Қарағанды қаласы
«Жұлдыз»балалар-жасөспірімдер клубы
Нұсқаушы-әдіскер
Габдуллина Жанар Темировна
Тақырыбы: Тақия жасау
Мақсаты: 1.Фоамиранмен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдерімен таныстыру.
2. Қауіпсіздік ережесін сақтау. Саусақ машықтарын дамыту.
3. Ұлттық сана сезімін қалыптастыра отырып, еңбек сүйгіштікке баулу.
Түрі: практикалық
Қажетті құралдар: түрлі-түсті фоамиран, қайшы, ыстық желім,
Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
-
Амандасу
-
Сабақтың тақырыбымен таныстыру.
-
Құрал жабдықтарды даярлау
ІІ. Кіріспе бөлім
Тақия-ерлердің жеңіл бас киімі. Тақияны жаз мезгілінде, күнделікті де киген.Тақияның түрлері көп. Биік төбелі,тегіс төбелі, және үшкіртөбелі тақия. Тақияны әр түрлі оюлармен өрнектеген, кейбіріне үкіні таққан.
Миға шабуыл.
-Тақияға не үшін үкі таққан?
Оқушылардың жауаптары тыңдалып, қорытынды жасалады.
Тақияның түрлері: зерлі,үкілі,оқалы, сырма, шошақ төбе, тікше.

ІІІ. Практикалық жұмыс
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру:
-
Фоамиранды қиғанда фоамиран мен қайшы көзден 30-40 см арақашықтықта болуы керек;
-
Фоамиранды қиғанда саусақтарыңды абайла;
-
Ыстық желіммен жұмыс жасағанда абайла;
-
Қайшыны бір-біріңе бергенде тек доғал жағымен ұсыныңдар;
Жұмыстың орындалу реті:
1
.Тақия
екенін ескеріп, оның биіктігі мен диаметрін анықтаймыз. Тақия
пішінін түсіреміз. Қатты қағазды түсірген сызық бойынша қиып
желімдейміз.

2. Қиып алған тақияны қалып үлгісін фоамиран бетіне орналастырамыз.

3.Жиегінен желімдеуге 1 см –дей қалдырып, бормен сызамыз. Сызық бойынша қиып аламыз.


4.Қиып алған
фомиранды желімдейміз;

5.Дайын болған тақияны оюмен
сәндейміз.
ІV. Сабақты бекіту
Ойын: «yes» «no» шарты сөйлем дұрыс болса «yes», қате болса «no» деп жауап береміз.
-
Тақия қазақтың ұлттық бас киімі.
-
Сәукеле ер балалар киген.
-
Ұл ағылшын тілінде “boy”
-
Қыз ағылшын тілінде “giri”
-
Тақияны түрлі ою-өрнектермен безендірген.
V. Бағалау
Стикер арқылы әр бала кімнің тақиясы ұнады жазып, бағалау ағашына жапсыру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақия жасау
Тақия жасау
Қарағанды қаласы
«Жұлдыз»балалар-жасөспірімдер клубы
Нұсқаушы-әдіскер
Габдуллина Жанар Темировна
Тақырыбы: Тақия жасау
Мақсаты: 1.Фоамиранмен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдерімен таныстыру.
2. Қауіпсіздік ережесін сақтау. Саусақ машықтарын дамыту.
3. Ұлттық сана сезімін қалыптастыра отырып, еңбек сүйгіштікке баулу.
Түрі: практикалық
Қажетті құралдар: түрлі-түсті фоамиран, қайшы, ыстық желім,
Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
-
Амандасу
-
Сабақтың тақырыбымен таныстыру.
-
Құрал жабдықтарды даярлау
ІІ. Кіріспе бөлім
Тақия-ерлердің жеңіл бас киімі. Тақияны жаз мезгілінде, күнделікті де киген.Тақияның түрлері көп. Биік төбелі,тегіс төбелі, және үшкіртөбелі тақия. Тақияны әр түрлі оюлармен өрнектеген, кейбіріне үкіні таққан.
Миға шабуыл.
-Тақияға не үшін үкі таққан?
Оқушылардың жауаптары тыңдалып, қорытынды жасалады.
Тақияның түрлері: зерлі,үкілі,оқалы, сырма, шошақ төбе, тікше.

ІІІ. Практикалық жұмыс
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру:
-
Фоамиранды қиғанда фоамиран мен қайшы көзден 30-40 см арақашықтықта болуы керек;
-
Фоамиранды қиғанда саусақтарыңды абайла;
-
Ыстық желіммен жұмыс жасағанда абайла;
-
Қайшыны бір-біріңе бергенде тек доғал жағымен ұсыныңдар;
Жұмыстың орындалу реті:
1
.Тақия
екенін ескеріп, оның биіктігі мен диаметрін анықтаймыз. Тақия
пішінін түсіреміз. Қатты қағазды түсірген сызық бойынша қиып
желімдейміз.

2. Қиып алған тақияны қалып үлгісін фоамиран бетіне орналастырамыз.

3.Жиегінен желімдеуге 1 см –дей қалдырып, бормен сызамыз. Сызық бойынша қиып аламыз.


4.Қиып алған
фомиранды желімдейміз;

5.Дайын болған тақияны оюмен
сәндейміз.
ІV. Сабақты бекіту
Ойын: «yes» «no» шарты сөйлем дұрыс болса «yes», қате болса «no» деп жауап береміз.
-
Тақия қазақтың ұлттық бас киімі.
-
Сәукеле ер балалар киген.
-
Ұл ағылшын тілінде “boy”
-
Қыз ағылшын тілінде “giri”
-
Тақияны түрлі ою-өрнектермен безендірген.
V. Бағалау
Стикер арқылы әр бала кімнің тақиясы ұнады жазып, бағалау ағашына жапсыру.
шағым қалдыра аласыз













