|
|
|
«Тәлімгерлік» жұмыс жоспары
Тәлімгер:
Тәлім алушы:
|
Жұмыс мақсаты |
Жас маманның кәсіби шеберлігін қалыптастыра отырып, ізденімпаздыққа, іскерлікке дағдыландыру |
|
Міндеттері |
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын қадағалау |
|
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен
жұмыс; -жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру; -оқу сабақтарын ұйымдастыруға көмек; -диагностикалық жұмыстар жасауға және талдауға көмек; -өзара сабаққа қатысу. |
Жас маман туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
|
Білімі |
|
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
|
Педагогикалық практика қорытындысы |
|
|
Лауазымы |
|
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
|
|
Сынып жетекшілігі |
|
Тәлімгерлікті іске асыратын педагог туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
|
Білімі |
|
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
|
Дипломы бойынша мамандығы |
|
|
Педагогикалық өтілі |
|
|
Лауазымы |
|
|
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптар |
|
|
Біліктілік санаты |
|
|
Қорытынды |
|
Тәлімгерлікті ұйымдастыру және оның мазмұны бойынша іс-шаралар
|
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
||||||||
|
1 |
|
«Мектептің жұмыс режимімен
және ішкі тәртібі», ӘНХ, ҰМЖ, ОМЖ,
ҚМЖ |
Қыркүйек |
||||||||
|
2 |
|
Kundelік порталы, БЖБ, ТЖБ жинақтары, бағалау шкалалары |
Қазан |
||||||||
|
3 |
|
Әдіс-тәсілдер жинағы, Kundelік порталы |
Қараша |
||||||||
|
4 |
|
|
Желтоқсан |
|
5 |
|
|
Қаңтар |
||||||||
|
6 |
|
|
Ақпан |
||||||||
|
7 |
|
|
Наурыз |
||||||||
|
8 |
|
|
Сәуір |
||||||||
|
9 |
|
|
Мамыр |
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Жүргізілген жұмыс |
|
|
қыркүйек
|
|
Жас маманмен сұхбаттасып «Мектептің жұмыс режимімен және ішкі тәртібімен таныстыру». ӘНХ талқылау, мектеп өмірінде қолданылатын құжаттармен таныстыру. Мектепт құжаттарын толтыру бойынша көмек беру |
Биылғы оқу жылына арналған ӘНХ туралы, ағылшын тілі пәні бойынша ерекшеліктері туралы талданды. Білім беру стандарты туралы, мектеп өміріне қажетті құжаттар тізбесімен таныстыру жүргізілді. КТЖ дайындау туралы таныстыру. |
|
|
ҰМЖ, ОМЖ және ҚМЖ құрастырылуы бойынша әдістемелік көмек беру, жаңа оқу жылындағы балдық жүйенің шкаласымен таныстыру. Күнделік жүйесімен таныстыру. |
Оқу бағдарламасымен жұмыс жүргізілді. ҰМЖ таныстырылып, спиральды мақсаттардың ерекшеліктері туралы айтылды. Мақсатқа жету үшін қсынылған ОМЖ көрсетілген мақсаттар талқыланды. ҚМЖ құрастыруда басшылыққа алынатын бұйрық, құрылымы туралы айтылды. Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, Блум жүйесі, сабақ критерийлері, дескриптор туралы түсінік жүргізілді. |
|
|
|
Жас маманға қысқа мерзімді жоспар жасауға көмек беру. Оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану жолдарын бірлесе талқылау. ЕББҚ оқушы туралы. Оқу тапсырмаларын дайындау тиімділігін үйрету |
Жас маманмен ҚМЖ құруда бірлескен жұмыс жүргізілді. Мақсатқа жету ұшін әдістер таңдау талқыланды. Сыныптағы ЕББҚ оқушы туралы, тапсырма дайындау ерекшеліктері туралы айтылды. |
|
|
|
Жас маманнан сауалнама алу. Жұмыс барысында кездескен қиындықтарын анықтау арқылы кәсіби шебірлігінің деңгейін саралау. Өзіндік даму тақырыбын анықтату |
Жас маманмен бір ай жүргізілген жұмыс нәтижелері жасалды. Жетістіктер мен келесі айға жұмыс жүргізу жоспары нақтыланды. Өзіндік ізденіс тақырыбы бойынша түсінік жұмыстары, даму жоспары талқыланды. |
|
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Тәлімгер әрекеті |
|
|
қазан |
|
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары және Kundelік порталымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау Жас маман сабағына қатысып әдістемелік көмек беру |
Жас маманның 7-сыныпта өткізген сабағына ұсыныстар айтылды. Ұтымды шыққан әдістер айтылды. Оқушыға берілген кері байланыстың ұтымды жақтары, бағалау шкаласы туралы сөз болды. Сабақ мақсатынан бағдарланған әрекеттерді нақтылау тапсырылды. Сөздікпен жұмысты жүйелі жүргізу ескертілді. Сабақ соңында Kundelік порталымен жұмыс жүргізу жолдарын талқыланды. |
|
|
Жас маманмен оқушының дәптерімен қалай жұмыс істеу қажет екенін талқылау Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын саралау |
Тілдік пәндердер бойынша дәптер тексеру ерекшеліктері айтылды. Сабақта ТЖ, ЖЖ, Ж жұмыс түрлері, саралау тәсілдері туралы түсініктер берілді. Қосымша оқуға әдістемеліктер ұсынылды. |
|
|
|
Жас маманның сабақ жоспарын бірлесе дайындап, тиімді өтуіне, тәлімгер ретінде әдістемелік көмек беру. БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын, қорытынды шығару жолдарын, бағалау шкаласын талқылау. |
Жас маманның сабақ жоспарын бірлесе дайындап, тиімді өтуіне, тәлімгер ретінде әдістемелік көмек берілді. Әдістемелік ұсынымдар талқыланды. БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын, қорытынды шығару жолдарын, бағалау шкаласы талқыланды. Тапсырма пайданлануда сыныптың сапалық құрамын ескеру ескертілді. |
|
|
|
Жас маманға І тоқсандық қорытынды шығару бойынша, жиынтық бағалау қорытындысын жасау, есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру. Жиынтық бағалауды жинақтап, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау |
Тоқсандық қорыынды шығару, сапалық көрсеткіш, БЖБ, ТЖБ сараптамасы туралы көмек көрсетілді. Бағалаудың шынайылығын қадағалауды назарға алынды. |
|
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Тәлімгер әрекеті |
|
|
қараша |
|
Оқу бағдарламасының орындалуын бақылау, жас маманның жоспарының сәйкестігін қадағалау. Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын бақылау. |
Оқу бағдарламасының орындалуын 3-сыныптың сабағына қатысу арқылы бақылау, жас маманның жоспарының сәйкестігін қадағалау. Тапсырма дескрипторларына белгілеу, бағалау критерийлерін нақтылау туралы ұсыныс айтылды. Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын, мақсатқа с»йкестігін нақтылау тапысырылды. Кері байланыс пен бағалау туралы, рефлексия туралы талданды. |
|
|
Жас маманның сабағына қатысып әдістемелік көмек беру. Сабақ жоспарын жасау, қысқа мерзімді жоспар жасауда сабақтың қай бөліміне басымдық беру қажет екенін түсіндіру. |
Жас маманның 4-сыныпта өткізілген сабағын бірлесе жоспарланды. Сабақ жоспарын жасауда әдістерді мақсатқа сай пайдалану назарға алынды. Сыныптағы ЕББҚ оқушыға тапсырама лайықтау еске алынды. Тапсырма мақсатқа сай орындалуы ескерілді. Ұйымдастырудан бастап, үй тапсырмасын беруде бірізділік сақталуы ескерілді. |
|
|
|
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары және Kundelік порталымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау. Жас маман сабағына қатысып әдістемелік көмек беру |
Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер талқыланды. Әдіс тәсілдер жинағы ұсынылды. Топтық жұмысғ жеке жұмыс, жұптық жұмыс формалары туралы, сәйкес әдістер іріктелініп алынды. Kundelік порталымен жұмыс жүргізу барысы талқыланды. |
|
|
|
Кәсіби шебер мұғалім қалыптасуына ықпалын айқындау Пән мұғалімінің құжаттарымен таныстыру |
Мектеп бойынша кәсіби шебер мұғалімдер сабақтарына бірлесе қатысып, үлгі болар әдістер талданды. Дарынды оқушы, нашар оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері талқыланды. |
|
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Тәлімгер әрекеті |
|
|
желтоқсан |
|
Оқушы мінездемесін жазудың жолдарымен таныстыру. Жас маманның пед.ұжымға тез қалыптасуына, өзін еркін сезінуіне ықпал жасау |
Оқушы мінездемесін жазудың жолдарымен таныстырылды. Сыныптың психологиялыө ерекшеліктерін сабақ жоспарлауда ескеру, бірлескен әрекетті жоспарлауда оқушы ерекшеліктері де ескерілу керек. сы айда өтетін пән апталығы аясында ұйымдастыратын шаралар талқыланды. Оқушыларды сыныптан тыс шараға тарту ескертілді. |
