"Таланттармен тілдессек"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Таланттармен тілдессек"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарламаға сәйкес, қазақ тілі пәнінен "Таланттармен тілдессек" тақырыбында 5-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары. Мұнда сабақ мақсаттары, оқыту стратегиялары, тілдік мақсаттар көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:

Қазақ тілі

Сыныбы:

5

Бөлім:

8/8

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Таланттармен тілдессек

Оқу мақсаттары




Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,

жинақы мәтін құрастыру . (5.Ж5)


Құндылықтарды игеру

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді тыңдайды, түсінеді, тірек сөздерді пайдаланып, мәтін құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Негізгі ақпаратты анықтайды.

Кейбір оқушылар: өз пікірін қоса отырып, жинақы мәтін жазады

1Тілдік мақсат







Оқушылар орындай алады: Тақырыпқа сай грамматикалық тапсырмалар орындай алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Талант, дары, қабілеттілік,бейімділік

Диалог құруға арналған тіркестер: талантты адам, танымал тұлға, жұлдыдыздар жарқырайды

Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну,қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Пәнаралық байланыс

Музыка, бейнелеу, өнері, әдебиет.

Алдыңғы оқу

«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді.


Кезеңдер/ уақыты

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Бағалау

Басы

1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Түгендеу.

2.Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру. Музыка тыңдау.

Сабақ тақырыбына сай оқушыларды топқа бөлу. (Музыка. Әдебиет. Сәулетші.)

АКТ (музыка қосылып тұрады)

Түрлі түсті, ақ А4 қағаздар


Ортасы

1-тапсырма.

«Бастапқы танысу» әдісі

Әр топ талант сөзіне ассоцация құрады.

Дескриптор: «талант» ұғымына қатысты ұғымдарды топтастыра алады.


2-тапсырма

«Cократтық әңгіме» стратегиясы арқылы «Музыка», «Әдебиетші» тобы мәтінді бөлік- бөлікке бөліп оқиды.

« Сәулетші» тобы толық оқиды.

Идеясы мен тақырыбына талдау жасайды

Түсінбеген сөздеріне талдау жасады.

Дәптермен жұмыс «Графикалық органайзер»

«Қапбілеттілік» сөзін графикалық органайзер негізінде лексикалық құрамын анықтайды.

  1. Дескриптор: Мәтінді оқып түсінді. Идеясы мен тақырыбына талдау жасады Сөзді лексикалық құрамына талдап, графикалық органайзермен жұмыс жасай алды.


Флипчарт, маркер















Электронды оқулық


АКТ



















«Бағдар

Шам»



Топты қима сөздер арқылы бағалайды

Shape1

Толықтыр

Shape2

Тамаша

Shape3

Жарайсың


3-тапсырма. Оқылым әдіс тәсілдері


Оқырдың алдында

Оқу кезінде

Оқығаннан кейін

«Осы мәтінде кездестіре

мін деген деп ойлайтын бес сөзі атаңыз» «Тақырып

ты оқығанда не туралы ойладыңыз»

«Тірек сөздерді бөліп көрсетіңіз»

Бірінші абзацты бес сөзбен қорытын

дылаңыз

«...туралы сіздің пікіріңіз қандай?»

«Оқиғаны басқа кейіпкердің көзқарасы тұрғысынан әңгіме

леңіз»

Дескриптор: Оқырдың алдында, оқу кезінде, оқығаннан кейін оқушылардың дағдылары нығайды.


АКТ

Смайлик

тер арқылы бағалау



4-тапсырма.Жұппен жұмыс.Тірек сөздерді қолданып, диалог құру.

Дескриптор:Диалог құрай алады.


Shape5 Shape4

, бір тілек


Сергіту жаттығуы «Көңілді ән»


5-тапсырма

Жеке жұмыс «Еркін жазу» стратегиясы бойынша мәтін жазу.

Дескриптор: мәтін құра алады.

6-тапсырма. Топтарға жағдаяттық сұрақтар беру.

Егер сіз талантты жұлдыз Димаш Құдайбергеновпен көшеде кездесіп қалдыңыз, не істейсіз?

Егер сіз ойламаған жерден танымал жұлдыз болдыңыз, сол кездегі әсерііңіз...

Сіз журналиссіз өнер адамдарымен сұхбат өткізуіңіз керек , қоятын сұрақтарыңыз

Ойларын еркін микрофон арқылы жеткізу

Дескриптор: сұрақтарға топтаса жауап береді









Жағдаяттық сұрақтар жазбасы

микрофон

Жүрекшелер арқылы бағалау














«Бас бармақ»


7-тапсырма. Ширату жаттығуы: «Бұл сондай керемет әншіі»

Әнші болу арманым.

Арман алға жетелейді т.б



Гүл шоқтары арқылы бағалау




Соңы

  1. → → → → Шығу билеті → → → →

-Сіз бүгін не үйрендіңіз?

-Сіз тағы не білгіңіз келеді?




Үй тапсырмасы:


«Егер мен талантты болсам...» ойтолғау жазу.



Рефлексия

Сабақтың нәтижелі болуына төмендегі жағдай ықпал етті : Сабақтың дұрыс құрылуына:

  • Тренердің жүйелі дәрісі мен шеберлігі, курстағы тыңдаушы әріптестердің тәжірибесі оң ықпал етті.

Оқушылардың жоғары деңгейдегі қабылдау қабілеттері;

Жаңа бағдарламадағы әдістердің тиімділігі.

Қосымша

ақпарат

Таланттар туралы қосымша деректер жинау

Саралау

Қосымша ақпараттар негізінде мәтін құра.

Мәтінге мазмұндық жоспар жаса.

Мәтін бойынша сурет сал.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
859
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі