Алматы облысы Қарасай ауданының білім бөлімі, мемлекеттік мекемесі
Шамалған ауылындағы орта мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін»
Мектеп директоры
_______ М.Зейнеденова
«__»__________ 2021жыл
«Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен
күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
Арнайы педагог:И.Ишниязова
2021-2022оқу жылы
«Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен
4-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
2020-2021 оқу жылы
Түсінік хат
1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 17-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығына 562- қосымша «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген. Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және жеңіл ақыл-ой ерекшелігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру мақсатымен құрастырылды.
2.Пәнді оқытуда сағат саны: аптасына 2 сағат жылына 68 сағат (03.09.2021-25.05.2022жж)
3.Оқу пәнінің мақсаты: танымдық білік пен танымдық үдерістерді құрайтын, танымдық дағдылар мен біліктіліктердің негізгі кешенін қалыптастыру.
4.Негізгі міндеттер: 1) білім алушыларда перцептивті іс-әрекеттерді орындауға қажетті
біліктілікті қалыптастыру арқылы қоршаған болмыстың нақты толыққанды
бейнесін қалыптастыру;
2) мнемикалық операцияларды орындау дағдыларын қалыптастыру
арқылы қоршаған әлем туралы әсерлерді жинақтауға және тәжірибені сақтауға
ықпал жасау;
3) ақпаратты өңдеу және түсіну процесін, тиісті жағдайда білімді,
іскерлікті және дағдыларды жалпылау және қолдану процестерін, талдаудың
ақыл-ой іс-әрекеттерін, елеулі белгілерді, салыстыруды, топтастыруды,
қорытуды, сериалауды, нысандар арасындағы өзара байланыс пен өзара
қарым-қатынасты орнату арқылы қалыптастыру;
4) әртүрлі ақпаратты өңдеу және сақтау тетіктерін және басқа адамдармен
алмасу процестерін қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру арқылы дамыту;
5) сабақтарына қызығушылықты, басқа білім алушылар мен ересектермен
өзара іс-қимыл жасай білуді дамыту.
-
Ортақ тақырыптар
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат саны
Күні
1 – тоқсан 17 сағат
Өзім туралы
Күз мезгілі
Менің мектебім1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту
1.1 Естіп қабылдауын дамыту
4.1.1.1 1-2 дыбыстарымен ерекшеленетін сөздерді салыстыру;
4.1.1.2 сөздегі дыбыстардың ретін анықтау1
1
03.09
08.09
1.2 Көріп қабылдауын дамыту
4.1.2.1 үлгі бойынша 6-10 бөліктен пәндік сурет құрастыру;
4.1.2.2 түстерді іс-әрекет сигнал ретінде пайдаланып пішіні, түсі мен көлемін белгі ретінде бөлу;
4.1.2.3 геометриялық пішіндегі заттардың пішінін салыстыру1
1
1
10.09
15.09
17.09
1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.1 қарама-қарсы тұрған адамның денесінде бағдарлай алу: қарама-қарсы тұрған адам өз денесінің бөлшектерін (оң, сол) көрсетіп атау
1
1
22.09
24.09
1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту
4.1.4.1 материалдарды сипаттамалары бойынша (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) ажырату
1
1
29.09
01.10
2. Қимыл-қозғалысты дамыту
2.1 Ұсақ моториканы дамыту
4.2.1.1 баспа әріптерінің элементтерімен конфигурациясы бойынша ұқсас пішіндер: тік, көлбеу тік таяқша, сопақша, жартылай дөңгелек, тік және көлденең жалғағыш таяқшалар салу;
1
1
06.10
08.10
2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту
4.2.2.1 елестететін заттармен әрекет ету;
1
13.10
3. Зерде аясын дамыту
3.1 Жады мен ойлауды дамыту
4.3.1.1 таңбалар қатарын (әріптер, сандар) жаңғыртуды тоқтып қою;
4.3.1.2 берілген сөздерді (5-10 аралығындағы) жаңғырту;
4.3.1.3 тыңдалған сөйлеу материалдарын (фразалар, қысқа мәтін, екі жақты) қайта жаңғырту және әңгімелеп беру;
4.3.1.4 орындалған тапсырманы бағалау: дұрыс, тез, жақсы, әдемі1
1
1
1
1
15.10
20.10
22.10
27.10
29.10
2 – тоқсан 15 cағат
Менің мектебім
Бізді қоршаған әлем1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту
1.1 Естіп қабылдауын дамыту
4.1.1.3 сөздің 1-2 дыбысын ауыстыру арқылы жаңа сөздерді құрау;
4.1.1.4 сөздегі дыбыстардың санын анықтау1
1
10.11
12.11
1.2 Көріп қабылдауын дамыту
4.1.2.4 бояу, сызу, бастыру;
4.1.2.5 негізгі түстердің реңктерін ажырату1
1
17.11
19.11
1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.2 суретте кейіпкер қандай қолымен әрекет етеді, ол қай жағынан тұрғанын анықтау
1
1
24.11
26.11
1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту
4.1.4.2 материалдардың сипаттамасын (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) атау
1
1
1.12
03.12
2. Қимыл-қозғалысты дамыту
2.1 Ұсақ моториканы дамыту
4.2.1.2 осы үлгі бойынша нүктелер бойынша сызық жүргізу;
1
1
08.12
10.12
2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту
4.2.2.2 бет пен дененің (көз, ауыз, саусақтар) әртүрлі ұсақ бөліктерінің статикалық және динамикалық қалыптарын ажырату
1
15.12
3.1 Жады мен ойлауды дамыту
4.3.1.5 өзі орындаған тапсырманың бақылау;
4.3.1.6 түстерді және олардың реңктерін жіктеу;
4.3.1.7 түсті қатарда заңдылықтарды орнату;
4.3.1.8 негізгі белгісі ретінде түсі бойынша сериялауды орындау1
1
1
1
17.12
22.12
24.12
29.12
3 – тоқсан 20 cағат
Саяхат
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту
1.1 Естіп қабылдауын дамыту
4.1.1.5 берілген дыбыстардан сөздерді құрастыру;
4.1.1.6 ерлер, әйелдер, балалар дауыстарын ажырату1
1
12.01
14.01
1.2 Көріп қабылдауын дамыту
4.1.2.6 ойластырылған суреттерді тану;
4.1.2.7 толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері бар суреттерді тану;
4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын анықтау1
1
1
1
1
19.01
21.01
26.01
28.01
02.02
1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.3 кеңістіктік қатынастарды сызба, сөздік нұсқау бойынша жаңғырту;
4.1.3.4 нысандардың өзара орналасуын бағалау үшін сылтауларды пайдалану1
1
1
1
04.02
09.02
11.02
16.02
Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖИ арқылы жасауБөлісу1 - айлықМатериал тарифі-96% жеңілдік000500ҚМЖАшық сабақТәрбие сағатыПрезентацияБЖБ, ТЖБ тесттерКөрнекіліктерБалабақшаға арнарлған құжаттарМақала, ЭссеДидактикалық ойындаржәне тағы басқа 400 000 материалБарлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз1 990 ₸ 49 000₸1 айға қосылуМатериалға шағымдануБұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:Ишниязова Илмира Базарбевна29 Наурыз 2022
7675
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңізТанымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
Тақырып бойынша 11 материал табылдыТанымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
Материал туралы қысқаша түсінікТанымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары үйден оқитын 4- сынып оқушыларына арналған.Материалдың қысқаша нұсқасыАлматы облысы Қарасай ауданының білім бөлімі, мемлекеттік мекемесі
Шамалған ауылындағы орта мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін»
Мектеп директоры
_______ М.Зейнеденова
«__»__________ 2021жыл
«Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен
күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
Арнайы педагог:И.Ишниязова
2021-2022оқу жылы
«Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен
4-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
2020-2021 оқу жылы
Түсінік хат
1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 17-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығына 562- қосымша «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген. Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және жеңіл ақыл-ой ерекшелігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру мақсатымен құрастырылды.
2.Пәнді оқытуда сағат саны: аптасына 2 сағат жылына 68 сағат (03.09.2021-25.05.2022жж)
3.Оқу пәнінің мақсаты: танымдық білік пен танымдық үдерістерді құрайтын, танымдық дағдылар мен біліктіліктердің негізгі кешенін қалыптастыру.
4.Негізгі міндеттер: 1) білім алушыларда перцептивті іс-әрекеттерді орындауға қажетті
біліктілікті қалыптастыру арқылы қоршаған болмыстың нақты толыққанды
бейнесін қалыптастыру;
2) мнемикалық операцияларды орындау дағдыларын қалыптастыру
арқылы қоршаған әлем туралы әсерлерді жинақтауға және тәжірибені сақтауға
ықпал жасау;
3) ақпаратты өңдеу және түсіну процесін, тиісті жағдайда білімді,
іскерлікті және дағдыларды жалпылау және қолдану процестерін, талдаудың
ақыл-ой іс-әрекеттерін, елеулі белгілерді, салыстыруды, топтастыруды,
қорытуды, сериалауды, нысандар арасындағы өзара байланыс пен өзара
қарым-қатынасты орнату арқылы қалыптастыру;
4) әртүрлі ақпаратты өңдеу және сақтау тетіктерін және басқа адамдармен
алмасу процестерін қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру арқылы дамыту;
5) сабақтарына қызығушылықты, басқа білім алушылар мен ересектермен
өзара іс-қимыл жасай білуді дамыту.
-
Ортақ тақырыптар
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат саны
Күні
1 – тоқсан 17 сағат
Өзім туралы
Күз мезгілі
Менің мектебім1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту
1.1 Естіп қабылдауын дамыту
4.1.1.1 1-2 дыбыстарымен ерекшеленетін сөздерді салыстыру;
4.1.1.2 сөздегі дыбыстардың ретін анықтау1
1
03.09
08.09
1.2 Көріп қабылдауын дамыту
4.1.2.1 үлгі бойынша 6-10 бөліктен пәндік сурет құрастыру;
4.1.2.2 түстерді іс-әрекет сигнал ретінде пайдаланып пішіні, түсі мен көлемін белгі ретінде бөлу;
4.1.2.3 геометриялық пішіндегі заттардың пішінін салыстыру1
1
1
10.09
15.09
17.09
1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.1 қарама-қарсы тұрған адамның денесінде бағдарлай алу: қарама-қарсы тұрған адам өз денесінің бөлшектерін (оң, сол) көрсетіп атау
1
1
22.09
24.09
1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту
4.1.4.1 материалдарды сипаттамалары бойынша (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) ажырату
1
1
29.09
01.10
2. Қимыл-қозғалысты дамыту
2.1 Ұсақ моториканы дамыту
4.2.1.1 баспа әріптерінің элементтерімен конфигурациясы бойынша ұқсас пішіндер: тік, көлбеу тік таяқша, сопақша, жартылай дөңгелек, тік және көлденең жалғағыш таяқшалар салу;
1
1
06.10
08.10
2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту
4.2.2.1 елестететін заттармен әрекет ету;
1
13.10
3. Зерде аясын дамыту
3.1 Жады мен ойлауды дамыту
4.3.1.1 таңбалар қатарын (әріптер, сандар) жаңғыртуды тоқтып қою;
4.3.1.2 берілген сөздерді (5-10 аралығындағы) жаңғырту;
4.3.1.3 тыңдалған сөйлеу материалдарын (фразалар, қысқа мәтін, екі жақты) қайта жаңғырту және әңгімелеп беру;
4.3.1.4 орындалған тапсырманы бағалау: дұрыс, тез, жақсы, әдемі1
1
1
1
1
15.10
20.10
22.10
27.10
29.10
2 – тоқсан 15 cағат
Менің мектебім
Бізді қоршаған әлем1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту
1.1 Естіп қабылдауын дамыту
4.1.1.3 сөздің 1-2 дыбысын ауыстыру арқылы жаңа сөздерді құрау;
4.1.1.4 сөздегі дыбыстардың санын анықтау1
1
10.11
12.11
1.2 Көріп қабылдауын дамыту
4.1.2.4 бояу, сызу, бастыру;
4.1.2.5 негізгі түстердің реңктерін ажырату1
1
17.11
19.11
1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.2 суретте кейіпкер қандай қолымен әрекет етеді, ол қай жағынан тұрғанын анықтау
1
1
24.11
26.11
1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту
4.1.4.2 материалдардың сипаттамасын (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) атау
1
1
1.12
03.12
2. Қимыл-қозғалысты дамыту
2.1 Ұсақ моториканы дамыту
4.2.1.2 осы үлгі бойынша нүктелер бойынша сызық жүргізу;
1
1
08.12
10.12
2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту
4.2.2.2 бет пен дененің (көз, ауыз, саусақтар) әртүрлі ұсақ бөліктерінің статикалық және динамикалық қалыптарын ажырату
1
15.12
3.1 Жады мен ойлауды дамыту
4.3.1.5 өзі орындаған тапсырманың бақылау;
4.3.1.6 түстерді және олардың реңктерін жіктеу;
4.3.1.7 түсті қатарда заңдылықтарды орнату;
4.3.1.8 негізгі белгісі ретінде түсі бойынша сериялауды орындау1
1
1
1
17.12
22.12
24.12
29.12
3 – тоқсан 20 cағат
Саяхат
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту
1.1 Естіп қабылдауын дамыту
4.1.1.5 берілген дыбыстардан сөздерді құрастыру;
4.1.1.6 ерлер, әйелдер, балалар дауыстарын ажырату1
1
12.01
14.01
1.2 Көріп қабылдауын дамыту
4.1.2.6 ойластырылған суреттерді тану;
4.1.2.7 толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері бар суреттерді тану;
4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын анықтау1
1
1
1
1
19.01
21.01
26.01
28.01
02.02
1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту
4.1.3.3 кеңістіктік қатынастарды сызба, сөздік нұсқау бойынша жаңғырту;
4.1.3.4 нысандардың өзара орналасуын бағалау үшін сылтауларды пайдалану1
1
1
1
04.02
09.02
11.02
16.02
Жүктеу
БөлісуЖИ арқылы жасауФайл форматы:docx29.03.20227675Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖариялаған:Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласызҚазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласызСайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі
-











