4. Оқиғалар айту
(әңгімелесу)
(4-8 мин)
|
Ұстаз мұғалім сыйы бойынша өсиет әңгіме
айтып береді.
Миллионыншы
талпыныс.
Өсиет
әңгіме.
1942 жыл болатын. Үш адам Венесуэлада бірнеше
ай бойы алмас іздеп жүріпті. Көп жол өтіп, көп тау аралап, алмас па
деп талай жәй тас жинапты. Бірақ құр тастан басқа ешнәрсе жинай
алмапты! Үшеуінен біреуі, Рафаэль Солано, бір көлшіктің жағасына
жеткенде достарына:
–
Мен шаршадым,– дейді. Ары
қарай жүрудің мағынасы жоқ. Мына тасқа қараңыздаршы, мен тапқан
999999 тасым шығар. Бірақ бір де бір алмас жоқ солардың арасында.
Тағы бір тас алсам миллионыншы тасым болады. Бірақ несіне босқа
әуре болайын. Шаршап кеттім. Алмас іздеуден бас
тартамын. Бір досы
қалжыңдап:
–
Енді бір тас теріп
миллионыңды толтырсаңшы, – дейді. Солано қалжыңға қалжыңмен жауап
беріп:
–
Солай-ақ болсын, – дейді,
осы сапарымнан бас тартар алдында соңғы тас тере салайын. Шаршаған
көздерін жауып, қасындағы тас үйіндісінен алмас-ау деп жорамалдап
жұмыртқа үлкендігіндей бір тасты таңдап: –Міне соңғы тасымды да
алдым, – дейді, миллион тас терген болдым. Соңғы тасым осы
болар!
Соңғы тасы
ауыр, кәдімгі тастан едәуір ауыр болды. Солано қолындағы тасты
қайтадан өлшеп: «Бұл алмас қой», деп қуанады, «бұл расында да үлкен
алмас!» Кейін, Нью-Йорктағы бір зергер Рафаэль Солано
тапқан тас үшін жүз мыңдаған доллар төлеп сатып алады. Одан кейін,
«The Liberator» (Азаткер) аты берілген бұл алмас дүниенің ең
тазаәрі ірі алмасы болғаны анықталады.
Сұрақтар:
– Үш адам Венесуэлаға не
үшін барған?
– Рафаэль Солано не туралы
айтты?
– Қасындағы досы қалжыңмен
қалай жауап береді?
– Адам бойындағы бар
мүмкіндік еңбексүйгіштікке жетелеуінің сыры неде деп
ойлайсыңдар?
– Адамдардың арманына жете
алмауының себебі неде деп ойлайсыңдар?
– Адам мүмкіндігінің шексіз екендігін тағы да
немен дәлелдеуге болады? Мысалдар келтір.
|
Оқушылар өсиет әңгімені тыңдағаннан кейін,
мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, қабілет пен өз күшіне
сену, ұғымдарының мағынасына назар аударады.
|
Интернет желісінен
алынды.
https://anqimeler.wordpress.com
|
5.
Шығармашылық жұмыс
(12-15 мин)
|
Мұғалім оқушыларды 3
топқа бөліп, топтық жұмыс ұйымдастырады: Қанатты сөздерді оқып,
адамның мүмкіндіктері, қабілеттері жөнінде ой-тұжырымдарын ортаға
салады.
1-топ
«Қабілет»
2- топ «
Парасат»
3- топ
«Даналық»
талқылағаннан кейін мұғалім сабақтың
дәйексөзін еске түсіріп, шығармашылық тапсырмадан кейінгі
қорытындылармен байланыстыруды ұсынады.
|
Оқушылар оқулықтағы тапсырмаларға сүйене
орындайды.
|
Баяу әуен
қойылады.
|