіктен екіншісіне секіріп өтейік.(Екі аяғымен секіреді).
• Айналамызда қалың тал өсіп тұр,оның ұзын,майысқан бұтақтарын жел тербейді. (Қолдарын жоғары көтеріп ,ары бері қозғайды)
• Алдымызда үлкен жыра бар,аттап өтейік.(Үлкене адым жасап секреді)
• Оң жағымызбен сол жағымызда алқызыл түске еніп,албырап пісіп,жидектер өсіп тұр,сыйға тарту үшін теріп алайық.(Оңға, солға еңкейіп,отырып тұрады)
• Мына алдымыздағы қалың өскен шалғыннан өтіп көрейік.(Тізелерін жоғары көтеріп жүріп өтеді).
• Міне көздеген жерімізге де келіп жеттік!

Зерттеу әдісінің өмірдегі көрнісі (Эксперименттік тапсырмалар)


1-топ .Сызғыш, пішіні дұрыс денелерді бере отырып, ауданы мен көлемін өлшеу

2-топ. Сағат, доп, метрлік лентаны пайдаланып дененің жылдамдығын анықтайды

3-топ таразы және кез-келген денелерді пайдалана отырып дененің массасын анықтайды

4-топ Физика мен техника арасындағы байланысты мысалға ала отырып көрініс көрсету

Дескриптор:

1.Құрал-жабдықтың қолдану әдісін біледі

2.Анықтайтын шаманы есептеп таба алады

3.Топпен жұмыс жасап,қорытындылай алады


«Жалғасын тап»

  1. Болжам------

  2. Бақылау----------------------

  3. Эксперимент..........................

  4. Теориялық зерттеу...........................

  5. Телескоп ...................









Суреттер қиындысы



















плакаттар























Әлеуметтік желі





























құралдар











Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы

5минут

Кері байланыс:

«Табыс ағашы»

«Табыс ағашы» арқылы топқа берілген стикерге сабақты қалай меңгергендігі жөнінде пікірлерін жазып,табыс ағаштарына жапсырады


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңс ақталуы


Барлық оқушылар: Бүгінгі игерген материалдар келесі сабақтардың негізі болатындықтан, тақырып бойынша теориялық білімдерін барлық оқушыларда қалыптастыру.

Оқушылардың көпшілігі табиғатты зерттеудің әдістерін түсінеді және физика мен техниканың өзара байланысын меңгереді

Алдағы тақырыптың түсінуін мен топтық жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау , «Жигсо», «жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты түсінді

Үй жұмысын түсінуін сұрақ-жауап әдісі арқылы және өзара бағалау әдісі арқылы ұсындым

Үштұғырлы тіл арқылы терминология сөздерін қолдан

Қалыптастырушы бағалау,топтық бағалау,өзін-өзі бағалау

Кері байланыс алдынды








Оқушы құрал-жабдықтар мен жұмыс жасағанда өздерінің және басқалардың денсаулығына, мектеп мүлкіне жауапкершілікпен қарау.

Алынған нәтижені талқылау барысында креативті, сыни тұрғыдан талқылау. Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасауы, мұғаліммен біріге отырып жаңа білім алуға әрекет етуі олардың өзара және мұғаліммен қарым -қатынасын нығайтады. Олар өз пікірін айтуға дағдыланады.Тілдік дағдылары қалыптасады.











14 Қараша 2018
423
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі