Материалдар / Танымдық әрекетін түзету сабағы 3 сынып КТП

Танымдық әрекетін түзету сабағы 3 сынып КТП

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Жеңіл ақыл-ой бұзылысы бар оқушыға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2024
109
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Келісемін» «Бекітемін»

ДОІЖО №мектеп директоры

директоры_____________

__________








Мектеп мұғалім-дефектологы


Инклюзивті білім алатын оқушылармен жүргізілетін сабақтарының

КҮНТІЗБЕЛІК –ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ



3-СЫНЫП






















































«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығының

292 - қосымшасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бекітілген бұйрықтың 74 - қосымшасына сүйеніп құрастырылды.


2024-2025 оқу жылы



«Танымдық әрекеттерін түзету»

пәнінен жаңартылған мазмұндағы

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

Барлық сағат саны: 68 сағат (34 апта /аптасына 2 сағаттан)



Күнтізбелік-тақырыптық жоспар жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 0-4 сыныптары үшін «Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді.

«Танымдық әрекеттерін түзету» пәнінің мақсаты - танымдық процестің құрылымын құрастыратын – танымдық икемдер, негізгі икемдер кешенін қалыптастыру.

Пәннің міндеттері:

1) перцепциялық іс-әрекеттерді орындауға қажетті икемдерді қалыптастыру арқылы қоршаған орта туралы білім алушыларда нақты толық келбеттер қалыптастыру;

2) қоршаған орта туралы әсерін жинақтап мнемикалық іс-әрекеттер орындауға арналған икемдерді қалыптастыру арқылы тәжірибені сақтау;

3) талдау ой іс-әрекетін орындау икемін қалыптастырып, ерекше белгілерін бөлу, салыстыру, топтастыру, жалпылау, сериялау нысандар арасындағы байланыс пен қарым-қатынас орнату арқылы ақпаратты түсіну және өңдеу процесін қалыптастыру, білім, білік және дағдыларды сәйкес жағдайларда қолдану және жалпылау процесін қалыптастыру;

4) түрлі ақпараттарды өңдеу және сақтау механизмдерін дамыту, және оны басқа адамдармен алмасу процестері, соған қажетті сөйлеу тілі икемін қалыптастыру;

5) сабаққа деген қызығушылығын, басқа білім алушылар мен үлкендермен қарым-қатынасын дамыту.










Бөлім

Тақырып

Оқыту мақсаттары

Р/с

Қолданылатын

көрнекіліктер

Сағат саны

Мерзімі

1. Сенсорлы процестерді және кеңістікте бағдарлауды дамыту

1.1 Есту арқылы қабылдау қабілетін дамыту


3.1.1.1

сөзсіз дыбыстауды дауыстың шығуы бойынша ажырату (қатты -дауыстап-ақырын).

1

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.1.2

сөзсіз дыбыстауды ұзақтығы арқылы ажырату (ұзақ-қысқа).

2

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.1.3

дыбыстау санын ажырату және қайталау.


3

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.1.4

дыбыс сипатын өздігінен ажырату, дыбыстың сөздегі орнын анықтау.

4

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2

3.1.1.5

шуды сипаты бойынша ажырату.


5

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.1.6 шуға эмоционалды әсер ету: қатты және жағымсыз шудан қолымен қорғану, жағымды шуға қуанышты ым-ишарамен, естуге ыждағаттықпен, сәйкес қимылдармен жауап беру.

6

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


1.2 Көру арқылы қабылдау қабілетін дамыту

3.1.2.1 заттары мақсатты түрде қарастыру (көріп зерттеу).


7

Тақырыпқа байланысты суреттер, музыкалық материалдар.

2


3.1.2.2 заттарды аппликацияда және құрастыруда түстерін алмастыру;

3.1.2.3 түстерді әрекетке белгі ретінде қолдану.

8

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.2.4 түрлі-түсті және әртүрлі көлемдегі жазық геометриялық пішіндерді ажырату.

9

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.2.5 матрешканы, пирамиданы өлшеу және қайта жасау әдісімен жинау.

10

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.2.6

заттарды көлемі бойынша салыстыру (кең-тар).

11

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.2.7 кеңістік қатынастарды еліктеу, үлгі, нұсқау бойынша қайталау.

12

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.2.8 үлгі бойынша заттық суреттерді 4 бөліктен құрастыру.

13

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.2.9 сюжетті суреттерді құрастыру, таныс шығарма бойша сюжетті суреттер желісін құрастыру.

14

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.2.10 ұсақ бөлшектерден тұратын бүтін құрылым құрастыру.

15

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.2.11 заттарды келбетін бейнелеуден тару: кескінді, сызықты, нүктелі.

16

Тақырыпқа байланысты суреттер,.

2


1.3 Кеңістікте бағдарлауды дамыту


3.1.3.1 дене мүшелерінің орналасуын талдау, қарсы тұрған адамның денесінде бағдарлау.


17

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.3.2 өзінде және басқа адамда аталған дене мүшесін көрсету


18

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.1.3.3 нысандардың орналасуын ажырату «осында-ана жақта», «алыс-жақын, жақын-жақынырақ».

19

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2



3.1.3.4 нысандар арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты олардың кеңістікте орналасуы бойынша анықтау;

3.1.3.5 қағаз бетінде бағдарлау.

20

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2. Қимыл-қозғалыс аймағын дамыту

2.1 Ұсақ моториканы дамыту

3.2.1.1

бейнелерді толық салу


21

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.2.1.2

түзу, қиғаш, сынық сызықтарды жазу жолы шеңберінде бейнелеу.

22

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.2.1.3 қарқынды өрнек бейнелеу, толқынды сызық салу, қиғаш, түзу және үзілген сызықтардан түрлі конфигурациялар бейнелеу.

23

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.2.1.4 кеңістікте шектеусіз берілген бағытта көлденең сызықтар сызу.

24

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.2.1.5 шектеулі кеңістікте бағытты өзгертіп сызықтар сызу.


25

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


2.2 Кинестетикалық қабылдауын дамыту


3.2.2.1 жануарларды қайталау (қаздың, қоянның, кенгурудың және басқалардың жүрісі), ертегі, мультфильм, көркем фильм кейіпкерлерін;

3.2.2.2 жүріс-тұрыс пен қимыл-қозғалысты қайталау («Айна» тәрізді ойындар).

26

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.2.2.3 суреттегі әрекеттерді шынайы әрекетпен сәйкестендіру;

3.2.2.4 бұлшық ет қысысынан босату элементтерін меңгеру, эмоционалды еркінсу.

27

Тақырыпқа байланысты суреттер, музыкалық материалдар.

2


2.3. Сезімдік-қозғалыстық қабылдауын дамыту

3.2.3.1 түрлі заттардың салмағын ажырату (мақта, шеге).

28

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.2.3.2 дифференциалды демалу (мұрынмен ауа алу–ауызбен шығару).

29

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.2.3.3

түрлі иістерді ажырату (гүл, цитрус, шырша, ваниль, кофе).

30

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

1


3.2.3.4

таныс және таныс емес заттарды сезу арқылы табу (көрген үлгісі бойынша).

31

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

1


3. Ақыл-ой аймағын дамыту

3.1 Есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту

3.3.1.1 берілген суреттер қатарын қайталау

3.3.1.2 ойыншықтар мен суреттердің берілген орналасуын қайталау


32

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

2


3.3.1.3 белгілер қатарын қайталау (әріптер, сандар)


33

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

1


3.3.1.4 кезеңділік қатынасын орнату: басында – кейіннен, орындалған тапсырманы үлгімен салыстыру.


Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

1


3.3.1.5 заттармен, көлемді пішіндермен, суреттермен ойын барысында және елестету арқылы көлем өлшемдерін ажырату.


Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

1


3.3.1.6 бөлшектердің негізгі элементтерін ажырату

3.3.1.7 2 заттық суреттің айырмашылығын табу



Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

1


3.3.1.8 себеп-салдар байланысын анықтау (сурет, суреттер желісі, мультфильм, мәтін)



Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

1


3.3.1.9 іс-әрекетті, қимылды қайталау

3.3.1.10 мазмұндау үшін жоспар құру


34

Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар.

1


Барлығы:




68




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