Тайыр Жароков Ауыл күзі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тайыр Жароков Ауыл күзі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек.Оқушыларға күз мезгілі туралы түсінік бере отырып, өлеңнің мазмұнын ашу. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Өз Отанын сүюге, табиғатты қорғап, оған қамқор бола білуге, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Әдебиеттік оқу Ұзақ мерзімді жоспардың атауы:Бөлім: Маужырап барқыт қоңыр күз... Мектеп: Атамекен орта мектебі Күні: 02.10.2018ж Сыныбы: 3 «И»





Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова М.Р Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Тайыр Жароков Ауыл күзі

Оқыту мақсаты: Білімділігі:

Дамытушылығы:

Тәрбиелігі:

А. Оқушыларға күз мезгілі туралы түсінік бере отырып, өлеңнің мазмұнын ашу.

Ә. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Б. Өз Отанын сүюге, табиғатты қорғап, оған қамқор бола білуге, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Сабақтың әдістері:

Топтық жұмыс,сұрақ-жауап, ойындар, ой қозғау.

Сабақтың көрнекілігі:

Күз туралы суреттер, үлестірме карточкалар,слайд,тор, доп.

Күтілетін нәтижелер:

Өз пікірін сенімді әрі дәлелді жеткізе білуге дағдыланды. Тақырып бойынша мағынаны ашуға ұмтылады.



Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы іс-әрекет



Бағалау


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі



Қызығушылығын ояту






I . Ұйымдастыру

Сәлемдесу

«Жапырақтан құр қалма» ойыны

Оқушыларды топқа бөлу

1-топ Жасыл жапырақ

2-топ Сары жапырақ

3-топ Қоңыр жапырақ

Оқушылар сәлемдеседі.



Оқушылар себеттегі түрлі түсті жапырақтарды біртіндеп алады.

Жапырақтар арқылы топқа бөлінеді.





Оқушыларды ауызекі бағалау








Психологиялық тренинг


«Ыстық доп» әдісі


Оқушылар тренингте бір-біріне жылы тілектерін айтту арқылы допты береді.

Оқушыларды ауызекі бағалау


Үйге тамсырма сұрау

«Жұбыңды тексер» әдісі

Адамдық-борышың

Өлеңді жатқа айту

Жұптар бір-бірінің өледі жатқа қалай айтатынын тексереді



Бағалау


Өткен сабақты пысықтау

«Ыстық орындық» әдісі

Әр топтан бірнеше оқушы шығады да ыстық орындыққа отырып өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар сұрақ-жауапқа белсене қатысады.

Оқушыларды күлегештермен бағалау



Тұсаукесер

«Ашық сұрақ» әдісі

Суреттер арқылы жаңа тақырыпты хабарлау.

-Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?

-Суретші қандай бояуды көбірек қолданған?

-Күз мезгілі сіздерге несімен ұнайды?





Оқушылар суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді.





Оқушыларды күлегештермен бағалау

Мағынаны тану

«Ұшақ ұшыру» әдісі






Оқушыларға ақ парақтар таратып беріледі. Ақ парақтан ұшақ жасайды. Бір қанатына «Күз туралы мен не білемін?», екінші қанатына «Күз туралы мен не білгім келеді?» деген сұрақтарға жауап жазады.

Оқушылар сұрақтарға белсене жауап береді. Ұшақтарын бір-біріне ұшырады.Бір-бірінің күз туралы пікірлерін оқиды.


Стикерлермен бағалау






Дәптермен жұмыс


Екінші қазан Маужырап барқыт қоңыр күз.. ТайырЖароков Ауыл күзі

Дәптермен жұмыс жасайды.





Жаңа сабақты түсіндіру

Оқулықпен жұмыс




Өлеңді дауыстап оқып беру. Оқушыларға өлеңдң тыңдату. Оқушылар оқулықтағы «Ауыл күзі» өлеңін іштей, дауыстап, тізбектей,мәнерлеп оқиды.



Өлеңді оқиды




Стикерлермен бағалау


«Түртіп алу» әдісі




Өлеңде мағынасы түсініксіз, қиын сөздер болса, сөздікпен жұмыс жүргізеді.

Сөздікпен жұмыс


Сергіту сәті


Оқушылар «Күз» туралы ән айтады.


Тақтаға ассоция құру




-Күз деген сөзді айтқанда,естігенде көз алдарыңызға не елестейді? Құстар жылы жаққа ұшады; Күзде жапырақтар сарғаяды; Жемістер, көкөністер піседі;

Оқушылар күз туралы ассоция құрады.



Стикерлермен бағалау


Топтық жұмыс

1-топ «Алтын күз» тақырыбында эссе жазу; 2-топ Суретке мәтін құрау; 3-топ «Күз» тақырыбыда сурет салу.

Оқушылар топтық тапсырманы бірлесе орындайды.

Топтар бір-бірін бағалайды.

Қорытындылау


Оқушыларға әр топқа бір-бірден парақ беріледі.Әр топтағы бала екі сұраққа екі сөйлем жазады: Бүгінгі сабақта не қызықтырды? Бүгінгі сабақ несімен ұнады?

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз пікірлерін жазады.




Рефлексия






Топтар жапырақтарына бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу.


Топ болып жұмыс жасайды

Топтарды смайликтар арқылы бағалау

Үй жұмысы

Өлеңді жатқа айту



Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2018
1011
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі