Материалдар / Табиғи ресурстарды өңдеу технологиясы, орталықтары және дайын өнім түрлері

Табиғи ресурстарды өңдеу технологиясы, орталықтары және дайын өнім түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2018
6838
50 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5. Экономикалық географияТабиғи ресурстар

Мектеп: «Қызыл таң» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекттік мекемесі







Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Арыстанбекова Маржан
Сынып: 8Оқушылар саны:

Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбыТабиғи ресурстарды өңдеу технологиясы, орталықтары және дайын өнім түрлері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.5.1.3 қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде жекелеген табиғат ресурстарын өңдеу технологиясын сипаттай отырып, орталықтары мен дайын өнім түрлерін атайды
Сабақтың мақсатыОқушылар :
  • Табиғат ресурстарының өңдеу технологиясын сипаттайды, дайын өнім түрлерін атайды, орталықтарын анықтайды.
  • Бағалау критерийлеріОқушылар:
  • Табиғат ресурстарының өңдеу технологиясын сипаттайды, дайын өнім түрлерін атайды.
  • Табиғи ресурстардың шикізат базасын, өңдеу орталықтарын картадан көрсетеді.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: дайын өнімді алудың технологиялық схемаларын. (оқылым, айтылым, жазылым, тыңдалым)Пәнге қатысты арнайы лексика мен терминология: кен орнының шикізатөндіру жолдарыдайын өнім орталығы Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Шикізаттан өнім алу үшін ............. үрдістерден өтеді.Ауыл шаруашылығының өнімді болуы..................... байланысты.
    Құндылықтарды дарытуБұл сабақ оқушыларды академиялық шынайылық, дайын өнім технологиясын жасау арқылы мамандыққа баулумен қатар, өмір бойы оқу құндылықтарын дарытуға бағыттайды
    Пәнаралық байланыстарИнформатика пәнімен мәліметтерді ғаламтордан іздеу, қолдану барысында байланысады.
    Бастапқы білім

    Оқушылар Экономикалық география бөлімін, Табиғи ресурстар тақырыбын төмендегі мақсаттар бойынша оқыды, біледі.7.5.1.2 жергілікті компонентті қосымша қамту негізіндетабиғи ресурстардың таралу заңдылықтарын талдайды 7.5.1.3 табиғи ресурстардың шоғырлануын картада көрсетеді



    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 0-3

    4-10













    1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу.2. Тақтаға сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары көрсетіледі.3. (С) Ресурс, кен орны, шикізат, өнім, завод, фабрика терминдерінің бір- бірімен байланысын тірек схема арқылы түсіндіріңіз



    4. (М) Мұнай өндірісі негізінде дайын өнімнің қалай алынатыны жөнінде қысқаша түсінік беріледі. Мұнайдан алынатын дайын өнім түрлерін сұралады.
    Стикер

















    Сабақтың ортасы 11-25







































    26-36

















    5.(Т) Берілген картаны және жоспарды негізге ала отырып, кез келген табиғи ресурстан дайын өнімге дейінгі технологиялық үдеріс схемасын көрсетіңізЖоспар:1.шикізат базасы, кен орнының атауы2.шығаратын өнімі, негізгі орталықтары3.өндіру жолдары

    1- топ. Қара металлургия2- топ. Түсті металлургия3- топ. Химия өнеркәсібі

    Оқушылар бірін- бірі бағалайды.Мұғалімнің кері байланысы

    6. ) Карта арқылы зерттеу жүргізеді. Құрылыс, жеңіл, тамақ өнеркәсібі салаларының технологиялық үдерісін сипаттаңыз.

    7. Мұғалімнің кері байланысы. Оқушылардың жұмысын бағалау.

    8. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалайды.
    Мәтін, суреттер

















    Атлас.Кескін карта



















    Қосымша 1
    Сабақтың соңы37-409. РефлексияОқушылар сабақты қаншалықты түсінгенін бағалайды. Үйрендім. Қиын болды. Білгім келеді.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Бастапқы білімді еске түсіру барысында 7 сынып оқу бағдарламасының табиғи ресурстар тақырыбына шолу жасап, ресурсты шаруашылықта пайдалану, шикізаттан дайын өнімге дейінгі технологиялық процесті талдайды. Металлургиялық заводтардың өңдеу технологияларын сипаттайды. Сабақтың бастапқы бөлігінде алдыңғы білім бойынша қорытынды жасап, кері байланыс беріледі. Білім меңгеру кезеңінде, оқушылар белгіленген талаптар бойынша бағаланады. Оқушылар сабақ барысында: топтық жұмыс, интербелсенді тақтамен жұмыс жасау барысында техникалық қауіпсіздікті сақтау ескертіледі.




























    Қосымша 1







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