Тәлімгердің жас маманмен жүргізген жұмыс жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тәлімгердің жас маманмен жүргізген жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал тәлімгерлерге арналған,жоспар құру үлгісі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәлімгердің жас маманмен І жарты жылдықта жүргізілген

жұмысының есебі

Тәлімгер – Бастауыш сынып мұғалімі, зерттеуші-педагог К.Ж.Ерназарова  
 
2024-2025 оқу жылында жас маман –ағылшын тілі пәні мұғалімі Кобенова Айгерім Даулетбайқызына  тәлімгер болып бекітілдім.  
Ең алдымен жас маманды педагог жұмыстары, ережелері, бұйрықтармен және ӘНХ-пен таныстырып өттім. 
Жас маман Кобенова Айгерім Даулетбайқызы өз жұмысына тиянақты, ұқыпты қарайтын, жаңашылдыққа бейім жас ұстаз. 
Оқу жылының басында жас маманмен жылдық және айлық жұмыс жоспарлары құрылып, мектеп директорымен бекітілді. 
Жүргізілген кеңестер мен әңгімелер арқылы перспективалық, күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға, сабақ өткізуге көмек көрсетілді, күнтізбелік-тақырыптық және сабақ жоспарлары, әзірлеу және қолдану, дидактикалық материалдарды, жаңа технологияларды сабақта қолдану жолдары  анықталды.  
Айгерім алғаш рет ұстаздық жолды бастап отырғандықтан, күнтізбелік тақырыптық жоспар, күнделікті сабақ жоспарын құруда тәлімгерілік тарапынан біраз қолдау, көмек көрсетілді, күнделікті сабақ жоспарларын 130 бұйрыққа сай бірігіп жасадық. Сонымен қатар, бағалау талаптарымен, критерийлерімен, Күнделік.кз журнал талаптарымен таныстырдым. 
Сабақ түрлері мен оларды саралау жолдарымен, әр түрлі бастауыш сыныптарға арналған әдіс-тәсілдермен таныстырып, АКТ-ны өз  сабағында  тиімді  қолдануға бағыт-бағдар  бердім. 
Жас маманға өзара сабаққа кіруге жоспар құрылды. Сабақтарға кірген соң жас маманмен кәсіби байланыс жасалды. Өз сабағы мен тәлімгердің сабағын салыстыра отырып, өз тәжірибесіне нені жетілдіру керектігін өзі анықтап отырды. Жас маман ағылшын тілі пәні мұғалімдері Сабытаева Бибігүл,Сандыбаева Сағира,Бекгулова Гүлдананың  сабақтарына кіріп, өзіне қажетті әдіс-тәсілдерді анықтады. 
Өз тарапымнан жас маманның бірнеше сабақтарына да кірдім. Жас маманның алғашқы сабағына сыни көзбен қарау мақсатында емес, үйрету, бағыттау мақсатында қатыстым.  Тексеру жұмыстары кемшілік іздеу бағытында емес, түзету бағытында жүргізілсе және мектепке келген жас маманға үнемі қолдау көрсетіп отырса, нағыз шебер ұстаз болып қалыптасуына бағыт беру бағытында жүргізілді. Мектептің жақсы нәтиже көрсетуіне жас маманның да алар орны ерекше. 
Тәрбие жұмысы бағыты бойынша да жас маманға көмек берілді, тәрбие жұмысы жоспарын дайындауда, сыныптағы білім алушылармен қалай тіл табысып, жұмыс жасауға. 
Негізгі пәндер бойынша БЖБ, ТЖБ-ның ерекшеліктерімен, сынып мониторингін, қорытынды жасауда әдістемелік көмек көрсеттім.  
Кобенова Айгерім облыстық жас мамандарға арналған вебинарларға қатысты. Ақтау қаласында өткен облыстық“Primary Teaching Tips” семинарға 1-қараша күні қатысты. Тәлімгерлердің іс-тәжірибелерімен танысты.

Ағылшын тілі апталығына белсенді қатысып, қазанның 22-сі күні «Have got/ Has got»тақырыбында ашық сабағын өте жақсы деңгейде өткізді.

Жас маманмен аудиториялық, онлайн түрінде де тығыз қарым-қатынастамыз.  
Жас маман мектеп мұғалімдерімен тез тіл табысып кетті. Мінезі жайдары, жұмсақ, биязы. 
І жарты жылдықтағы жасалған жұмыс нәтижелері келесі жарты жылдықта он бағасын береді деп ойлаймын. Әрі жаңа жас мұғалімге сынып оқушылары да бірден үйренісе кетті. Дегенмен, 2-ші тоқсанда салыстырмалы түрде көрсетілген әдістемелік көмектің нәтижесінде оқушылардың белсенділігі, оқуға деген ынтасы, білім сапасы оң нәтижесін көрсеткендей. 
Екінші жарты жылдықта апталықтар, ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар жоспарланған. Жалпы айтқанда жас маман Кобенова Айгерім жұмысын жақсы көреді, алдағы уақытта бірігіп көптеген жұмыстар жүргізіледі деп сенемін.

Мектеп әкімшілігімен бірлесе жас маманның ашық сабағына қатысу.Жас маманның пед.ұжымға тез қалыптасуына,өзін еркін сезінуіне ықпал жасау.Жас маманға қысқа мерзімді жоспар жасауға көмек беру, оқыту барысында оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану жолдарын бірлесе талқылау.Оқу тапсырмаларын дайындау тиімділігін үйрету

Ашық сабақ дайындауға көмек беру.Сабақтың әр кезеңіне бағыт-бағдар беру

Қаңтардың 13 мен 24 аралығында «Жарқыра,жаса жас маман!» атты жас мамандар онкүндігі өткен болатын. Айгерім «I can use can and can not to talk about ability» атты ашық сабақ, «Young British star» сайыс –сабақтарын жоғары деңгейде өткізе білді. 

Ақпан айында Көбенова Айге ......



Наурыз айында «Оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру» тақырыбынды әдістемелік көмек берілді.

Сәуір айында Айгерімнің БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын алып,қорытынды шығаруын қадағалауға алдым.Оқушылардың оқу үлгерімін,білім сапасын анықтау мақсатында сабақтарына қатыстым.

Жас маман бойында берілген тапсырманы дер кезінде орнындауы. жауапкершілігі байқалды.


 
Алдағы уақытта қойылатын міндеттер:  
 
• жас педагог құзыреттілігін дамыту мәселелері бойынша зияткерлік және шығармашылық әлеуетін сабақтарында қолданысқа енгізу.  
 • зерттеу және тәжірибелік кезеңінде сабаққа қажетті тиімді әдістерін дұрыс жолмен бағыттау, оқушылармен жұмыс істеу деңгейінде әртүрлі ынталандыруды қамтамасыз ету; оқушылардың бүкіл сабақ бойы рефлексия мен өзін-өзі бақылауын ұйымдастыру.  
 Тәлімгер: Ерназарова Кунсулу Жашимовна
 
Тәлімгердің жас маманмен 2024-2025 оқу жылында жүргізілген

жұмысының есебі

Тәлімгер – бастауыш сынып мұғалімі, педагог-зерттеуші К.Ж.Ерназарова  
 
2024-2025 оқу жылында жас маман –ағылшын тілі пәні мұғалімі Кобенова
Айгерім Даулетбайқызына  тәлімгер болып бекітілдім.  
Ең алдымен жас маманды педагог жұмыстары, ережелері, бұйрықтармен және ӘНХ-пен таныстырып өттім. 
Жас маман Кобенова Айгерім Даулетбайқызы өз жұмысына тиянақты, ұқыпты қарайтын, жаңашылдыққа бейім жас ұстаз. 
Оқу жылының басында жас маманмен жылдық және айлық жұмыс жоспарлары құрылып, мектеп директорымен бекітілді. 
Жүргізілген кеңестер мен әңгімелер арқылы перспективалық, күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға, сабақ өткізуге көмек көрсетілді, күнтізбелік-тақырыптық және сабақ жоспарлары, әзірлеу және қолдану, дидактикалық материалдарды, жаңа технологияларды сабақта қолдану жолдары  анықталды.  
Айгерім алғаш рет ұстаздық жолды бастап отырғандықтан, күнтізбелік тақырыптық жоспар, күнделікті сабақ жоспарын құруда тәлімгерілік тарапынан біраз қолдау, көмек көрсетілді, күнделікті сабақ жоспарларын 130 бұйрыққа сай бірігіп жасадық. Сонымен қатар, бағалау талаптарымен, критерийлерімен, мектеп .кз журнал талаптарымен таныстырдым. Жас маманның пед.ұжымға тез қалыптасуына,өзін еркін сезінуіне ықпал жасадым.
Сабақ түрлері мен оларды саралау жолдарымен, әр түрлі бастауыш сыныптарға арналған әдіс-тәсілдермен таныстырып, АКТ-ны өз  сабағында  тиімді  қолдануға бағыт-бағдар  бердім. 
Жас маманға өзара сабаққа кіруге жоспар құрылды. Сабақтарға кірген соң жас маманмен кәсіби байланыс жасалды. Өз сабағы мен тәлімгердің сабағын салыстыра отырып, өз тәжірибесіне нені жетілдіру керектігін өзі анықтап отырды. Жас маман ағылшын тілі пәні мұғалімдері Сабытаева Бибігүл,Сандыбаева Сағира,Бекгулова Гүлдананың  сабақтарына кіріп, өзіне қажетті әдіс-тәсілдерді анықтады. 
Өз тарапымнан жас маманның бірнеше сабақтарына да кірдім. Жас маманның алғашқы сабағына сыни көзбен қарау мақсатында емес, үйрету, бағыттау мақсатында қатыстым.  Тексеру жұмыстары кемшілік іздеу бағытында емес, түзету бағытында жүргізілсе және мектепке келген жас маманға үнемі қолдау көрсетіп отырса, нағыз шебер ұстаз болып қалыптасуына бағыт беру бағытында жүргізілді. Мектептің жақсы нәтиже көрсетуіне жас маманның да алар орны ерекше. 
Тәрбие жұмысы бағыты бойынша да жас маманға көмек берілді, тәрбие жұмысы жоспарын дайындауда, сыныптағы білім алушылармен қалай тіл табысып, жұмыс жасауға. 
Негізгі пәндер бойынша БЖБ, ТЖБ-ның ерекшеліктерімен, сынып мониторингін, қорытынды жасауда әдістемелік көмек көрсеттім.  
Кобенова Айгерім облыстық жас мамандарға арналған вебинарларға қатысты. Ақтау қаласында өткен облыстық“Primary Teaching Tips” семинарға 1-қараша күні қатысты. Тәлімгерлердің іс-тәжірибелерімен танысты.

Ағылшын тілі апталығына белсенді қатысып, қазанның 22-сі күні «Have got/ Has got»тақырыбында ашық сабағын өте жоғары деңгейде өткізе білді.

Жас маманмен аудиториялық, онлайн түрінде де тығыз қарым-қатынастамыз.  
Жас маман мектеп мұғалімдерімен тез тіл табысып кетті. Мінезі жайдары, жұмсақ, биязы. 
І жарты жылдықтағы жасалған жұмыс нәтижелері келесі жарты жылдықта он бағасын береді деп ойлаймын. Әрі жаңа жас мұғалімге сынып оқушылары да бірден үйренісе кетті. Дегенмен, 2-ші тоқсанда салыстырмалы түрде көрсетілген әдістемелік көмектің нәтижесінде оқушылардың белсенділігі, оқуға деген ынтасы, білім сапасы оң нәтижесін көрсеткендей. 
Екінші жарты жылдықта апталықтар, ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар жоспарланған. Жалпы айтқанда жас маман Кобенова Айгерім жұмысын жақсы көреді, алдағы уақытта бірігіп көптеген жұмыстар жүргізіледі деп сенемін.

Қаңтардың 13 мен 24 аралығында «Жарқыра,жаса жас маман!» атты жас мамандар онкүндігі өткен болатын. Ашық сабаққа бірлесе отырып дайындық жүргіздік.Сабақтың әр кезеңіне бағыт-бағдар берілді. Айгерім «I can use can and can not to talk about ability» атты ашық сабақ, «Young British star» сайыс –сабақтарын жоғары деңгейде өткізе білді.Сабақтарына толық қатыстым,өз пікірімізді ойымызды айтып апталықтың сәтті аяқталуымен құттықтадық. 

Ақпан айында Көбенова Айгеріммен жоспардан тыс олимпиадаға оқушы дайындау жолдары туралы сұхбаттар жүргізілді.

Наурыз айында «Оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру» тақырыбынды әдістемелік көмек берілді.

Сәуір айында Айгерімнің БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын алып,қорытынды шығаруын қадағалау.Оқушылардың оқу үлгерімін,білім сапасын анықтау мақсатында сабақтарына қатыстым.

Жас маман бойында берілген тапсырманы дер кезінде орнындауы. жауапкершілігі байқалды.

Алдағы уақытта қойылатын міндеттер:  
 • жас педагог құзыреттілігін дамыту мәселелері бойынша зияткерлік және шығармашылық әлеуетін сабақтарында қолданысқа енгізу.  
 • зерттеу және тәжірибелік кезеңінде сабаққа қажетті тиімді әдістерін дұрыс жолмен бағыттау, оқушылармен жұмыс істеу деңгейінде әртүрлі ынталандыруды қамтамасыз ету; оқушылардың бүкіл сабақ бойы рефлексия мен өзін-өзі бақылауын ұйымдастыру.  
 Тәлімгер: Ерназарова Кунсулу Жашимовна
 
 























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2025
32
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі