Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушымен пән мұғаліміне
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:6

Қатысқандарсаны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері


Оқу мақсаттары

6.1.1.2- Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату

Сабақтың мақсаты

Табиғатты зерттеудіңғылымиәдістерінажырату

Бағалау критерийі:

Табиғаттызерттеудіңғылымиәдістерінaжыратады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Тілдік мақсаттар:

Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттар:

Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

Табиғатты зерттеудің мәні неде?

Табиғатты зерттеуге қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болады?

Жазылым бойынша ұсыныстар:оқушылар терминмен жұмыстанады, тапсырмаларды дәптерге түсіруге жұмыстанады

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Қазақша

Орысша

ағылшынша

Бақылау

наблюдать

Supervision

Болжам

гипотеза

hypothesis

Эксперимент

эксперимент

Experiment


Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

топтық жұмыс, диалогты қарым қатынас орнату,өз бетімен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру

Пәнаралықбайланыс

Жаратылыстану математика

Алдыңғы білім


Физика ғылымымен танысып, оның нені зерттейтінін біледі, өмірмен байланыстырып мысалдар келтіре алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

6 минут

І. Ұйымдастыру

1.1 Cәлемдесу

1.2 Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

1.3 Түгелдеу

ІІ. Үй тапсырмасының орындалуын тексеру.

Үй тапсырмасын бағалауға арналған дескриптор:

  1. «Табиғат» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

  2. Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздерді, мақалдар мен мәтелдерді білесіңдер?

  3. Табиғат құбылыстары деп нені айтамыз?

  4. Қандай табиғат құбылыстары физикалық құбылыстарға жатады?









Сабақтыңортасы

15минут


























18 минут

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұматты білу

Оқушылар топ бойынша кітаптағы тақырыппен танысып, топта талдайды,сонымен қатар топта қорғауға бір оқушы тағайындап,сол оқушы басқа топқа түсіндіреді. Топтың басқа мүшелері басқа топтың ақпараттарын алып, қорытындылайды.Сөйтіп бір-бірімен ақпарат алмасады

Бағалау критерий:Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратады

1-топ.Зерттеу әдістерін топтастырып, бақылау әдісіне тоқталады, (бақылау тобы )

2-топ.Эксперименттің басқа ғылыми әдістерден ерекшелігі неде?(эксперимент тобы)

3-топ.Физикалық теория құрамын анықтайды.(физикалық теория тобы)

IV. «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлу.( 1- ші топқа бөлгенде сурет бойынша бөлінсе, енді сол суреттің артында 1,2 сандар жазылып тұрған бойынша бөлінеді)

1

2

1

2

V. «Тәжірибелерге саясат» әдісі:

Топ ішінде өзара қызметтерге бөлісу:

Бақылаушы ( тәжірибелерді бақылап, теориялық талдау жасайды)

Экспериментатор (жұмыс барысын баяндау)

Болжаушы (ғылыми болжамды ұсынушы)

Мақсаты:Табиғатты зерттеудің әдістерін ажырату;

1 тапсырма

Қажетті жабдықтар: бір стакан су, лимон, қасық, сода.

Тапсырманы орындау реті: Бір стақан суға аздаған лимон шырынын қосып араластырыңдар.Осыдан кейін бір шай қасық ас содасын қосыңдар.

Қандай құбылысты байқаладыңыздар? Топпен талқылып,дәптерлеріңызге түйінін жазыңыз.

2 тапсырма:;

Қажетті жабдықтар: түтікше, жылы суы бар стакан, сұйық май

Тапсырманы орындау реті: Шырын ішуге арналған түтікшенің көмегімен жылы суы бар стаканның түбіне бір тамшы сұйық майды үрлеңдер. Түтікшеден шыққан мезеттен бастап май тамшысының пішіні қалай өзгеретінін сипаттаңдар.Май тамшысы жоғары қарай көтерілгенде және су бетіне қалқып шыққанда оның пішіні қалай өзгереді?

Өлшемі әртүрлі түтікшелерді пайдаланып осы процесті бақылаңдар және сипаттаңдар? Топпен талқылып,дәптерлеріңызге түйінін жазыңыз.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Эксперименттік

әдіспен тексерудіүйренеді

Тәжірибелік жұмыстың тақырыбын белгілейді


Жұмысқа қажетті құрал-жабдықтарын анықтайды


Тәжірибелік жұмыстың мақсатын түсінді


Тәжірибелік жұмыстың сұлбасын (суретін, схемасын) салды


Тәжірибелік жұмыстың барысын баяндайды


Тәжірибелік жұмыстың нәтижелерін көрсетеді


Тәжірибелік жұмыстың қорытындысын жасайды

Бағалау критерийі

Дескриптор

Эксперименттік

әдіспен тексерудіүйренеді

Тәжірибелік жұмыстың тақырыбын белгілейді


Жұмысқа қажетті құрал-жабдықтарын анықтайды

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі

Плакаттар, фломастерлер, оқулықпен жұмыс.







































бір стакан су, лимон, қасық, сода.









түтікше, жылы суы бар стакан, сұйық май








Сабақтыңсоңы

6 минут


VI.«Ой- толғаныс» Деңгейлік тапсырмалар.

Зерттеу жүргізудің мақсатын түсіну, өз болжамдарымен қорытындыларын жасай алу.

1-деңгей:Төменде көрсетілген физикалық құбылыстардың қайсысын зерттеу кезінде эксперимент әдісін қолдану жеңілірек?

Найзағай немесе қағаз ұшағының ұшуы

2-деңгей:Кемпірқосақ пен Найзағайды зерттеу

Кезінде ғылыми әдістің қандай түрін қолданасыз

3-деңгей

Жайна мен Сұлтан Галилейдің түрліденелердің құлауы туралы тұжырымдарынтексеруге ұйғарды. Жайна төбеден мұзсүңгілерінің қашан құлайтынын күтті, ал Сұлтан биік көпірден ұсақ тастардылақтырды. Балалардың қайсысы эксперимент, қайсысы бақылау жүргізді?

Өз жауабыңызды дәлелдеңіз.

Дескриптор Білім алушы

- бақылауды көрсетеді

- экспериментті көрсетеді

-жауабын түсіндіреді

Өз жауабыңызды дәлелдеңіз.

Тапсырмаларды орындағаннан кейін оқушылар алдарындағы стикерлермен «Бағдаршам» әдісі бойынша өзін–өзі формативті бағалайды.

Үй тапсырмасын беру

Кері байланыс

Бірінші баспалдақ: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұматтар білемін.

Екінші баспалдақ: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алып, зерттеудің маңызын түсіндім

Үшінші баспалдақ: Зерттеу жүргізудің мақсатын түсініп, өз болжамдарымен қорытындылай аламын.

Топшамалар


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2019
562
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі