Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тағам және сусын
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
||||
Пәні: |
Бейнелеу өнері |
|
||||
Бөлім: |
Тағам және сусын |
|
||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
||||
Күні: |
|
|
||||
Сынып |
1 сынып |
Қатыспағандар саны |
||||
Тақырыбы |
№ 28 сабақ "Көкөністер" - бормен немесе құрғақ пастельмен сурет салу (графика) |
|
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.4.2.2 Графикалық жұмыстарды орындаудың әртүрлі мүмкіндіктерімен танысу. |
|
||||
Сабақтың мақсаты |
«Графика» ұғымымен танысу. Бейнелеудегі дақтармен, тушьпен нүктелеп жазу сияқты мәнерлеп орындау құралдарымен танысу, қолдану. |
|
||||
Құндылықтар |
Талап: Қоршаған ортаны қорғау. |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||
Сабақ-тың жоспар-ланған кезең- |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы 2 минут |
Оқушылар бір біріне жақсы тілектер айтады. Оқу құралдарын түгелдейді. |
Жарайсыңдар!
|
Оқулық суреттер |
|
||
Сабақтың ортасы 2минут Білу. 2 минут 5минут
5мин 2минут 2минут 2минут 5минут 4минут 3минут |
Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, оқушыларды түгендейді. Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңберіге тұрғызу. . Бейнелеу өнерінің қандай түрлерін білесің?
Графика – бейнелеу өнерінің түрі. Графика гректің «жазамын», «сурет саламын» деген сөзінен шыққан. Графика – қағаз немесе қатырғықағазға салынатын сурет. Графика – құралдарына қарындаш, тушь, көмір қылқалам, құрғақ пасталь, көмегімен немесе арнайы баспа машиналардың көмегімен салынатын сурет. Егер шығармадағы басты әсерлегіш құрал сызық, штрих, дақ болып келсе, онда бұл графика деп аталады. Графикадағы басты әсерлегіштер – сызық және штрих. Штрих – көп, біртектес сызықтардың жиынтығы. Штрих түзу, доғал, көлбеу т.с.с. болуы мүмкін. Графика өнерінің түрлері: линогравюра, литография, гравюра, кітап графикасы, компьютерлік графика, қолданбалы графика, өнеркәсіптік графика. Тақтада көрсетілген бейнематериалға қарап, кезеңдер арқылы жай және түрлі түсті пастельмен орындап шық. Сурет дәптеріне тігінен немесе көлденеңінен салудың композициясын ойлан. Графикалық материалдарды қолдана отырып, көгөністің суретін түстерімен сәйкестендіріп боя. Сурет салу дәптерін көлденең дайындап қой. Жай қарындашты алып суреттің композициясын ойластыр. Алдымен бұрыштың суретін шаршы сызып оны бөліктерге бөліп қарындашпен пішінін келтіріп сал. Дайын болған суретті қызғылт сары түспен бояуды баста. Жарық түсіп тұрған жерін сары түспен боя. Бұрыштың сабағын жасыл түспен боя. Көлеңке түсіп тұрған жерін қызыл түспен бояп, аз ғана қоңыр түс араластыр. Бұрыштың жердегі көлеңкесін суық көк түспен жан жағын ашық көк түспен бояп жұмысты аяқта. Мұғалім әр оқушыға жекелей көмек көрсетіп бағыт-бағдар береді.
Оқушылардан бүгінгі сабақта не үйренгендерін сұрау. .
Балаларға үйден өздері сүйіп жейтін жеміс немесе көгөністің суретін салып келуді тапсыру. |
Оқушылар бір біріне жақсы көңіл күй сыйлайды. Жаңа тақырыпты меңгереді. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Қол жаттығуларының қажеттілігін ұғына отырып жасайды. Дайын болған суретті қызғылт сары түспен бояуды бастайды Жарық түсіп тұрған жерін сары түспен бояйды. Бұрыштың сабағын жасыл түспен бояйды. |
Жарайсыңдар! Дескриптор. Жаңа тақырыпты меңгереді. Сызық түрлері мен элементтерін атайды. Композициялқ шешімін біледі. Жарайсыңдар! Дескрипторы: Өз ойларын дұрыс жеткізе біледі. Штрихтың түрлерін біледі. Сызықтар бойынша орындай алады. Түрлі түсті пастельмен бояуды біледі. Дескриптор:
Оқушылар бүгінгі
сабақтың
|
Оқулық
|
|
|
Сабақтың соңы 2 минут 2мин |
IV.Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма :
|
Кері байланыс береді. |
Кері байланыс береді. |
Кері байланыс береді. |
|