Білім беру саласы : «Коммуникация», «Шығармашылық», «Таным»
Оқу іс –
әрекеті: Қазақ
тілі
Тақырыбы: «Тіл байлығы – сөз
байлығы»
Мақсаты: Балалардың ана тіліне деген
сүйіспеншіліктерін арттыру, ана тілінің мән – маңызын түсіндіру,
шет тілдеріне қызығушылығын арттыру, сөздік қорын дамыта отырып,
дұрыс сөйлеуге үйрету.Ән арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Ойындар арқылы логикалық ойлауын дамыту. Балаларды өзара
сыйластыққа, адамгершілікке және достыққа
тәрбиелеу.
Билингвалдық топтама: Саяхат – путешествие – travel, мемлекет – страна – country, Астана – Астана – Astana, Ресей – Россия – Russia, кітап – книга –book, ту – флаг – flag.
Мотивациялық қозғаушы
кезең:
Педагог: Балалар бүгін біздің
оқу іс – әрекетіміз өзгеше болмақ, бізге көптеген қонақтар келіп
отыр. Қане балалар қонақтармен
сәлемдесейік.
Енді балалар, әдеттегідей
шаттық шеңберіне жиналып, алтын күнмен, туған жермен амандасып
алайық.
Шаттық шеңбер:
Армысың, Алтын
күн!
Армысың, Жер
ана!
Армысыздар
қонақтар!
Армысыңдар
достарым!
Аман болсын
халқымыз,
Заман болсын ең тыныш! Аман
болсын аналар,
Аман болсын балалар!
Жарайсыңдар, балалар!
Ұйымдастырушы – ізденушілік
кезең:
Педагог: Балалар бүгінгі оқу
қызметіміз өте көңілді өтеді деп ойлаймын. Біз сендермен «Үш тілдің
патшалығына» саяхатқа шығамыз, балалар саяхатқа шықпас бұрын өз
еліміз туралы әңгімелесейік.
-Біз қандай Республикада тұрамыз?
-Елордамыз қалай аталады?
-Ал біздің мемлекеттік ана тіліміз қай тіл? Біздің мемлекеттік ана
тіліміз қазақ тілі. Дұрыс айтасыңдар. Қазақ тілін жақсы меңгеріп,
білу біздің басты мақсатымыз. Барлық уақытта тілімізді біліп,
құрметтеуіміз керек.
Біздің елбасымыз кім? Балалар. Дұрыс
айтасыңдар.
Елбасымыз Н. Әбішұлы Қазақстан
халқына Жолдауында: “Қазақстан халқы бүкіл әлемде үш тілді
пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Олар: қазақ
тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі — ұлтаралық қатынас тілі және
ағылшын тілі —жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі”, — деген
болатын. Елбасы көрегендік танытып, алдымызға үш тілді білу
қажеттігін қойып отыр. Әсіресе, өскелең ұрпақтың, жастар алдында
бірнеше тіл білу міндеті тұр. Адамды мұратқа жеткізетін ана тілі
мен ата дәстүрі.
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте,
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте – демекші, балалардың тақпақ пен дана сөздерін
еске түсірейік.
Фарида: Сәлем бердім саған елім,
Тал бесігім туған жерім.
Сәлем бердім бәріңізге,
«Қазақ тілі» дегендердің.
Нұрсая: Ал екінші бақытым – тілім менің
Тас жүректі тіліммен тілімдедім.
Кей-кейде дүниеден түңілсем де,
Қасиетті тілімнен
түңілмедім.
Нұрқыз: Ұлтты күшейтудің
бірінші тетігі – тіл.
Батыр: Тіл — жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт — жойылған
жұрт.
Асламбек: Ана тілі – бәріміздің анамыз, өйткені ол ұлтымыздың
анасы.
Педагог: Рахмет! Өте керемет!
Енді саяхатқа шықсақ болады. Саяхатымызды Ұлыбритания елінен
бастаймыз. (балалар ұшақпен ұшады)
Қазір біз көзімізді жұмып биік – биік аспанда, аппақ бұлттардың
арасында ұшып бара жатқанымызды
елестетейік.
