Қысқа мерзімді жоспар
бөлімі:
|
Мектеп: 49
мектеп
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Уалибаева А.С
|
Сынып:
9
|
Қатысқандар
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Табиғи ресурс
түрлері
|
Оқу
мақсаттары
|
9.Ж6. Жазба жұмысын абзацтар
мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық
түзетулер енгізу, редакциялау.
|
Сабақ
мақсаты
|
Табиғи ресурстарды шығу тегіне
қарай құрастырады
Табиғи ресурстардың
үлгілерін қолдана отырып табиғи ресурстарды
талқылайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
Табиғи ресурстарды берілген
кесте бойынша құрастыра біледі ;
Табиғи ресурстардың түрлерін
ажыратып, жіктей алады;
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар жасай
алады…
Тақырыпқа байланысты
мәтіндерді оқиды және зерттеу, сыныптастарымен бірлесе отырып
қорытындыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау дағдылары) түсіндіндіреді
(сызба,диалог, т.б.).
Пәнге тән арнайы сөздік
және терминология:
Табиғи ресурстар, қалпына
келетін, қалпына келмейтін.
Диалог және жазу үшін
пайдалы сөз тіркестер жиыны
(жиындары):
Сарқылатын ресурстар
.............................................
|
Құндылықтарды
дарыту
|
«Мәңгілік ел»
идеясының аясында , қоршаған ортаны қорғау құндылығымен
байланыстыра отырып, табиғатты қорғау керек екенін ұғындыру арқылы
үздіксіз білім алуға баулу.Құндылықтарды дарыту ұй тапсырмасын
орындау барысында шығармашылық эссе жазу арқылы жүзеге
асырылады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Биологиялық ресурс
түрлерін сипаттауында биология пәнімен.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
«Bilimland» қолдану
барысында жүзеге асады.
|
Сабақ
барысы
|
кезеңдер
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
сәт.Көңіл күйлерін көтеру үшін
психологиялық ахуал тудыру мақсатында. оқушылар шаттық шеңберін
құрып,бір-біріне бүгінгі сабаққа тілектерін
айтады
Оқушылар
«таңдау »
әдісі арқылы 3 топқа
бөлінеді
оқушылардың назарын жаңа
сабаққа аудару.
Миға шабуыл «Иллюстрация
»тәсілі
Суреттерге қатысты қойылатын
сұрақтар:
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
4
мин
4
минут
|
1
тапсырма Бейнекөрсетілімді
көру және
талдау.
Тақырыпқа байланысты
бейнекөрсетілім .
-
Табиғат ресурстары
дегеніміз не?
-
Табиғат ресурстарының
қандай түрлері бар?(түрлерін жай ғана атап шығады. Мысалы, су,
мұнай, газ, көмір, темір, т.б.)
Оқушылардың
жауаптарын осылай қорытындылауға
болады:
Табиғат
ресурстары- адамның табиғаттан алатын, өз
қажетіне қолданатын барлық ресурс
түрлері.
2
тапсырма
Топтық жұмыс. Семантикалық
карта. 1-топ
А) Терминдерді анықтамалармен
сәйкестеңдіріңіз:
-
№
|
Ұғым
|
Сәйкестік
|
Анықтамасы
|
|
|
1
|
Табиғат
|
|
А. Табиғи ресурстардың таусылмайтын
бөлігі
|
|
ресурстары
|
|
(күн энергиясы, жел, ағын су,
теңіздің
|
|
|
|
толысуы)
|
|
|
|
2
|
Рекреациялық
|
|
В.
Күннің және космостың энергияларының
|
|
ресурстар
|
|
жиынтығы
|
|
|
|
3
|
Энергетикалық
|
|
С.
Демалыс пен туризмге қажетті ресурстар
|
|
ресурстар
|
|
демалу
|
және
|
емделу
|
мақсатында
|
|
|
|
пайдаланатын табиғат нысандары
|
4
|
Сарқылатын
|
|
D.
Адам пайдаланатын және материалдық
|
|
ресурстар
|
|
игіліктерді жасау үшін қолданылатын
табиғат
|
|
|
|
нысандары
|
|
|
|
5
|
Сарқылмайтын
|
|
Е. Табиғи процестердің нәтижесінде
орны
|
|
ресурстар
|
|
толмайтындықтан
|
табиғи ортадан алынған
|
|
|
|
сайын саркылатын
ресурстар.
|
|
2-
топ
«Оқиға тауы» әдісі
бойынша
Табиғат ресустары
бейнекөрсетілім және оқулықтың мәтінің пайдалана отырып оқушылар
табиғат ресурстарын жіктеп сызба
құрастырады.
Оқушылардың әр тобы өздері
айтқан табиғат ресурстарын әртүрлі топтарға жіктейді де, сыныппен
ортаға салып сызбанұсқаларымен бөліседі. (Бұл оқушылардың сыни
ойлау дағдысын дамытуға көмектеседі)
3- топ Өздерің тұратын
аймақтың табиғат ресурстарын
анықтап ,оны
жіктеңдер.
Попс
әдісі
|
|
Сабақ
тың
соңы
3
минут
1
минут
|
Саралау
тапсырмасы.
1.Табиғи ресустардың
ішіндегі минералды ресурстардың қоры азайғанда қайдан алуға
болады?Осы жағдайды қалай шешуге
болады?
3 тапсырма Бекіту
«Bilimland»
Табиғи ресурстар тақырыбына тест
сұрақтары.интерактивты тақтада
орыдайды.
Сұрақтар
1. Табиғи ресурс түрлерін
ата
2. Су кандай ресурс түріне
жатады?
3.Сарқылмайтын ресурс
түрлерінен мысал келтір?
4.Орман ресурсынан мысал
келтір.
5.Түсі қара жаңғыш
ресурс?
Қорытынды. «маңыздылық аймағы»
әдісі
Үй
жұмысы: Шығармашылық эссе жазып
келу.
|
«Bilimland»
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Қабілеті жоғары
оқушыларға
Проблемалық сұрақтар беруды
жоспарладым.Көмек ретінде оқушыларға , сұрақ бойынша түрлі ақпарат
көздерінен алуды ұсынамын
Орташа жауап берген оқушыларға
ауызша бағыт беремін.
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Жетістік критерийлері арқылы
бағалау;
Өзін-өзі
бағалау;
Өзара жұптық
бағалау
Бағалау,мадақтау, түзету
сөздері арқылы ауызша ынталандырамын.
-Жарайсың!
-Тағы да
ойлан!
-Тамаша!
-Иә, бұл дұрыс,енді сіз
толықтырыңыз.
-Ойыңыз
дұрыс!
|
Техникалық қауіпсіздік
ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда
сақ болу.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|