Алматы облысы Қарасай
ауданының білім бөлімі, мемлекеттік
мекемесі
Шамалған ауылындағы орта
мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
«Бекітемін»
Мектеп
директоры
_______
М.Зейнеденова
«__»__________
2021жыл
«Танымдық әрекеттерін
түзету» пәнінен
күнтізбелік тақырыптық
сабақ жоспары
4
сынып
Арнайы
педагог:И.Ишниязова
2021-2022оқу
жылы
«Танымдық әрекеттерін түзету»
пәнінен
4-сыныпқа арналған күнтізбелік
тақырыптық сабақ жоспары
2020-2021 оқу
жылы
Түсінік
хат
1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы
Үкіметінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51
бұйрығына 17-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013
жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығына 562-
қосымша «Білім туралы» 2007 жылғы 27
шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына
сәйкес әзірленген. Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта
білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және
жеңіл ақыл-ой ерекшелігі бар
білім алушыларға арналған
бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Танымдық
әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу
бағдарламасы балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру
мақсатымен құрастырылды.
2.Пәнді оқытуда сағат
саны: аптасына 2 сағат жылына 68 сағат
(03.09.2021-25.05.2022жж)
3.Оқу пәнінің
мақсаты: танымдық білік пен танымдық
үдерістерді құрайтын, танымдық дағдылар мен біліктіліктердің
негізгі кешенін қалыптастыру.
4.Негізгі
міндеттер: 1) білім алушыларда
перцептивті іс-әрекеттерді орындауға
қажетті
біліктілікті қалыптастыру
арқылы қоршаған болмыстың нақты толыққанды
бейнесін
қалыптастыру;
2) мнемикалық операцияларды
орындау дағдыларын қалыптастыру
арқылы қоршаған әлем туралы
әсерлерді жинақтауға және тәжірибені
сақтауға
ықпал
жасау;
3) ақпаратты өңдеу және түсіну
процесін, тиісті жағдайда білімді,
іскерлікті және дағдыларды
жалпылау және қолдану процестерін,
талдаудың
ақыл-ой іс-әрекеттерін, елеулі
белгілерді, салыстыруды, топтастыруды,
қорытуды, сериалауды, нысандар
арасындағы өзара байланыс пен өзара
қарым-қатынасты орнату арқылы
қалыптастыру;
4) әртүрлі ақпаратты өңдеу
және сақтау тетіктерін және басқа
адамдармен
алмасу процестерін қажетті
сөйлеу дағдыларын қалыптастыру арқылы
дамыту;
5) сабақтарына қызығушылықты,
басқа білім алушылар мен ересектермен
өзара іс-қимыл жасай білуді
дамыту.
-
Ортақ
тақырыптар
|
Бөлімдер
|
Бөлімшелер
|
Оқыту
мақсаттары
|
Сағат саны
|
Күні
|
1 –
тоқсан 17 сағат
|
|
|
Өзім
туралы
Күз мезгілі
Менің мектебім
|
1. Сенсорлық
процестер мен кеңістіктік бағдарлауды
дамыту
|
1.1 Естіп
қабылдауын дамыту
|
4.1.1.1 1-2
дыбыстарымен ерекшеленетін сөздерді салыстыру;
4.1.1.2 сөздегі дыбыстардың ретін
анықтау
|
1
1
|
03.09
08.09
|
1.2 Көріп
қабылдауын дамыту
|
4.1.2.1 үлгі
бойынша 6-10 бөліктен пәндік сурет құрастыру;
4.1.2.2 түстерді іс-әрекет сигнал ретінде пайдаланып пішіні, түсі
мен көлемін белгі ретінде бөлу;
4.1.2.3 геометриялық пішіндегі заттардың пішінін
салыстыру
|
1
1
1
|
10.09
15.09
17.09
|
1.3
Кеңістікте бағдарлануын дамыту
|
4.1.3.1
қарама-қарсы тұрған адамның денесінде бағдарлай алу: қарама-қарсы
тұрған адам өз денесінің бөлшектерін (оң, сол) көрсетіп
атау
|
1
1
|
22.09
24.09
|
1.4 Заттардың
әр түрлі қасиеттерін қабылдауды
дамыту
|
4.1.4.1
материалдарды сипаттамалары бойынша (температура, фактура,
ылғалдылық, тұтқырлығы) ажырату
|
1
1
|
29.09
01.10
|
2.
