Тапқыр достарМақсаты: Оқушылардың бірінші жарты жылдықта алған білімдерінің көрсеткішін байқау. Балаларды оқуға, білімге деген құштарлығын арттыру, көпшілік ортасында өзін - өзі тәрбиелі ұстау, ұстазды, құрдастарын көре отырып, өзін тани білу; Оқушылардың логикалық ойлауын, есте сақтауын, сөздік қорын дамыту. Топпен жұмыс жасауға, бірін - бірі тыңдауға, ұйымшылдықпен әрекет етуге тәрбиелеу.Барысы: Сұрақ шешіп жарысып,Жұмбақ шешіп аңдысып.Шабыттасып шалқысып.Көңілді кеш жасайық.Ал, сайыскер балалар!Білімдерін сынайық,Тапқыр достар ішіненКөшбасшысын табайық!- Олай болса оқушылар бүгінгі «Тапқыр достар» сайысымызды бастаимыз.І топ СұнқарІІ топ БілгірлерІІІ топ ЖасқыранБүгінгі сайысымыз ерекше болмақ, яғни сіздердің балдық жүйелеріңіз асық арқылы анықталады. Қай топ көп асық жинаса сол топ жеңімпаз атанады.Сайыс 4 кезеңнен тұрады.1. Жылдам сұрақтарӘр топқа 5 сұрақ қойылады.2. Қай жемісті таңдайсың?Жемістерге жасырылған тапсырмаларды орындайды.3. Кімнің есінде қалды?Естерінде қалған сөздерді теріп жазады.4. Келші, досым, көмектесші!Топ болып бірлесіп, саңырауқұлақ жапсырады.1 - кезең «Жылдам сұрақтар»І топ1. Қазақстан Республикасының Президенті кім? (Н. Ә. Назарбаев)2. 5+3 - тің қосындысы нешеге тең? (8)3. Түйе сүтінен жасалатын сусынды не деп атайды? (Шұбат)4. Жуан дауысты дыбыстарды ата (а, о, ұ, ы)5. Жұмбақтың шешуін тапТұмсығымен қозғалар,Соңында аппақ із қалар. (Бор)ІІ топ1. Жылқы сүтінен жасалатын сусынды не деп атайды? (қымыз)2. 6+4 - тің қосындысы нешеге тең? (10)3. Жіңішке дауысты дыбыстарды ата (ә, ө, ү, е, і)4. Жұмбақтың шешуін тапТікен - тікен тік пісте,Қысы - жазы бір түсте. (Шырша)5. Біздің ауданымыз қалай аталады? (Қармақшы)ІІІ топ1. Қазақстан Республикасының рәміздерін атап көрсет.(Ту, Елтаңба, Әнұран)2. Жұмбақтың шешуін тапТабаныма байладым,Қос таяқпен айдадым. (Шаңғы)3. 6+2 - нің қосындысы нешеге тең?(8)4. Сиыр төлі қалай аталады? (Бұзау)5. Жылдың төрт мезгілін ата (Қыс, көктем, жаз, күз)2 - кезең Қай жемісті таңдайсың?АлмаҮй жануарларын атаАлмұртЖабайы жануарларды атаШиеСурет арқылы әңгімені тапҚұлпынайБұл ненің дыбысы?ЖүзімЖасырылған затты сипап сезу арқылы табуАнанасБұл заттардың жалпы атауы қалай?АнарСиырдың пайдасы қандай?ТаңқурайБұл ертегі қалай аталады?3 - кезең Кімнің есінде қалды?Қой, парта, қар, ай, ешкі, қағаз, кітап, ит, сағат, шана.Естерінде қалған сөздерді теріп жазады.4. Келші, досым, көмектесші!Электронды оқулықта көрсетілген қиылған мозаика құрастырады.Топ болып бірлесіп, саңырауқұлақ жапсырады.Қорытынды бөлімОқушыларды шапшаңдыққа, өз ойларын ашық айтуға тәрбиелеу. Марапаттау, қай топ асық көп жинаса сол топ оқушылары жеңіске жетеді.