

Рудный қаласы әкімдігінің
«№ 4 балабақшасы» КГКП.
Ашық
сабақ
Тақырып:

Тәрбиеші: Өтеуова Ж.Б.
2016 – 2017 ж.

Ашық сабақ
(Открытое занятие)
Күні/Дата:18.04.17ж
Тәрбиеші/Воспитатель:Өтеуова Ж.Б
Білім беру саласы/Образовательная область:Шығармашылық/Творчество
Қызмет түрі/Вид деятельности: Жапсыру/Аппликация
Тақырыбы/Тема: Айгерім үшін құрбылар/Подружки для Айгерим
Міндеттері/Задачи:
Білімділік/Образовательная: Балаларды диагональ бойынша көзбен шаршы мен тіктөртбұрышты қиюға, Кішентай тіктөртбұрыштан сопақша пішінді қиюға үйретуді жалғастыру. (продолжить учить детей вырезать округлую форму из квадрата, разрезать прямоугольник и квадрат на глаз по диагонали)
Дамытушылық/Развивающая: Бөлшектерді ұқыпты жапсыруға білімін бекіту. (закреплять умение аккуратно наклеивать детали)
Тәрбиелік/воспитательная: Бейнені бөлшектермен толықтырып, мәнерлі бейне жасау талабын мадақтау. (поощрять стремление создавать выразительный образ, дополняя изображение деталями)
Жабдықтар/оборудование: Айгерім (қуыршақ). Қуыршақ үшін тіреуіш. Поднос, А4 парақ, түр-түсті екі жақтағы қағаздың дайындықтары: шаршы 7х7 см, тіктөртбұрыштар 9х12 см және 3х4 см (қызғылт түсті), көбейту-папкасы, фломастерлердің жиынтығы, қайшы, желім, қылқалам, салфетка, әр бала үшін – төсеніш. (кукла Айгерим, подставка для куклы, поднос, лист-основа формата А5, заготовки из цветной двусторонней бумаги: квадрат 7х7 см, прямоугольники 9х12 и 3х4 см (розового цвета), папка-копилка, набор фломастеров, ножницы, клей, кисть, салфетка, клеенка – на каждого ребенка.
Билингвиадық компонент: қуыршақ – кукла,
|
Қызметтік кезең/этапы деятельности |
Тәрбиешінің ұйымдастырушылық қызметі /организованные действия воспитателя/ |
Балалардың қызметі/действия детей/ |
|
Мотивациялық- қозғаушылық /мотивационно-побудительный/
|
-Балалар, шаттық шенберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көніл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық. Бір-бірімізге қарап күлімдейік, күлкімізді сыйлайық! Тосын сый/сюрпризный момент: Тәрбиеші/воспитатель/: -Балалар, естіп тұрсындар ма? Біреу жылап жатқан сияқты? Дыбыс қайдан естіліп тұр екен?/дети, вы слышите? Кажется кто-то плачет? Откуда же этот плач?/ -Айгерім, саған не болды?/Айгерим, что с тобой?/ |
Балалар шаттық шеңберге жиналады /дети собираются в утренний круг/ Қол алысып қәне біз Достасайық бәрімз Айтарым бар сендерге Тез тұрындар шеңберге Қандай жақсы бір тұру Достарыммен бір жүру. Қандай жақсы дос болу. Ия/это плачет Айгерим/ (қуыршақ атынан айтады) /говорит от имени куклы/.
|
|
Ұйымдастыру –іздестіру
|
Айгерім:
Тәрбиеші/воспитатель/: Не істеуге болады? Айгерімге қалай көмектесуге болады? /Что же делать? Как помочь Айгерим?
Айгерім, балаларымыз саған құрбылар жасап берсе, қалай қарайсың?/Айгерим, хочешь, ребята для тебя подружек смастерят?/ Тәрбиеші: Сен отыр да мұқият қара. Балалар қазір ғажайыптар жасайды. (қуыршақты орындыққа отырғызады) Балалар, қазір біз сендермен жұмысқа кірісеміз. Айгерімге достар жасаймыз./ Садись в сторонке да смотри внимательно. Сейчас дети чудеса творить будут. (ставит куклу на подставку) Ребята, сейчас мы приступим к делу. Сделаем для Айгерим подружек. Саусақ жаттығу (пальчиковая гимнастика) Сендердің алдарында керекті геометриялық пішіндер жатыр, оларды атап беріндерші?(перед вами лежат нужные геометрические фигуры, как они называются? назовите их) Тәрбиеші: Сендер қалай ойлайсыңдар, қай пішіннен ұзын көйлекті қиямыз?(Как вы думаете, из какой заготовки мы будем вырезать длинное платье девочки?) Тәрбиеші: Дұрыс. Кең көйлекті қию үшін, алдымен тіктөртбұрышты ұзыннан екі бөлікке бөлу керек. Ұқыпты жасаңдар, екі ұзын жақтары бір біріңе сайкес болсын. ( Правильно. Чтобы вырезать пышное платье, надо сначала сложить прямоугольник пополам в длину. Делайте это аккуратно, прикладывайте длинные стороны одна к другой, так чтобы они совпали) Тәрбиеші: Сендердің әрқайсысында тар тіктөртбұрыш болды. Оны бұрыштан бұрышқа қию керек. (У каждого из вас получился узкий прямоугольник. Надо разрезать его с угла на угол) Тәрбиеші: Қиылған бөлікті ашыңдар. Бұл қандай пішін? Ол неге ұқсайды? (Разверните отрезанную часть. Что это за фигура? На что она похожа?) Тәрбиеші: Көйлекті параққа қойындар. Ал қай пішіндерге қиықтары ұқсайды? (Положите платье на лист-основу. А на какие фигуры похожи обрезки?) Тәрбиеші: Олар жейденің жеңдері болады. Сендер қалай ойлайсыңдар, жеңдердің ұзындығы көйлектің ұзындығы сияқты бола ма? (Это будут рукава рубахи. Как вы думаете, могут быть рукава такой же длины, как платье?) Тәрбиеші: Үшбұрышты екіге бөліндер, бөлінген сызық бойынша қиып жейденің жеңдерін көйлекке басып қойындар. (Сложите треугольник пополам, разрежьте по линии сгиба и приложите рукава рубахи к платью) Тәрбиеші: Қыздың басын қиюға қалды. Адамның басы қай пішінді болады? (Осталось вырезать голову девочки. Какой формы голова человека?) Тәрбиеші: Қызғылт тіктөртбұрышты алыңдар да оны сопаққа айналдырындар. (Возьмите розовый прямоугольник и превратите его в овал) Тәрбиеші: Сендер сәукелені қалай істей алатындарынды, Айгерімге көрсетіңдер. (Покажите Айгерим, как вы умеете делать саукеле) Тәрбиеші: Ал енді Айгерімнің сәукелесін жасу қалды Біз сендермен орташа тікттбұрышты алып Оны бұрыштан бұрышқа қию керек. (Ну а теперь осталось сделать саукеле для Айгерим. Возьмите средний прямоугольник и разрежьте его с угла на угол) Тәрбиеші: - Балалар оларды салып береді. (дети их дорисуют) |
-Ішім пісті, менімен ойнайтын ешкім жоқ. Менің құрбыларым бәрі менен үлкен. Олар мектепке барып жүр. Ал мен үйде терезеге қарап отырамын. Балабақшада қалай жақсы, сендер көпсіңдер! Бірге ойнайсыңдар, ән айтасыңдар, хоровод жүргізесіңдер! Ал менімен сөйлесетін да жан жоқ. /Скучно мне, играть не с кем. Все мои подружки старше меня. Они в школу пошли. А ядома сижу, в окошко гляжу. В детском саду хорошо, вот вас сколько! Можете вместе играть, песни петь, хороводы водить. А мне и поговорить не с кем./ балалардың ұсыныстары /предложения детей/ - Айгерім: Сендер маған құрбыларымды жасап бере аласыңдар ма? Олар маған ұқсас болғанынды қалаймын. Менің бетім домалақ, қасым қара. Көйлегім ұзын, сәнді. Сендер сондай сәнді киімдер қайдан аласыңдар?/Да неужели вы справитесь? Ведь я хочу, чтобы они на меня похожи были. Я круглолица, черноброва да румяна. Платье на мне длинное, рубаха нарядная, саукеле яркое. Где же вы такие наряды раздобудете?/ Бала, бала, балапан. Қане қайсы алақа Саусақтарын әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан. Қане қайсы алақа Саусақтарын әйбат, Былай-былай ойнат. 