Қимыл-қозғалысты дамыту
|
2.1 Ұсақ
моториканы дамыту
|
4.2.1.1 баспа
әріптерінің элементтерімен конфигурациясы бойынша ұқсас пішіндер:
тік, көлбеу тік таяқша, сопақша, жартылай дөңгелек, тік және
көлденең жалғағыш таяқшалар салу;
|
1
1
|
06.10
08.10
|
2.2
Кинестетикалық қабылдауды дамыту
|
4.2.2.1
елестететін заттармен әрекет ету;
|
1
|
13.10
|
3. Зерде
аясын дамыту
|
3.1 Жады мен
ойлауды дамыту
|
4.3.1.1
таңбалар қатарын (әріптер, сандар) жаңғыртуды тоқтып қою;
4.3.1.2 берілген сөздерді (5-10 аралығындағы) жаңғырту;
4.3.1.3 тыңдалған сөйлеу материалдарын (фразалар, қысқа мәтін, екі
жақты) қайта жаңғырту және әңгімелеп беру;
4.3.1.4 орындалған тапсырманы бағалау: дұрыс, тез, жақсы,
әдемі
|
1
1
1
1
1
|
15.10
20.10
22.10
27.10
29.10
|
2 –
тоқсан 15 cағат
|
|
|
Менің
мектебім
Бізді қоршаған әлем
|
1. Сенсорлық
процестер мен кеңістіктік бағдарлауды
дамыту
|
1.1 Естіп
қабылдауын дамыту
|
4.1.1.3
сөздің 1-2 дыбысын ауыстыру арқылы жаңа сөздерді құрау;
4.1.1.4 сөздегі дыбыстардың санын
анықтау
|
1
1
|
10.11
12.11
|
1.2 Көріп
қабылдауын дамыту
|
4.1.2.4 бояу,
сызу, бастыру;
4.1.2.5 негізгі түстердің реңктерін
ажырату
|
1
1
|
17.11
19.11
|
1.3
Кеңістікте бағдарлануын дамыту
|
4.1.3.2
суретте кейіпкер қандай қолымен әрекет етеді, ол қай жағынан
тұрғанын анықтау
|
1
1
|
24.11
26.11
|
1.4 Заттардың
әр түрлі қасиеттерін қабылдауды
дамыту
|
4.1.4.2
материалдардың сипаттамасын (температура, фактура, ылғалдылық,
тұтқырлығы) атау
|
1
1
|
1.12
03.12
|
2.
Қимыл-қозғалысты дамыту
|
2.1 Ұсақ
моториканы дамыту
|
4.2.1.2 осы
үлгі бойынша нүктелер бойынша сызық
жүргізу;
|
1
1
|
08.12
10.12
|
2.2
Кинестетикалық қабылдауды дамыту
|
4.2.2.2 бет
пен дененің (көз, ауыз, саусақтар) әртүрлі ұсақ бөліктерінің
статикалық және динамикалық қалыптарын
ажырату
|
1
|
15.12
|
3.1 Жады мен
ойлауды дамыту
|
4.3.1.5 өзі
орындаған тапсырманың бақылау;
4.3.1.6 түстерді және олардың реңктерін жіктеу;
4.3.1.7 түсті қатарда заңдылықтарды орнату;
4.3.1.8 негізгі белгісі ретінде түсі бойынша сериялауды
орындау
|
1
1
1
1
|
17.12
22.12
24.12
29.12
|
3 –
тоқсан 20 cағат
|
|
|
Саяхат
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
|
1. Сенсорлық
процестер мен кеңістіктік бағдарлауды
дамыту
|
1.1 Естіп
қабылдауын дамыту
|
4.1.1.5
берілген дыбыстардан сөздерді құрастыру;
4.1.1.6 ерлер, әйелдер, балалар дауыстарын
ажырату
|
1
1
|
12.01
14.01
|
1.2 Көріп
қабылдауын дамыту
|
4.1.2.6
ойластырылған суреттерді тану;
4.1.2.7 толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері бар суреттерді
тану;
4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын
анықтау
|
1
1
1
1
1
|
19.01
21.01
26.01
28.01
02.02
|
1.3
Кеңістікте бағдарлануын дамыту
|
4.1.3.3
кеңістіктік қатынастарды сызба, сөздік нұсқау бойынша жаңғырту;
4.1.3.4 нысандардың өзара орналасуын бағалау үшін сылтауларды
пайдалану
|
1
1
1
1
|
04.02
09.02
11.02
16.02
|
|