Материалдар / Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу тақырыбына есептер шығару.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу тақырыбына есептер шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу тақырыбына есептер шығару. таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
592
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні : 19. 10. 18 ж. Мектеп: № 13 МГ. Мұғалімнің аты – жөні: Маткаримова Жұлдыз АсанқызыСынып: 6 «А». Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу тақырыбына есептер шығару.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме).С


6.1.2.13таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау;

Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар білуге тиісті: таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қоса алады.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:


таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу ережесін айта алады. Теріс санның модулі үлкен болса, қосынды теріс сан болатынын мысалдар арқылы көрсете біледі.


Кейбір оқушылар білуге тиіс:


Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу ережесін күрделі есептерде қолдана біледі.
Бағалау критерийі :Оқушылар: 1. таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қоса біледі.2. Берілген ережелерді есептер шығаруда қолдана алады.
Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қосылғыш, қосынды, бүтін сан, рационал сан , модуль , таңбалар .
Құндылықтарға баулу: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы , зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылықтарын қалыптастыру.
Пәнаралық байланыс:геометрия, қазақ тілі .
Алдыңғы білімдер

Оқушылар бастауыш сыныптағы қосу амалының компоненттері бойынша білетіндерін пайдаланып, өз іс-әрекетіне рефлексия жасай алады.






















Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар





Сабақтың басы 3 минут



























5 минут



7 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі:а) Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау.ә)Сабаққа дайындығын тексеру.Топқа бөлу. Сандар жазылған кеспе қағаздарды тарату.Оқушыларға алдыңғы топ бойынша жазылған кеспе қағаздар таратылып, қажетті топқа орналастыру.І – оң рационал сандар тобы ; ІІ – теріс рационал сандар тобы; ІІІ – қарама-қарсы сандар тобы; ІҮ –бүтін сандар тобы.Топ басшысы сайланып, бағалау парағы беріледі, топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалау парағына толтырады.

2. « Кім жылдам» әдісі бойынша ой қозғау мақсатында интербелсенді тақтадағы мысалдар арқылы диалогқа түсіру .3. Үй жұмысы тақта арқылы тексеріледі.( әрбір мысалға 1 балл есептеледі).








АКТ.









Бағалау парағы.









Интербелсенді тақта
Сабақтың ортасы.

5 минут



















10 минут



















6 минут











Сабақтың соңы. 2 минут
« Постер» қорғау тәсілін пайдаланып, өткен тақырып бойынша әрбір топқа тапсырмалар беру. Білімді мыңды жығады ...(өткен сабаққа шолу). Әрбір топқа беретін тапсырмасы:І топ: Екі теріс санның қосындысы қалай табылады ? Мысал келтіріңдер.(1 балл).ІІ топ: егер қосылғыштың біреуі 0-ге тең болса, қосынды неге тең болады ? Мысал келтіріңдер.(1 балл) .ІІІ топ: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін тұжырымдаңдар . Мысал келтіріңдер. (1балл) ІҮ топ: Теріс санның модулі үлкен болса, қосынды теріс сан ба, әлде оң сан ба ? Мысал келтіріңдер.(1 балл) .(Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Тапсырмаларды орындап дәптерлеріне жазады және тақтаға әр топтың оқушысы шығып, түсіндіреді) .Оқулықпен жұмыс. А-деңгейі . № 396; .В-деңгейі. № 401. Формативтік ( қалыптастырушы) бағалау. Дескриптор: Оқулықпен жұмыс барысында оқушылардың қажеттілігіне қарай саралау жұмысының « тапсырма» тәсілі бойынша алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар кеспе қағаздар пайдалану.Жұппен жұмыс. Тест тапсырмалары таратылып, интербелсенді тақта арқылы тексеріледі. (әрбір дұрыс жауап 1 балл ).





Бағалау.Үйге тапсырма:№ 402; 407. 124-бет




Постер, маркер.





















Бағалау парағы.







Кеспе қағаздар.











Бағалау парағы



















Рефлексия 2 минут Рефлексия . Оқушыларға кесте толтыруды ұсыну.«ББҮ» кестесімен жұмыс.



«ББҮ» кестесі.
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз ?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз ?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Кері байланыс және қалыптастырушы бағалау тапсырмалары кезінде оқушылардың бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген тұстарын саралап, қабілеттеріне қарай қосымша тапсырма дайындаймын. Қабілеті жоғары балаларға ізденушілік, шығармашылық бағыттағы тапсырмаларды дайындаймын. Өз ойларын ашық айтып, критерийлерді басшылыққа алады. Критерийлер арқылы бағалауды жоспарладым.АКТ-ны қолданған кезде оқушылардың қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертілді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!