2 Тіктөртбұрыш және шаршы (2 прямоугольника и квадрат) Үлкен тіктөртбұрыштан (из большого прямоугольника) Балалар тапсырманы орындайды. (дети выполняют задание) Балалар диагональ бойынша екіге бөлінген тіктөртбұрышты қияды. (дети разрезают прямоугольник, сложенный вдвое, по диагонали) Балалар: Бұл үшбұрыш. Ол ұзын көйлекке ұқсайды. (Дети: Это треугольник. Он похож на длинное платье) Балалар: Тар үшбұрыштарға. (Дети: на узкие треугольники) Балалар: Жоқ, оларды қысқа жасау керек. (Нет, надо сделать их короче) Балалар тапсырманы орындайды. (дети выполняют задание) Балалар: Ол сопаққа ұқсайды.(Дети: она похожа на овал) Балалар тапсырманы орындайды және көйлектің үстіне сопақшаны басып қояды.(дети выполняют задание, выкладывают овал на треугольную косынку) Айгерім: Тамаша! Мен өзім де осындай сәнді киімінен бас тарпар едім. Ал енді сәукелені қалай жасайсыңдар? (Красота! Я и сама бы от таких нарядов не отказалась! А как вы будете саукеле делать?) Балалар диагональ бойынша екіге бөлінген тіктөртбұрышты қияды. (дети разрезают на двое сложенный прямоугольник по диагонали) Балалар тапсырманы орындайды. Жейде жеңдерінің бөлшектерін басып қойып, қолдардың қозғалысын көрсетуге тырысады. Содан соң параққа барлық бөлшектерін жабыстырады. Тәрбиеші қуыршақты алып, балалардың жұмыстарын көрсетіп, үстел араларымен жүреді, қажеттілік болса көмек береді. (Дети выполняют задание. Раскладывая детали рукавов рубахи, они стараются передать движения рук. Затем наклеивают все детали на лист – основу. Воспитатель берет куклу и проходит по рядам, показывая ей работы детей, при необходимости оказывает им помощь) Айгерім: Ал осы қыздардың ұзын шаштары, көздері, мұрындары, күлімдеген еріндері қайда? (А где же у этих девочек длинные косы, глаза, курносые носики и улыбающиеся губы?) Айгерім: Ендеше олар көйлек етегіне толқын оюын салады. (тогда пусть еще дорисуют на подолох платья узор «толкын») Балалар (қалау бойынша) аппликативтік бейнелерінде бөлшектер салады, кейін дайын жұмыстарын тақтаға қояды.(дети (по желанию) дорисовывают на аппликативных изображениях детали, затем выставляют готовые работы на доску) |
|
Рефлексивті –түзетушілік
|
Тәрбиеші:Балалар енді Айгерімен қоштасайық. (ребята, а теперь давайте попрощаемся с Айгерим) |
Айгерім: Қандай тамаша! Менде сондай құрбыларым көп енді! Олар сондай көңілді және сәнді! Балалар, көмек бергендеріне және мейірімділіктеріңе, сендерге үлкен рахмет!!! (Ай да хоровод! Сколько у меня теперь подружек! Какие они веселые да нарядные! Спасибо вам, ребята, за старания и доброту!) Айгерім:Мен сендерге ризашылығымды білдіргім келеді.Бәріміз бірге қосылып «Ризамын» әнін айтайық. (Я хочу выразить вам свою благодарность и спеть вместе с вами песню «Ризамын») Ризамын бүгінге, Ризамын қазірге, Ризамын өзіме, Ризамын сендерге, Ризамын сіздерге, Ризамын күнге, Ризамын жерге, Ризамын өмірге! |
Күтілетін нәтиже/ожидаемый результат :
Жанғыртады: Пішіндерді атауларын білу; Желіммен,қылқаламмен,қайшымен қолдану тәсілдері. (знают названия фигур, приемы пользования клеем, кисточкой, ножницами)
Түсінеді: Бір пішіннен басқа пішіннің пайда болуы (тіктөртбұрыштаң-дөңгелек, шаршыдан үшбұрыш жасау)( вырезает округлую форму из квадрата, из прямоугольника- треугольник, аккуратно наклеивает детали.)
Қолданады: диагональ бойынша шаршыныдан тіктөртбұрышты қиюға, кішкентай тіктөртбұрыштан бұрыштарың дөңгелету тәсілі арқылы сопақша жасау. Қуыршақтын бөліктерін кезекпен жабыстыру (сабақ, орындауда кеңістікті бағдарлап,бейнені дұрыс орналастыруы.Түстің реңктерін ажыратады (көк, қызғылт,қызыл)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыб: Табиғат аясыны саяхат
Тақырыб: Табиғат аясыны саяхат


Рудный қаласы әкімдігінің
«№ 4 балабақшасы» КГКП.
Ашық
сабақ
Тақырып:

Тәрбиеші: Өтеуова Ж.Б.
2016 – 2017 ж.

Ашық сабақ
(Открытое занятие)
Күні/Дата:18.04.17ж
Тәрбиеші/Воспитатель:Өтеуова Ж.Б
Білім беру саласы/Образовательная область:Шығармашылық/Творчество
Қызмет түрі/Вид деятельности: Жапсыру/Аппликация
Тақырыбы/Тема: Айгерім үшін құрбылар/Подружки для Айгерим
Міндеттері/Задачи:
Білімділік/Образовательная: Балаларды диагональ бойынша көзбен шаршы мен тіктөртбұрышты қиюға, Кішентай тіктөртбұрыштан сопақша пішінді қиюға үйретуді жалғастыру. (продолжить учить детей вырезать округлую форму из квадрата, разрезать прямоугольник и квадрат на глаз по диагонали)
Дамытушылық/Развивающая: Бөлшектерді ұқыпты жапсыруға білімін бекіту. (закреплять умение аккуратно наклеивать детали)
Тәрбиелік/воспитательная: Бейнені бөлшектермен толықтырып, мәнерлі бейне жасау талабын мадақтау. (поощрять стремление создавать выразительный образ, дополняя изображение деталями)
Жабдықтар/оборудование: Айгерім (қуыршақ). Қуыршақ үшін тіреуіш. Поднос, А4 парақ, түр-түсті екі жақтағы қағаздың дайындықтары: шаршы 7х7 см, тіктөртбұрыштар 9х12 см және 3х4 см (қызғылт түсті), көбейту-папкасы, фломастерлердің жиынтығы, қайшы, желім, қылқалам, салфетка, әр бала үшін – төсеніш. (кукла Айгерим, подставка для куклы, поднос, лист-основа формата А5, заготовки из цветной двусторонней бумаги: квадрат 7х7 см, прямоугольники 9х12 и 3х4 см (розового цвета), папка-копилка, набор фломастеров, ножницы, клей, кисть, салфетка, клеенка – на каждого ребенка.
Билингвиадық компонент: қуыршақ – кукла,
|
Қызметтік кезең/этапы деятельности |
Тәрбиешінің ұйымдастырушылық қызметі /организованные действия воспитателя/ |
Балалардың қызметі/действия детей/ |
|
Мотивациялық- қозғаушылық /мотивационно-побудительный/
|
-Балалар, шаттық шенберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көніл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық. Бір-бірімізге қарап күлімдейік, күлкімізді сыйлайық! Тосын сый/сюрпризный момент: Тәрбиеші/воспитатель/: -Балалар, естіп тұрсындар ма? Біреу жылап жатқан сияқты? Дыбыс қайдан естіліп тұр екен?/дети, вы слышите? Кажется кто-то плачет? Откуда же этот плач?/ -Айгерім, саған не болды?/Айгерим, что с тобой?/ |
Балалар шаттық шеңберге жиналады /дети собираются в утренний круг/ Қол алысып қәне біз Достасайық бәрімз Айтарым бар сендерге Тез тұрындар шеңберге Қандай жақсы бір тұру Достарыммен бір жүру. Қандай жақсы дос болу. Ия/это плачет Айгерим/ (қуыршақ атынан айтады) /говорит от имени куклы/.
|
|
Ұйымдастыру –іздестіру
|
Айгерім:
Тәрбиеші/воспитатель/: Не істеуге болады? Айгерімге қалай көмектесуге болады? /Что же делать? Как помочь Айгерим?
