№
|
Атқарылатын
жұмыстар
|
Мерзімі
|
Жауаптылыр
|
Табыс
критерийі
|
1
|
Тәліпті
бекіту
|
1
апта
|
Тәлімгер және
тәліп
|
Тәліп
бекітіледі
|
2
|
Тәліп пен бірлесе отырып
алдағы жұмыстарды жоспарлау
|
1
апта
|
Тәлімгер және
тәліп
|
Бағдарламаның идеясын
түсінеді.
|
3
|
Бағдарлама идеясын тәліпке
түсіндіру
|
|
Тәлімгер,тәліп
|
Мұғалімнің кәсіби дамуына
қойылатын заманауи талаптармен
танысады.
|
4
|
Мұғалімнің кәсіби дамуына
қойылатын заманауи талаптармен
таныстыру
|
|
Тәлімгер
|
Ресурстармен қамтамасыз
етіледі.
|
5
|
Тәліпті ресурстармен
қамтамасыз ету
|
|
Тәлімгер және
тәліп
|
Жоспар
|
6
|
Тәліппен бірге ОМЖ
құру.Жеті модуль тақырыптары ықпалдастырылған сабақтар топтамасын
жоспарлау.
|
|
Тәлімгер
,тәліп
|
Орта мерзімді
жоспар
|
7
|
Тәліппен бірге ҚМЖ құруға
нұсқаулық беру,бағыт-бағдар
көрсету.
|
|
Тәлімгер
|
Сыныптың
психологиялық
ахуалы,сабаққа деген
ынтасы,білім алудағы белсенділігі
анықталады.
|
8
|
Тәліптің сабақ өтудегі
әдістемесімен танысу
|
|
Тәлімгер
|
Дәстүрлі сабағы
бақыланады
|
9
|
Сабақ мақсаттарын
анықтау.СМАРТ техникасымен таныстыру.Оқыту үдерісін
жоспарлау
|
|
Тәлімгер,тәліп
|
ҚМЖ құруды үйрене
бастайды.
|
10
|
Тәліппен бастапқы
байланыс
Сыныптағы кедергілерді
анықтау
|
|
Тәлімгер ,
тәліп
|
Жаңа әдіс тәсілдер бойынша
әдістемелік көмек беріледі.
|
11
|
Тәліптің сабағын
зерттеу,кәсіби сұхбат
|
|
Тәлімгер , кәсіби қоғамдастық
мүшелері
|
Тәліптің жаңа әдіс-тәсілдерді
қолданған сабағы бақыланады.
|
12
|
Топтарда жұмыс істеу
әдістемесін таныстыру.
Тәліпті тәлімгердің сабағына
қатыстыру,әдіс алмасу
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Топтарда жұмыс істеу
әдістемесін танысады
|
13
|
Сыныпта қадағалау жүргізу
әдістемесі.Мұғалімдер нені білуі
тиіс?
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Тәліптің сабағы
талданады
|
14
|
Оқудағы кедергілерді
анықтау.Оқудың аффективтік теориясы:Оқушыларды
ынталандыру
|
|
Тәлімгер,тәліп,
психолог
|
Сауалнама
|
15
|
Оқудағы кедергілер:
зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипаттағы кедергілерді
анықтау .
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Тәліптің сабағы
талданады
|
16
|
Оқудағы соның ішінде жас
ерекшеліктеріне байланысты кедергілерді жеңу мақсатында
педагогикалық тәсілдерді таңдауға бағыт-бағдар
беру.
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Тәліптің сабағы
талданады
|
17
|
Қалай оқу керектігін үйрену
сипаттамасыүБүкіл зейінді педагогикалық амал –тәсілдерді оқушыларға
бағыттау және оларға қалай оқу керектігін үйренуге көмек
көрсету.
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Тәліптің сабағы
талданады
|
18
|
Сабақта ОүБ әдістемесін
пайдалану.
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Тәліптің сабағы
талданады
|
19
|
Тәжірибесіндегі бағалау
үдерісіне өзгеріс енгізу.Өзін-өзі және өзара бағалауды
қолдану
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Тәліптің сабағы
талданады
|
20
|
Сын тұрғысынан ойлауға
жетелейтін сұрақтар қою .Блум таксономиясы бойынша сұрақтар
қою.Сұрақтың түрлері.
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Блум таксономиясымен
танысады
|
21
|
Талантты және дарынды
балаларды оқыту.Сабақта тиісті тәсілдерді
қолдану.
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Таланнтты және дарынды
балалармен жұмыс
|
22
|
Диалогтік оқыту
әдістемесі
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Әдістемемен
танысады
|
23
|
Сабақтағы кері байланыстың
ролі.
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Сабақтардағы кері
байланыс туралы рефлексия
жасайды
|
24
|
«Оқушы
үні»
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Оқушылардың
жан-дүниесін түсінуге
талпынады
|
25
|
Тәліптің шеберлік
сабағы
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Әріптестерге ашық
сабақ өтеді.
|
26
|
Іс-тәжірибесіндегі
өзгерістердің мониторинг
|
|
Тәлімгер,
тәліп
|
Жыл бойы тәліптің
кәсіби өсуі мен сыныптардағы өзгеріс
бағаланады.
|