Материалдар / Тағам және сусын .Дұрыс тамақтанудың жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тағам және сусын .Дұрыс тамақтанудың жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
287
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім: Тағам және сусын.Сабақтың тақырыбы: Әңгімені мазмұндау.Мектеп: № 42 "Ақ ниет" гимназиясы.
Күні ,айы: 28.04.2017 Мұғалімнің аты- жөні: Мусагалиева Маржангул Хамидуллиевна .
Сынып : 1Қатысқан : 24Қатыспағаны: 2


Оқу мақсаттары:







1.1.3.1. мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.1.3.4.1. мұғалімнің көмегімен оқыған ,тыңдаған мәтіндеріндегі ақпаратты сурет, сызба арқылы белгілер қолданып жеткізу.1.3.8.1. жазу жолын,жолағырақ кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап , әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылыр: *көкөністер мен жемістерді, жидектер мен алқап өсімдіктерін ажырата алады



Оқушылардың басым бөлігі:* үлгі бойынша қарапайым ас әзірлеу рецептісін құрастыра алады


Кейбір оқушылар: * постер құрастыра отырып ойларын дәлелмен нақты келтіреді

Тілідік мақсаттарыДағдыларын дамыту: Диалогке белсенды қатысу , өз ойын еркін айту, пікірлер қалыптастыру.

Ресурстар Балмұздақ таяқшасы , котейль стакандары , бинго шариктері, көмекші сөздер , бағдаршам, тағам түрлері жазылған парақшалар,
Сабақтың басы Оқушылардың зейінін шоғырландыру; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырру.Көңіл күйіміз қалай?-Керемет! Сабаққа дайындықтарыңыз қалай ?-Тамаша!Ынталарың ше ?-Ғажап!Олай болса , бастаймыз.
Өткен сабақтардан алған білім "Балмұздақ таяқшасы" әдісі арқылы оқушылардан Ала күшік әңгімесі тізбектеліп сұралады . "Бинго" ойыны Әр " Керемет үштіктерге" бинго билеті беріледі. * Дыбыстар нешеге бөлінеді?* Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?* Жуан дауысты дыбыстарды атап шық.* Жіңішке дауысты дыбыстарды атап шық.* Буын дегеніміз не?* Тасымал дегеніміз не?* Қазақ тіліндегі таңбаларды ата.* Мәтін дегеніміз не?* Көкөністер мен жемістерді ата.

Сабақтың ортасы 1-жаттығу Ұжымдық жұмыс " Көмекші сөздер" әдісі арқылы жаңа материалды өз беттіремен ашады.

-Балалар мына сөздері қатыстырып кім әңгіме құрастырып береді. - Жаз мезгілі. Бақта шиелер өсіп тұр.Шиелер маржандай мөлдір. Атай мен әжейдің Қанат пен Жанат деген немерелері бар. Барлығы баққа келді. қанат қызығып шиелерді жей берді.Ал Жанат болса шиелерді уысына толтырып атасына апарып берді.Атасы Жанатқа риза болды. Қанат қатты ұялып қалды.

"Коктейль таяқшасы" әдісі арқылы үштік жұмыс. Оқушылар мәтін бойынша түсінгендерін әңгімелейді.2-жаттығу Суретке қарап ,берілген ыдыстарға қажетті көкөністер мен жемістерді сәйкестендір. Баялда, картоп, қызылша, алмұрт, алшағ өрік, пияз, сарымсақ, орамжапырақ, жуа, қарақат, алма , шие.

"Дәмханаға саяхат" әдісі . Постер қорғалады. Әр үштік өз қалауларынша дәмханадан тамақ мәзірін таңдайды.Пицца таңдаған топ пиццаның рецептісін жазады.Пицца, торт, салат, ас, борщ, кампот , бәліш, жемістер салаты.

3-жаттығуСөйлемді көшіріп жаз.Балалар орманға барды. Олар шие терді. Жанат шиені атасына берді.Сергіту сәті Тереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.Құстарға ұқсайық,Қалықтап ұшайық.Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат,Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап



Сабақтың соңы Кері байланыс













* Не білдім?* Не білгім келеді?

Үйге тапсырма5-жаттығу




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!