Өткізген тәрбиеші:Қуанбаева.Г
Білім беру саласы: «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: ҚМҰҚ.
Тақырыбы: «Ақылды бағдаршам»
Мақсаты: Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету; математикалық жұмбақтарды шешуге үйрету; логикалық тапсырмаларды көрген мәліметтеріне сүйене отырып шешуді үйрету.
Әдіс-тәсілдер: 1.Шаттық шеңбері.
2.Жұмбақтар.
3."Кімнің ойыншығы қайда тұр?" ойыны.
4.Сергіту минуты "Күшік".
5."Сол жақта, оң жақта" ойыны.
6."Қара және салыстыр" ойыны.
7.Қорытындылау.
Көрнекі құралдар: Қуыршақ театрының кейіпкерлері.
|
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері:Армысың аспан
әлемі, - Көктем айларын білеміз ба? Психологиялық дайындық: Балалар көңіл күйлеріңіз қалай? Бүгінгі оқу қызметіне дайынсыздарма? |
Шаттық шеңберіне тұрып амандасады Көктем Ия білеміз 3 ай бар Наурыз, сәуір, мамыр ЖАҚСЫ Әрине |
|
Ұйымдастырушылық –ізденістік |
ЖҰМБАҚ: Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Бесті беске қосқанда Болып шықты неше саусақ балалар?
Қуыршақ театрының кейіпкерлері қоян, тышқан,
аю балаларға қонаққа келеді. Олар бір нәрсеге келісе алмай қалыпты.
Сіздер неге келісе алмай жатырсыздар? Сөйтсе достар театрға немен
баратынын шеше алмай отыр екен. Сіздер уайымдамаңыздар, балалардан
көмек сұрап
көрейік.
Тышқан
сұрайды:
Сергіту
сәті
Балалар, 4 артық па, әлде 3 артық па? Балалар 4
саны 3- тен үлкен, 3 саны 4 тен
кіші |
Ия,
көмектесеміз. Аю Қоян Тышқан Сергіту сәтін жасайды. Ойын ойнайды салыстырады. |
|
Рефллексиялық түзетушілік |
Қорытынды:
Балаларды бақылап атқарған жұмысқа баға
беремін. Өте жақсы. Балалар бізге қонаққа кім келді?
|
Қоян, тышқан, аю |
Күтілетіннәтижие:
Біледі:Оңды, солды
Игереді: Салыстыруды.
Меңгереді: Заттармен сандарды сәйкестендіруді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таным ҚМҰҚ
Таным ҚМҰҚ
Өткізген тәрбиеші:Қуанбаева.Г
Білім беру саласы: «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: ҚМҰҚ.
Тақырыбы: «Ақылды бағдаршам»
Мақсаты: Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету; математикалық жұмбақтарды шешуге үйрету; логикалық тапсырмаларды көрген мәліметтеріне сүйене отырып шешуді үйрету.
Әдіс-тәсілдер: 1.Шаттық шеңбері.
2.Жұмбақтар.
3."Кімнің ойыншығы қайда тұр?" ойыны.
4.Сергіту минуты "Күшік".
5."Сол жақта, оң жақта" ойыны.
6."Қара және салыстыр" ойыны.
7.Қорытындылау.
Көрнекі құралдар: Қуыршақ театрының кейіпкерлері.
|
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері:Армысың аспан
әлемі, - Көктем айларын білеміз ба? Психологиялық дайындық: Балалар көңіл күйлеріңіз қалай? Бүгінгі оқу қызметіне дайынсыздарма? |
Шаттық шеңберіне тұрып амандасады Көктем Ия білеміз 3 ай бар Наурыз, сәуір, мамыр ЖАҚСЫ Әрине |
|
Ұйымдастырушылық –ізденістік |
ЖҰМБАҚ: Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Бесті беске қосқанда Болып шықты неше саусақ балалар?
Қуыршақ театрының кейіпкерлері қоян, тышқан,
аю балаларға қонаққа келеді. Олар бір нәрсеге келісе алмай қалыпты.
Сіздер неге келісе алмай жатырсыздар? Сөйтсе достар театрға немен
баратынын шеше алмай отыр екен. Сіздер уайымдамаңыздар, балалардан
көмек сұрап
көрейік.
Тышқан
сұрайды:
Сергіту
сәті
Балалар, 4 артық па, әлде 3 артық па? Балалар 4
саны 3- тен үлкен, 3 саны 4 тен
кіші |
Ия,
көмектесеміз. Аю Қоян Тышқан Сергіту сәтін жасайды. Ойын ойнайды салыстырады. |
|
Рефллексиялық түзетушілік |
Қорытынды:
Балаларды бақылап атқарған жұмысқа баға
беремін. Өте жақсы. Балалар бізге қонаққа кім келді?
|
Қоян, тышқан, аю |
Күтілетіннәтижие:
Біледі:Оңды, солды
Игереді: Салыстыруды.
Меңгереді: Заттармен сандарды сәйкестендіруді.
шағым қалдыра аласыз













