2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Табиғи жарық көздері дегеніміз не?

Табиғи жарық көздері дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім ұстаздарға
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Пән: Мектеп: №17 орта мектеп

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі Мұғалімнің есімі: Алибекова Гүлнар Сабыровна

Күні : Қатысқандар саны:

Сынып: 1-сыныпҚатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Табиғи жарық көздері дегеніміз не?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;

1.1.2.3 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

Сабақтың мақсаты:

Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;

Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

Барлық оқушылар: табиғи және жасанды жарық көздерін ажырата алады;

Көптеген оқушылар: қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасай алады.

Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.


Бағалау критерийлері:

Табиғи және жасанды жарық көздерін біледі (мысалдар келтіреді) және ажырата алады.



Тілдік мақсаттары:

Оқушылар: Табиғи және жасанды жарық көздері тақырыбына қатысты сөздер мен терминдерді біледі және қолданады:

Табиғи; естественный

Жасанды; ескусственный

Көзі; источник света

Жарық; источник света


Құндылықтарды дарыту:

Қоғам қолдайтын және адамдардың көпшілігі мойындайтын белгілі нысандардың және құбылыстардың, адамдық қасиеттер мен өзін өзі ұстау ережелерінің тұлғалық және әлеуметтік-мәдени маңыздылығы

Пәнаралық байланыс:

Дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары:

Жаңа сабақты ашу мен сабақ ортасы кезіндегі бейнежазба, суретпен жұмыс.

Бастапқы білім:


Жарық көздері туралы түсініктерін кеңейтеді.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

  1. Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар:

Сабақтың басы



(5 мин.)




Зейінін шоғырландыру

Психологиялық ахуал

Армысың досым,

Кел, маған қосыл (қолымен шақырады).

Алақанға салып алақан,

Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды).

  1. Жер шарындай айналып,

  2. Әлемге жарық ұқсайық (айналады).

  3. Қолымызды көтеріп,

  4. Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады).

  5. Ортамызда күн нұры,

  6. Құшаққа оны алайық (құшақтасады).

  7. Ойын «Кім тапқыр?»

Оқушыларға жұмбақтар жасырылады. Оқушылар шешуін табады.



  1. Қараңғыда жымыңдай жанады,

  2. Жарық түссе бірден сөніп қалады (Жұлдыз)

  3. Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады. /Күн/

  1. Кейде орта, кейде толы бір тегене,

Көрінер кейде күндіз, кейде түнде,

Бетіне ақ шағыдан перде тартқан,

Балалар, ойлап қара, бұл немене? /Ай/



-Балалар, жұмбақтардың шешуі не болды?

Жарық көздері екіге бөлінеді. Олар Табиғи және жасанды жарық көздері.

-Балалар, біздің кабинетімізде қандай жарық көздері бар?

-Олар жарық көздерінің қай түріне жатады? Неліктен?

/оқушылардың жауаптарын тыңдау/

  1. Тәуліктің күндізгі және түнгі уақыттарын көрсететін cюжетті суреттер.

Сабақтың ортасы

(27 мин)















































































































































Сабақтың соңы

13 минут

  1. Жарық табиғи және жасанды болып екіге бөлінеді. Жарық майда бөлшектер ағыны әрі электромагнитті толқын болып табылады.Ай жарығы күн сәулесінің шағылуынан пайда болады. Күн — қызған газды шар. Күн сәулесіне тура қарауға болмайды.

  2. Ұ. Бағдаршам әдісі арқылы бағалау( қ.б)

  3. Ұ:тапсырма:

* Қандай табиғи жарық көздерін білесіңдер?



*Табиғи жарық көзін жасанды жарық көзінен ажыратыңдар?





  1. - Балалар табиғи және жасанды жарық көздерінің арасында айырмашылықтар барма? (ия,бар!)

  2. - Қандай айырмашылықтар? (Жасанды жарықты адамдар қолмен жасай алады, ал табиғиды қолмен жасау мүмкін емес.)

  3. - Дұрыс айтасыңдар!яғни табиғи жарық көздері ол табиғи құбылыс болып табылады. Сол себепті адамдар,(мысалы:күн, ай, жұлдыз,найзағай,от)сияқты табиғи құбылыстарға жақындап, ұстай алмайды.

Суретте қолданылған суреттердің сөздік терминдерін анықтау.

Қ.б Оқушылардың табиғи жарық көздерін білетінін анықтау


Ө.ж:

- балаларды үш топқа бөлу: ай, күн, жұлдыз;

Тапсырма: Суреттегі жарық көздерінен табиғи жарық көздерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті қарындашпен қоршаңыз.

1


2


3




4


5


6




7


8


9




10


11




12


.Қ.б Жұптасу жұмыстарын тексеру.

Қасындағы жұбынан сұрау.

жарық көздерінің суреттері





















АКТ-ны қолдану











жарық көздерінің суреттері



































Үлестірме суреттер

Дескриптор

Бағалау крийтериі.

1.Табиғи және жасанды жарық көздерін білді және ажырата алады.








  1. Оқушылар:

  2. әртүрліжарықкөздерініңжарықшығаратынынбіледі;

  3. табиғижарықкөздеріннегізгібелгілерарқылыажыратады;

  4. күнсәулесініңбарлықтіріағзаларүшінқажетекенінбіледі;








    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?



    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?






    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Оқушыларды білім дағдыларына қарай саралап.Үлгерімі төмен оқушыларға жеңіл сұрақтар қою:

    • Май шам жарық көздерінің қай түріне жатады?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беру.

    Мақтау

    Мадақтау

    Жылы шырай таныту

    Қолдау көрсету

    Ынталандыру

    Қолпаштау

    Қошеметтеу

    Бағдаршаммен бағалау:




    Ширату жаттығу: «кедергіден өту».

    Сабақ бойынша рефлексия


    -Қане, балалар!

    Оқыдық, салыстырдық.

    Сөздік жұмыс жасадық,

    Соныменен сабақта

    Нені оқып үйрендік?

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі: (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?





    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады:

    (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?





















    13 Желтоқсан 2018
    471
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі