Материалдар / Тәжірибелік семинар. Мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық қасиеттерін дамыту.
Аттестацияға арналған Педагогтердің портфолиосын бағалау парағы
ДАЙЫН МАТЕРИАЛДАРДЫ ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!
Жүктеп алу
МАТЕРИАЛДЫ ТЕГІН ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!

Тәжірибелік семинар. Мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық қасиеттерін дамыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі дегеніміз - мұғалімнің басшылығымен күнделікті таңертеңгілік жаттығулар, дене шынықтыру, ашық ойындар мен жабық және ашық ойын-сауықтарды қоса алғанда, күндізгі оқу-сауықтыру іс-шараларының жүйесі.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық дамуы

Денсаулықсыз және бақыт мүмкін емес.
Белинский В.Г.

Қазіргі әлемде адам үшін, жалпы қоғам үшін денсаулықтан асқан құндылық жоқ. Нәтижесінде дене шынықтыру мен спорттың маңызы артып, оны күнделікті өмірге енгізу жүзеге асады. Дене шынықтыру сабақтары адамды өмірге дайындайды, оның дамуына, жеке, дене және адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына ықпал етеді. Сондықтан баланың мектепке дейінгі жастан бастап дамуына назар аудару өте маңызды.
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында (мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде) баланың физикалық дамуына көңіл бөлінеді.
 Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі дегеніміз - мұғалімнің басшылығымен күнделікті таңертеңгілік жаттығулар, дене шынықтыру, ашық ойындар мен жабық және ашық ойын-сауықтарды қоса алғанда, күндізгі оқу-сауықтыру іс-шараларының жүйесі.
Сондай-ақ, өз бетімен әрекет ету кезінде бала моториканы және дағдыларды меңгеретіндігін, ең бастысы, жүрістің, жүгірудің, лақтырудың, өрмелеудің, секірудің және тепе-теңдіктің маңызды түрлерін меңгеретінін ұмытпаңыз.
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында дене даму бағдарламасының талаптарына сәйкес дене тәрбиесі сабақтарын өткізу тәртібі мен уақыты белгіленеді:
- кіші топ (3-4 жас) - 10 минут;
- орта топ (4-5 жас) - 15 минут;
- үлкен топ (5-6 жас) - 25 минут;
Сабақтарға тек физикалық жаттығулар ғана емес, сонымен қатар ашық ойындар да кіреді.
Өзіндік жұмыс келесі құрылымнан тұрады:
- кіріспе бөлімі
- негізгі бөлім (жалпы дамытатын жаттығулар, қимылдардың негізгі түрлері, далада ойнау);
- қорытынды бөлім;
Ата-аналар өздерінің жеке мысалдары кез-келген дәлелден гөрі сенімді екенін және баланың бойында спортқа деген сүйіспеншіліктің ең жақсы тәсілі - онымен ойнау екенін ұмытпауы керек. Кейбір ата-аналардың дене тәрбиесі жеткіліксіз, соған қарамастан олар спортпен айналысу үшін барлық қажетті жағдайларды жасауы керек, баланың белсенді қозғалуына түрткі болатын барлық ойыншықтарды сатып алу керек.
Жылы мезгілде балалардың дене тәрбиесімен таза ауамен айналысу ұсынылады. Баланы қатайтуға көп көңіл бөліңіз. Күн, ауа және су балалық шақтағы иммунитеттің ең жақсы достары және қатаюдың ең қолжетімді әдістері деп саналады. Баланы жазда қатайтудың және оларды қолданудың белгілі әдістерін біле отырып, сіз суық мезгілде мектепке дейінгі жастағы баланы дайындауға болады.
Қазіргі қоғам дене бітімі дамыған, дені сау, көңілді өсіп келе жатқан жас ұрпаққа қызығушылық танытады. Сонымен, дене шынықтыру дегеніміз - бұл дене дамуының мәселелерін шешумен ғана шектеліп қоймай, сонымен қатар қоғамның адамгершілік, тәрбие, этика саласындағы басқа да әлеуметтік функцияларын орындайтын күрделі әлеуметтік құбылыс. Демек, бұл тақырыптың өзектілігі күмән тудырмайды. Жаттығу баланың денсаулығына пайдалы және күні бойы энергияны көтермейді. Мен тәжірибелік семинарға бірнеше қимылды ойындар алып келдім. Сіздермен бірге осы ойындарды ойнайық.

1.Кім шапшаң?» ойыны. Бұл ойында топпен ойнайды. Алдымен құрсаудың ішіндегі кішкентай шарларды аяқпен жинап, кейін қайтар жолда құрсауды жинап, денесінен өткізеді. Ойын солай жалғасады.

2. «Кім епті?» Екі қолдарына кішкентай стаканды байлайды да кішкентай шарикті бір бірінің қолындағы стаканға түсірмей салу керек.

3. «Түстерді орналастыр» ойыншылардың алдарына төрт түсті пішін беріледі. Әр түс әр жерде орналастырылады. Сол түстерді шапшаңдықпен жүгіріп топ мүшелері кезекпен кезек өз қатарына орналастырады. Кім бірінші әрі дұрыс орналастырса, сол топ жеңіске жетеді.

4. «Футбол ойнайық» Екі топ болып арнайы дайындалған футбол алаңын қолдарына ұстап отырады. Ойын басталғанда әр топ футбол алаңын қозғай отырып, қарсы топқа гол соғулары керек.

5. «Тез әрі тимей өт» пластикалық бөтелкелер жіпке тізіледі. Екі жағынан екі адам ұстап жіпті қозғайды. Сол сәтте пластикалық бөтелкелер арасынан денесіне тигізбей өту керек.

Ойындарға қатысып белсенділік танытқан әріптестерге рақмет.

Физикалық қасиеттерді дамыту әдістері

Сіздің күшіңізді және дағдыларды дамытудың бірнеше жолы бар:

  1. Тіпті . Бұл бірдей жылдамдықпен белгілі бір уақыт кезеңінде үздіксіз жұмыс жасауды білдіреді.

  2. Айнымалысы . Біріншіден, негізгі айырмашылығы жаттығулардың қарқындылығы әр түрлі болуы керек.

  3. Қайталанған . Осы әдіспен негізгі физикалық қасиеттерді дамыту сол жаттығулардың олардың арасындағы нақты аралықтармен орындалуын білдіреді.

  4. Бәсекеге қабілетті . Бұл әдіс белгілі бір бәсекелестікпен оқытуды жүргізеді.

  5. Ойын . Бұл әдіс балалар үшін өте қолайлы, өйткені физикалық қасиеттердің дамуы ойын барысында жүреді.

  6. Дөңгелек . Бұл опция шеңберлердің үзіліссіз жаттығулар жиынтығының орындалуын білдіреді.

Адамның физикалық қасиеттерін дамыту түрлі бағыттар бойынша күш пен дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Әркім өздері үшін қажетті нәтиже беретін сыныптар үшін ыңғайлы таңдауды таңдайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!