|
|
Өз сабағына қорытынды жасай білуге бағыт-бағдар беру. Жас маманды тәлмігер ретінде сабаққа қатыстырып, кері байланыс алу |
Жас маман 7-сыныпта өткен қазақ тілі, әдебиет сабақтарына қатысты. Сыныптың пәндерге деген қызығушылығы мен белсенділіктері екі пән бойынша салыстырылды. Сабақ қадағалауда байқаған кері байланысы талқыланды. |
|
|
|
Кәсіби шебер мұғалім қалыптасуына сынып жетекшісінің ықпалын айқындау. Жас маман сабағына қатысып әдістемелік көмек беру |
Жас маман сабағына қатысып әдістемелік көмек ұсынылды. Сабақтың ұтымды жастары мен жетілдітерін тұстарын жас маманның өзі анықтады. Ортақ талдау жасалды. |
|
|
|
Жас маманға ІІ тоқсандық қорытынды шығару бойынша, жиынтық бағалау қорытындысын жасау, есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру. Жиынтық бағалауды жинақтау, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау. |
|
|
Жас маман сабақтарына қатысу қорытындысы
|
№ |
Сабаққа қатысқан мерзімі |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ барысында жеткен жетістіктері |
Сабақ барысында кездескен қиындықтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Сабаққа қатысқан мерзімі |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ барысында жеткен жетістіктері |
Сабақ барысында кездескен қиындықтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптан тыс іс-шараларға қатысу қорытындысы
|
№ |
Қатысу мерзімі |
Іс-шара тақырыбы |
Іс- шара қорытындысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жас маман жұмыстарын ұйымдастыруда берілген көмектер
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жас маманның жеткен жетістіктері мен кездескен қиындықтарына қысқаша шолу:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәлімгерлік І жж жұмыс жоспары.
Тәлімгерлік І жж жұмыс жоспары.
|
|
|
«Тәлімгерлік» жұмыс жоспары
Тәлімгер:
Тәлім алушы:
|
Жұмыс мақсаты |
Жас маманның кәсіби шеберлігін қалыптастыра отырып, ізденімпаздыққа, іскерлікке дағдыландыру |
|
Міндеттері |
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын қадағалау |
|
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен
жұмыс; -жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру; -оқу сабақтарын ұйымдастыруға көмек; -диагностикалық жұмыстар жасауға және талдауға көмек; -өзара сабаққа қатысу. |
Жас маман туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
|
Білімі |
|
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
|
Педагогикалық практика қорытындысы |
|
|
Лауазымы |
|
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
|
|
Сынып жетекшілігі |
|
Тәлімгерлікті іске асыратын педагог туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
|
Білімі |
|
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
|
|
Дипломы бойынша мамандығы |
|
|
Педагогикалық өтілі |
|
|
Лауазымы |
|
|
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптар |
|
|
Біліктілік санаты |
|
|
Қорытынды |
|
Тәлімгерлікті ұйымдастыру және оның мазмұны бойынша іс-шаралар
|
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
||||||||
|
1 |
|
«Мектептің жұмыс режимімен
және ішкі тәртібі», ӘНХ, ҰМЖ, ОМЖ,
ҚМЖ |
Қыркүйек |
||||||||
|
2 |
|
Kundelік порталы, БЖБ, ТЖБ жинақтары, бағалау шкалалары |
Қазан |
||||||||
|
3 |
|
Әдіс-тәсілдер жинағы, Kundelік порталы |
Қараша |
||||||||
|
4 |
|
|
Желтоқсан |
|
5 |
|
|
Қаңтар |
||||||||
|
6 |
|
|
Ақпан |
||||||||
|
7 |
|
|
Наурыз |
||||||||
|
8 |
|
|
Сәуір |
||||||||
|
9 |
|
|
Мамыр |
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Жүргізілген жұмыс |
|
|
қыркүйек
|
|
Жас маманмен сұхбаттасып «Мектептің жұмыс режимімен және ішкі тәртібімен таныстыру». ӘНХ талқылау, мектеп өмірінде қолданылатын құжаттармен таныстыру. Мектепт құжаттарын толтыру бойынша көмек беру |
