Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
-
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Ресурстар:
-
|
Сабақтың
басы
(5
мин.)
|
Зейінін
шоғырландыру
Психологиялық
ахуал
Армысың
досым,
Кел, маған қосыл (қолымен
шақырады).
Алақанға салып
алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан
ұстайды).
-
Жер шарындай
айналып,
-
Әлемге жарық ұқсайық
(айналады).
-
Қолымызды
көтеріп,
-
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке
созады).
-
Ортамызда күн
нұры,
-
Құшаққа оны алайық
(құшақтасады).
-
-
-
Ойын «Кім
тапқыр?»
-
Оқушыларға жұмбақтар жасырылады. Оқушылар
шешуін табады.
-
Қараңғыда жымыңдай
жанады,
-
Жарық түссе бірден сөніп
қалады (Жұлдыз)
-
-
Таңмен көзін
ашады,
Әлемге нұрын
шашады. /Күн/
-
-
Кейде орта, кейде толы бір
тегене,
Көрінер кейде күндіз, кейде
түнде,
Бетіне ақ шағыдан перде
тартқан,
Балалар, ойлап қара, бұл
немене? /Ай/
-Балалар, жұмбақтардың шешуі не
болды?
Жарық көздері екіге бөлінеді.
Олар Табиғи және жасанды жарық
көздері.
-Балалар, біздің кабинетімізде қандай жарық
көздері бар?
-Олар жарық көздерінің қай түріне жатады?
Неліктен?
/оқушылардың жауаптарын
тыңдау/
|
-
Тәуліктің күндізгі және түнгі уақыттарын
көрсететін cюжетті суреттер.
|
Сабақтың
ортасы
(27
мин)
Сабақтың
соңы
13
минут
|
-
-
Жарық табиғи және жасанды болып екіге
бөлінеді. Жарық майда бөлшектер ағыны әрі электромагнитті толқын
болып табылады.Ай жарығы күн сәулесінің шағылуынан пайда болады.
Күн — қызған газды шар. Күн сәулесіне тура қарауға
болмайды.
-
-

-
-
Ұ. Бағдаршам әдісі арқылы
бағалау(
қ.б)
-
-
Ұ:тапсырма:
* Қандай табиғи жарық көздерін
білесіңдер?
*Табиғи жарық көзін жасанды
жарық көзінен ажыратыңдар?
-



-
- Балалар табиғи және жасанды жарық
көздерінің арасында айырмашылықтар барма?
(ия,бар!)
-
- Қандай айырмашылықтар? (Жасанды жарықты
адамдар қолмен жасай алады, ал табиғиды қолмен жасау мүмкін
емес.)
-
- Дұрыс айтасыңдар!яғни табиғи жарық көздері
ол табиғи құбылыс болып табылады. Сол себепті адамдар,(мысалы:күн,
ай, жұлдыз,найзағай,от)сияқты табиғи құбылыстарға жақындап, ұстай
алмайды.
▪
Суретте қолданылған
суреттердің сөздік терминдерін
анықтау.
Қ.б Оқушылардың табиғи жарық көздерін
білетінін анықтау
Ө.ж:
- балаларды үш топқа бөлу: ай, күн,
жұлдыз;
Тапсырма: Суреттегі жарық көздерінен табиғи
жарық көздерін білдіретін суреттердің астындағы санды жасыл
қарындашпен, жасанды жарық көздерін білдіретін санды көк түсті
қарындашпен қоршаңыз.
-
-

1
2
3

4
5
6

7
8
9

10
11
12
.Қ.б Жұптасу жұмыстарын
тексеру.
Қасындағы жұбынан
сұрау.
|
жарық көздерінің
суреттері
АКТ-ны
қолдану
жарық көздерінің
суреттері
Үлестірме
суреттер
|
Дескриптор
Бағалау
крийтериі.
1.Табиғи және жасанды жарық
көздерін білді және ажырата
алады.
|
-
-
Оқушылар:
-
әртүрліжарықкөздерініңжарықшығаратынынбіледі;
-
табиғижарықкөздеріннегізгібелгілерарқылыажыратады;
-
күнсәулесініңбарлықтіріағзаларүшінқажетекенінбіледі;
|
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Оқушыларды білім дағдыларына
қарай саралап.Үлгерімі төмен оқушыларға жеңіл сұрақтар
қою:
Қабілеті жоғары оқушыларға
қосымша тапсырма беру.
|
◄
Мақтау
◄ Мадақтау
◄Жылы шырай
таныту
◄Қолдау
көрсету
◄Ынталандыру
◄Қолпаштау
◄Қошеметтеу

Бағдаршаммен
бағалау:
|
Ширату жаттығу: «кедергіден
өту».
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
-Қане,
балалар!
Оқыдық,
салыстырдық.
Сөздік жұмыс
жасадық,
Соныменен
сабақта
Нені оқып
үйрендік?
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі: (оқыту туралы да, оқу туралы
да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады:
(оқыту туралы да, оқу туралы
да ойланыңыз)?
|