Материалдар / Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары үйден оқитын 4- сынып оқушыларына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2022
4902
38 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы Қарасай ауданының білім бөлімі, мемлекеттік мекемесі

Шамалған ауылындағы орта мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



«Бекітемін»

Мектеп директоры

_______ М.Зейнеденова

«__»__________ 2021жыл




«Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен

күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

4 сынып












Арнайы педагог:И.Ишниязова

2021-2022оқу жылы

«Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен

4-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

2020-2021 оқу жылы

Түсінік хат

1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 17-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығына 562- қосымша «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген. Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және жеңіл ақыл-ой ерекшелігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру мақсатымен құрастырылды.

2.Пәнді оқытуда сағат саны: аптасына 2 сағат жылына 68 сағат (03.09.2021-25.05.2022жж)

3.Оқу пәнінің мақсаты: танымдық білік пен танымдық үдерістерді құрайтын, танымдық дағдылар мен біліктіліктердің негізгі кешенін қалыптастыру.

4.Негізгі міндеттер: 1) білім алушыларда перцептивті іс-әрекеттерді орындауға қажетті

біліктілікті қалыптастыру арқылы қоршаған болмыстың нақты толыққанды

бейнесін қалыптастыру;

2) мнемикалық операцияларды орындау дағдыларын қалыптастыру

арқылы қоршаған әлем туралы әсерлерді жинақтауға және тәжірибені сақтауға

ықпал жасау;

3) ақпаратты өңдеу және түсіну процесін, тиісті жағдайда білімді,

іскерлікті және дағдыларды жалпылау және қолдану процестерін, талдаудың

ақыл-ой іс-әрекеттерін, елеулі белгілерді, салыстыруды, топтастыруды,

қорытуды, сериалауды, нысандар арасындағы өзара байланыс пен өзара

қарым-қатынасты орнату арқылы қалыптастыру;

4) әртүрлі ақпаратты өңдеу және сақтау тетіктерін және басқа адамдармен

алмасу процестерін қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру арқылы дамыту;

5) сабақтарына қызығушылықты, басқа білім алушылар мен ересектермен

өзара іс-қимыл жасай білуді дамыту.











Ортақ тақырыптар

Бөлімдер

Бөлімшелер

Оқыту мақсаттары

Сағат саны

Күні

1 – тоқсан 17 сағат



Өзім туралы






Күз мезгілі






Менің мектебім

1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.1 Естіп қабылдауын дамыту

4.1.1.1 1-2 дыбыстарымен ерекшеленетін сөздерді салыстыру;
4.1.1.2 сөздегі дыбыстардың ретін анықтау

1


1

03.09


08.09

1.2 Көріп қабылдауын дамыту

4.1.2.1 үлгі бойынша 6-10 бөліктен пәндік сурет құрастыру;
4.1.2.2 түстерді іс-әрекет сигнал ретінде пайдаланып пішіні, түсі мен көлемін белгі ретінде бөлу;
4.1.2.3 геометриялық пішіндегі заттардың пішінін салыстыру

1


1




1

10.09


15.09




17.09

1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

4.1.3.1 қарама-қарсы тұрған адамның денесінде бағдарлай алу: қарама-қарсы тұрған адам өз денесінің бөлшектерін (оң, сол) көрсетіп атау

1


1

22.09


24.09


1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

4.1.4.1 материалдарды сипаттамалары бойынша (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) ажырату

1


1

29.09


01.10


2. Қимыл-қозғалысты дамыту

2.1 Ұсақ моториканы дамыту

4.2.1.1 баспа әріптерінің элементтерімен конфигурациясы бойынша ұқсас пішіндер: тік, көлбеу тік таяқша, сопақша, жартылай дөңгелек, тік және көлденең жалғағыш таяқшалар салу;

1


1

06.10


08.10

2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту

4.2.2.1 елестететін заттармен әрекет ету;

1

13.10

3. Зерде аясын дамыту

3.1 Жады мен ойлауды дамыту

4.3.1.1 таңбалар қатарын (әріптер, сандар) жаңғыртуды тоқтып қою;
4.3.1.2 берілген сөздерді (5-10 аралығындағы) жаңғырту;
4.3.1.3 тыңдалған сөйлеу материалдарын (фразалар, қысқа мәтін, екі жақты) қайта жаңғырту және әңгімелеп беру;
4.3.1.4 орындалған тапсырманы бағалау: дұрыс, тез, жақсы, әдемі

1


1

1



1



1

15.10


20.10

22.10



27.10



29.10

2 – тоқсан 15 cағат



Менің мектебім
Бізді қоршаған әлем

1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.1 Естіп қабылдауын дамыту

4.1.1.3 сөздің 1-2 дыбысын ауыстыру арқылы жаңа сөздерді құрау;
4.1.1.4 сөздегі дыбыстардың санын анықтау

1


1

10.11


12.11

1.2 Көріп қабылдауын дамыту

4.1.2.4 бояу, сызу, бастыру;
4.1.2.5 негізгі түстердің реңктерін ажырату

1

1

17.11

19.11

1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

4.1.3.2 суретте кейіпкер қандай қолымен әрекет етеді, ол қай жағынан тұрғанын анықтау

1


1

24.11


26.11

1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

4.1.4.2 материалдардың сипаттамасын (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) атау

1


1

1.12


03.12


2. Қимыл-қозғалысты дамыту

2.1 Ұсақ моториканы дамыту

4.2.1.2 осы үлгі бойынша нүктелер бойынша сызық жүргізу;

1


1

08.12


10.12

2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту

4.2.2.2 бет пен дененің (көз, ауыз, саусақтар) әртүрлі ұсақ бөліктерінің статикалық және динамикалық қалыптарын ажырату

1



15.12



3.1 Жады мен ойлауды дамыту

4.3.1.5 өзі орындаған тапсырманың бақылау;
4.3.1.6 түстерді және олардың реңктерін жіктеу;
4.3.1.7 түсті қатарда заңдылықтарды орнату;
4.3.1.8 негізгі белгісі ретінде түсі бойынша сериялауды орындау

1


1


1


1

17.12


22.12


24.12


29.12

3 – тоқсан 20 cағат



Саяхат
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

1.1 Естіп қабылдауын дамыту

4.1.1.5 берілген дыбыстардан сөздерді құрастыру;
4.1.1.6 ерлер, әйелдер, балалар дауыстарын ажырату

1


1


12.01


14.01

1.2 Көріп қабылдауын дамыту

4.1.2.6 ойластырылған суреттерді тану;
4.1.2.7 толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері бар суреттерді тану;
4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын анықтау

1


1

1


1


1

19.01


21.01

26.01


28.01


02.02

1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

4.1.3.3 кеңістіктік қатынастарды сызба, сөздік нұсқау бойынша жаңғырту;
4.1.3.4 нысандардың өзара орналасуын бағалау үшін сылтауларды пайдалану

1

1


1


1

04.02

09.02


11.02


16.02

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!