Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғи ресурстар-ел байлығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: ІХ бөлім. Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. Пунктуация Мектеп: «Сәкен жалпы орта білім беру мектебі» Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Смагул Асем Жарылгапкызы Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Табиғи ресурстар-ел байлығы |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтармен бөліктерге бөлу, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау |
||||
Сабақ мақсаты |
1.Оқулықтан алынған деректерді дәлел ретінде қолданып, авторына сілтеме жасайды; 2.Мәтінді абзацтармен бөліктерге бөледі; 3.Мәтінге логикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды; |
||||
Бағалау критерийі |
- «Табиғи ресурстар-ел байлығы» мәтінінен алынған деректерді дәлел ретінде қолданып, авторына сілтеме жасайды; - мәтіннің абзацтарын тақырыптық,қолдаушы, қорытынды бөліктерге бөледі; - «Табиғи ресурстар-ел байлығы» мәтініне логикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды; |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: мәтінді оқиды, авторына сілтеме жасайды, мәтінге логикалық түзетулер енгізіп редакциялайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: литосфера, гидросфера, атмосмфера, кендер, қорлар, табиғи газ, шикізат Мәтін жазуға пайдалы тіркестер: сарқылатын ресурстар, минералдық қорлар , табиғи газ, кен орындары Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының құндылықтары. Жалпыға ортақ Еңбек қоғамы - Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке; - ынтымақтастық, еңбек және шығармашылыққа; - ашықтық пен өмір бойы оқып үйренуге баулу; |
||||
Пәнаралық байланыс |
Табиғи ресурстардың түрлерін анықтау үшін география пәнімен, сарқылмайтын ресурстарды ажырату мақсатында биология пәнімен, ақын-жазушылардың дәйексөздерімен, өлеңдерімен түйіндеу мақсатында әдебиет пәнімен байланыстырылады; |
||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар бүгінгі күнге дейін табиғи ресурстардың түрлері мен пайдалы қасиеттерімен танысады. |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал. Тұлғаралық қарым-қатынас орнату ,алдыңғы білімді еске түсіру мақсатында « Мен-қандаймын....» әдісі жүзеге асырылады. Орындалуы:Оқушылар шеңберге тұрып, өткен сабақтағы сарқылатын ресурстардың қасиеттерін өз бойларындағы ерекшеліктерімен байланыстырып айтады. Мысалы: Мен-алтынмын, себебі... Топқа біріктіру: Сарқылатын ресурстардың түсіне қарай топқа бөлінеді және сол ресурстардың қасиетіне қарай топтың атын анықтайды. Ширатығу жаттығу:«1 минут» әдісі арқылы алдыңғы білім мен жаңа білімді байланыстырады, сұрақтар арқылы кері байланыс жасайды. Алдыңғы білімді меңгертуге қойылатын сұрақтар:
Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады Сабақтың тақырыбы: «Табиғи ресурстар - ел байлығы» Сабақтың мақсаты: оқулықтан алынған деректерді дәлел ретінде қолданып, авторына сілтеме жасайды; мәтіндегі абзацтарды бөліктерге бөлу; мәтінге логикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды; Оқушыларға мәтін мазмұнын болжату мақсатында Оқылымалды тапсырмасы СЖ. 1-тапсырма
ҚБ. «Бағдаршам » әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды, тақырып бойынша қанша сөзді анықтай алғанына кері байланыс жасайды. |
Түрлі-түсті қағаздар Сандықша
|
|||
Сабақтың ортасы 25 минут |
Оқылым кезі тапсырмасы: ЖЖ. «Сканер» әдісі арқылы мәтінді түсініп оқиды, жұптасып бір-біріне түсіндіреді. ТЖ. 2-тапсырма - Мәтіннің авторына сілтеме жасаңыз. А деңгейіндегі оқушылар: авторға сілтемені «Хронологиялық кесте» әдісі арқылы жасайды; В деңгейіндегі оқушылар: авторға сілтемені «Кластер» әдісі арқылы жасайды; С деңгейіндегі оқушылар: авторға сілтемені «Ромбтық жіктелім» әдісі арқылы жасайды; Бағалау критерийі:
Дескриптор:
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар өзара бағалайды. Бір-бірінің жұмыстарын тексеру кезінде екі оң сәтті анықтап және бағыт береді. Оқылым соңы тапсырмасы: ТЖ. 3-тапсырма Шығармашылық жұмыс - Өз жеріңіздегі табиғи ресурстарды атаңыз.... - Оқиғаны басқа кейіпкердің көзқарасымен немесе өз ойыңызбен түйіндеңіз... Бұл тапсырманы оқушылар топта орындайды, әдіс-тәсілдерді өздері қолданады, шығармашылық жұмыс жасайды. Бағалау критерийі:
Дескриптор:
ҚБ. «Баспалдақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды, сұрақтарға кері байланыс жасайды. Жазылым тапсырмасы: ЖЖ. 1 – тапсырма. «Жарқын ойлар» әдісі арқылы оқушылар жұппен жұмыс жасайды, мәтінді бөліктерге бөліп, редакциялайды. Бағалау критерийі:
Дескриптор:
ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды. |
www.okulyk-edu.kz Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған Қазақ тілі оқулығы. Астана «Арман ПВ» баспасы. 2019 жыл. 175 бет http://kk.m.wikipedia.org «Табиғи қорлар»
Әлімов А.Қ «Оқытудағы итербелсенді әдіс-тәсілдер» |
|||
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар рефлексиясы: Оқушылар нені біліп, нені үйреніп, қандай бағытта жұмыс жүргізу керектігін анықтау мақсатында «Ақылдының алты қалпағы» әдісі арқылы өз пікірлерін білдіреді. Мұғалім рефлексиясы: Оқушылардың сабақта жасаған жұмыстарын талдап, ой-пікірін айтып қортындылайды. Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мадақтап, әлі де жетілдіретін тұстарын айтады. Өздігінен ізденуге бағытталған тапсырмалар:
|
||||
Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
Оқушыларға нәтиже немесе жауап бойынша саралау әдісі барысында оқу кезіндегі 1- тапсырмада бірдей тапсырма ұсынылғанмен , түрлі деңгейдегі жауап күтілді. Сабақ барысында саралаудың тапсырма тәсілі бойынша оқушылардың қажеттілігіне қарай деңгейлік тапсырмалар беріледі. А деңгейдегі оқушылар «Кластер» әдісі арқылы авторға сілтеме жасайды, В деңгейіндегі оқушылар «Хронологиялық кесте» әдісі арқылы авторға сілтеме жасайды, С деңгейіндегі оқушылар «Ромбтық жіктелім» әдісі арқылы авторға сілтеме жасайды. Үй тапсырмасы дайын деректер жинау және шығармашылық жұмыс арқылы саралап беріледі. |
Оқушылардың нені үйренгендерін бағалау үшін қолданылатын әдіс тәсілдер: « Мен-қандаймын....» әдісі «1 минут» әдісі «Сканер» әдісі «Хронологиялық кесте», «Кластер», «Ромбтық жіктелім» әдістері «Жарқын ойлар» әдісі Қалыптастырушы бағалау түрлері: «Бағдаршам » әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі «Бас бармақ» әдісі «Баспалдақ» әдісі «Ақылдының алты қалпағы» әдісі |
Сабақ басталмас бұрын сыныптағы ауа тазартылады. Қауіпсіздік ережелерін сақтауға көңіл бөлінеді. Оқушылардың кедергісіз жүріп тұруына жағдай жасалады. |