Материалдар / Жеңіл зерде бұзылысы бар оқушыға арналған Танымдық әрекетін түзету КТП 2-сынып

Жеңіл зерде бұзылысы бар оқушыға арналған Танымдық әрекетін түзету КТП 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығының 292 - қосымшасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бекітілген бұйрықтың 74 - қосымшасына сүйеніп құрастырылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2024
128
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

« Келісемін» «Бекітемін»

ДОІЖО мектеп директоры

. директоры_____________

__________












Мектепмұғалім-дефектологы


Инклюзивті білім алатын оқушылармен жүргізілетін сабақтарының

КҮНТІЗБЕЛІК –ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ



2-СЫНЫП










«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығының

292 - қосымшасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бекітілген бұйрықтың 74 - қосымшасына сүйеніп құрастырылды.

2020-2021 оқу жылы



«Танымдық әрекеттерін түзету»

пәнінен жаңартылған мазмұндағы

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

Барлық сағат саны: 68 сағат (34 апта /аптасына 2 сағаттан)



Күнтізбелік-тақырыптық жоспар жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 0-4 сыныптары үшін «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді.

«Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінің мақсаты - танымдық процестің құрылымын құрастыратын – танымдық икемдер, негізгі икемдер кешенін қалыптастыру.

Пәннің міндеттері:

1) перцепциялық іс-әрекеттерді орындауға қажетті икемдерді қалыптастыру арқылы қоршаған орта туралы білім алушыларда нақты толық келбеттер қалыптастыру;

2) қоршаған орта туралы әсерін жинақтап мнемикалық іс-әрекеттер орындауға арналған икемдерді қалыптастыру арқылы тәжірибені сақтау;

3) талдау ой іс-әрекетін орындау икемін қалыптастырып, ерекше белгілерін бөлу, салыстыру, топтастыру, жалпылау, сериялау нысандар арасындағы байланыс пен қарым-қатынас орнату арқылы ақпаратты түсіну және өңдеу процесін қалыптастыру, білім, білік және дағдыларды сәйкес жағдайларда қолдану және жалпылау процесін қалыптастыру;

4) түрлі ақпараттарды өңдеу және сақтау механизмдерін дамыту, және оны басқа адамдармен алмасу процестері, соған қажетті сөйлеу тілі икемін қалыптастыру;

5) сабаққа деген қызығушылығын, басқа білім алушылар мен үлкендермен қарым-қатынасын дамыту.









Бөлім

Бөлімше

Оқыту мақсаттары

Р/с

Қолданылатын

көрнекіліктер

Сағат саны

Мерзімі

1. Сенсорлы процестерді және кеңістікте бағдарлауды дамыту

1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту


2.1.1.1 3-5 шулы және музыкалық құралдың ішінен дыбыс шығаруы бойынша ажырату (шылдырмақ, дауылпаз, қоңырау, гармошка, қасықтар).

1

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.1.2 дыбыстар санын есту арқылы ажырату: біреу–көп; музыкалық ойыншықтарда ойнап шығару.

2

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.1.3 жазылған дауысты, құстар дауысын және жануарларды есту арқылы ажырату (2-3 таңдағанда).

3

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.1.4 дыбысты сөзден бөлу


4

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2

2.1.1.5 нақты әріптер санынан сөздер құрастыру (кескінді әліппе)


5

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.1.6 берілген дыбысқа сөздер табу

6

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


1.2 Көру арқылы қабылдау қабілетін дамыту

2.1.2.1 бағдарлаудың іздестіру тәсілдерін қолдану: жоспарлы түрде бақылау;

2.1.2.2 алыста қозғалған затты көзқараспен бақылау.

7

Тақырыпқа байланысты суреттер, музыкалық материалдар.

2


2.1.2.3 заттардың жұбын тауып негізгі түстерін үлгі, нұсқау бойынша бөлу (4);

2.1.2.4 түстер қатарының ретін қайталау.

8

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.2.5 заттарды түсі, үлгі бойынша топтастыру

9

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.2.6 үлгі бойынша заттарды түрі бойынша топтастыру

10

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.2.7 заттарды көлемі бойынша салыстыру (ұзын-қысқа);

2.1.2.8 үлгі бойынша заттарды көлемі бойынша топтастыру.

11

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.2.9 заттарды жеке бөшектері арқылы тану


12

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.2.10 негізгі элементтерін және заттардың бөлшектерін бөлу


13

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.2.11 заттарды бейнесімен сәйкестендіру


14

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.2.12 суреттің жетіспейтін бөлшектерін бейнелеу

2.1.2.13 бояу, сызу

15

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.2.14 әріптер мен сандарды бөлшектерден құрастыру (таяқшалар)

16

Тақырыпқа байланысты суреттер, музыкалық материалдар.

2


1.3 Кеңістікте бағдарлауды дамыту


2.1.3.1 дене мүшелерін ажыртау (қас, тері, шаш, тырнақ)


17

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.3.2 заттарды және олардың бөлшектерін тік тұру бойынша қатысын ажырату (үстінде, астында, жоғары, төмен, алыс-жақын)

18

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.1.3.3 өз денесінен кеңістікте бағытты анықтау

19

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2



2.1.3.4 берілген пішіндерді түрлі әдістермен көрсету (кесу, бейнелеу, құру)

20

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2. Қимыл-қозғалыс аймағын дамыту

2.1 Ұсақ моториканы дамыту

2.2.1.1 қалыпты бір жағдайдан басқаға еркін өту (алақан – жұдырық)

21

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2.1.2 тұрмыста және сабақта нақты қимылдарды көрсету (байлау, ағыту);

2.2.1.3 үлгі бойынша тік, көлденең және қиғаш сызықтармен рамкада сызу.

22

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2.1.4 трафареттерді бастыру;

2.2.1.5 шектелген кеңістікте бейнелерді кескіндеме, нүкте бойынша бастыру.

23

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2.1.6 түрлі ұзындығы, түсі әртүрлі таяқшаларды бейнелеу

24

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


4.2.1.3 шектеулі кеңістікте түзу көлденең сызықтар жүргізу;

4.2.1.4 түрлі бағытта еркін сызықтар өткізу.

25

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2 Кинестетикалық қабылдауын дамыту


2.2.2.1 бағдарлаудың іздеу тәсілдерін қолдану: шымшылау, зерттеу;

2.2.2.2 фактурасы және сұйықтығы бойынша материалдарды дұрыс қабылдау.

26

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2.2.5 табиғат құбылыстарын көрсету (жаңбыр, жел);

2.2.2.6 қозғалыстағы командаларды қабылдап және орындау.

27

Тақырыпқа байланысты суреттер, музыкалық материалдар.

2


2.3. Сезімдік-қозғалыстық қабылдауын дамыту

2.2.3.1 бағдарлаудың іздеу тәсілдерін қолдану: сипалау, тоқылдату, жинау.


28

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2.3.2 түрлі сұйықтықтағы азық-түлікті қабылдау (сұйық, қатты, созылмалы, төкпелі);

2.2.3.3 үлгі бойынша көлемді затты сипалап табу.

29

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2.3.4 үлгі бойынша заттың түрі мен көлемін ажырату;

2.2.3.5 заттардың түрлі температурасын ажырату.

30

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2.3.6 заттардың қасиетерін ажырату (жұмсақ, қатты, майда, тегіс емес).

31

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3. Ақыл-ой аймағын дамыту

3.1 Есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту

2.3.1.1 нысандар арасындағы себеп-салдарының байланысын анықтау (сюжетті суреттер, оқиғалар);

2.3.1.2 тұтас-бөлшек қатынасын орнату.

32

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.3.1.3 айқын көрініс алған белгілері бойынша заттар мен нысандарды салыстыру (2-4) (түсі, түрі, көлемі, бөлшектер саны, жеке бөлшектерінің орналасуы)

33

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.3.1.4 берілген суреттер қатарын қайталау.


34

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


Барлығы:




68




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