жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәлімгер педагогтің папкасы.Жас маманмен жұмыс жоспары
Тәлімгер папкасы
Жас маман:
оқу жылы
Тәлімгер папкасы
-
Тәлімгерді бекіту туралы бұйрық.
-
Тәлімгер туралы және жас мұғалім туралы мәлімет (№130 бұйрық бойынша).
-
«Педагог-зерттеуші» не «педагог-шебер» біліктілік санатын растайтын құжаты.
-
Соңғы үш жыл ішінде оқытатын пән бойынша білім алушылардың білім сапасы (кемінде 60% - 70%).
-
Педагогтің кәсіби дайындық деңгейін анықтау диагностикасы.
-
Тәлімгер жоспары (№130 бұйрық бойынша).
-
Сабаққа ену талдаулары (айына 2 рет).
-
Орта білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің отырысында аралық есеп (оның ішінде электрондық) және бейнеролик (1-жартыжылдықта).
-
Тәлімгер күнделігі.
Тәлімгер педагогтің жас маманмен жұмыс жоспары ___________ оқу жылы
Жас маман туралы мәліметтер
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
Білімі |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
Педагогикалық тәжірибе қорытындысы |
|
Лауазымы |
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
|
Сынып жетекшілігі |
- |
Біліктілік санаты |
- |
Педагог-тәлімгер туралы мәліметтер
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
Білімі |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
Оқу орнын бітірген жылы |
|
Дипломы бойынша мамандығы |
|
Педагогикалық өтілі |
|
Лауазымы |
|
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптары |
|
Біліктілік санаты |
|
Жұмыс жоспары |
жас маманның табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру-әдістемелік жағдай жасау, біліктілік қызметінде сәтті пайдалану үшін жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру |
Міндеттері |
- жас маманның
кәсіби және психологиялық бейімделуі үшін жағдай
жасау; |
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста
пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамаен
жұмыс; |
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп |
«_____________________» жалпы орта мектебінің ______ пәнінің мұғалімі
____________ білім алушыларының білім сапасы
ТӘЛІМГЕР САУАЛНАМАСЫ
-
«Тәлімгерлік» сөзінің мағынасын қалай түсінесіз?
Тәлімгер – тәлім- тәрбие беріп, бағыт-бағдар көрсетуші, бар адами қасиеттерді бойына жиған талантты адам. Тәлімгер –жетелеуші, алға ұмтылдырушы. Нағыз мықты тәлімгер ғана салауатты да, саналы, рухани бай, жан-жақты дамыған жеке тұлға қалыптастыра алады.
-
Білім беру ұйымындағы тәлімгер қызметінің негізгі бағыттарын сипаттаңыз.
тәлімгерлік – педагогтің орта білім беру ұйымында педагогтің кәсіптік қызметіне алғаш рет кіріскен адамға кәсіптік бейімделуіне практикалық көмек көрсету жөніндегі қызметі;
педагог – педагогтік немесе тиісті бейіні бойынша өзге де кәсіптік білімі бар және білім алушыларды және (немесе) тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу, білім беру қызметін әдістемелік қолдау немесе ұйымдастыру бойынша педагогтің кәсіптік қызметін жүзеге асыратын адам.
-
Сіздің ойыңызша, тәлімгерге қандай қасиеттер тән болуы тиіс?
Тәлімгер-өмірлік тәжірибесі мол, нағыз еңбекқор, ізденімпаз, ұшқыр ойлы маман.
Жақсы тәлімгер — бұл қай кезде де ең алдымен кәсіби деңгейі жоғары, интеллектуалдық, шығармашылық әлеуеті мол тұлға.
-
Қай сөз (немесе бірнеше сөз) тәлімгер сөзімен ассоциациялауға келеді: өткізуші, демеуші, кеңесші, сарапшы, білім бұлағы, көмекші, нұсқаушы, катализатор, үлгі көрсетуші, ынталандырушы, энергия бұлағы, дос, диагностика бойынша маман, мақсат қоюшы, бақылаушы, жоспарлаушы, проблемаларды шешуші, мұғалім?
-
Жас маманның түнгі телефон қоңырауына жауап беруге және сабақ жоспарын құрастыруға көмек беруге дайынсыз ба?
Бастапқы кезде қоңырау соқса жауап беретінмін,қазір белгі бір күн белгілеп,сол уақытта түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.Негізі уацаб желісі арқылы да,байланысып отырамыз. Кез келген сұраққа жауап беріп, кез келген ситуациядан шыға алуға дайынмын.
-
Адамның сөзін бөлмей оны тыңдай аласыз ба?
ИӘ.Ұлы тәлімгерлердің жолын жалғастыра отырып, жаңашыл тәлімгер болмысын қалыптастырамын деп ойлаймын.
Қайырымдылық сезімі сізге тән бе? Ия Қазіргі жас буын — еліміздің келер күнгі келбеті.
-
Сізге қандай адамдар ұнамайды? Сізге ұнамайтын қасиеттерді атап шығыңыз.
а)жауапкершілігі жоқ
ә) уәде беріп, сөзінде тұрмайтын
б)ынжық
-
Сіз кеңес бергенді әлде өзіңіздің тәжірибеңізде дұрыс шешімді көрсеткенді қалайсыз ба?
Иә,өйткені ол нәтиже береді деп ойлаймын
-
Сіз оқуға және өз кәсібилігіңізді жетілдіруге дайынсыз ба?
Тәлімгер-үздіксіз ізденуші. Ізденіс негізінде ол әрқашан теориялық білімін кеңейтіп, методикалық шеберлігін арттырады.
БЕКІТЕМІН:
КЕЛІСЕМІН:
мектеп директоры
директордың ББОЖ рынбасары
---------------------------------------------
---------------------------------------
« » . 20
ж
Тәлімгердің жас мұғаліммен жүргізілетін жұмыс жоспары
Жас маманның аты-жөні:
Мамандығы:
Бітірген оқу орны:
Тәлім алушының сынақ мерзімі
Р/с |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
|
1 |
Жас маман туралы толық мәлімет жинақтау |
сұхбат |
Қазан |
|
2 |
Жас маманмен бірлесе отырып күнтізбелік жоспар жасау |
ӘНХ |
Қазан |
|
3 |
Жас маманның оқу тәрбие ісі жөніндегі құжаттарын жасауға көмектесу: а)күнтізбелік жоспарын ә)сабақ жоспарын б)өз білімін көтеру жоспарын в)өзара сабаққа қатыс дәптерін г)журнал толтыруға |
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау туралы ережесі. |
Қазан қараша Апта сайын |
|
4 |
Жас маманды балалармен ынтымақтасып жұмыс істеуге үйрету |
сұхбыт |
Үнемі |
|
5 |
Қиын тақырыптарды талқылап,дидактикалық материалдарды таңдауда көмек көрсету |
|
Үнемі |
|
6 |
Оқушылардың дәптерімен жұмыс жүргізу талаптарымен таныстыру |
Дәптер жүргізу ережесі |
желтоқсан |
|
7 |
Жас маманмен бірлесіп сабаққа көрнекілік дайындау |
Кеңес беру |
Үнемі |
|
8 |
Ашық сабақ тақырыбын таңдап,оны талқылау |
Кезінде |
||
9 |
Жаңа педагогикалық технологияларды қарап,талқылау |
Ақпан |
||
10 |
Әдістемелік басылымдардағы материалдарды оқу,талқылау |
2 айда |
||
11 |
Жаңа техгологияларда оқып үйренуіне пайдалануына бағыт- бағдар беру |
|
||
12 |
Өзара сабаққа қатысу және оны талдау |
Сабаққа ену |
Апта 2р |
|
13 |
Жас маманның кәсіби біліктілігін жетілдіру |
|
Күнде |
|
14 |
Шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету. |
|
Күнде |
|
15 |
Тарау ,тақырып бойынша дидактикалық материалдарды дайындауда көмек көрсету. |
|
11-05 |
|
16 |
Ашық сабақ тақырыбын таңдап, оның жоспарын дайындауда көмек көрсету, талқылау |
|
Жоспарға сәйкес |
|
17 |
Мектепішілік , аудандық шараларға белсенді қатысып отыруына көмек ұйымдастыру. |
Бағыт беру |
кезінде |
|
18 |
Пән мұғалімдерінің сабақтарына және тәрбие сағаттарына қатысып отыруын қадағалау. |
|
үнемі |
Тәлімгер:
Жас маманмен жұмыс жоспары
Мақсаты:Жас маманның кәсіби шеберлігін
қалыптастыра
отырып,ізденімпаздыққа,
іскерлікке
дағдыландыру
Міндеті:Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша
оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын
қадағалау
Сауалнама жүргізу арқылы ,жұмыс
қарқықындылығының динамикасын анықтап
отыру
№ |
Айлар |
|
2 апта |
3 апта |
4 апта |
|
|||
1 |
Қараша |
|
Жас маманмен сұхбаттасып
«Мектептің жұмыс режимімен және ішкі тәртібімен таныстыру»
|
Мектеп құжаттарын толтыру
бойынша көмек беру.Жаңа оқу жылындағы балдық жүйенің шкаласымен
таныстыру. |
Жас маманға қысқа мерзімді
жоспар жасауға көмек беру |
|
|||
2 |
|
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Желтоқсан |
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін
қолдану жолдары және |
Жас маманмен: |
Жас маманның сабақ жоспарын
бірлесе дайындап тиімді өтуіне, тәлімгер ретінде әдістемелік көмек
беру. БЖБ,ТЖБ
тапсырмаларын, |
Жас маманға ІІ тоқсандық қорытынды шығару
бойынша,ЖБ қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар
беру |
|
|||
3 |
|
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Қаңтар |
Оқу бағдарламасының |
Жас маманның сабағына қатысып
әдістемелік көмек беру |
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін
қолдану жолдары және Kundelік, bilimland.kz |
Кәсіби шебер мұғалім
қалыптасуына сынып жетекшісінің ықпалын айқындау |
||||
4 |
|
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Ақпан |
І жарты жылдыққа жас маман
жұмысына қорытынды жасау |
Өз сабағына қорытынды жасай
білуге бағыт-бағдар беру |
Жас маманның өзін-өзі дамыту
жоспарын талқылап,жұмысын бақылау |
Жиынтық бағалауды жинақтау,
оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын
қадағалау |
||||
5 |
|
1апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Наурыз |
Оқушы мінездемесін жазудың
жолдарымен таныстыру |
Оқу бағдарламасының орындалуын
саралау |
Kundelік,bilimland.kz |
Жас маманға ІІІ тоқсандық қорытынды шығару бойынша,ЖБ қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру |
||||
6 |
|
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
||||
|
Сәуір |
«Оқушылардың жеке іс
қағаздарымен жұмыс жүргізу ережесімен»таныстыру |
Сабақ жоспарын
дайындау.Сабақты жүргізу барысында,өзін-өзі бағалай білуге
баулу,қайталау сабақтарын маңызын
түсіндіру |
Жаңартылған білім беру
бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында
қолданылуын |
Тәлімгер ретінде мектеп
әкімшілігіне есеп тапсыру |
||||
7 |
|
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
Мамыр |
Жас маман бойында берілген
тапсырманы дер кезінде орнындау жауапкершілігін қалыптастыру |
Kundelік,bilimland.kz |
БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын
алып, |
Оқу бағдарламасының орындалуын
саралау |
Тәлімгер есебі
Тәлімгер :
1. Жас маман______________________сабақтарына
қатысу қорытындысы
№ қ/с |
Сабаққа қатысқан |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ барысында жеткен жетістіктері |
Сабақ барысында кездескен қиындықтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Сыныптан тыс
іс-шараларға қатысу қорытындысы________________________
№ қ/с |
Қатысу мерзімі |
Сабақ тақырыбы |
Іс- шара қорытындысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Мектеп құжаттарын және ағарту жұмыстарын
ұйымдастыруда берілген көмектер
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Жас маманның жеткен
жетістіктері мен кездескен қиындықтарына қысқаша шолу:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тәлімгер :
Жас
маман:
Тәлімгер күнделігі
№ п/п |
Күні |
Көмек тақырыбы |
Қолы |
|
Тәлімгер |
Жас мұғалім |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тәлімгердің жұмыс
жоспар
№ қ/с |
Жоспарланған іс-шара |
Мерзімі |
Жұмыс нысаны |
Тәлімгердің орындалу |
1. |
-Жас маманға бекітіліп берілген
сыныптарының ұзақ мерзімді жоспарын құруға көмек беру; |
|
Ұзақ |
|
|
- Өзін-өзі дамыту тақырыбын анықтау; |
қазан |
Оқу-әдістемелік,дидактикалық тапсырмалар
тізімі |
|
|
- Әдістемелік бірлестік отырысына қатысу; |
қараша |
ӘБ хаттамасы |
|
4. |
-Сабақтан тыс оқушылармен өткізілетін іс
шаралар мәселелерін талқылау |
желтоқсан |
Ұсыныстар дайындау |
|
5. |
- ӘБ отырысына қатысу |
қаңтар |
ӘБ хаттамасы |
|
6. |
-Педагогтың портфолио жүргізу ережесі |
ақпан |
Портфолио |
|
7. |
- ӘБ жиналысына қатысу(өзін-өзін дамыту жайлы
есеп беру) |
наурыз |
ӘБ хаттамасы |
|
8. |
- «Сабақты зерделеу.Сабақты зерделеу
түрлері» ережелері |
сәуір |
Ереже |
|
9. |
- Атқарылған жұмыстарға жас маман есебі |
мамыр |
Тәлімгердің атқарылған жұмыстарға жазған есебі және қорытындысы |
|
10. |
|
Жыл бойы |
ІІ жарты жылдық есебі |
|
Тәлімгердің жұмыс
жоспар
№ қ/с |
Жоспарланған іс-шара |
Мерзімі |
Жұмыс нысаны |
Тәлімгердің орындалу |
1. |
-Жас маманға бекітіліп берілген
сыныптарының ұзақ мерзімді жоспарын құруға көмек беру; |
қараша |
Ұзақ |
|
|
- Өзін-өзі дамыту тақырыбын анықтау; |
желтоқсан |
Оқу-әдістемелік,дидактикалық
тапсырмалар тізімі |
|
|
- Әдістемелік бірлестік отырысына қатысу; |
қаңтар |
ӘБ хаттамасы |
|
4. |
-Сабақтан тыс оқушылармен өткізілетін іс
шаралар мәселелерін талқылау |
ақпан |
Ұсыныстар дайындау |
|
5. |
- «Сабақты зерделеу.Сабақты зерделеу
түрлері» ережелері |
сәуір |
Ереже |
|
6. |
- Атқарылған жұмыстарға жас маман есебі |
мамыр |
Тәлімгердің атқарылған жұмыстарға жазған есебі және қорытындысы |
|
7. |
Мектептің тәжірибелі мандарының сабақтарына қатысу,методикалық әдебиеттермен танысу,шығармашылық топ жұмысына қатысу,сабақ жоспарын бірлесіп жоспарлау,өзін толғандыратын сұрақтар бойынша психологтан,тәлімгерден,мектеп-лицей әкімшілігінен көмек алу |
Жыл бойы |
ІІ жарты жылдық есебі |
|