Биылғы оқу жылына арналған ӘНХ туралы, ағылшын тілі пәні бойынша ерекшеліктері туралы талданды. Білім беру стандарты туралы, мектеп өміріне қажетті құжаттар тізбесімен таныстыру жүргізілді. КТЖ дайындау туралы таныстыру. |
|
|
ҰМЖ, ОМЖ және ҚМЖ құрастырылуы бойынша әдістемелік көмек беру, жаңа оқу жылындағы балдық жүйенің шкаласымен таныстыру. Күнделік жүйесімен таныстыру. |
Оқу бағдарламасымен жұмыс жүргізілді. ҰМЖ таныстырылып, спиральды мақсаттардың ерекшеліктері туралы айтылды. Мақсатқа жету үшін қсынылған ОМЖ көрсетілген мақсаттар талқыланды. ҚМЖ құрастыруда басшылыққа алынатын бұйрық, құрылымы туралы айтылды. Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, Блум жүйесі, сабақ критерийлері, дескриптор туралы түсінік жүргізілді. |
|
|
|
Жас маманға қысқа мерзімді жоспар жасауға көмек беру. Оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану жолдарын бірлесе талқылау. ЕББҚ оқушы туралы. Оқу тапсырмаларын дайындау тиімділігін үйрету |
Жас маманмен ҚМЖ құруда бірлескен жұмыс жүргізілді. Мақсатқа жету ұшін әдістер таңдау талқыланды. Сыныптағы ЕББҚ оқушы туралы, тапсырма дайындау ерекшеліктері туралы айтылды. |
|
|
|
Жас маманнан сауалнама алу. Жұмыс барысында кездескен қиындықтарын анықтау арқылы кәсіби шебірлігінің деңгейін саралау. Өзіндік даму тақырыбын анықтату |
Жас маманмен бір ай жүргізілген жұмыс нәтижелері жасалды. Жетістіктер мен келесі айға жұмыс жүргізу жоспары нақтыланды. Өзіндік ізденіс тақырыбы бойынша түсінік жұмыстары, даму жоспары талқыланды. |
|
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Тәлімгер әрекеті |
|
|
қазан |
|
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары және Kundelік порталымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау Жас маман сабағына қатысып әдістемелік көмек беру |
Жас маманның 7-сыныпта өткізген сабағына ұсыныстар айтылды. Ұтымды шыққан әдістер айтылды. Оқушыға берілген кері байланыстың ұтымды жақтары, бағалау шкаласы туралы сөз болды. Сабақ мақсатынан бағдарланған әрекеттерді нақтылау тапсырылды. Сөздікпен жұмысты жүйелі жүргізу ескертілді. Сабақ соңында Kundelік порталымен жұмыс жүргізу жолдарын талқыланды. |
|
|
Жас маманмен оқушының дәптерімен қалай жұмыс істеу қажет екенін талқылау Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын саралау |
Тілдік пәндердер бойынша дәптер тексеру ерекшеліктері айтылды. Сабақта ТЖ, ЖЖ, Ж жұмыс түрлері, саралау тәсілдері туралы түсініктер берілді. Қосымша оқуға әдістемеліктер ұсынылды. |
|
|
|
Жас маманның сабақ жоспарын бірлесе дайындап, тиімді өтуіне, тәлімгер ретінде әдістемелік көмек беру. БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын, қорытынды шығару жолдарын, бағалау шкаласын талқылау. |
Жас маманның сабақ жоспарын бірлесе дайындап, тиімді өтуіне, тәлімгер ретінде әдістемелік көмек берілді. Әдістемелік ұсынымдар талқыланды. БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын, қорытынды шығару жолдарын, бағалау шкаласы талқыланды. Тапсырма пайданлануда сыныптың сапалық құрамын ескеру ескертілді. |
|
|
|
Жас маманға І тоқсандық қорытынды шығару бойынша, жиынтық бағалау қорытындысын жасау, есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру. Жиынтық бағалауды жинақтап, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау |
Тоқсандық қорыынды шығару, сапалық көрсеткіш, БЖБ, ТЖБ сараптамасы туралы көмек көрсетілді. Бағалаудың шынайылығын қадағалауды назарға алынды. |
|
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Тәлімгер әрекеті |
|
|
қараша |
|
Оқу бағдарламасының орындалуын бақылау, жас маманның жоспарының сәйкестігін қадағалау. Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын бақылау. |
Оқу бағдарламасының орындалуын 3-сыныптың сабағына қатысу арқылы бақылау, жас маманның жоспарының сәйкестігін қадағалау. Тапсырма дескрипторларына белгілеу, бағалау критерийлерін нақтылау туралы ұсыныс айтылды. Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын, мақсатқа с»йкестігін нақтылау тапысырылды. Кері байланыс пен бағалау туралы, рефлексия туралы талданды. |
|
|
Жас маманның сабағына қатысып әдістемелік көмек беру. Сабақ жоспарын жасау, қысқа мерзімді жоспар жасауда сабақтың қай бөліміне басымдық беру қажет екенін түсіндіру. |
Жас маманның 4-сыныпта өткізілген сабағын бірлесе жоспарланды. Сабақ жоспарын жасауда әдістерді мақсатқа сай пайдалану назарға алынды. Сыныптағы ЕББҚ оқушыға тапсырама лайықтау еске алынды. Тапсырма мақсатқа сай орындалуы ескерілді. Ұйымдастырудан бастап, үй тапсырмасын беруде бірізділік сақталуы ескерілді. |
|
|
|
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары және Kundelік порталымен жұмыс жүргізу жолдарын талқылау. Жас маман сабағына қатысып әдістемелік көмек беру |
Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер талқыланды. Әдіс тәсілдер жинағы ұсынылды. Топтық жұмысғ жеке жұмыс, жұптық жұмыс формалары туралы, сәйкес әдістер іріктелініп алынды. Kundelік порталымен жұмыс жүргізу барысы талқыланды. |
|
|
|
Кәсіби шебер мұғалім қалыптасуына ықпалын айқындау Пән мұғалімінің құжаттарымен таныстыру |
Мектеп бойынша кәсіби шебер мұғалімдер сабақтарына бірлесе қатысып, үлгі болар әдістер талданды. Дарынды оқушы, нашар оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері талқыланды. |
|
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Тәлімгер әрекеті |
|
|
желтоқсан |
|
Оқушы мінездемесін жазудың жолдарымен таныстыру. Жас маманның пед.ұжымға тез қалыптасуына, өзін еркін сезінуіне ықпал жасау |
Оқушы мінездемесін жазудың жолдарымен таныстырылды. Сыныптың психологиялыө ерекшеліктерін сабақ жоспарлауда ескеру, бірлескен әрекетті жоспарлауда оқушы ерекшеліктері де ескерілу керек. сы айда өтетін пән апталығы аясында ұйымдастыратын шаралар талқыланды. Оқушыларды сыныптан тыс шараға тарту ескертілді. |
|
|
Өз сабағына қорытынды жасай білуге бағыт-бағдар беру. Жас маманды тәлмігер ретінде сабаққа қатыстырып, кері байланыс алу |
Жас маман 7-сыныпта өткен қазақ тілі, әдебиет сабақтарына қатысты. Сыныптың пәндерге деген қызығушылығы мен белсенділіктері екі пән бойынша салыстырылды. Сабақ қадағалауда байқаған кері байланысы талқыланды. |
|
|
|
Кәсіби шебер мұғалім қалыптасуына сынып жетекшісінің ықпалын айқындау. Жас маман сабағына қатысып әдістемелік көмек беру |
Жас маман сабағына қатысып әдістемелік көмек ұсынылды. Сабақтың ұтымды жастары мен жетілдітерін тұстарын жас маманның өзі анықтады. Ортақ талдау жасалды. |
|
|
|
Жас маманға ІІ тоқсандық қорытынды шығару бойынша, жиынтық бағалау қорытындысын жасау, есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру. Жиынтық бағалауды жинақтау, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау. |
|
|
Жас маман сабақтарына қатысу қорытындысы
|
№ |
Сабаққа қатысқан мерзімі |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ барысында жеткен жетістіктері |
Сабақ барысында кездескен қиындықтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Сабаққа қатысқан мерзімі |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ барысында жеткен жетістіктері |
Сабақ барысында кездескен қиындықтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптан тыс іс-шараларға қатысу қорытындысы
|
№ |
Қатысу мерзімі |
Іс-шара тақырыбы |
Іс- шара қорытындысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жас маман жұмыстарын ұйымдастыруда берілген көмектер
|
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
Өткізілу мерзімі |
Әдістемелік көмек беру тақырыбы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жас маманның жеткен жетістіктері мен кездескен қиындықтарына қысқаша шолу:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













