Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика
Тақырыбы: «Менің заттарым».
Мақсаты:
Білімділік: Балаларды өз заттарын танып, оларды ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау, танымдық қабілетін, байқампаздығын, сабаққа қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Заттар
Билингвалды компонент: Заттар – вещи
Көрнекілік материалдар: Балалардың өз заттары.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Заттар туралы.
Нені игереді: Өз заттарын тани білуді, оларды айырбастамауды үйренеді
Нені біледі: Өз заттарын басқа баламен бөлісуді.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Күлімдеп күн бүгін, Қарады маған. Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да. Шуағын төгіп нұр, Сәлем, Күн – анаға! |
Балалар бірге айтады |
|
Ұйымдастыру шылық- ізденушілік |
Ойын: «Кімдікі» Мақсаты: Балалар өз заттарын танып алу. Барысы: Ой балалар мынды сендердің заттарың шашылып қалыпты. Кәне, әр кім өз затын жинап алсын. Біздің әрқайсымыздың өз заттарымыз бар. Біздің заттарымыз киімдеріміз, оқу құралдарымыз, жеке шкафымыз, орындықтар мен төсегіміз. Біз өз заттарымызды ауыстырмауымыз керек. Себебі ол жеке гигенаға яғни тазалыққа жатпайды. Әркім өз затын ұқыпты ұстауға тиіс. Біз бір топта ұлдар мен қыздар оқығандықтан ұлдардың өз заттары, қыздардың өз заттары болады. Ойнаған кезде ұлдар машинамен ойнаса, қыз балалар қуыршақпен ойнайды. Және әр заттың өз орындары болады. Әр затты өз орына қою ұқыптылыққа жатады. Бөгде адамның затын рұқсатсыз алуға болмайды. Сөздік жұмыс: Заттар орысша вещи. Сергіту сәті Сағаттың тіліндей Иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап ап Жаттығу оңай ақ Ойын: «Қай зат кімдікі?» Мақсаты: Балалар өз заттарын ажырата білуге, ұл мен қыздың заттарын ажырата білуге дағдыландыру. Барысы: Ұл мен қыздың суреті ілінеді. Балалар ұлдың киімін ұлдың суретінің астына, ал қыздың суретін қыздың суретінің астынав апарып қояды. |
Балалар өз заттарын танып алады. заттармен танысады. Заттар сөзін орыс тілінде үйренеді Сергіту сәтін орындайды. Ойынды қызыға ойнайды. |
|
Рефлексифті-түзетушілік |
Сұрақ қоя отырып, оқу іс – әрекетін қортындылау. Белсенді қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. Балаларға жұлдызша беріледі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таным білім беру саласы. Бөлімі: Сенсорика.ҰОҚ "Менің заттарым"
Таным білім беру саласы. Бөлімі: Сенсорика.ҰОҚ "Менің заттарым"
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика
Тақырыбы: «Менің заттарым».
Мақсаты:
Білімділік: Балаларды өз заттарын танып, оларды ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау, танымдық қабілетін, байқампаздығын, сабаққа қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Заттар
Билингвалды компонент: Заттар – вещи
Көрнекілік материалдар: Балалардың өз заттары.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Заттар туралы.
Нені игереді: Өз заттарын тани білуді, оларды айырбастамауды үйренеді
Нені біледі: Өз заттарын басқа баламен бөлісуді.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Күлімдеп күн бүгін, Қарады маған. Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да. Шуағын төгіп нұр, Сәлем, Күн – анаға! |
Балалар бірге айтады |
|
Ұйымдастыру шылық- ізденушілік |
Ойын: «Кімдікі» Мақсаты: Балалар өз заттарын танып алу. Барысы: Ой балалар мынды сендердің заттарың шашылып қалыпты. Кәне, әр кім өз затын жинап алсын. Біздің әрқайсымыздың өз заттарымыз бар. Біздің заттарымыз киімдеріміз, оқу құралдарымыз, жеке шкафымыз, орындықтар мен төсегіміз. Біз өз заттарымызды ауыстырмауымыз керек. Себебі ол жеке гигенаға яғни тазалыққа жатпайды. Әркім өз затын ұқыпты ұстауға тиіс. Біз бір топта ұлдар мен қыздар оқығандықтан ұлдардың өз заттары, қыздардың өз заттары болады. Ойнаған кезде ұлдар машинамен ойнаса, қыз балалар қуыршақпен ойнайды. Және әр заттың өз орындары болады. Әр затты өз орына қою ұқыптылыққа жатады. Бөгде адамның затын рұқсатсыз алуға болмайды. Сөздік жұмыс: Заттар орысша вещи. Сергіту сәті Сағаттың тіліндей Иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап ап Жаттығу оңай ақ Ойын: «Қай зат кімдікі?» Мақсаты: Балалар өз заттарын ажырата білуге, ұл мен қыздың заттарын ажырата білуге дағдыландыру. Барысы: Ұл мен қыздың суреті ілінеді. Балалар ұлдың киімін ұлдың суретінің астына, ал қыздың суретін қыздың суретінің астынав апарып қояды. |
Балалар өз заттарын танып алады. заттармен танысады. Заттар сөзін орыс тілінде үйренеді Сергіту сәтін орындайды. Ойынды қызыға ойнайды. |
|
Рефлексифті-түзетушілік |
Сұрақ қоя отырып, оқу іс – әрекетін қортындылау. Белсенді қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. Балаларға жұлдызша беріледі. |
|
шағым қалдыра аласыз













