Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Педагогтің аты-жөні

    Касымкулова Дидар Сагынтаевна

    Күні:


    Сабақ

    №3-4

    Сынып:

    Қатысушылар саны: -

    Қатыспағандар саны: -

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғи қоректік тізбекті салыстыру 

    Сабақтың мақсаты

    Әртүрлі экожүйелерде мекен ететін ағзалардың мысалында қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастыру

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен амандасып, түгелдеу.

    Ынтмақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Оқушылар амандасып,
    сабаққа назар аударады



    Сабақтың ортасы
























































    1-тапсырма

    1. Суретте бейнеленген ағзалардың ішінде тұтынушыларды ата

    2. Суретте бейнеленген ағзалардың ішінде қай ағзалар түзушілерге жатады?

    3. Бұл жануарлар табиғи ортада бір-бірімен қандай байланыста болуы мүмкін?



    2-тапсырма

    Қиылған карточкалар бойынша терминдерді анықтамалармен сәйкестендіреді.

    Терминдер

    Terminology

    Definition

    Етқоректілер

    carnivores

    animals that eat other animal

    Экологя

    ecology


    the study of how living (biotic) and nonliving (abiotic) parts of the environment interact with each other.


    Экожүйе

    ecosystem


    a system formed by the interaction of a community of organisms with their physical environment.


    Қоректік тізбек

    food chain

    a system that carries energy through living organisms

    Етпен және шөппен қоректенетін ағзалар

    omnivore

    animals that eat both plants and animals

    Жыртқыштар

    predators

    animals who hunt their food

    1реттік тұтынушылар

    primary consumers


    the first level of the food chain after producer - an herbivore or omnivore which eats plant life


    Өндірушілер

    producers


    plants are the producers in the food chain because they are the cause of passing food energy


    Абиотикалық

    abiotic

    nonliving factors in the environment. The abiotic factors of the environment include light, temperature, soil, climate and atmospheric gases.

    Биотикалық

    biotic


    pertaining to life or living things.




    3-тапсырма

    Назарларыңа ұсынылған бейнебаянды мұқият көре отырып, төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

    Сұрақтар:

    • Бейнебаянда қандай экожүйе түрі туралы көрсетілген;

    • Бұл экожүйедегі абиотикалық факторларды анықта (3-тен кем емес);

    • Бейнебаянда қандай жануарлар мен өсімдіктердің түрлері туралы айтылды (5-тен кем емес);

    • Бейнебаянда көрсетілген ағзалардың арасындағы қоректік қатынастарды ата (2-ден кем емес).

    Анықталған ақпаратты кесте түрінде жүйелеп әзірлеңдер.



    4-тапсырма

    1. Топ

    Әр ағзаның тұсындағы бағыттауышқа:

    (а) өндіруші, 1-реттік тұтынушы, 2-реттік тұтынушы, 3-реттік тұтынушы, 4-реттік тұтынушыны анықтап жаз.

    (b) Ағзаларды етқоректі, шөпқоректі, екі типке де жататын топтарға жікте.

    (с) Су экожүйесіндегі ағзалардың қоректік торын құраңдар.

    * Төмендегі идеялардың бірін пайдалануға болады.

    Қажетті құралдар: киім ілгіш, қағаз қиындылары, жіп, түрлі түсті маркерлер;

    Қажетті құралдар: киттің сұлбасы, маркерлер, қағаз



    2 – топ

    (а)Ұсынылған қоректік тордың ішіне сұрақ белгілерінің орнына тиісті ағзаларды табу керек. Қызыл түспен тұтынушылар, жасылмен өндірушлілер, көкпен ыдыратушылар, ал сары күнді бейнелейді.

    (b) Егер осы қоректік тордағы тұтынушылардың кез-келген біреуі жойылып кететін болса, қандай өзгерістер туындар еді? Өз жауаптарыңа 3-тен кем емес дәлел келтіріңдер.

    ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. 1....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    2....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    3.............................................................................................................................................................................................................


    Дескриптор:

    Топтарға берілген карточкалар бойынша түрлі тапсырма орындайды











































































    ҚБ «Үш шапалақ» әдісі

















































































































































    ҚБ «Бағдаршам» әдісі

























    ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау













    Интербелсенді тақта



    https://www.tes.com/teaching-resource/starter-for-food-chains-webs-6071142























    https://twig-bilim.kz/mindmap/1533/changing-ecosystems/

























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Касымкулова Дидар Сагынтаевна
    12 Наурыз 2024
    367
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғи қоректік тізбекті салыстыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғи қоректік тізбекті салыстыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Табиғи қоректік тізбекті салыстыру. Әртүрлі экожүйелерде мекен ететін ағзалардың мысалында қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Педагогтің аты-жөні

    Касымкулова Дидар Сагынтаевна

    Күні:


    Сабақ

    №3-4

    Сынып:

    Қатысушылар саны: -

    Қатыспағандар саны: -

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғи қоректік тізбекті салыстыру 

    Сабақтың мақсаты

    Әртүрлі экожүйелерде мекен ететін ағзалардың мысалында қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастыру

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен амандасып, түгелдеу.

    Ынтмақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Оқушылар амандасып,
    сабаққа назар аударады



    Сабақтың ортасы
























































    1-тапсырма

    1. Суретте бейнеленген ағзалардың ішінде тұтынушыларды ата

    2. Суретте бейнеленген ағзалардың ішінде қай ағзалар түзушілерге жатады?

    3. Бұл жануарлар табиғи ортада бір-бірімен қандай байланыста болуы мүмкін?



    2-тапсырма

    Қиылған карточкалар бойынша терминдерді анықтамалармен сәйкестендіреді.

    Терминдер

    Terminology

    Definition

    Етқоректілер

    carnivores

    animals that eat other animal

    Экологя

    ecology


    the study of how living (biotic) and nonliving (abiotic) parts of the environment interact with each other.


    Экожүйе

    ecosystem


    a system formed by the interaction of a community of organisms with their physical environment.


    Қоректік тізбек

    food chain

    a system that carries energy through living organisms

    Етпен және шөппен қоректенетін ағзалар

    omnivore

    animals that eat both plants and animals

    Жыртқыштар

    predators

    animals who hunt their food

    1реттік тұтынушылар

    primary consumers


    the first level of the food chain after producer - an herbivore or omnivore which eats plant life


    Өндірушілер

    producers


    plants are the producers in the food chain because they are the cause of passing food energy


    Абиотикалық

    abiotic

    nonliving factors in the environment. The abiotic factors of the environment include light, temperature, soil, climate and atmospheric gases.

    Биотикалық

    biotic


    pertaining to life or living things.




    3-тапсырма

    Назарларыңа ұсынылған бейнебаянды мұқият көре отырып, төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

    Сұрақтар:

    • Бейнебаянда қандай экожүйе түрі туралы көрсетілген;

    • Бұл экожүйедегі абиотикалық факторларды анықта (3-тен кем емес);

    • Бейнебаянда қандай жануарлар мен өсімдіктердің түрлері туралы айтылды (5-тен кем емес);

    • Бейнебаянда көрсетілген ағзалардың арасындағы қоректік қатынастарды ата (2-ден кем емес).

    Анықталған ақпаратты кесте түрінде жүйелеп әзірлеңдер.



    4-тапсырма

    1. Топ

    Әр ағзаның тұсындағы бағыттауышқа:

    (а) өндіруші, 1-реттік тұтынушы, 2-реттік тұтынушы, 3-реттік тұтынушы, 4-реттік тұтынушыны анықтап жаз.

    (b) Ағзаларды етқоректі, шөпқоректі, екі типке де жататын топтарға жікте.

    (с) Су экожүйесіндегі ағзалардың қоректік торын құраңдар.

    * Төмендегі идеялардың бірін пайдалануға болады.

    Қажетті құралдар: киім ілгіш, қағаз қиындылары, жіп, түрлі түсті маркерлер;

    Қажетті құралдар: киттің сұлбасы, маркерлер, қағаз



    2 – топ

    (а)Ұсынылған қоректік тордың ішіне сұрақ белгілерінің орнына тиісті ағзаларды табу керек. Қызыл түспен тұтынушылар, жасылмен өндірушлілер, көкпен ыдыратушылар, ал сары күнді бейнелейді.

    (b) Егер осы қоректік тордағы тұтынушылардың кез-келген біреуі жойылып кететін болса, қандай өзгерістер туындар еді? Өз жауаптарыңа 3-тен кем емес дәлел келтіріңдер.

    ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. 1....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    2....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    3.............................................................................................................................................................................................................


    Дескриптор:

    Топтарға берілген карточкалар бойынша түрлі тапсырма орындайды











































































    ҚБ «Үш шапалақ» әдісі

















































































































































    ҚБ «Бағдаршам» әдісі

























    ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау













    Интербелсенді тақта



    https://www.tes.com/teaching-resource/starter-for-food-chains-webs-6071142























    https://twig-bilim.kz/mindmap/1533/changing-ecosystems/

























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Авторлық бағдарлама 7 сынып
    12.03.2024
    367
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Касымкулова Дидар Сагынтаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации