Материалдар / Тәлімгер педагогтің папкасы.Жас маманмен жұмыс жоспары

Тәлімгер педагогтің папкасы.Жас маманмен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәлімгер жоспары 130 бұйрық басшылыққа алынып жасалған. Бір жылға жоспарланған.Толық қамтылған
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады







Тәлімгер папкасы














Жас маман:









оқу жылы





Тәлімгер папкасы

  1. Тәлімгерді бекіту туралы бұйрық.

  2. Тәлімгер туралы және жас мұғалім туралы мәлімет (№130 бұйрық бойынша).

  3. «Педагог-зерттеуші» не «педагог-шебер» біліктілік санатын растайтын құжаты.

  4. Соңғы үш жыл ішінде оқытатын пән бойынша білім алушылардың білім сапасы (кемінде 60% - 70%).

  5. Педагогтің кәсіби дайындық деңгейін анықтау диагностикасы.

  6. Тәлімгер жоспары (№130 бұйрық бойынша).

  7. Сабаққа ену талдаулары (айына 2 рет).

  8. Орта білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің отырысында аралық есеп (оның ішінде электрондық) және бейнеролик (1-жартыжылдықта).

  9. Тәлімгер күнделігі.
















































Тәлімгер педагогтің жас маманмен жұмыс жоспары ___________ оқу жылы

Жас маман туралы мәліметтер

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)


Білімі


Қандай оқу орнын қашан бітірді


Педагогикалық тәжірибе қорытындысы


Лауазымы


Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары


Сынып жетекшілігі

-

Біліктілік санаты

-

   

   Педагог-тәлімгер туралы мәліметтер

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)


Білімі


Қандай оқу орнын қашан бітірді


Оқу орнын бітірген жылы


Дипломы бойынша мамандығы


Педагогикалық өтілі


Лауазымы


Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптары


Біліктілік санаты


Жұмыс жоспары

жас маманның табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру-әдістемелік жағдай жасау, біліктілік қызметінде сәтті пайдалану үшін жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру

Міндеттері

- жас маманның кәсіби және психологиялық бейімделуі үшін жағдай жасау;
-жас маманның оқыту- жас маманның оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру деңгейін арттыруға әдістемелік көмек көрсету;
-жас маманның шығармашылық қызметінің өзіндік өрнегін қалыптастыру үшін жағдай жасау;
-үздіксіз білім алуға қажеттілік пен ынталандыруды дамыту.

Жұмыстың негізгі бағыттары

-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамаен жұмыс;
-мектеп құжаттамасымен жұмысқа көмек;
-жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру;
-сабақты ұйымдастыруға көмек;
-болжау жұмысарын жасауға және талдауға көмек;
-өзара сабаққа қатысу.

Қорытынды

Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп










«_____________________» жалпы орта мектебінің ______ пәнінің мұғалімі

____________ білім алушыларының білім сапасы
























ТӘЛІМГЕР САУАЛНАМАСЫ


  1. «Тәлімгерлік» сөзінің мағынасын қалай түсінесіз?

Тәлімгер – тәлім- тәрбие беріп, бағыт-бағдар көрсетуші, бар адами қасиеттерді бойына жиған талантты адам. Тәлімгер –жетелеуші, алға ұмтылдырушы.  Нағыз мықты тәлімгер ғана салауатты да, саналы, рухани бай, жан-жақты дамыған жеке тұлға қалыптастыра алады. 

  1. Білім беру ұйымындағы тәлімгер қызметінің негізгі бағыттарын сипаттаңыз.

тәлімгерлік – педагогтің орта білім беру ұйымында педагогтің кәсіптік қызметіне алғаш рет кіріскен адамға кәсіптік бейімделуіне практикалық көмек көрсету жөніндегі қызметі;

педагог – педагогтік немесе тиісті бейіні бойынша өзге де кәсіптік білімі бар және білім алушыларды және (немесе) тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу, білім беру қызметін әдістемелік қолдау немесе ұйымдастыру бойынша педагогтің кәсіптік қызметін жүзеге асыратын адам.

  1. Сіздің ойыңызша, тәлімгерге қандай қасиеттер тән болуы тиіс?

Тәлімгер-өмірлік тәжірибесі мол, нағыз еңбекқор, ізденімпаз, ұшқыр ойлы маман.

Жақсы тәлімгер — бұл қай кезде де ең алдымен кәсіби деңгейі жоғары, интеллектуалдық, шығармашылық әлеуеті мол тұлға.

  1. Қай сөз (немесе бірнеше сөз) тәлімгер сөзімен ассоциациялауға келеді: өткізуші, демеуші, кеңесші, сарапшы, білім бұлағы, көмекші, нұсқаушы, катализатор, үлгі көрсетуші, ынталандырушы, энергия бұлағы, дос, диагностика бойынша маман, мақсат қоюшы, бақылаушы, жоспарлаушы, проблемаларды шешуші, мұғалім?

  2. Жас маманның түнгі телефон қоңырауына жауап беруге және сабақ жоспарын құрастыруға көмек беруге дайынсыз ба?

Бастапқы кезде қоңырау соқса жауап беретінмін,қазір белгі бір күн белгілеп,сол уақытта түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.Негізі уацаб желісі арқылы да,байланысып отырамыз. Кез келген сұраққа жауап беріп, кез келген ситуациядан шыға алуға дайынмын.

  1. Адамның сөзін бөлмей оны тыңдай аласыз ба?

 ИӘ.Ұлы тәлімгерлердің жолын жалғастыра отырып, жаңашыл тәлімгер болмысын қалыптастырамын деп ойлаймын.

Қайырымдылық сезімі сізге тән бе? Ия Қазіргі жас буын — еліміздің келер күнгі келбеті.

  1. Сізге қандай адамдар ұнамайды? Сізге ұнамайтын қасиеттерді атап шығыңыз.

а)жауапкершілігі жоқ

ә) уәде беріп, сөзінде тұрмайтын

б)ынжық

  1. Сіз кеңес бергенді әлде өзіңіздің тәжірибеңізде дұрыс шешімді көрсеткенді қалайсыз ба?

Иә,өйткені ол нәтиже береді деп ойлаймын

  1. Сіз оқуға және өз кәсібилігіңізді жетілдіруге дайынсыз ба?

Тәлімгер-үздіксіз ізденуші. Ізденіс негізінде ол әрқашан теориялық білімін кеңейтіп, методикалық шеберлігін арттырады.











   БЕКІТЕМІН:     КЕЛІСЕМІН:                                                     мектеп директоры директордың   ББОЖ рынбасары      
---------------------------------------------                                ---------------------------------------
              « » . 20 ж

Тәлімгердің жас мұғаліммен жүргізілетін жұмыс жоспары


Жас маманның аты-жөні:

Мамандығы:

Бітірген оқу орны:

Тәлім алушының сынақ мерзімі


Р/с

Қызмет мазмұны

Жұмыс нысаны

Мерзімі

1

Жас маман туралы толық мәлімет жинақтау

сұхбат

Қазан

2

Жас маманмен бірлесе отырып күнтізбелік жоспар жасау

ӘНХ

Қазан

3

Жас маманның оқу тәрбие ісі жөніндегі құжаттарын жасауға көмектесу:

а)күнтізбелік жоспарын

ә)сабақ жоспарын

б)өз білімін көтеру жоспарын

в)өзара сабаққа қатыс дәптерін

г)журнал толтыруға

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау туралы ережесі.


Қазан

қараша


Апта сайын

4

Жас маманды балалармен ынтымақтасып жұмыс істеуге үйрету

сұхбыт

Үнемі

5

Қиын тақырыптарды талқылап,дидактикалық материалдарды таңдауда көмек көрсету


Үнемі

6

Оқушылардың дәптерімен жұмыс жүргізу талаптарымен таныстыру

Дәптер жүргізу ережесі

желтоқсан

7

Жас маманмен бірлесіп сабаққа көрнекілік дайындау


Кеңес беру

Үнемі

8

Ашық сабақ тақырыбын таңдап,оны талқылау

Кезінде

9

Жаңа педагогикалық технологияларды қарап,талқылау

Ақпан

10

Әдістемелік басылымдардағы материалдарды оқу,талқылау

2 айда

11

Жаңа техгологияларда оқып үйренуіне пайдалануына бағыт- бағдар беру


12

Өзара сабаққа қатысу және оны талдау

Сабаққа ену

Апта 2р

13

Жас маманның кәсіби біліктілігін жетілдіру


Күнде

14

Шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету.


Күнде

15

Тарау ,тақырып бойынша дидактикалық материалдарды дайындауда көмек көрсету.


11-05

16

Ашық сабақ тақырыбын таңдап, оның жоспарын дайындауда көмек көрсету, талқылау


Жоспарға сәйкес

17

Мектепішілік , аудандық шараларға белсенді қатысып отыруына көмек ұйымдастыру.

Бағыт беру

кезінде

18

Пән мұғалімдерінің сабақтарына және тәрбие сағаттарына қатысып отыруын қадағалау.


үнемі

Тәлімгер:




Жас маманмен жұмыс жоспары

Мақсаты:Жас маманның  кәсіби шеберлігін қалыптастыра отырып,ізденімпаздыққа,
іскерлікке дағдыландыру
Міндеті:Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын қадағалау
Сауалнама жүргізу арқылы ,жұмыс қарқықындылығының динамикасын анықтап отыру


қ/с

Айлар


2 апта

3 апта

4 апта


1

Қараша


Жас маманмен сұхбаттасып «Мектептің жұмыс режимімен және ішкі тәртібімен таныстыру»  
ҰМЖ және ҚМЖ құрастырылуы бойынша әдістемелік көмек беру
Мектеп кітапханасының кітап қорымен таныстыру

Мектеп құжаттарын толтыру бойынша көмек беру.Жаңа оқу жылындағы балдық жүйенің шкаласымен таныстыру.
Оқыту барысында сабақ жүргізуге нақты әдістемелік көмек беру

Жас маманға қысқа мерзімді жоспар жасауға көмек беру
Оқу тапсырмаларын дайындау тиімділігін үйрету


2


1 апта

2 апта

3 апта

4 апта










Желтоқсан

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары және  
Kundelік,bilimland.kz
порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау
Жас маман сабағына
қатысып
әдістемелік көмек беру

Жас маманмен:
«Оқушының
дәптері мен күнделігі мен жеке іс қағаздарымен оқыту барысында қалай жұмыс істеу қажет екенін талқылау Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын саралау

Жас маманның сабақ жоспарын бірлесе дайындап тиімді өтуіне, тәлімгер ретінде әдістемелік көмек беру. БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын,
қорытынды шығару
жолдарын,бағалау шкаласын талқылау

Жас маманға ІІ тоқсандық қорытынды шығару бойынша,ЖБ қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру


3


1 апта

2 апта

3 апта

4 апта








Қаңтар

Оқу бағдарламасының
орындалуын бақылау,жас маманның жоспарының сәйкестігін қадағалау
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын
бақылау


Жас маманның сабағына қатысып әдістемелік  көмек беру
Сабақ жоспарын жасау,қысқа мерзімді жоспар жасауда сабақтың қай бөліміне басымдық беру қажет екенін түсіндіру

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары және Kundelік, bilimland.kz
порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау.Жас маман сабағына қатысып
әдістемелік көмек беру

Кәсіби шебер мұғалім қалыптасуына сынып жетекшісінің ықпалын айқындау
Сынып жетекшісінің құжаттарымен таныстыру  



4


1 апта

2 апта

3 апта

4 апта








Ақпан

І жарты жылдыққа жас маман жұмысына қорытынды жасау  
Оқушымен ортақ тіл табыса білу жолдарын талқылау.Әр оқушыны жеке тұлға ретінде қабылдай алуды түсіндіру

Өз сабағына қорытынды жасай білуге бағыт-бағдар беру
Жас маманды тәлмігер ретінде сабаққа қатыстырып,кері байланыс алу

Жас маманның өзін-өзі дамыту жоспарын талқылап,жұмысын бақылау
Жас маман сабағына ену,әдістемелік көмек беру

Жиынтық бағалауды жинақтау, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау

5


1апта

2 апта

3 апта

4 апта








Наурыз

Оқушы мінездемесін жазудың жолдарымен таныстыру
Жас маманның пед.ұжымға тез қалыптасуына,өзін еркін сезінуіне  ықпал жасау

Оқу бағдарламасының орындалуын саралау
қорытынды шығаруға көмек беру



Kundelік,bilimland.kz
порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау
Тәлімгер ретінде сабаққа қатыстырып кері байланыс алу

Жас маманға ІІІ тоқсандық қорытынды шығару бойынша,ЖБ қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру

6


1 апта

2 апта

3 апта

4 апта


Сәуір

«Оқушылардың жеке іс қағаздарымен жұмыс жүргізу ережесімен»таныстыру


Сабақ жоспарын дайындау.Сабақты жүргізу барысында,өзін-өзі бағалай білуге баулу,қайталау сабақтарын маңызын түсіндіру

Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын
қадағалау

Тәлімгер ретінде мектеп әкімшілігіне есеп тапсыру
Жас маманның
жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру

7


1 апта

2 апта

3 апта

4 апта








Мамыр

Жас маман бойында берілген тапсырманы дер кезінде орнындау жауапкершілігін қалыптастыру
Мұғалім портфолиосындағы жетістіктер мониторингісін шығару

Kundelік,bilimland.kz
порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылап ,жылдық қорытынды шығаруға дайындық жүргізу





БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын алып,
қорытынды шығару
Оқушылардың оқу үлгерімін,білім сапасын анықтау

Оқу бағдарламасының орындалуын саралау
Журнал жүргізіп,жылдық қорытынды шығаруға көмек беру
Жиынтық бағалауды жинақтау, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау































Тәлімгер есебі

 
Тәлімгер :           
1. Жас маман______________________сабақтарына қатысу қорытындысы


қ/с

Сабаққа қатысқан
мерзімі

Сабақтың тақырыбы

Сабақ барысында жеткен жетістіктері

Сабақ барысында кездескен қиындықтар
























































2. Сыныптан тыс іс-шараларға қатысу қорытындысы________________________  

қ/с

Қатысу мерзімі

Сабақ тақырыбы

Іс- шара қорытындысы













3. Мектеп құжаттарын және ағарту жұмыстарын ұйымдастыруда берілген көмектер

Өткізілу мерзімі

Әдістемелік көмек беру тақырыбы

Өткізілу мерзімі

Әдістемелік көмек беру тақырыбы



























4. Жас маманның жеткен жетістіктері мен кездескен қиындықтарына қысқаша шолу:  
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  

Тәлімгер :
Жас маман:










Тәлімгер күнделігі


п/п

Күні

Көмек тақырыбы

Қолы

Тәлімгер


Жас мұғалім


















































































































































Тәлімгердің жұмыс жоспар

қ/с

Жоспарланған іс-шара

Мерзімі

Жұмыс нысаны

Тәлімгердің орындалу
барысына қойған белгісі

1.

-Жас  маманға бекітіліп берілген сыныптарының ұзақ мерзімді жоспарын құруға көмек беру;
- Күнделік.кз толтырылуын түсіндіру,  қосымша және үйірме сабақтарының жүргізілуімен таныстыру  


Ұзақ
мерзімді  
жоспар


Журнал толтыру ережесімен таныстыру




2.

- Өзін-өзі дамыту тақырыбын анықтау;
- Оқу- әдістемелік,дидактикалық тапсырмалар дайындау;
- Пән кабинетін жабдықтауға көмектесу;
- Оқушының күнделігімен және дәптерімен  қалай жұмыс істеу керектігін.Дәптермен күнделікке қойылатын жалпы талаппен таныстыру

қазан

Оқу-әдістемелік,дидактикалық тапсырмалар тізімі
Кабинет паспорты
Күнделік және дәптер
еүргізу ережесі




3.

- Әдістемелік бірлестік отырысына қатысу;
- Оқушыларды пән олимпиадасына  және конкурстарға дайындау әдістемесімен талқылау
- Интернет рессурстанынан өзіндік дамуға әдебиеттер қолдану
- Біліктілік санатын көтеретін аттестация ережелерімен таныстыру

қараша

ӘБ хаттамасы




Әдебиеттер тізімі




Аттестация ережесі




4.

-Сабақтан тыс оқушылармен өткізілетін  іс шаралар мәселелерін талқылау


- Пән бойынша ғылыми зерттеу жұмыстарына оқушылардың қатысуын зерделеу
- І жарты жылдық жұмысын қорытындылау

желтоқсан

Ұсыныстар дайындау






Оқушылардың ғылыми зерттеу жұмысына қатысуы


І жарты жылдық есебі














5.

- ӘБ отырысына қатысу
- Оқу процессі барысында озық технологияларды қолдану жолдары

қаңтар

ӘБ хаттамасы
Озық техрологияларды қолдану видеосын көру


6.

-Педагогтың портфолио жүргізу ережесі  
- Портфолио жүргізу құрылысымен таныстыру
-Портфолио материалдарын бағалау шкаласы

ақпан

Портфолио


7.

- ӘБ жиналысына қатысу(өзін-өзін дамыту жайлы есеп беру)
- Оқушылармен пән бойынша сыныптан тыс іс-шаралардың өткізілуі

наурыз

ӘБ хаттамасы
Презентация




Іс-шара жоспары


8.

-  «Сабақты зерделеу.Сабақты зерделеу түрлері» ережелері


- Педагогикалық қарым-қатынас түрлері(авторитарлы,демократилыт.б)
таныстыру

сәуір

Ереже


Педагогикалық қарым-қатынастарға мысалдар келтіру


9.

- Атқарылған жұмыстарға жас маман есебі
- Келесі оқу жылында жас маманның өзін –өзі дамытуына көмек түрін анықтау ,бағыт –бағдар беру

мамыр

Тәлімгердің атқарылған жұмыстарға жазған есебі және қорытындысы


10.



Мектеп-лицейдің тәжірибелі мандарының сабақтарына қатысу,методикалық әдебиеттермен танысу,шығармашылық топ жұмысына қатысу,сабақ жоспарын бірлесіп жоспарлау,өзін толғандыратын сұрақтар бойынша психологтан,тәлімгерден,мектеп-лицей әкімшілігінен көмек алу

Жыл бойы

ІІ жарты жылдық есебі












Тәлімгердің жұмыс жоспар

қ/с

Жоспарланған іс-шара

Мерзімі

Жұмыс нысаны

Тәлімгердің орындалу
барысына қойған белгісі

1.

-Жас  маманға бекітіліп берілген сыныптарының ұзақ мерзімді жоспарын құруға көмек беру;
- Күнделік.кз толтырылуын түсіндіру,  қосымша және үйірме сабақтарының жүргізілуімен таныстыру

қараша

Ұзақ
мерзімді  
жоспар
Журнал толтыру ережесімен таныстыру




2.

- Өзін-өзі дамыту тақырыбын анықтау;
- Оқу- әдістемелік,дидактикалық тапсырмалар дайындау;
- Пән кабинетін жабдықтауға көмектесу;
- Оқушының күнделігімен және дәптерімен  қалай жұмыс істеу керектігін.Дәптермен күнделікке қойылатын жалпы талаппен таныстыру

желтоқсан

Оқу-әдістемелік,дидактикалық тапсырмалар тізімі
Кабинет паспорты
Күнделік және дәптер
еүргізу ережесі




3.

- Әдістемелік бірлестік отырысына қатысу;
- Оқушыларды пән олимпиадасына  және конкурстарға дайындау әдістемесімен талқылау
- Интернет рессурстанынан өзіндік дамуға әдебиеттер қолдану
- Біліктілік санатын көтеретін аттестация ережелерімен таныстыру

қаңтар

ӘБ хаттамасы

Әдебиеттер тізімі




Аттестация ережесі


4.

-Сабақтан тыс оқушылармен өткізілетін  іс шаралар мәселелерін талқылау
- Пән бойынша ғылыми зерттеу жұмыстарына оқушылардың қатысуын зерделеу
- І жарты жылдық жұмысын қорытындылау

ақпан

Ұсыныстар дайындау
Оқушылардың ғылыми зерттеу жұмысына қатысуы
І жарты жылдық есебі








5.

-  «Сабақты зерделеу.Сабақты зерделеу түрлері» ережелері
- Педагогикалық қарым-қатынас түрлері(авторитарлы,демократилыт.б)
таныстыру

сәуір

Ереже
Педагогикалық қарым-қатынастарға мысалдар келтіру


6.

- Атқарылған жұмыстарға жас маман есебі
- Келесі оқу жылында жас маманның өзін –өзі дамытуына көмек түрін анықтау ,бағыт –бағдар беру

мамыр

Тәлімгердің атқарылған жұмыстарға жазған есебі және қорытындысы


7.

Мектептің тәжірибелі мандарының сабақтарына қатысу,методикалық әдебиеттермен танысу,шығармашылық топ жұмысына қатысу,сабақ жоспарын бірлесіп жоспарлау,өзін толғандыратын сұрақтар бойынша психологтан,тәлімгерден,мектеп-лицей әкімшілігінен көмек алу

Жыл бойы

ІІ жарты жылдық есебі






































ЖИ арқылы жасау
13 Желтоқсан 2024
174
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі