Тақырыбы: «Тапқыр болсаң, тауып көр!»
Мақсаты: Оқушылардың білімдерін сайысқа түсіріп, білімді, жан-жақты болуға, логикалық ойлауларын қалыптастыру, өзіне деген сенімділік қасиеттерін қалыптастыруға бейімдеу, тапқыр, озық болуға тәрбиелеу.
Барысы:
Жүргізуші:
- Балалар, бүгін біздің 4 сынып оқушыларының арасында «Тапқыр болсаң, озып көр!» атты зияткерлік білім сайысы өткізіліп отырмыз. Осы сайысқа екі сынып оқушылары ішінен екі топ құрылып, өзара білімдерімен сынға түспек. Ендеше сайысымыздың қатысушыларына қошемет көрсетіп қойсақ.
4 «А» сынып оқушылары
1.Абдуайт Венера
2.Әшір Оразкүл
3.Исахан Аида
4.Орынбек Ердаулет
4 «Ә» сынып оқушылары
5.Абдигафур Асел
6.Асан Ереймен
7.Сейлхан Нұрбек
8.Ташкенбай Нұржамал
Жүргізуші:
Қазылар орнықтырар әділдікті
Кімдердің жауаптары кәміл шықты.
Білім мен тапқырлықтың жарысында
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты,
-дей отыра әділ-қазы мүшелерімен таныстырып өтейін.
Жүргізуші: Сайысымыздың жоспарымен таныстырып өтейін:
1-айналым: «Білгенге маржан» деп аталады. Бұл айналымда оқу бағдарламасының аясында сұрақтар қойылады. Қатысушылар кезекпен жауап береді. Дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі.
2- айналым: «Кішкентай математик» деп аталады. Қатысушылар ақылдасып математикалық амалдарды дұрыс орындай отырып есептерді дұрыс шығаруы керек. Дұрыс шығарған есепке 1 ұпай беріледі.
3-айналым: Құрастырма сурет.
Бұл айналымда топтарға тақтадан суреттер көрсетіледі. Сол суреттерді қима суреттермен құрастырады. Дұрыс құрастырылған суретке 5 ұпай беріледі.
4-айналым: «Ойлан тап» деп аталады. Берілген сөзден бірнеше сөз жасау. Әрбір дұрыс сөзге 1 ұпай беріледі.
5-айналым: «Тапқыр болсаң, тауып көр!» Сөзжұмбақ шешеді әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан .
6-айналым: «Кім жылдам?» Берілген сөздерді жұмбақтап топ мүшелеріне түсіндіру керек. Әр дұрыс ым-ишараға 1 ұпай.
Жүргізуші: Ал енді балалар, сайысты бастамас бұрын бүгінгі қатысушылар тобымен танысып алайық.
1-топ: «Зерделілер» тобы Ұраны:
Қалың қауым амансың ба?
«Зерде» тобы алдыңызда.
Білімімізді көрсетеміз,
Бүгінгі білім жарысында.
2-топ: «Зейінділер» тобы Ұраны:
Көрген, білген, түйгенін
Көкірегінде сақтайтын.
«Зейінділер» тобы біздерміз,
Сайыстардан қалмайтын.
1-айналым: «Білгенге маржан». Сұрақтарға жауап беру
1. Зерделілер тобына:
1. Жыр айтатын адам. Жыршы
2. Дүниедегі ең қадірлі адам. Ана
3. Түйенің пірі. Зеңгі баба
4.Аптаның бірінші күні. Дүйсенбі
5. «Тоғызқұмалақ» ненің атауы?(ойын) 6. Арыстанбаб сөзінде неше буын бар? 4 буын
7.Барлық қабырғалары тең төртбұрышты қалай атаймыз? Шаршы
8. Өсімдік қандай бөліктерден тұрады? Тамыр, сабақ, жапырақ, гүл, жеміс
9. Өсімдіктердің өсуі үшін қандай жағдайлар қажет? Жарық, жылу,су ,ауа,қорек
10. Мектепке әкелуге болмайтын заттар. Сіріңке, пышақ, ұялы телефон
11. Жанғыз пайдалы қазбаға нелер жатады? Мұнай, көмір, газ
12.Өмірде болған адамға қатысты құрылған халық шығармасы. Аңыз
13.Қ. Р жер көлемі жағынан
дүние жүзінде нешінші орында? 9-шы
14. Атамнан да құтылдым, апамнан
да құтылдым? Бұл не? Бауырсақ
2. Зейінділер тобына:
1. Музыкалық шығарма жазатын адамды кім дейміз? композитор
2. Табиғатты жырлаған ұлы ақын кім? Абай
3. Табиғат түрлерін ата. Жанды және жансыз
4. Аптаның соңғы күні. Жексенбі
5. Құмырсқа-табиғаттың қай түріне жатады? Тірі
6. Үш қабырғасы,үш төбесі,үш бұрышы бар геометриялық фигура қалай аталады? Үшбұрыш
7. Қазақтың ұлттық аспабы.Домбыра
8. Қоғамның бір мүшесі. Адам
9. Қазақстанның әр азаматына берілетін заңды мүмкіндік қалай аталады? Құқық
10. Мектептегі негізгі тұлға кім? Мұғалім
11. Судың үш күйін ата. Сұйық (су), газ (бу), мұз (қатты)
12. Ахмет Яссауи кесенесі қай қалада?.
13. Бұлттан бөлініп жерге түседі? Жаңбыр
14. Қандай әріптер сөз басында айтылмайды? (ң, ъ, ь)

2-айналым: «Кішкентай математик»
Зерделілер тобына
1) 44 пен 555-тің қосындысы нешеге тең? 99
2) 73пен 32-нің айырмасы нешеге тең? 41
3) Бақта 45 алма ағашымен, 52 алмұрт ағашы бар. Бақта барлығы неше ағаш бар? 97
4) Геометриялық пішіндерді ата. Үшбұрыш, тік төртбұрыш, дөңгелек, шаршы ,ромб
5) Ұзындықтың өлшем бірлігін ата. См,мм, м, км
6) 7000 саныны алдында санды ата. 6999
7) 1-ді кез келген санға көбейтсе, ...сол санның өзі шығады .
8) Мына өлшем бірліктер қандай шамаларға тиесілі тиесілі? Г,кг,ц,т.

Зейінділер тобына:
1)Бірінші қосылғыш-21,екінші қосылғыш-40, қосындының мәні нешеге тең?61
2)Азайғыш-49, азайтқыш-30. Айырманың мәні нешеге тең?19
3)Бақтан 75 кг алма жиналды.Алманың 45 килограмы сатылып кетті. Неше килограм алма қалды? 30
4) 3 тәулікте неше сағат бар? 72
5) Геометриялық фигураларды ата .үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, шаршы, ромб, көпбұрыш, бұрыш, иірсызық, тұйық сызық,кесінді,сәуле
6) Уақыт өлшем бірліктерін ата. Сек,мин,сағ, тәул,апта,ай, жыл,ғасыр
7) Ондықтармен тура және кері сана.
8) Мына өлшем бірлік неге тиесілі : литр
3-айналым: «Құрастырма сурет»
Бұл айналымда топтарға тақтадан суреттер көрсетіледі. Сол суреттерді қима суреттермен құрастырасыңдар.

4-айналым: «Ойлан, тап»
Шарты: Берілген сөзден бірнеше сөз құрау.
«Қасқалдақ» (қас,қасқа,қал,ас,қас,алда,қалақ,сақал,қада,қақ,дақ,лақ,садақ,ала,сақ,ақсақал,лақа,аса-18)
5-айналым: «Тапқыр болсаң,тауып көр»
Топтарға сөзжұмбақ беріледі. Әр дұрыс жауапқа1 ұпайдан беріледі.
1.«Зерделілер»-тобына:
1) Сұйық тамақ ішетін ыдыс. Қасық
2) Біздің ұлт. Қазақ
3) 4 ондықтан құралған сан.Қырық
4) Сүттен жасалған тамақ. Қаймақ
5) Бас киім. Қалпақ
6) Балық аулайтын құрал. Қармақ
2. Зейінділер тобына:
1) Кептірілген жеміс (қақ)
2) Баста орналасқан дене мүшесі. Құлақ
3) Су алатын терең қазылған жер.Құдық
4) Пышақ қайрауға арналған құрал.Қайрақ
5) Көкөніс атауы. Қызанақ
6) Қыз баланың сүйікті ойыншығы. Қуыршақ
Жүргізуші: -Ал балалар біздің сайыскерлеріміз бұл тапсырманы орындап болғанша көрермендерге мынандай логикалық сұрақтар қойылады.
Көрермендерге сұрақ қою:
1.Екі бұзаудың біреуі оңға, ал екіншісі солға қарап тұр. Олар бір-бірін көре ме? Көреді
2. Көзді жұмғанда не көресің? Ештеңе
3. Қай сөз артық? Бөлмеге күннің күн сәулесі түсіп тұр?
4. Атын атамай аптаның бес күнін атап шық.Бірінші, екінші, үшінші, төртінші, бесінші
5.Адамды тамақтандырады, бірақ өзі ештеңе жемейді. Ол не? Қол
6. Екі тілі болса да бірақ сөйлемейді. Сағат
7. Бір қайшының неше сақинасы бар? 2
*********************************************
8.Сұйық-су емес, ақ-қар емес. Сүт
9. 1 кг темір мен жүннің қайсысы ауыр? Тең
10.Марат екі бөлмелі пәтердің бір бөлмесін бөліп екі бөлме жасады. Мараттың үйі енді неше бөлме? Үш
11. Нөлге аяқталатын екі таңбалы сан нешеу? тоғыз
12. Бөлке нанды үшке бөлу үшін пышақпен неше рет турау керек? Екі рет
14. Үш тышқанның неше құлағы бар? Алты
15. Бос ыдыста неше құлпынай бар? 0
16.Үшбұрыш пен дөңгелектің қайсысында бұрыш көп?
Көрерменге сұрақ 1.Бір бала бар. Оның аты Айдын. Айдынның бір әпкесі бар. Әпкесінің бір інісі бар. Айдынның әпкесінің інісінің аты кім болуы мүмкін. (Айдын)--------------------------------------
2. Қоян, түлкі, аю үшеуіне үш түстегі жалауша жасалып берілді. Олар –қызыл, сары және көк түсті. Қоянның жалаушасы қызыл емес, түлкінікі қызыл да, көк те емес. Сонда кімде қандай түсті жалауша бар? (қоян- көк, түлкі—сары, аю- қызыл)
3. Бір, үш, бес, он Жиырма, елу Жүз, екі жүз, мыңы бар Бес мың, он мың, жиырма мың тағы бар. Әрқайсысының құны бар-----------------(теңге)
4. 3 Аптада неше күн бар? 21 6.Балалар білім алатын орын мектеп 7.Аптаның 5-і күні? 8.Құста-қанат, ал адамда-... (қол) 9.3 бұрышы, 3 қабырғасы бар фигура? 10. Қай бағдаршамның түсі жанбайды? Бұзық бағдаршамның 11.5 пен 7 арасында қандай сан бар? 12. Алфавиттегі 6-шы әріп? Ғ 13.Дуалдың сыртынан мысықтың 8 аяғы, тауықтың 8 аяғы көрінді. Дуалдың сыртында неше мысық? Неше тауық? 2 мысық , 4 тауық
14. Үш тілі тықылдап, Жаңылмайды ақылды –ақ (сағат)
6-«Кім жылдам?»
Шарты: Берілген сөздерді жұмбақтап, ыммен түсіндіру.

І топқа:
Ит, қалам, жылқы, шырша, би, қамшы, ағаш үй, бақа, сөмке, шанышқы, кесе, машина, ай.
ІІ топқа:
Маймыл, ұшақ, жаңбыр, сабын, көзілдірік, ешкі, дәрі, кітап, телефон, балық, мұғалім, күн, компьютер,қалам.
7-айналым: «Ойлы болсаң, озып көр!»
Топ басшылары әріптердің бірін таңдайды. Берілген сұрақтарға сол әріптен басталатын сөздермен үш секунд ішінде жауап беруі тиіс. А С
1.Атың кім?
2.Тегің ше?
3.Жасың нешеде?
4.Әкеңнің аты кім?
5.Анаңның аты кім?
6.Әкең кім болып жұмыс істейді?
7.Анаң ше?
8.Қай ауылда тұрасың?
9.Досыңның аты кім?
10.Досыңның туған күніне не сыйлайсың?
11 .Бүгін қандай тамақ жедің?
12.Сенің қолың қанша?
13.Басың ше? 14. Үйіңде қанша тышқан бар?

Қорытынды: - Сонымен балалар, бүгінгі сайысымыз өз мәресіне жетті. Бұл сайыстың қорытындысы бойынша жеңіске жеткен тобымызды анықтау үшін әділ-қазыларға кезегін берейік.


«Қ.Дәрімбаев атындағы № 41 жалпы орта мектебі »
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Сыныптан тыс іс-шара
Онгарбаева В
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тапқыр болсаң тауып көр!
Тапқыр болсаң тауып көр!
Тақырыбы: «Тапқыр болсаң, тауып көр!»
Мақсаты: Оқушылардың білімдерін сайысқа түсіріп, білімді, жан-жақты болуға, логикалық ойлауларын қалыптастыру, өзіне деген сенімділік қасиеттерін қалыптастыруға бейімдеу, тапқыр, озық болуға тәрбиелеу.
Барысы:
Жүргізуші:
- Балалар, бүгін біздің 4 сынып оқушыларының арасында «Тапқыр болсаң, озып көр!» атты зияткерлік білім сайысы өткізіліп отырмыз. Осы сайысқа екі сынып оқушылары ішінен екі топ құрылып, өзара білімдерімен сынға түспек. Ендеше сайысымыздың қатысушыларына қошемет көрсетіп қойсақ.
4 «А» сынып оқушылары
1.Абдуайт Венера
2.Әшір Оразкүл
3.Исахан Аида
4.Орынбек Ердаулет
4 «Ә» сынып оқушылары
5.Абдигафур Асел
6.Асан Ереймен
7.Сейлхан Нұрбек
8.Ташкенбай Нұржамал
Жүргізуші:
Қазылар орнықтырар әділдікті
Кімдердің жауаптары кәміл шықты.
Білім мен тапқырлықтың жарысында
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты,
-дей отыра әділ-қазы мүшелерімен таныстырып өтейін.
Жүргізуші: Сайысымыздың жоспарымен таныстырып өтейін:
1-айналым: «Білгенге маржан» деп аталады. Бұл айналымда оқу бағдарламасының аясында сұрақтар қойылады. Қатысушылар кезекпен жауап береді. Дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі.
2- айналым: «Кішкентай математик» деп аталады. Қатысушылар ақылдасып математикалық амалдарды дұрыс орындай отырып есептерді дұрыс шығаруы керек. Дұрыс шығарған есепке 1 ұпай беріледі.
3-айналым: Құрастырма сурет.
Бұл айналымда топтарға тақтадан суреттер көрсетіледі. Сол суреттерді қима суреттермен құрастырады. Дұрыс құрастырылған суретке 5 ұпай беріледі.
4-айналым: «Ойлан тап» деп аталады. Берілген сөзден бірнеше сөз жасау. Әрбір дұрыс сөзге 1 ұпай беріледі.
5-айналым: «Тапқыр болсаң, тауып көр!» Сөзжұмбақ шешеді әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан .
6-айналым: «Кім жылдам?» Берілген сөздерді жұмбақтап топ мүшелеріне түсіндіру керек. Әр дұрыс ым-ишараға 1 ұпай.
Жүргізуші: Ал енді балалар, сайысты бастамас бұрын бүгінгі қатысушылар тобымен танысып алайық.
1-топ: «Зерделілер» тобы Ұраны:
Қалың қауым амансың ба?
«Зерде» тобы алдыңызда.
Білімімізді көрсетеміз,
Бүгінгі білім жарысында.
2-топ: «Зейінділер» тобы Ұраны:
Көрген, білген, түйгенін
Көкірегінде сақтайтын.
«Зейінділер» тобы біздерміз,
Сайыстардан қалмайтын.
1-айналым: «Білгенге маржан». Сұрақтарға жауап беру
1. Зерделілер тобына:
1. Жыр айтатын адам. Жыршы
2. Дүниедегі ең қадірлі адам. Ана
3. Түйенің пірі. Зеңгі баба
4.Аптаның бірінші күні. Дүйсенбі
5. «Тоғызқұмалақ» ненің атауы?(ойын) 6. Арыстанбаб сөзінде неше буын бар? 4 буын
7.Барлық қабырғалары тең төртбұрышты қалай атаймыз? Шаршы
8. Өсімдік қандай бөліктерден тұрады? Тамыр, сабақ, жапырақ, гүл, жеміс
9. Өсімдіктердің өсуі үшін қандай жағдайлар қажет? Жарық, жылу,су ,ауа,қорек
10. Мектепке әкелуге болмайтын заттар. Сіріңке, пышақ, ұялы телефон
11. Жанғыз пайдалы қазбаға нелер жатады? Мұнай, көмір, газ
12.Өмірде болған адамға қатысты құрылған халық шығармасы. Аңыз
13.Қ. Р жер көлемі жағынан
дүние жүзінде нешінші орында? 9-шы
14. Атамнан да құтылдым, апамнан
да құтылдым? Бұл не? Бауырсақ
2. Зейінділер тобына:
1. Музыкалық шығарма жазатын адамды кім дейміз? композитор
2. Табиғатты жырлаған ұлы ақын кім? Абай
3. Табиғат түрлерін ата. Жанды және жансыз
4. Аптаның соңғы күні. Жексенбі
5. Құмырсқа-табиғаттың қай түріне жатады? Тірі
6. Үш қабырғасы,үш төбесі,үш бұрышы бар геометриялық фигура қалай аталады? Үшбұрыш
7. Қазақтың ұлттық аспабы.Домбыра
8. Қоғамның бір мүшесі. Адам
9. Қазақстанның әр азаматына берілетін заңды мүмкіндік қалай аталады? Құқық
10. Мектептегі негізгі тұлға кім? Мұғалім
11. Судың үш күйін ата. Сұйық (су), газ (бу), мұз (қатты)
12. Ахмет Яссауи кесенесі қай қалада?.
13. Бұлттан бөлініп жерге түседі? Жаңбыр
14. Қандай әріптер сөз басында айтылмайды? (ң, ъ, ь)