Айгерім, балаларымыз саған құрбылар жасап берсе, қалай қарайсың?/Айгерим, хочешь, ребята для тебя подружек смастерят?/ Тәрбиеші: Сен отыр да мұқият қара. Балалар қазір ғажайыптар жасайды. (қуыршақты орындыққа отырғызады) Балалар, қазір біз сендермен жұмысқа кірісеміз. Айгерімге достар жасаймыз./ Садись в сторонке да смотри внимательно. Сейчас дети чудеса творить будут. (ставит куклу на подставку) Ребята, сейчас мы приступим к делу. Сделаем для Айгерим подружек. Саусақ жаттығу (пальчиковая гимнастика) Сендердің алдарында керекті геометриялық пішіндер жатыр, оларды атап беріндерші?(перед вами лежат нужные геометрические фигуры, как они называются? назовите их) Тәрбиеші: Сендер қалай ойлайсыңдар, қай пішіннен ұзын көйлекті қиямыз?(Как вы думаете, из какой заготовки мы будем вырезать длинное платье девочки?) Тәрбиеші: Дұрыс. Кең көйлекті қию үшін, алдымен тіктөртбұрышты ұзыннан екі бөлікке бөлу керек. Ұқыпты жасаңдар, екі ұзын жақтары бір біріңе сайкес болсын. ( Правильно. Чтобы вырезать пышное платье, надо сначала сложить прямоугольник пополам в длину. Делайте это аккуратно, прикладывайте длинные стороны одна к другой, так чтобы они совпали) Тәрбиеші: Сендердің әрқайсысында тар тіктөртбұрыш болды. Оны бұрыштан бұрышқа қию керек. (У каждого из вас получился узкий прямоугольник. Надо разрезать его с угла на угол) Тәрбиеші: Қиылған бөлікті ашыңдар. Бұл қандай пішін? Ол неге ұқсайды? (Разверните отрезанную часть. Что это за фигура? На что она похожа?) Тәрбиеші: Көйлекті параққа қойындар. Ал қай пішіндерге қиықтары ұқсайды? (Положите платье на лист-основу. А на какие фигуры похожи обрезки?) Тәрбиеші: Олар жейденің жеңдері болады. Сендер қалай ойлайсыңдар, жеңдердің ұзындығы көйлектің ұзындығы сияқты бола ма? (Это будут рукава рубахи. Как вы думаете, могут быть рукава такой же длины, как платье?) Тәрбиеші: Үшбұрышты екіге бөліндер, бөлінген сызық бойынша қиып жейденің жеңдерін көйлекке басып қойындар. (Сложите треугольник пополам, разрежьте по линии сгиба и приложите рукава рубахи к платью) Тәрбиеші: Қыздың басын қиюға қалды. Адамның басы қай пішінді болады? (Осталось вырезать голову девочки. Какой формы голова человека?) Тәрбиеші: Қызғылт тіктөртбұрышты алыңдар да оны сопаққа айналдырындар. (Возьмите розовый прямоугольник и превратите его в овал) Тәрбиеші: Сендер сәукелені қалай істей алатындарынды, Айгерімге көрсетіңдер. (Покажите Айгерим, как вы умеете делать саукеле) Тәрбиеші: Ал енді Айгерімнің сәукелесін жасу қалды Біз сендермен орташа тікттбұрышты алып Оны бұрыштан бұрышқа қию керек. (Ну а теперь осталось сделать саукеле для Айгерим. Возьмите средний прямоугольник и разрежьте его с угла на угол) Тәрбиеші: - Балалар оларды салып береді. (дети их дорисуют) |
-Ішім пісті, менімен ойнайтын ешкім жоқ. Менің құрбыларым бәрі менен үлкен. Олар мектепке барып жүр. Ал мен үйде терезеге қарап отырамын. Балабақшада қалай жақсы, сендер көпсіңдер! Бірге ойнайсыңдар, ән айтасыңдар, хоровод жүргізесіңдер! Ал менімен сөйлесетін да жан жоқ. /Скучно мне, играть не с кем. Все мои подружки старше меня. Они в школу пошли. А ядома сижу, в окошко гляжу. В детском саду хорошо, вот вас сколько! Можете вместе играть, песни петь, хороводы водить. А мне и поговорить не с кем./ балалардың ұсыныстары /предложения детей/ - Айгерім: Сендер маған құрбыларымды жасап бере аласыңдар ма? Олар маған ұқсас болғанынды қалаймын. Менің бетім домалақ, қасым қара. Көйлегім ұзын, сәнді. Сендер сондай сәнді киімдер қайдан аласыңдар?/Да неужели вы справитесь? Ведь я хочу, чтобы они на меня похожи были. Я круглолица, черноброва да румяна. Платье на мне длинное, рубаха нарядная, саукеле яркое. Где же вы такие наряды раздобудете?/ Бала, бала, балапан. Қане қайсы алақа Саусақтарын әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан. Қане қайсы алақа Саусақтарын әйбат, Былай-былай ойнат. 2 Тіктөртбұрыш және шаршы (2 прямоугольника и квадрат) Үлкен тіктөртбұрыштан (из большого прямоугольника) Балалар тапсырманы орындайды. (дети выполняют задание) Балалар диагональ бойынша екіге бөлінген тіктөртбұрышты қияды. (дети разрезают прямоугольник, сложенный вдвое, по диагонали) Балалар: Бұл үшбұрыш. Ол ұзын көйлекке ұқсайды. (Дети: Это треугольник. Он похож на длинное платье) Балалар: Тар үшбұрыштарға. (Дети: на узкие треугольники) Балалар: Жоқ, оларды қысқа жасау керек. (Нет, надо сделать их короче) Балалар тапсырманы орындайды. (дети выполняют задание) Балалар: Ол сопаққа ұқсайды.(Дети: она похожа на овал) Балалар тапсырманы орындайды және көйлектің үстіне сопақшаны басып қояды.(дети выполняют задание, выкладывают овал на треугольную косынку) Айгерім: Тамаша! Мен өзім де осындай сәнді киімінен бас тарпар едім. Ал енді сәукелені қалай жасайсыңдар? (Красота! Я и сама бы от таких нарядов не отказалась! А как вы будете саукеле делать?) Балалар диагональ бойынша екіге бөлінген тіктөртбұрышты қияды. (дети разрезают на двое сложенный прямоугольник по диагонали) Балалар тапсырманы орындайды. Жейде жеңдерінің бөлшектерін басып қойып, қолдардың қозғалысын көрсетуге тырысады. Содан соң параққа барлық бөлшектерін жабыстырады. Тәрбиеші қуыршақты алып, балалардың жұмыстарын көрсетіп, үстел араларымен жүреді, қажеттілік болса көмек береді. (Дети выполняют задание. Раскладывая детали рукавов рубахи, они стараются передать движения рук. Затем наклеивают все детали на лист – основу. Воспитатель берет куклу и проходит по рядам, показывая ей работы детей, при необходимости оказывает им помощь) Айгерім: Ал осы қыздардың ұзын шаштары, көздері, мұрындары, күлімдеген еріндері қайда? (А где же у этих девочек длинные косы, глаза, курносые носики и улыбающиеся губы?) Айгерім: Ендеше олар көйлек етегіне толқын оюын салады. (тогда пусть еще дорисуют на подолох платья узор «толкын») Балалар (қалау бойынша) аппликативтік бейнелерінде бөлшектер салады, кейін дайын жұмыстарын тақтаға қояды.(дети (по желанию) дорисовывают на аппликативных изображениях детали, затем выставляют готовые работы на доску) |
|
Рефлексивті –түзетушілік
|
Тәрбиеші:Балалар енді Айгерімен қоштасайық. (ребята, а теперь давайте попрощаемся с Айгерим) |
Айгерім: Қандай тамаша! Менде сондай құрбыларым көп енді! Олар сондай көңілді және сәнді! Балалар, көмек бергендеріне және мейірімділіктеріңе, сендерге үлкен рахмет!!! (Ай да хоровод! Сколько у меня теперь подружек! Какие они веселые да нарядные! Спасибо вам, ребята, за старания и доброту!) Айгерім:Мен сендерге ризашылығымды білдіргім келеді.Бәріміз бірге қосылып «Ризамын» әнін айтайық. (Я хочу выразить вам свою благодарность и спеть вместе с вами песню «Ризамын») Ризамын бүгінге, Ризамын қазірге, Ризамын өзіме, Ризамын сендерге, Ризамын сіздерге, Ризамын күнге, Ризамын жерге, Ризамын өмірге! |
Күтілетін нәтиже/ожидаемый результат :
Жанғыртады: Пішіндерді атауларын білу; Желіммен,қылқаламмен,қайшымен қолдану тәсілдері. (знают названия фигур, приемы пользования клеем, кисточкой, ножницами)
Түсінеді: Бір пішіннен басқа пішіннің пайда болуы (тіктөртбұрыштаң-дөңгелек, шаршыдан үшбұрыш жасау)( вырезает округлую форму из квадрата, из прямоугольника- треугольник, аккуратно наклеивает детали.)
Қолданады: диагональ бойынша шаршыныдан тіктөртбұрышты қиюға, кішкентай тіктөртбұрыштан бұрыштарың дөңгелету тәсілі арқылы сопақша жасау. Қуыршақтын бөліктерін кезекпен жабыстыру (сабақ, орындауда кеңістікті бағдарлап,бейнені дұрыс орналастыруы.Түстің реңктерін ажыратады (көк, қызғылт,қызыл)
шағым қалдыра аласыз













