Бөлім
|
Бөлімше
|
Оқыту мақсаттары
|
Р/с
|
Қолданылатын
көрнекіліктер
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
1. Сенсорлы
процестерді және кеңістікте бағдарлауды
дамыту
|
1.1 Есту арқылы
қабылдау қабілетін дамыту
|
2.1.1.1 3-5 шулы және
музыкалық құралдың ішінен дыбыс шығаруы бойынша ажырату (шылдырмақ,
дауылпаз, қоңырау, гармошка,
қасықтар).
|
1
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.1.2 дыбыстар санын
есту арқылы ажырату: біреу–көп; музыкалық ойыншықтарда ойнап
шығару.
|
2
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.1.3 жазылған
дауысты, құстар дауысын және жануарларды есту арқылы ажырату (2-3
таңдағанда).
|
3
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.1.4 дыбысты сөзден
бөлу
|
4
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
2.1.1.5 нақты әріптер
санынан сөздер құрастыру (кескінді
әліппе)
|
5
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
2.1.1.6 берілген дыбысқа
сөздер табу
|
6
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
1.2 Көру арқылы
қабылдау қабілетін дамыту
|
2.1.2.1 бағдарлаудың іздестіру
тәсілдерін қолдану: жоспарлы түрде
бақылау;
2.1.2.2 алыста
қозғалған затты көзқараспен
бақылау.
|
7
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, музыкалық
материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.3 заттардың жұбын тауып
негізгі түстерін үлгі, нұсқау бойынша бөлу
(4);
2.1.2.4 түстер қатарының ретін
қайталау.
|
8
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.5 заттарды түсі, үлгі
бойынша топтастыру
|
9
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.6 үлгі бойынша заттарды
түрі бойынша топтастыру
|
10
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.7 заттарды көлемі
бойынша салыстыру
(ұзын-қысқа);
2.1.2.8 үлгі бойынша заттарды
көлемі бойынша топтастыру.
|
11
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.9 заттарды жеке
бөшектері арқылы тану
|
12
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.10 негізгі
элементтерін және заттардың бөлшектерін
бөлу
|
13
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.11 заттарды
бейнесімен сәйкестендіру
|
14
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.12 суреттің жетіспейтін
бөлшектерін бейнелеу
2.1.2.13 бояу,
сызу
|
15
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
2.1.2.14 әріптер мен сандарды
бөлшектерден құрастыру
(таяқшалар)
|
16
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, музыкалық
материалдар.
|
2
|
|
1.3 Кеңістікте
бағдарлауды дамыту
|
2.1.3.1 дене мүшелерін
ажыртау (қас, тері, шаш,
тырнақ)
|
17
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.3.2 заттарды және
олардың бөлшектерін тік тұру бойынша қатысын ажырату (үстінде,
астында, жоғары, төмен,
алыс-жақын)
|
18
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.3.3 өз денесінен
кеңістікте бағытты анықтау
|
19
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.1.3.4 берілген пішіндерді
түрлі әдістермен көрсету (кесу, бейнелеу,
құру)
|
20
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2. Қимыл-қозғалыс
аймағын дамыту
|
2.1 Ұсақ моториканы
дамыту
|
2.2.1.1 қалыпты бір жағдайдан
басқаға еркін өту (алақан –
жұдырық)
|
21
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
2.2.1.2 тұрмыста және сабақта нақты қимылдарды
көрсету (байлау, ағыту);
2.2.1.3 үлгі бойынша тік, көлденең және қиғаш
сызықтармен рамкада сызу.
|
22
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.2.1.4 трафареттерді
бастыру;
2.2.1.5 шектелген кеңістікте
бейнелерді кескіндеме, нүкте бойынша
бастыру.
|
23
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.2.1.6 түрлі ұзындығы,
түсі әртүрлі таяқшаларды бейнелеу
|
24
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
4.2.1.3 шектеулі кеңістікте
түзу көлденең сызықтар
жүргізу;
4.2.1.4 түрлі бағытта еркін
сызықтар өткізу.
|
25
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
2.2 Кинестетикалық
қабылдауын дамыту
|
2.2.2.1 бағдарлаудың
іздеу тәсілдерін қолдану: шымшылау,
зерттеу;
2.2.2.2 фактурасы және
сұйықтығы бойынша материалдарды дұрыс
қабылдау.
|
26
|
Тақырыпқа байланысты суреттер,
қажетті материалдар.
|
2
|
|
2.2.2.5 табиғат құбылыстарын
көрсету (жаңбыр, жел);
2.2.2.6 қозғалыстағы
командаларды қабылдап және орындау.
|
27
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, музыкалық
материалдар.
|
2
|
|
2.3. Сезімдік-қозғалыстық
қабылдауын дамыту
|
2.2.3.1 бағдарлаудың
іздеу тәсілдерін қолдану: сипалау, тоқылдату,
жинау.
|
28
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.2.3.2 түрлі сұйықтықтағы
азық-түлікті қабылдау (сұйық, қатты, созылмалы,
төкпелі);
2.2.3.3 үлгі бойынша көлемді
затты сипалап табу.
|
29
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.2.3.4 үлгі бойынша заттың түрі мен көлемін
ажырату;
2.2.3.5 заттардың түрлі температурасын
ажырату.
|
30
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.2.3.6 заттардың қасиетерін
ажырату (жұмсақ, қатты, майда, тегіс
емес).
|
31
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
3. Ақыл-ой аймағын
дамыту
|
3.1 Есте сақтау және
ойлау қабілеттерін дамыту
|
2.3.1.1 нысандар
арасындағы себеп-салдарының байланысын анықтау (сюжетті суреттер,
оқиғалар);
2.3.1.2 тұтас-бөлшек
қатынасын орнату.
|
32
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.3.1.3 айқын көрініс алған
белгілері бойынша заттар мен нысандарды салыстыру (2-4) (түсі,
түрі, көлемі, бөлшектер саны, жеке бөлшектерінің
орналасуы)
|
33
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
2.3.1.4 берілген суреттер
қатарын қайталау.
|
34
|
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті
материалдар.
|
2
|
|
Барлығы:
|
|
|
|
68
|
|