2-айналым: «Кішкентай математик»
Зерделілер тобына
1) 44 пен 555-тің қосындысы нешеге тең? 99
2) 73пен 32-нің айырмасы нешеге тең? 41
3) Бақта 45 алма ағашымен, 52 алмұрт ағашы бар. Бақта барлығы неше ағаш бар? 97
4) Геометриялық пішіндерді ата. Үшбұрыш, тік төртбұрыш, дөңгелек, шаршы ,ромб
5) Ұзындықтың өлшем бірлігін ата. См,мм, м, км
6) 7000 саныны алдында санды ата. 6999
7) 1-ді кез келген санға көбейтсе, ...сол санның өзі шығады .
8) Мына өлшем бірліктер қандай шамаларға тиесілі тиесілі? Г,кг,ц,т.

Зейінділер тобына:
1)Бірінші қосылғыш-21,екінші қосылғыш-40, қосындының мәні нешеге тең?61
2)Азайғыш-49, азайтқыш-30. Айырманың мәні нешеге тең?19
3)Бақтан 75 кг алма жиналды.Алманың 45 килограмы сатылып кетті. Неше килограм алма қалды? 30
4) 3 тәулікте неше сағат бар? 72
5) Геометриялық фигураларды ата .үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, шаршы, ромб, көпбұрыш, бұрыш, иірсызық, тұйық сызық,кесінді,сәуле
6) Уақыт өлшем бірліктерін ата. Сек,мин,сағ, тәул,апта,ай, жыл,ғасыр
7) Ондықтармен тура және кері сана.
8) Мына өлшем бірлік неге тиесілі : литр
3-айналым: «Құрастырма сурет»
Бұл айналымда топтарға тақтадан суреттер көрсетіледі. Сол суреттерді қима суреттермен құрастырасыңдар.

4-айналым: «Ойлан, тап»
Шарты: Берілген сөзден бірнеше сөз құрау.
«Қасқалдақ» (қас,қасқа,қал,ас,қас,алда,қалақ,сақал,қада,қақ,дақ,лақ,садақ,ала,сақ,ақсақал,лақа,аса-18)
5-айналым: «Тапқыр болсаң,тауып көр»
Топтарға сөзжұмбақ беріледі. Әр дұрыс жауапқа1 ұпайдан беріледі.
1.«Зерделілер»-тобына:
1) Сұйық тамақ ішетін ыдыс. Қасық
2) Біздің ұлт. Қазақ
3) 4 ондықтан құралған сан.Қырық
4) Сүттен жасалған тамақ. Қаймақ
5) Бас киім. Қалпақ
6) Балық аулайтын құрал. Қармақ
2. Зейінділер тобына:
1) Кептірілген жеміс (қақ)
2) Баста орналасқан дене мүшесі. Құлақ
3) Су алатын терең қазылған жер.Құдық
4) Пышақ қайрауға арналған құрал.Қайрақ
5) Көкөніс атауы. Қызанақ
6) Қыз баланың сүйікті ойыншығы. Қуыршақ
Жүргізуші: -Ал балалар біздің сайыскерлеріміз бұл тапсырманы орындап болғанша көрермендерге мынандай логикалық сұрақтар қойылады.
Көрермендерге сұрақ қою:
1.Екі бұзаудың біреуі оңға, ал екіншісі солға қарап тұр. Олар бір-бірін көре ме? Көреді
2. Көзді жұмғанда не көресің? Ештеңе
3. Қай сөз артық? Бөлмеге күннің күн сәулесі түсіп тұр?
4. Атын атамай аптаның бес күнін атап шық.Бірінші, екінші, үшінші, төртінші, бесінші
5.Адамды тамақтандырады, бірақ өзі ештеңе жемейді. Ол не? Қол
6. Екі тілі болса да бірақ сөйлемейді. Сағат
7. Бір қайшының неше сақинасы бар? 2
*********************************************
8.Сұйық-су емес, ақ-қар емес. Сүт
9. 1 кг темір мен жүннің қайсысы ауыр? Тең
10.Марат екі бөлмелі пәтердің бір бөлмесін бөліп екі бөлме жасады. Мараттың үйі енді неше бөлме? Үш
11. Нөлге аяқталатын екі таңбалы сан нешеу? тоғыз
12. Бөлке нанды үшке бөлу үшін пышақпен неше рет турау керек? Екі рет
14. Үш тышқанның неше құлағы бар? Алты
15. Бос ыдыста неше құлпынай бар? 0
16.Үшбұрыш пен дөңгелектің қайсысында бұрыш көп?
Көрерменге сұрақ 1.Бір бала бар. Оның аты Айдын. Айдынның бір әпкесі бар. Әпкесінің бір інісі бар. Айдынның әпкесінің інісінің аты кім болуы мүмкін. (Айдын)--------------------------------------
2. Қоян, түлкі, аю үшеуіне үш түстегі жалауша жасалып берілді. Олар –қызыл, сары және көк түсті. Қоянның жалаушасы қызыл емес, түлкінікі қызыл да, көк те емес. Сонда кімде қандай түсті жалауша бар? (қоян- көк, түлкі—сары, аю- қызыл)
3. Бір, үш, бес, он Жиырма, елу Жүз, екі жүз, мыңы бар Бес мың, он мың, жиырма мың тағы бар. Әрқайсысының құны бар-----------------(теңге)
4. 3 Аптада неше күн бар? 21 6.Балалар білім алатын орын мектеп 7.Аптаның 5-і күні? 8.Құста-қанат, ал адамда-... (қол) 9.3 бұрышы, 3 қабырғасы бар фигура? 10. Қай бағдаршамның түсі жанбайды? Бұзық бағдаршамның 11.5 пен 7 арасында қандай сан бар? 12. Алфавиттегі 6-шы әріп? Ғ 13.Дуалдың сыртынан мысықтың 8 аяғы, тауықтың 8 аяғы көрінді. Дуалдың сыртында неше мысық? Неше тауық? 2 мысық , 4 тауық
14. Үш тілі тықылдап, Жаңылмайды ақылды –ақ (сағат)
6-«Кім жылдам?»
Шарты: Берілген сөздерді жұмбақтап, ыммен түсіндіру.

І топқа:
Ит, қалам, жылқы, шырша, би, қамшы, ағаш үй, бақа, сөмке, шанышқы, кесе, машина, ай.
ІІ топқа:
Маймыл, ұшақ, жаңбыр, сабын, көзілдірік, ешкі, дәрі, кітап, телефон, балық, мұғалім, күн, компьютер,қалам.
7-айналым: «Ойлы болсаң, озып көр!»
Топ басшылары әріптердің бірін таңдайды. Берілген сұрақтарға сол әріптен басталатын сөздермен үш секунд ішінде жауап беруі тиіс. А С
1.Атың кім?
2.Тегің ше?
3.Жасың нешеде?
4.Әкеңнің аты кім?
5.Анаңның аты кім?
6.Әкең кім болып жұмыс істейді?
7.Анаң ше?
8.Қай ауылда тұрасың?
9.Досыңның аты кім?
10.Досыңның туған күніне не сыйлайсың?
11 .Бүгін қандай тамақ жедің?
12.Сенің қолың қанша?
13.Басың ше? 14. Үйіңде қанша тышқан бар?

Қорытынды: - Сонымен балалар, бүгінгі сайысымыз өз мәресіне жетті. Бұл сайыстың қорытындысы бойынша жеңіске жеткен тобымызды анықтау үшін әділ-қазыларға кезегін берейік.


«Қ.Дәрімбаев атындағы № 41 жалпы орта мектебі »
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Сыныптан тыс іс-шара
Онгарбаева В
шағым қалдыра аласыз













