Материалдар / Тәлімгерлік жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәлімгерлік жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік бағдарлама бағдарлама бойынша тәлісгерлік жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1184
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директоры: ___________ М.Ә.Бейсе

« ___» _______2017



39 М.Жұмабаев жалпы орта мектебінің I деңгей бойынша сертификатталған математика пәні мұғалімі Г.М.Касимбекованың

тәлімгерлік жоспары

Тақырыбы: « бағалау түрлерін қолдану» .

Мақсаттары: Тәліпті оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерімен таныстыру , кәсіби дағдысын дамыту,әдістемелік көмек беру , ресурстармен қамтамасыз ету ,тәліптің іс-тәжірибесіне өзгерістер енгізуге ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:Тәлімгердің жетекшілігімен тәліп өзінің оқытушылық тәжірибесіне өзгерістер енгізеді,оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдердермен танысады,кәсіби дағдыларын дамытады.Тәліппен жеке тұлғаға бағытталған , сенімді,жүйелі қарым-қатынас үдерісі жүреді.

Тәліп мұғалім: математика пәні мұғалімі Сулейменова Инкар Турарбековна , еңбек өтілі 8,5 жыл.Сабақ беретін сыныптары 9ә,9г,9д,9е,9ж

Атқарылатын жұмыстар

Мерзімі

Жауаптылыр

Табыс критерийі

1

Тәліпті бекіту

1 апта

Тәлімгер және тәліп

Тәліп бекітіледі

2

Тәліп пен бірлесе отырып алдағы жұмыстарды жоспарлау

1 апта

Тәлімгер және тәліп

Бағдарламаның идеясын түсінеді.

3

Бағдарлама идеясын тәліпке түсіндіру


Тәлімгер,тәліп

Мұғалімнің кәсіби дамуына қойылатын заманауи талаптармен танысады.

4

Мұғалімнің кәсіби дамуына қойылатын заманауи талаптармен таныстыру


Тәлімгер

Ресурстармен қамтамасыз етіледі.

5

Тәліпті ресурстармен қамтамасыз ету


Тәлімгер және тәліп

Жоспар

6

Тәліппен бірге ОМЖ құру.Жеті модуль тақырыптары ықпалдастырылған сабақтар топтамасын жоспарлау.



Тәлімгер ,тәліп

Орта мерзімді жоспар

7

Тәліппен бірге ҚМЖ құруға нұсқаулық беру,бағыт-бағдар көрсету.


Тәлімгер

Сыныптың психологиялық

ахуалы,сабаққа деген ынтасы,білім алудағы белсенділігі анықталады.

8

Тәліптің сабақ өтудегі әдістемесімен танысу


Тәлімгер

Дәстүрлі сабағы бақыланады

9

Сабақ мақсаттарын анықтау.СМАРТ техникасымен таныстыру.Оқыту үдерісін жоспарлау


Тәлімгер,тәліп

ҚМЖ құруды үйрене бастайды.

10

Тәліппен бастапқы байланыс

Сыныптағы кедергілерді анықтау


Тәлімгер , тәліп

Жаңа әдіс тәсілдер бойынша әдістемелік көмек беріледі.

11

Тәліптің сабағын зерттеу,кәсіби сұхбат


Тәлімгер , кәсіби қоғамдастық мүшелері

Тәліптің жаңа әдіс-тәсілдерді қолданған сабағы бақыланады.

12

Топтарда жұмыс істеу әдістемесін таныстыру.

Тәліпті тәлімгердің сабағына қатыстыру,әдіс алмасу


Тәлімгер, тәліп

Топтарда жұмыс істеу әдістемесін танысады

13

Сыныпта қадағалау жүргізу әдістемесі.Мұғалімдер нені білуі тиіс?


Тәлімгер, тәліп

Тәліптің сабағы талданады

14

Оқудағы кедергілерді анықтау.Оқудың аффективтік теориясы:Оқушыларды ынталандыру


Тәлімгер,тәліп,

психолог

Сауалнама

15

Оқудағы кедергілер: зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипаттағы кедергілерді анықтау .


Тәлімгер, тәліп

Тәліптің сабағы талданады

16

Оқудағы соның ішінде жас ерекшеліктеріне байланысты кедергілерді жеңу мақсатында педагогикалық тәсілдерді таңдауға бағыт-бағдар беру.


Тәлімгер, тәліп

Тәліптің сабағы талданады

17

Қалай оқу керектігін үйрену сипаттамасыүБүкіл зейінді педагогикалық амал –тәсілдерді оқушыларға бағыттау және оларға қалай оқу керектігін үйренуге көмек көрсету.


Тәлімгер, тәліп

Тәліптің сабағы талданады

18

Сабақта ОүБ әдістемесін пайдалану.


Тәлімгер, тәліп

Тәліптің сабағы талданады

19

Тәжірибесіндегі бағалау үдерісіне өзгеріс енгізу.Өзін-өзі және өзара бағалауды қолдану


Тәлімгер, тәліп

Тәліптің сабағы талданады

20

Сын тұрғысынан ойлауға жетелейтін сұрақтар қою .Блум таксономиясы бойынша сұрақтар қою.Сұрақтың түрлері.


Тәлімгер, тәліп

Блум таксономиясымен танысады

21

Талантты және дарынды балаларды оқыту.Сабақта тиісті тәсілдерді қолдану.


Тәлімгер, тәліп

Таланнтты және дарынды балалармен жұмыс

22

Диалогтік оқыту әдістемесі


Тәлімгер, тәліп

Әдістемемен танысады

23

Сабақтағы кері байланыстың ролі.


Тәлімгер, тәліп

Сабақтардағы кері байланыс туралы рефлексия жасайды

24

«Оқушы үні»


Тәлімгер, тәліп

Оқушылардың жан-дүниесін түсінуге талпынады

25

Тәліптің шеберлік сабағы


Тәлімгер, тәліп

Әріптестерге ашық сабақ өтеді.

26

Іс-тәжірибесіндегі өзгерістердің мониторинг


Тәлімгер, тәліп

Жыл бойы тәліптің кәсіби өсуі мен сыныптардағы өзгеріс бағаланады.









Тәлімгер : Г.М.Касимбекова

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!