Тобы:Ересек.
Білім беру саласы:Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет:Сурет салу
Тақырыбы:”Таңғажайып көктемнің сыры’'
Мақсаты Сулы қағазды қолдану арқылы сурет салу , губкамен бояу техникасын меңгеру.
Білімділігі;Көктем мезгілінің ерекшелігіне тән белгілерді ажырата білуді үйрету.
Дамытушылығы; Балалар бойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту.
Тәрбиелігі; Жас ұрпақты табиғатты сүюге эстетикалық сезімге тәрбиелеу.
Әдіс –тәсілі; Түсңндңру,көрсету, сұрақ-жауап, қорытындылау.
Билингвалдық компонент; Көктем-весна, гүл- цветок.
Керек құралдар; Ақ парақ, акварель бояуы, губка, сүлгі,су, слайд,сулы қағаз (кулек)
|
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер құру. Көктем келді еліме, Көктем келді жеріме. Байлық бақыт тілеймін, Барлық қазақ еліне!
|
Балалар шаттық шеңберін құрады. Балалар амандасады. -ия көңіл –күйіміз жақсы. Рахмет Балалар орындарына жайғасады. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
Тәрбиеші балаларға интерактивтік тақтаға назар аударуын сұрайды, Көктем туралы слайд көрсетіледі.Тәрбиеші балалардан қай жал мезгілін тамашалағандарын сұрайды, -Балалар тамашалағанымыз қай мезгіл? -Көктем мезгілі неше айдан тұрады? -Кім айлардың атауын атап береді? -Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Жарайсыңдар балалар! Өте жақсы жауап бердіңдер. Ғажайып сәт; Көктем келеді, Көктем өте көңілсіз екен. Экранда көрсетіледі. Көктем ; балалр салеметсіңдер ме? Мен өте көңілсізбін менің бояуларым адасып кетті. Енді көктемгі кереметімді қайтару үшін маған сурет салып көмектесесіңдер ме? Көктем; Менің сиқырлы сандықшамда қажетті заттар бар . Қараңдаршы , сулы қағаз , құлаұ тазалағыш, акварельді бояу,губка. Тәрбиегші;Балалар олай болса, осы құралдардың көмегімен «Көңілді көктемнің суретін салайық». Сулы қағазбен сурет салғыларың келеді ме? 1-тапсырма Берілген сулы қалтаның астыңғы жағына жасыл бояумен ұзын сызық сызамыз.Оң жақ жоғарғы тұсына сары түспен дөңгелек сызамыз.Және дөғгелектің маңына көк түспен сопақша пішіндер саламыз,Ортаңғы төмен тұсына құлақ тазалағышпен әр түрлі түспен түртіп саламыз. 2- тапсырма Ал, енді сулы қағазымызды жоғары көтеріп, үстел үстіндегі ақ қағаз бетіне түсіреміз. Шыққан бейнелерімізбен дамыта отырып сурет саламыз. Мсыалы,Сары түс күн, көк түс бүлт, түрлі- түсті гүлдер т.б Тыныштық сәті; -Балалар денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп |
Балалар тақтаға назар аударып көктем туралыслайдты қарайды. -Көктем мезгілі - 3 айдан -Наурыз,сәуір,мамыр Күн жылынады, қар ериді, құстар келеді,адамдар жеңіл киінеді, ағаштар бүршік жарады Сәлеметсіз бе, балалар амандасады, Балалар көктемге көмектесуге келіседі. Балалар сандықшадағы заттарды көктеммен бірге қарайды, Балалар келіседі, |
|
|
Губкамен сурет саламыз .Губкаға 7 түспен кезекпен құлақ тазалағышмен бояу жағып аламыз,сол бояу жағылған губкен салған суретңмңздңғ жоғарғы жағының бір шетінен бастап басып өтеміз.Қараңдаршы балалар бізде ненің суреті пайда болды? |
Кемпірқосақ |
.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таңғажайып көктемнің сыры ашық сабақ
Таңғажайып көктемнің сыры ашық сабақ
Тобы:Ересек.
Білім беру саласы:Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет:Сурет салу
Тақырыбы:”Таңғажайып көктемнің сыры’'
Мақсаты Сулы қағазды қолдану арқылы сурет салу , губкамен бояу техникасын меңгеру.
Білімділігі;Көктем мезгілінің ерекшелігіне тән белгілерді ажырата білуді үйрету.
Дамытушылығы; Балалар бойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту.
Тәрбиелігі; Жас ұрпақты табиғатты сүюге эстетикалық сезімге тәрбиелеу.
Әдіс –тәсілі; Түсңндңру,көрсету, сұрақ-жауап, қорытындылау.
Билингвалдық компонент; Көктем-весна, гүл- цветок.
Керек құралдар; Ақ парақ, акварель бояуы, губка, сүлгі,су, слайд,сулы қағаз (кулек)
|
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер құру. Көктем келді еліме, Көктем келді жеріме. Байлық бақыт тілеймін, Барлық қазақ еліне!
|
Балалар шаттық шеңберін құрады. Балалар амандасады. -ия көңіл –күйіміз жақсы. Рахмет Балалар орындарына жайғасады. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
Тәрбиеші балаларға интерактивтік тақтаға назар аударуын сұрайды, Көктем туралы слайд көрсетіледі.Тәрбиеші балалардан қай жал мезгілін тамашалағандарын сұрайды, -Балалар тамашалағанымыз қай мезгіл? -Көктем мезгілі неше айдан тұрады? -Кім айлардың атауын атап береді? -Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Жарайсыңдар балалар! Өте жақсы жауап бердіңдер. Ғажайып сәт; Көктем келеді, Көктем өте көңілсіз екен. Экранда көрсетіледі. Көктем ; балалр салеметсіңдер ме? Мен өте көңілсізбін менің бояуларым адасып кетті. Енді көктемгі кереметімді қайтару үшін маған сурет салып көмектесесіңдер ме? Көктем; Менің сиқырлы сандықшамда қажетті заттар бар . Қараңдаршы , сулы қағаз , құлаұ тазалағыш, акварельді бояу,губка. Тәрбиегші;Балалар олай болса, осы құралдардың көмегімен «Көңілді көктемнің суретін салайық». Сулы қағазбен сурет салғыларың келеді ме? 1-тапсырма Берілген сулы қалтаның астыңғы жағына жасыл бояумен ұзын сызық сызамыз.Оң жақ жоғарғы тұсына сары түспен дөңгелек сызамыз.Және дөғгелектің маңына көк түспен сопақша пішіндер саламыз,Ортаңғы төмен тұсына құлақ тазалағышпен әр түрлі түспен түртіп саламыз. 2- тапсырма Ал, енді сулы қағазымызды жоғары көтеріп, үстел үстіндегі ақ қағаз бетіне түсіреміз. Шыққан бейнелерімізбен дамыта отырып сурет саламыз. Мсыалы,Сары түс күн, көк түс бүлт, түрлі- түсті гүлдер т.б Тыныштық сәті; -Балалар денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп |
Балалар тақтаға назар аударып көктем туралыслайдты қарайды. -Көктем мезгілі - 3 айдан -Наурыз,сәуір,мамыр Күн жылынады, қар ериді, құстар келеді,адамдар жеңіл киінеді, ағаштар бүршік жарады Сәлеметсіз бе, балалар амандасады, Балалар көктемге көмектесуге келіседі. Балалар сандықшадағы заттарды көктеммен бірге қарайды, Балалар келіседі, |
|
|
Губкамен сурет саламыз .Губкаға 7 түспен кезекпен құлақ тазалағышмен бояу жағып аламыз,сол бояу жағылған губкен салған суретңмңздңғ жоғарғы жағының бір шетінен бастап басып өтеміз.Қараңдаршы балалар бізде ненің суреті пайда болды? |
Кемпірқосақ |
.
шағым қалдыра аласыз













