Мұғалім: 1.0.Ұйымдастыру
кезеңі.
1.1.Оқушылармен
амандасу
1.2. «Шаттық
шеңбері» арқылы психологиялық сабаққа
дайындық,көңіл- күйін анықтаймын
1.3.Топта мазайка әдісі
арқылы бөлемін
Суретті оқушынына қарай
5 бөлікке бөлемін, сол суретті құрастыру арқылы мағынасы
ашылады.Сонда тақырыптың мазмұнының ашылуына қарай «бақылау»,
«эксперимент», «теория» , «физика және техника» деп 4 топ
болады
Үй тапсырмасын
тексеру:
Топқа бөлу арқылы үй
тапсырмасы сұралады (сұрақ-жауап әдісі «ия» ,
«жоқ»)
Дескриптор: 1.ойын
дәлелдейді
2.табиғат құбылыстары
біледі
3.ұғымдарға мысал
келтіре алады
Мадақтау , қол
шапалақтау


Тақырыпты бөліп бердім,
сол арқылы оқушылар топ бойынша жауап береді және қарама - қарсы
топ сұрақ қойып өз пікірлерін ортаға
салады.
Төрт топ берілген бөлімге
байланысты тақырыпты топ болып қорғау ( постер
қорғау)
Физикалық эксперимент - физический эксперимент - Physical
experiment
Теория – теория - Тheory
Құрал – прибор - The device
Тәжірибе – опыт -
Experience
«Табиғат аясында
саяхат» атты сергіту сәті
• «Біз казір нұрын
төққен,кең даланың ұзын,соқпақ жолымен жүріп,саяхатымызды
бастаймыз»(Балалар аяқтарымен тарсылдатады)
• Алдымызда көк майсалы шалғын,аяғымыздың астында жұмсақ шөптер.
(Аяқтарымен көк шөптің үстінде сырғанағандай сыңай танытады.
• Міне мен өзен жағалауына да келіп жеттік,аяғымыздың астында құм
сусылдап жатыр,(Алақандарын бір-біріне ысқылайды).
• Мына ағаш көпір арқылы өзеннен өтеміз.(Тізелерін жоғары
көтеріп,алақандарын шапалақтайды).
• Өзеннің арғы беті батпақтау екен,бір төмпешіктен екіншісіне
секіріп өтейік.(Екі аяғымен секіреді).
• Айналамызда қалың тал өсіп тұр,оның ұзын,майысқан бұтақтарын жел
тербейді. (Қолдарын жоғары көтеріп ,ары бері қозғайды)
• Алдымызда үлкен жыра бар,аттап өтейік.(Үлкене адым жасап
секреді)
• Оң жағымызбен сол жағымызда алқызыл түске еніп,албырап
пісіп,жидектер өсіп тұр,сыйға тарту үшін теріп алайық.(Оңға, солға
еңкейіп,отырып тұрады)
• Мына алдымыздағы қалың өскен шалғыннан өтіп көрейік.(Тізелерін
жоғары көтеріп жүріп өтеді).
• Міне көздеген жерімізге де келіп
жеттік!
Зерттеу әдісінің өмірдегі
көрнісі (Эксперименттік тапсырмалар)
1-топ .Сызғыш, пішіні дұрыс
денелерді бере отырып, ауданы мен көлемін
өлшеу
2-топ. Сағат, доп, метрлік
лентаны пайдаланып дененің жылдамдығын
анықтайды
3-топ таразы және кез-келген
денелерді пайдалана отырып дененің массасын
анықтайды
4-топ Физика мен техника
арасындағы байланысты мысалға ала отырып көрініс
көрсету
Дескриптор:
1.Құрал-жабдықтың қолдану
әдісін біледі
2.Анықтайтын шаманы есептеп
таба алады
3.Топпен жұмыс
жасап,қорытындылай алады
«Жалғасын
тап»
-
Болжам------
-
Бақылау----------------------
-
Эксперимент..........................
-
Теориялық
зерттеу...........................
-
Телескоп
...................
|