Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
Материал туралы қысқаша түсінік
Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары үйден оқитын 4- сынып оқушыларына арналған.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Алматы облысы Қарасай
ауданының білім бөлімі, мемлекеттік
мекемесі
Шамалған ауылындағы орта
мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
«Бекітемін»
Мектеп
директоры
_______
М.Зейнеденова
«__»__________
2021жыл
«Танымдық әрекеттерін
түзету» пәнінен
күнтізбелік тақырыптық
сабақ жоспары
4
сынып
Арнайы
педагог:И.Ишниязова
2021-2022оқу
жылы
«Танымдық әрекеттерін түзету»
пәнінен
4-сыныпқа арналған күнтізбелік
тақырыптық сабақ жоспары
2020-2021 оқу
жылы
Түсінік
хат
1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы
Үкіметінің2020 жылғы «5» ақпандағы № 51
бұйрығына 17-қосымшаҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013
жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығына 562-
қосымша«Білім туралы» 2007 жылғы 27
шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына
сәйкес әзірленген.Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта
білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және
жеңіл ақыл-ой ерекшелігі барбілім алушыларға арналған
бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Танымдық
әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу
бағдарламасыбалаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру
мақсатымен құрастырылды.
2.Пәнді оқытуда сағат
саны:аптасына 2 сағат жылына 68 сағат
(03.09.2021-25.05.2022жж)
3.Оқу пәнінің
мақсаты:танымдық білік пен танымдық
үдерістерді құрайтын, танымдық дағдылар мен біліктіліктердің
негізгі кешенін қалыптастыру.
4.Негізгі
міндеттер:1) білім алушыларда
перцептивті іс-әрекеттерді орындауға
қажетті
біліктілікті қалыптастыру
арқылы қоршаған болмыстың нақты толыққанды
бейнесін
қалыптастыру;
2) мнемикалық операцияларды
орындау дағдыларын қалыптастыру
арқылы қоршаған әлем туралы
әсерлерді жинақтауға және тәжірибені
сақтауға
ықпал
жасау;
3) ақпаратты өңдеу және түсіну
процесін, тиісті жағдайда білімді,
іскерлікті және дағдыларды
жалпылау және қолдану процестерін,
талдаудың
ақыл-ой іс-әрекеттерін, елеулі
белгілерді, салыстыруды, топтастыруды,
қорытуды, сериалауды, нысандар
арасындағы өзара байланыс пен өзара
қарым-қатынасты орнату арқылы
қалыптастыру;
4) әртүрлі ақпаратты өңдеу
және сақтау тетіктерін және басқа
адамдармен
алмасу процестерін қажетті
сөйлеу дағдыларын қалыптастыру арқылы
дамыту;
5) сабақтарына қызығушылықты,
басқа білім алушылар мен ересектермен
өзара іс-қимыл жасай білуді
дамыту.
Ортақ
тақырыптар
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту
мақсаттары
Сағат саны
Күні
1 –
тоқсан17 сағат
Өзім
туралы
Күз мезгілі
Менің мектебім
1. Сенсорлық
процестер мен кеңістіктік бағдарлауды
дамыту
4.1.2.1 үлгі
бойынша 6-10 бөліктен пәндік сурет құрастыру;
4.1.2.2 түстерді іс-әрекет сигнал ретінде пайдаланып пішіні, түсі
мен көлемін белгі ретінде бөлу;
4.1.2.3 геометриялық пішіндегі заттардың пішінін
салыстыру
1
1
1
10.09
15.09
17.09
1.3
Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.1
қарама-қарсы тұрған адамның денесінде бағдарлай алу: қарама-қарсы
тұрған адам өз денесінің бөлшектерін (оң, сол) көрсетіп
атау
1
1
22.09
24.09
1.4 Заттардың
әр түрлі қасиеттерін қабылдауды
дамыту
4.1.4.1
материалдарды сипаттамалары бойынша (температура, фактура,
ылғалдылық, тұтқырлығы) ажырату
1
1
29.09
01.10
2.
Қимыл-қозғалысты дамыту
2.1 Ұсақ
моториканы дамыту
4.2.1.1 баспа
әріптерінің элементтерімен конфигурациясы бойынша ұқсас пішіндер:
тік, көлбеу тік таяқша, сопақша, жартылай дөңгелек, тік және
көлденең жалғағыш таяқшалар салу;
1
1
06.10
08.10
2.2
Кинестетикалық қабылдауды дамыту
4.2.2.1
елестететін заттармен әрекет ету;
1
13.10
3. Зерде
аясын дамыту
3.1 Жады мен
ойлауды дамыту
4.3.1.1
таңбалар қатарын (әріптер, сандар) жаңғыртуды тоқтып қою;
4.3.1.2 берілген сөздерді (5-10 аралығындағы) жаңғырту;
4.3.1.3 тыңдалған сөйлеу материалдарын (фразалар, қысқа мәтін, екі
жақты) қайта жаңғырту және әңгімелеп беру;
4.3.1.4 орындалған тапсырманы бағалау: дұрыс, тез, жақсы,
әдемі
1
1
1
1
1
15.10
20.10
22.10
27.10
29.10
2 –
тоқсан15 cағат
Менің
мектебім
Бізді қоршаған әлем
1. Сенсорлық
процестер мен кеңістіктік бағдарлауды
дамыту
1.1 Естіп
қабылдауын дамыту
4.1.1.3
сөздің 1-2 дыбысын ауыстыру арқылы жаңа сөздерді құрау;
4.1.1.4 сөздегі дыбыстардың санын
анықтау
1
1
10.11
12.11
1.2 Көріп
қабылдауын дамыту
4.1.2.4 бояу,
сызу, бастыру;
4.1.2.5 негізгі түстердің реңктерін
ажырату
1
1
17.11
19.11
1.3
Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.2
суретте кейіпкер қандай қолымен әрекет етеді, ол қай жағынан
тұрғанын анықтау
1
1
24.11
26.11
1.4 Заттардың
әр түрлі қасиеттерін қабылдауды
дамыту
4.1.4.2
материалдардың сипаттамасын (температура, фактура, ылғалдылық,
тұтқырлығы) атау
1
1
1.12
03.12
2.
Қимыл-қозғалысты дамыту
2.1 Ұсақ
моториканы дамыту
4.2.1.2 осы
үлгі бойынша нүктелер бойынша сызық
жүргізу;
1
1
08.12
10.12
2.2
Кинестетикалық қабылдауды дамыту
4.2.2.2 бет
пен дененің (көз, ауыз, саусақтар) әртүрлі ұсақ бөліктерінің
статикалық және динамикалық қалыптарын
ажырату
1
15.12
3.1 Жады мен
ойлауды дамыту
4.3.1.5 өзі
орындаған тапсырманың бақылау;
4.3.1.6 түстерді және олардың реңктерін жіктеу;
4.3.1.7 түсті қатарда заңдылықтарды орнату;
4.3.1.8 негізгі белгісі ретінде түсі бойынша сериялауды
орындау
1
1
1
1
17.12
22.12
24.12
29.12
3 –
тоқсан20 cағат
Саяхат
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
1. Сенсорлық
процестер мен кеңістіктік бағдарлауды
дамыту
1.1 Естіп
қабылдауын дамыту
4.1.1.5
берілген дыбыстардан сөздерді құрастыру;
4.1.1.6 ерлер, әйелдер, балалар дауыстарын
ажырату
1
1
12.01
14.01
1.2 Көріп
қабылдауын дамыту
4.1.2.6
ойластырылған суреттерді тану;
4.1.2.7 толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері бар суреттерді
тану;
4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын
анықтау
1
1
1
1
1
19.01
21.01
26.01
28.01
02.02
1.3
Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.3
кеңістіктік қатынастарды сызба, сөздік нұсқау бойынша жаңғырту;
4.1.3.4 нысандардың өзара орналасуын бағалау үшін сылтауларды
пайдалану
1
1
1
1
04.02
09.02
11.02
16.02
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз