Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы облысы Қарасай ауданының білім бөлімі, мемлекеттік мекемесі

    Шамалған ауылындағы орта мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



    «Бекітемін»

    Мектеп директоры

    _______ М.Зейнеденова

    «__»__________ 2021жыл




    «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен

    күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

    4 сынып












    Арнайы педагог:И.Ишниязова

    2021-2022оқу жылы

    «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен

    4-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

    2020-2021 оқу жылы

    Түсінік хат

    1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 17-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығына 562- қосымша «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген. Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және жеңіл ақыл-ой ерекшелігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру мақсатымен құрастырылды.

    2.Пәнді оқытуда сағат саны: аптасына 2 сағат жылына 68 сағат (03.09.2021-25.05.2022жж)

    3.Оқу пәнінің мақсаты: танымдық білік пен танымдық үдерістерді құрайтын, танымдық дағдылар мен біліктіліктердің негізгі кешенін қалыптастыру.

    4.Негізгі міндеттер: 1) білім алушыларда перцептивті іс-әрекеттерді орындауға қажетті

    біліктілікті қалыптастыру арқылы қоршаған болмыстың нақты толыққанды

    бейнесін қалыптастыру;

    2) мнемикалық операцияларды орындау дағдыларын қалыптастыру

    арқылы қоршаған әлем туралы әсерлерді жинақтауға және тәжірибені сақтауға

    ықпал жасау;

    3) ақпаратты өңдеу және түсіну процесін, тиісті жағдайда білімді,

    іскерлікті және дағдыларды жалпылау және қолдану процестерін, талдаудың

    ақыл-ой іс-әрекеттерін, елеулі белгілерді, салыстыруды, топтастыруды,

    қорытуды, сериалауды, нысандар арасындағы өзара байланыс пен өзара

    қарым-қатынасты орнату арқылы қалыптастыру;

    4) әртүрлі ақпаратты өңдеу және сақтау тетіктерін және басқа адамдармен

    алмасу процестерін қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру арқылы дамыту;

    5) сабақтарына қызығушылықты, басқа білім алушылар мен ересектермен

    өзара іс-қимыл жасай білуді дамыту.











    Ортақ тақырыптар

    Бөлімдер

    Бөлімшелер

    Оқыту мақсаттары

    Сағат саны

    Күні

    1 – тоқсан 17 сағат



    Өзім туралы






    Күз мезгілі






    Менің мектебім

    1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

    1.1 Естіп қабылдауын дамыту

    4.1.1.1 1-2 дыбыстарымен ерекшеленетін сөздерді салыстыру;
    4.1.1.2 сөздегі дыбыстардың ретін анықтау

    1


    1

    03.09


    08.09

    1.2 Көріп қабылдауын дамыту

    4.1.2.1 үлгі бойынша 6-10 бөліктен пәндік сурет құрастыру;
    4.1.2.2 түстерді іс-әрекет сигнал ретінде пайдаланып пішіні, түсі мен көлемін белгі ретінде бөлу;
    4.1.2.3 геометриялық пішіндегі заттардың пішінін салыстыру

    1


    1




    1

    10.09


    15.09




    17.09

    1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

    4.1.3.1 қарама-қарсы тұрған адамның денесінде бағдарлай алу: қарама-қарсы тұрған адам өз денесінің бөлшектерін (оң, сол) көрсетіп атау

    1


    1

    22.09


    24.09


    1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

    4.1.4.1 материалдарды сипаттамалары бойынша (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) ажырату

    1


    1

    29.09


    01.10


    2. Қимыл-қозғалысты дамыту

    2.1 Ұсақ моториканы дамыту

    4.2.1.1 баспа әріптерінің элементтерімен конфигурациясы бойынша ұқсас пішіндер: тік, көлбеу тік таяқша, сопақша, жартылай дөңгелек, тік және көлденең жалғағыш таяқшалар салу;

    1


    1

    06.10


    08.10

    2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту

    4.2.2.1 елестететін заттармен әрекет ету;

    1

    13.10

    3. Зерде аясын дамыту

    3.1 Жады мен ойлауды дамыту

    4.3.1.1 таңбалар қатарын (әріптер, сандар) жаңғыртуды тоқтып қою;
    4.3.1.2 берілген сөздерді (5-10 аралығындағы) жаңғырту;
    4.3.1.3 тыңдалған сөйлеу материалдарын (фразалар, қысқа мәтін, екі жақты) қайта жаңғырту және әңгімелеп беру;
    4.3.1.4 орындалған тапсырманы бағалау: дұрыс, тез, жақсы, әдемі

    1


    1

    1



    1



    1

    15.10


    20.10

    22.10



    27.10



    29.10

    2 – тоқсан 15 cағат



    Менің мектебім
    Бізді қоршаған әлем

    1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

    1.1 Естіп қабылдауын дамыту

    4.1.1.3 сөздің 1-2 дыбысын ауыстыру арқылы жаңа сөздерді құрау;
    4.1.1.4 сөздегі дыбыстардың санын анықтау

    1


    1

    10.11


    12.11

    1.2 Көріп қабылдауын дамыту

    4.1.2.4 бояу, сызу, бастыру;
    4.1.2.5 негізгі түстердің реңктерін ажырату

    1

    1

    17.11

    19.11

    1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

    4.1.3.2 суретте кейіпкер қандай қолымен әрекет етеді, ол қай жағынан тұрғанын анықтау

    1


    1

    24.11


    26.11

    1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

    4.1.4.2 материалдардың сипаттамасын (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) атау

    1


    1

    1.12


    03.12


    2. Қимыл-қозғалысты дамыту

    2.1 Ұсақ моториканы дамыту

    4.2.1.2 осы үлгі бойынша нүктелер бойынша сызық жүргізу;

    1


    1

    08.12


    10.12

    2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту

    4.2.2.2 бет пен дененің (көз, ауыз, саусақтар) әртүрлі ұсақ бөліктерінің статикалық және динамикалық қалыптарын ажырату

    1



    15.12



    3.1 Жады мен ойлауды дамыту

    4.3.1.5 өзі орындаған тапсырманың бақылау;
    4.3.1.6 түстерді және олардың реңктерін жіктеу;
    4.3.1.7 түсті қатарда заңдылықтарды орнату;
    4.3.1.8 негізгі белгісі ретінде түсі бойынша сериялауды орындау

    1


    1


    1


    1

    17.12


    22.12


    24.12


    29.12

    3 – тоқсан 20 cағат



    Саяхат
    Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

    1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

    1.1 Естіп қабылдауын дамыту

    4.1.1.5 берілген дыбыстардан сөздерді құрастыру;
    4.1.1.6 ерлер, әйелдер, балалар дауыстарын ажырату

    1


    1


    12.01


    14.01

    1.2 Көріп қабылдауын дамыту

    4.1.2.6 ойластырылған суреттерді тану;
    4.1.2.7 толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері бар суреттерді тану;
    4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын анықтау

    1


    1

    1


    1


    1

    19.01


    21.01

    26.01


    28.01


    02.02

    1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

    4.1.3.3 кеңістіктік қатынастарды сызба, сөздік нұсқау бойынша жаңғырту;
    4.1.3.4 нысандардың өзара орналасуын бағалау үшін сылтауларды пайдалану

    1

    1


    1


    1

    04.02

    09.02


    11.02


    16.02

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ишниязова Илмира Базарбевна
    29 Наурыз 2022
    7675
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Танымдық әрекетін түзету пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары үйден оқитын 4- сынып оқушыларына арналған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы облысы Қарасай ауданының білім бөлімі, мемлекеттік мекемесі

    Шамалған ауылындағы орта мектеп «мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



    «Бекітемін»

    Мектеп директоры

    _______ М.Зейнеденова

    «__»__________ 2021жыл




    «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен

    күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

    4 сынып












    Арнайы педагог:И.Ишниязова

    2021-2022оқу жылы

    «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен

    4-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

    2020-2021 оқу жылы

    Түсінік хат

    1.Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 17-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3сәуірдегі №115 бұйрығына 562- қосымша «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген. Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және жеңіл ақыл-ой ерекшелігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру мақсатымен құрастырылды.

    2.Пәнді оқытуда сағат саны: аптасына 2 сағат жылына 68 сағат (03.09.2021-25.05.2022жж)

    3.Оқу пәнінің мақсаты: танымдық білік пен танымдық үдерістерді құрайтын, танымдық дағдылар мен біліктіліктердің негізгі кешенін қалыптастыру.

    4.Негізгі міндеттер: 1) білім алушыларда перцептивті іс-әрекеттерді орындауға қажетті

    біліктілікті қалыптастыру арқылы қоршаған болмыстың нақты толыққанды

    бейнесін қалыптастыру;

    2) мнемикалық операцияларды орындау дағдыларын қалыптастыру

    арқылы қоршаған әлем туралы әсерлерді жинақтауға және тәжірибені сақтауға

    ықпал жасау;

    3) ақпаратты өңдеу және түсіну процесін, тиісті жағдайда білімді,

    іскерлікті және дағдыларды жалпылау және қолдану процестерін, талдаудың

    ақыл-ой іс-әрекеттерін, елеулі белгілерді, салыстыруды, топтастыруды,

    қорытуды, сериалауды, нысандар арасындағы өзара байланыс пен өзара

    қарым-қатынасты орнату арқылы қалыптастыру;

    4) әртүрлі ақпаратты өңдеу және сақтау тетіктерін және басқа адамдармен

    алмасу процестерін қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру арқылы дамыту;

    5) сабақтарына қызығушылықты, басқа білім алушылар мен ересектермен

    өзара іс-қимыл жасай білуді дамыту.











    Ортақ тақырыптар

    Бөлімдер

    Бөлімшелер

    Оқыту мақсаттары

    Сағат саны

    Күні

    1 – тоқсан 17 сағат



    Өзім туралы






    Күз мезгілі






    Менің мектебім

    1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

    1.1 Естіп қабылдауын дамыту

    4.1.1.1 1-2 дыбыстарымен ерекшеленетін сөздерді салыстыру;
    4.1.1.2 сөздегі дыбыстардың ретін анықтау

    1


    1

    03.09


    08.09

    1.2 Көріп қабылдауын дамыту

    4.1.2.1 үлгі бойынша 6-10 бөліктен пәндік сурет құрастыру;
    4.1.2.2 түстерді іс-әрекет сигнал ретінде пайдаланып пішіні, түсі мен көлемін белгі ретінде бөлу;
    4.1.2.3 геометриялық пішіндегі заттардың пішінін салыстыру

    1


    1




    1

    10.09


    15.09




    17.09

    1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

    4.1.3.1 қарама-қарсы тұрған адамның денесінде бағдарлай алу: қарама-қарсы тұрған адам өз денесінің бөлшектерін (оң, сол) көрсетіп атау

    1


    1

    22.09


    24.09


    1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

    4.1.4.1 материалдарды сипаттамалары бойынша (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) ажырату

    1


    1

    29.09


    01.10


    2. Қимыл-қозғалысты дамыту

    2.1 Ұсақ моториканы дамыту

    4.2.1.1 баспа әріптерінің элементтерімен конфигурациясы бойынша ұқсас пішіндер: тік, көлбеу тік таяқша, сопақша, жартылай дөңгелек, тік және көлденең жалғағыш таяқшалар салу;

    1


    1

    06.10


    08.10

    2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту

    4.2.2.1 елестететін заттармен әрекет ету;

    1

    13.10

    3. Зерде аясын дамыту

    3.1 Жады мен ойлауды дамыту

    4.3.1.1 таңбалар қатарын (әріптер, сандар) жаңғыртуды тоқтып қою;
    4.3.1.2 берілген сөздерді (5-10 аралығындағы) жаңғырту;
    4.3.1.3 тыңдалған сөйлеу материалдарын (фразалар, қысқа мәтін, екі жақты) қайта жаңғырту және әңгімелеп беру;
    4.3.1.4 орындалған тапсырманы бағалау: дұрыс, тез, жақсы, әдемі

    1


    1

    1



    1



    1

    15.10


    20.10

    22.10



    27.10



    29.10

    2 – тоқсан 15 cағат



    Менің мектебім
    Бізді қоршаған әлем

    1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

    1.1 Естіп қабылдауын дамыту

    4.1.1.3 сөздің 1-2 дыбысын ауыстыру арқылы жаңа сөздерді құрау;
    4.1.1.4 сөздегі дыбыстардың санын анықтау

    1


    1

    10.11


    12.11

    1.2 Көріп қабылдауын дамыту

    4.1.2.4 бояу, сызу, бастыру;
    4.1.2.5 негізгі түстердің реңктерін ажырату

    1

    1

    17.11

    19.11

    1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

    4.1.3.2 суретте кейіпкер қандай қолымен әрекет етеді, ол қай жағынан тұрғанын анықтау

    1


    1

    24.11


    26.11

    1.4 Заттардың әр түрлі қасиеттерін қабылдауды дамыту

    4.1.4.2 материалдардың сипаттамасын (температура, фактура, ылғалдылық, тұтқырлығы) атау

    1


    1

    1.12


    03.12


    2. Қимыл-қозғалысты дамыту

    2.1 Ұсақ моториканы дамыту

    4.2.1.2 осы үлгі бойынша нүктелер бойынша сызық жүргізу;

    1


    1

    08.12


    10.12

    2.2 Кинестетикалық қабылдауды дамыту

    4.2.2.2 бет пен дененің (көз, ауыз, саусақтар) әртүрлі ұсақ бөліктерінің статикалық және динамикалық қалыптарын ажырату

    1



    15.12



    3.1 Жады мен ойлауды дамыту

    4.3.1.5 өзі орындаған тапсырманың бақылау;
    4.3.1.6 түстерді және олардың реңктерін жіктеу;
    4.3.1.7 түсті қатарда заңдылықтарды орнату;
    4.3.1.8 негізгі белгісі ретінде түсі бойынша сериялауды орындау

    1


    1


    1


    1

    17.12


    22.12


    24.12


    29.12

    3 – тоқсан 20 cағат



    Саяхат
    Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

    1. Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлауды дамыту

    1.1 Естіп қабылдауын дамыту

    4.1.1.5 берілген дыбыстардан сөздерді құрастыру;
    4.1.1.6 ерлер, әйелдер, балалар дауыстарын ажырату

    1


    1


    12.01


    14.01

    1.2 Көріп қабылдауын дамыту

    4.1.2.6 ойластырылған суреттерді тану;
    4.1.2.7 толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері бар суреттерді тану;
    4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын анықтау

    1


    1

    1


    1


    1

    19.01


    21.01

    26.01


    28.01


    02.02

    1.3 Кеңістікте бағдарлануын дамыту

    4.1.3.3 кеңістіктік қатынастарды сызба, сөздік нұсқау бойынша жаңғырту;
    4.1.3.4 нысандардың өзара орналасуын бағалау үшін сылтауларды пайдалану

    1

    1


    1


    1

    04.02

    09.02


    11.02


    16.02

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Сабақ жоспары 4 сынып
    29.03.2022
    7675
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ишниязова Илмира Базарбевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации