Материалдар / Табиғи материалдардан жасалатын бұйым нобайын орындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғи материалдардан жасалатын бұйым нобайын орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұйымдардың нобайын дайындау көркемдік материалдармен құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2021
490
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп: №5 мектеп-лицей

Күні: 12..12.20ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Құдабаева.А.Б.

Сынып 6 в




Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтақырыбы

Табиғи материалдардан жасалатын бұйым нобайын орындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау.

Сабақмақсаттары

Бұйымдардың нобайын дайындау

көркемдік материалдармен құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Табиғи материалдардың пішіндерін анықтап, әр түрлі бейнелермен ұқсастықтарын іздеп табу.

Жұптасып шығармашылық жұмыстың нобайын орындау

Бағалау критерийлері

Табиғи материалдардың түрлі бейнелермен ұқсастықтарын табады.

Шығармашылық идеяларына байланысты нобайлар орындайды.

Тілдік мақсаттар


көркемдік жазбасы ерекшеліктеріне сипаттама береді;

өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында).

Пәнгетән лексика мен терминология:

Батик, гжель, хохлома, көркем жазба, сызық сурет, ою-өрнек композиция


Құндылықтардыдарыту




Осы сабақтабалалардыңбойынакелесіқұндылықтарқалыптастырылады: тарихимұрағасыйластық, оқушылар арасында бір біріне сыйластық, академиялық шыншылдық

Пәнаралық байланыстар

Биология, тарих, сызу пәндерімен тығыз байланыста болады.

АКТ қолдану дағдылары

Шығармаш



ылық идеяларын іске асыруда АКТ қолданады .

Бастапқы білім


Табиғи және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық пен механикалық қасиеттерін және олардың қолдану аясын анықтау және сипаттау.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

1-2 мин







1мин











1мин

Психологиялық даярлық



тексеру

6 мин



2мин

Сәлеметсіңдер ма балалар?

бүгін сыныпта сабақтан қалған оқушы жоқ сияқты олай болса парта үстінде жатқан суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеміз Бұл топқа бөліну пазл деп аталынатыны білесіңдер.суретте Хахлома өрнегі құрастырылса Хахлома жазуы бар үстелге тобыңызбен барып отырасыздар. Сол сияқты Гжель. Батик.

Енді тобымызда табысты жұмыс жасау үшін жаңа топ құрамдарымен амандасып алайықшы .

Ағылшын орыс қазақ ұлттарының амандасуы.

Сәлеметсіңбе досым?

Hellomyfriend?

Здраствуй друг ?

Гжель ,хахлома, Батик өнерінің түрлерін тарихын ерекшеліктерін

Өз бетінше Зерделеуге қосымша мәліметтер табуға бергенмін , әр топ

үй тапсырмасын постерде қоғайсыздар.

Кез келген әдісті қолданамыз.

Венн диограммасы арқылы қазақтың ұлттық өнерімен салыстыру.


Суреттер







Пазл















Қағаз, маркер.







Венн диаграммасы

Қызығушылығын

ояту

2мин

мақсат қою



1мин





Сабақтың ортасы



Кітаппен жұмыс 2мин

Дәптермен жұмыс 5мин





1мин

Слайд 3мин

мин



Қағазға үлгі салу 10 мин










. Табиғи материалдарға нелер жатады? 
Табиғи материалдарға талдың қабығы,бұтақтар, тал түбірі, құм ,жапырақ,гүл күлтелері, кепкен жемістер, сабанжәне тағы басқа эаттар жатады. 
Әсем бұйымдар жасау үшін табиғи материалдардың қасиеттері және олармен жұмыс істеу тәсілдері жөнінде белгілі бір білім керек болады. 
Бұйымдар жасалатын негізгі табиғи материалдар 
Табиғи материал түрлері Түр түсі қасиеті Не жасауға болады? 
Әр түрлі ағаш бұтақтары Иілгіш Қол, аяқ, мойын,жіңішке таяқша 
Қоға үлпілдегі Жұмсақ,кесуге қолайлы Қонжық, қоян 
Жер жаңғағы Тесуге,кесуге оңай жеңіл Әр түрлі ойыншықтар,жәндіктер 
Грек жаңғағы Тең екі бөлікке бөлінеді Аққу, тасбақа,қоңыз,балапан 
Әр түрлі орман жаңғақтары Қатты, түстері әртүрлі Ойыншық басының бейнесі 
Шырша мен қарағай бүрлері Жақсы желімде Адамның, жануарлардың кеудесі 
Қайың қабығы Мықты, иілгіш, тығыз Ойыншықтар 
Ағаш қабығы Қалың, қатты Тұғыр 
Мүк Тез желімделеді Түктері әр түрлі 
Жапырақтар Өте әсем,әр түрлі Көбелек, құстар, балық 
Құс қауырсыны Жұмсақ мамық Құс бейнесі 

