Тақырыбы: Танысу. Не
қайда орналасқан?
Мектеп/МҰ:
Күні: Педагогтің аты-жөні:
Мектепалды сынып/топ Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың
саны:
Оқыту мақсаттары 0.1.1.2.Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында,
алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.
Күтілетін
нəтижелер
Барлық тəрбиеленушілер:
-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында,
(арты), жақын, арасында, қасында деген сөздерді пайдалана
отырып, кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуын
сипаттайды.
Көптеген тəрбиеленушілер:
- орналасуы бойынша көрсетілген заттар мен фигураларды табады.
Кейбір тəрбиеленушілер:
-өз бетінше ойыншықтардың (мысалы мəшинелердің) қозғалыс
бағдарларын түсіндіреді жəне педагогтің тапсырмасы бойынша
оларды өзгертеді жəне сипаттайды.
Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту:
-өзі сұрақ қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің
сұрақтарына жауап берген кезде заттардың кеңістікте орналасуын
сипаттайтын сөздерді пайдалана алады;
-заттардың кеңістікте орналасуы туралы өзі сөйлем құрастырады.
Пəндік лексика жəне терминология:
-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында,
(арты), жақын, арасында, қасында.
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
... қайда орналасқанын айт?
Сурет бойынша ненің қайда орналасқанын түсіндіре аласыңдар ма?
Кеңістікте орналасуды сипаттауға саған қандай сөздер
көмектескенін түсіндір.
Жазу: сол жақтағы, жоғарыдағы жəне т.с.с. заттарды боя, қорша.
Алдыңғы білім Заттардың кеңістікте орналасуы туралы білім жəне геометриялық
фигуралар мен денелердің атауы.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар
Басталуы
0–5 минут
Ынталандыру.
ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша педагог «Қателеспе» ойынын
ұсынады.
Педагог балаларға ойын өткізген кезде мұқият болып,
Ойынды
сүйемелдеуге
арналған көңілді
əуендер.
14
қателеспеуге жəне тапсырмаларды жылдам орындауға
тырысу керек екенін хабарлайды.
Педагог балаларға оң қолын, содан кейін сол қолын
жоғары көтеруді (қателескендерді түзетеді), содан кейін
ретімен қолдарын төмен түсіруді ұсынады. Əрі қарай алға –
артқа, оңға – солға бағыттарын меңгертеді. Содан соң
балалар педагогтің нұсқауы бойынша музыкамен
көрсетілген бағыттағы қозғалыстарды орындайды. Бұл
«Буги-вуги» ойыны болуы мүмкін.
Өзектендіру.
Педагог:«Кім қателескен жоқ, неге?» – деп сұрайды. Ойын
кезінде айтқан сөздерді қайталайық: оң жақ, сол жақ,
алдыға, артқа.
Бүгін біз бір-бірімізбен танысамыз. Біздің кім екенімізді
жəне қандай екенімізді көрсетеміз.
Ортасы
6 –15 минут
Мақсат қою (проблемалық жағдай).
(Ұ)Педагог тəрбиеленушілердің бірінің көзін байлайды.
Ойыншықты басқа балаларға көрсетіп, көзін байлаған бала
оны табу үшін ойыншықтың қайда тұрғанын суреттеп
айтуларын сұрайды. Балалар заттардың кеңістіктегі
орналасуын сипаттау үшін дұрыс терминдерді таңдауда
шатасады. Сол кезде педагог баланың көзіндегі орамалды
шешіп, ҰОҚ-нің тақырыбын тұжырымдайды:
-Бүгінгі ҰОҚ-нде біз заттардың кеңістікте орналасуын
білдіретін сөздерді қолданып үйренеміз: сол жақ, оң жақ,
үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын,
арасында, қасында.
Жаңалық ашу.
(Ұ) Педагог əліппе-дəптерді қарауды ұсынады.
Педагог балаларға 1- тапсырмаға қарауды ұсынады.
Сурет бойынша сұхбат жүргізіледі. Педагог:
–Суретте қыздың бөлмесі бейнеленген. Кереует,
(үстел, орындық жəне т.б.) қайда тұрғанын
айтыңдар.
– Сурет бойынша ненің қайда орналасқанын түсіндіре
аласыңдар ма?
– Кеңістікте орналасуды сипаттауға саған қандай
сөздер көмектескенін түсіндіре аласың ба?
Балалар əліппе-дəптердегі сурет бойынша белгілі бір затқа
қатысты ненің қайда орналасқанын айтады. Өздері сұрақ
қойған кезде жəне педагог пен балалардың сұрақтарына
жауап берген кезде кеңістікте орналасуды сипаттайтын
сөздерді пайдаланады.
Одан кейін балалар тапсырманы орындайды – заттарды
орналасуына қарай көрсетілген түстерге бояйды.
Аспашам – жоғарыда__________, көк түсті, кроссовкалар – төменде,
қызыл түсті жəне т.б.
«Құтан». Сергіту сəті
(Арқаларын түзу ұстап, қолдарын беліне қояды.
Орамал, №1
əліппе- дəптер,
айна.
15
Балалардың тізесі бүгулі, біресе оң аяғын, біресе сол аяғын
ақырындап көтереді жəне ақырындап түсіреді. Арқаларын
түзу ұстауды қадағалайды.)
16–25 Жаңаны қолдану.
(Ж) №2 тапсырманы өзара тексерумен жұптық жұмыс
түрінде орындауға болады. Балалар олардың əрқайсысы
қандай бағыттарды бояйтыны туралы келісіп (мысалы,
жоғары, оңға қарай), тапсырманы орындайды. Одан кейін
бір-бірін тексереді.
(Т) № 3 тапсырманы орындау үшін, ол бірінші рет
кездесіп отыр. Практикалық жұмыс ұсынуға болады.
Педагог тапсырмада бейнеленген фигураларға ұқсас
фигуралар дайындайды. Балалар фигураларды бірінің
үстіне бірін қойып, оларды бояйды.
Балалар тапсырмалаларды орындау туралы кеңесуге, өз іс-
қимылдарын сəйкестендіруге, өзара түсіністікке үйренеді.
Сабақ соңында заттарды жасырып, ойынды қайталауға
болады.
Ойынды ұйымдастыру үшін жүргізуші таңдаңыз немесе
балаларды топтарға бөліңіз.
Тағы бір рет ойнаңыз. Кім дəлірек табады жəне дəлірек
бағдарланады? Жеңімпаз командалар анықталады.
Əліппе-дəптер,
Бір парақ қағаз.
Фигуралар
немесе ұсақ
заттар, жиынтық
полотно.
Рефлексия
26–30
Рефлексия.
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.
Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы
бағалауды ұсынады.
Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі
сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз
болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады.
Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе,
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Танысу. Не қайда орналасқан?
Танысу. Не қайда орналасқан?
Тақырыбы: Танысу. Не
қайда орналасқан?
Мектеп/МҰ:
Күні: Педагогтің аты-жөні:
Мектепалды сынып/топ Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың
саны:
Оқыту мақсаттары 0.1.1.2.Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында,
алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.
Күтілетін
нəтижелер
Барлық тəрбиеленушілер:
-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында,
(арты), жақын, арасында, қасында деген сөздерді пайдалана
отырып, кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуын
сипаттайды.
Көптеген тəрбиеленушілер:
- орналасуы бойынша көрсетілген заттар мен фигураларды табады.
Кейбір тəрбиеленушілер:
-өз бетінше ойыншықтардың (мысалы мəшинелердің) қозғалыс
бағдарларын түсіндіреді жəне педагогтің тапсырмасы бойынша
оларды өзгертеді жəне сипаттайды.
Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту:
-өзі сұрақ қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің
сұрақтарына жауап берген кезде заттардың кеңістікте орналасуын
сипаттайтын сөздерді пайдалана алады;
-заттардың кеңістікте орналасуы туралы өзі сөйлем құрастырады.
Пəндік лексика жəне терминология:
-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында,
(арты), жақын, арасында, қасында.
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
... қайда орналасқанын айт?
Сурет бойынша ненің қайда орналасқанын түсіндіре аласыңдар ма?
Кеңістікте орналасуды сипаттауға саған қандай сөздер
көмектескенін түсіндір.
Жазу: сол жақтағы, жоғарыдағы жəне т.с.с. заттарды боя, қорша.
Алдыңғы білім Заттардың кеңістікте орналасуы туралы білім жəне геометриялық
фигуралар мен денелердің атауы.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар
Басталуы
0–5 минут
Ынталандыру.
ҰОҚ-нің тақырыбы бойынша педагог «Қателеспе» ойынын
ұсынады.
Педагог балаларға ойын өткізген кезде мұқият болып,
Ойынды
сүйемелдеуге
арналған көңілді
əуендер.
14
қателеспеуге жəне тапсырмаларды жылдам орындауға
тырысу керек екенін хабарлайды.
Педагог балаларға оң қолын, содан кейін сол қолын
жоғары көтеруді (қателескендерді түзетеді), содан кейін
ретімен қолдарын төмен түсіруді ұсынады. Əрі қарай алға –
артқа, оңға – солға бағыттарын меңгертеді. Содан соң
балалар педагогтің нұсқауы бойынша музыкамен
көрсетілген бағыттағы қозғалыстарды орындайды. Бұл
«Буги-вуги» ойыны болуы мүмкін.
Өзектендіру.
Педагог:«Кім қателескен жоқ, неге?» – деп сұрайды. Ойын
кезінде айтқан сөздерді қайталайық: оң жақ, сол жақ,
алдыға, артқа.
Бүгін біз бір-бірімізбен танысамыз. Біздің кім екенімізді
жəне қандай екенімізді көрсетеміз.
Ортасы
6 –15 минут
Мақсат қою (проблемалық жағдай).
(Ұ)Педагог тəрбиеленушілердің бірінің көзін байлайды.
Ойыншықты басқа балаларға көрсетіп, көзін байлаған бала
оны табу үшін ойыншықтың қайда тұрғанын суреттеп
айтуларын сұрайды. Балалар заттардың кеңістіктегі
орналасуын сипаттау үшін дұрыс терминдерді таңдауда
шатасады. Сол кезде педагог баланың көзіндегі орамалды
шешіп, ҰОҚ-нің тақырыбын тұжырымдайды:
-Бүгінгі ҰОҚ-нде біз заттардың кеңістікте орналасуын
білдіретін сөздерді қолданып үйренеміз: сол жақ, оң жақ,
үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын,
арасында, қасында.
Жаңалық ашу.
(Ұ) Педагог əліппе-дəптерді қарауды ұсынады.
Педагог балаларға 1- тапсырмаға қарауды ұсынады.
Сурет бойынша сұхбат жүргізіледі. Педагог:
–Суретте қыздың бөлмесі бейнеленген. Кереует,
(үстел, орындық жəне т.б.) қайда тұрғанын
айтыңдар.
– Сурет бойынша ненің қайда орналасқанын түсіндіре
аласыңдар ма?
– Кеңістікте орналасуды сипаттауға саған қандай
сөздер көмектескенін түсіндіре аласың ба?
Балалар əліппе-дəптердегі сурет бойынша белгілі бір затқа
қатысты ненің қайда орналасқанын айтады. Өздері сұрақ
қойған кезде жəне педагог пен балалардың сұрақтарына
жауап берген кезде кеңістікте орналасуды сипаттайтын
сөздерді пайдаланады.
Одан кейін балалар тапсырманы орындайды – заттарды
орналасуына қарай көрсетілген түстерге бояйды.
Аспашам – жоғарыда__________, көк түсті, кроссовкалар – төменде,
қызыл түсті жəне т.б.
«Құтан». Сергіту сəті
(Арқаларын түзу ұстап, қолдарын беліне қояды.
Орамал, №1
əліппе- дəптер,
айна.
15
Балалардың тізесі бүгулі, біресе оң аяғын, біресе сол аяғын
ақырындап көтереді жəне ақырындап түсіреді. Арқаларын
түзу ұстауды қадағалайды.)
16–25 Жаңаны қолдану.
(Ж) №2 тапсырманы өзара тексерумен жұптық жұмыс
түрінде орындауға болады. Балалар олардың əрқайсысы
қандай бағыттарды бояйтыны туралы келісіп (мысалы,
жоғары, оңға қарай), тапсырманы орындайды. Одан кейін
бір-бірін тексереді.
(Т) № 3 тапсырманы орындау үшін, ол бірінші рет
кездесіп отыр. Практикалық жұмыс ұсынуға болады.
Педагог тапсырмада бейнеленген фигураларға ұқсас
фигуралар дайындайды. Балалар фигураларды бірінің
үстіне бірін қойып, оларды бояйды.
Балалар тапсырмалаларды орындау туралы кеңесуге, өз іс-
қимылдарын сəйкестендіруге, өзара түсіністікке үйренеді.
Сабақ соңында заттарды жасырып, ойынды қайталауға
болады.
Ойынды ұйымдастыру үшін жүргізуші таңдаңыз немесе
балаларды топтарға бөліңіз.
Тағы бір рет ойнаңыз. Кім дəлірек табады жəне дəлірек
бағдарланады? Жеңімпаз командалар анықталады.
Əліппе-дəптер,
Бір парақ қағаз.
Фигуралар
немесе ұсақ
заттар, жиынтық
полотно.
Рефлексия
26–30
Рефлексия.
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.
Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы
бағалауды ұсынады.
Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі
сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз
болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады.
Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе,
шағым қалдыра аласыз