Табиғи материалдармен жұмыс жасауға арналған құрал- саймандарға тоқталайық. 
Түрлері Сипаттама 
Біз жіңішке,тұтқалы,инелі,темірден жасалған 
Қайшы ұштары жұмыр 
Пышақ шағын,үшкір емес 
Ине сабағы арнаулы матада қадаулы 
Қысқаштар сымдарды бұрауға,қиюға 
Лак түрлері жылтыратып сәндеуге,өңдеуге 

Төрт сурет бір әріп ойынй бойынша

суреттерге қарап бүгінігі күннің жаңа тақырыбының негізіг сөзін табу.

Қазақша Нобай орысша Эскиз ағылшынша sketch деп айтылады.

Сабақтың мақсатын қояйықшы. Бүгінгі сабақтан не күтесің ? Бүгін не білгің келеді?

Нобай туралы түсінік.

Ой қозғау сұрағы:

-Нобай дегеніміз не?

-Нобай не үшін керек?

Қандайда болмасын затар сол затардың бөлшектерін жасамас бұрын сызбасы, техникалық суреті, нобайы орындалады. Одан нәрсенің құрлысы, өлшемдері және кескінін, қандай материалдан жасалатыны жөнінде білуге болады.

Дәптерді ашып сабақтың тақырыбын дәптерге жазамыз.

Нобай, эскиз , sketch сөзін жазамыз.

Гжель. хахлома және батик өнерінің үлгісін салу,нобайын салу.

Кітаппен жұмыс.29 бет шығармашылық жұмысқа арналған эскиздер тұр, осы эскиздер бойынша немесе шығармашылық жұмыс өз қалауымызша үлгі саламыз.Слайд бойынша салыну үлгісіне қарасақ болады.

Осы сабақта оқушылар өздерінің жинақтаған материалдарын ортаға салып, жұптасып шығармашылық жұмысына кіріседі. Жұмысты бастамас бұрын жинақталған материалдарын зертттеп, пішіндерін анықтайды. Әр түрлі бейнелермен ұқсастықтарын іздейді және сараптама жасайды. Осы зерттеулерге сүйене, қолданатын материалдарын есепке алып бейне жобаларының нобайларын орындайды.

Нобай орындау кезінде материалдарының ерекшеліктеріне назар бөлу шарт. Әр бөлшектін қалай біріктіріліп, қосылатынын анықтаулары қажет. Нобай нұсақаларында құрастыру жолдары көрсетілуі керек. Мысалы: бұранда арқылы, шеге арқылы, желімдеу немесе байлау т.б.

Жұмыс барысында жұппен орындаған нобайларын талқылап тиімді пікірлерді ескере отырып жұмыстарын жетілдіреді.

Бұйымның нобайын орындау.

Топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді.Қолдарында бар материалдармен әр топқа тапсырмалар беріледі.Мысалы: тасбақа,бағдаршам,балапан қораз,қарапайым ойыншықтар бейнесін жасаймыз. 

Төрт сурет бір әріп































Слайд

Сабақтыңсоңы

5 мин

Сабақтыңсоңындаоқушылармен бірге нобайлардың көрмесін өткізіп, қажетті материалдар мен құралдарын таңдауына ұсыныс жасау

Масштабы дұрыстығы

Пропоциясы

Компазициясы

Суреттің көркемділігі

Гжель.Хахлома Батик өнерінң негзгі өрнегінің сақталуы

Дискриптер бойынша мен қандаймын оқушы өзіне бағалайды.



Қорытындылау

2мин



Күнднліктерінеөзбағаларынқою

Бүгінгісабақта мен қандаймын.







Күн, бұлт, жаңбыр.


Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Оқушылардың жеке қабілеттеріне байланысты жұмысты орындау үшін техниканы таңдауы және әр оқушыға қойылатын сұрақтар бойынша саралау іріктеледі












Тақырыпты менгеруін тексеруге арналған сұрақтар, пр











актикалық жұмыстың көрмесі және қалыптастырылған критерийлер негізінде бағаланады

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатынҚауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


















Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!