Ұлыбритания — жоғары дамыған
өнеркәсіпті ел. Ол халықаралық еңбек бөлінісінде өнеркәсіп
өнімдерін шығарады. Өнеркәсіп өндірісінің жалпы көлемі бойынша
Ұлыбритания дүние жүзінде бесінші орын
(АҚШ,
Жапония, Германия, Франциядан
кейін) алады. Ұлыбритания
өнеркәсібі негізінен сырттан әкелінген шикізаттарды
пайдаланады
Мисс
Мэри: Қазақстаннан келген
қонақтарды қарсы алады.
Мисс
Мэри:
Hello my
friends!
Балалар: Good
morning,
good morning
Good morning,
too you
Good morning,
good morning
We are glad to see you
Мисс Мэри: I am glad to see you too! My name is Marru. I am from Great Britiain (Мэри балалардың жанына келіп диалог жүргізеді)
Мисс
Мэри:
What is your
name?
Балалар: My name
is
Мисс
Мэри:
Where are you
from?
Балалар: I am from
Kazakhstan
Мисс
Мэри:
How old are
you?
Балалар: I am five
Мисс
Мэри: How are you?
Балалар: Thanks, I am OK
Ал, балалар енді Мисс Мэримен бірге ойын ойнайық.
Педагог: Мисс Мэри біздің балалардың қазақ тілінде мақал –
мәтелдерде біледі.
1.Аружан:
Ана сүті бой өсіреді,Ана тілі ой
өсіреді.
2.Азалия: Тіл тиексіз. Өнер
алды қызыл тіл.
3.Нұрсая: Шешеннің тілі артық,
Шебердің қолы артық.
4.Дамир: Өнерлінің қолы алтын,
Өлеңшінің сөзі алтын.
Ойын: «Символ
құрастырайық»
Ұлыбритания мен Қазақстанның туларының түсі
қандай?
Логикалық ойын: «Қай түс
жоқ?»
Жарайсыңдар,рахмет балалар! Ал
енді, балалар бойымызды сергітіп
алайық!
Сергіту сәті: «Бай -
бай» (ағылшын
тілінде)
Мисс Мэри мен қоштасып, Ресей
еліне саяхатымызды жалғастырамыз.
(Балалар автобусқа отырып өлең
айтады)
Мы едим, едим, едим,
В далекие края
В страну Россию едим
Со мною все друзья.
(Балаларды Ресей елінің кейіпкері Маша қарсы
алады).
Маша: Здравствуйте дорогие гости!
Меня зовут Маша. Я очень рада, что вы приехали к нам в Россию. Это
наша столица – город Москва. В нашем городе на Красной Площади
расположен Кремль. Есть много памятников и скульптур.
Маша нам тоже понравилась ваша город Москва. Мы приехали сюда с
города Великобританий. У вас в Россие много овощей и фруктов. Ты
хочешь с нашими детьми играть в
игры.
Игра «Собери овощи и
фрукты»
Маша: Ой, какие вы молодцы, все
правильно собрали, шустрые, быстрые детишки к нам пришли. А дети вы
любите сказки. Вы слышали сказку «Спор овощей». Да, Машенька наши
знают эту сказку. Хочешь они покажут тебе свои
знание.
Инсценировка: «Спор
овощей»
Педагог: Рахмет сізге Маша, біздің
балалардың ертегілері сізге ұнадыма. Біз енді өз елімізге ораламыз.
Сіздерде біздің елге қонақ болып
қайтыңыздар.
Маша: Ребята я вручаю вам на память
флаг России от меня.
Педагог: Балалар өз елімізге оралатын
уақыт келді.
(балалар автобусқа отырып «Әрқашан күн сөнбесін» өлеңін үш тілде
айтып бақшамызға оралайық).
Педагог: Балалар біз қайда
шықтық?
Балалар: Біз саяхатқа
шықтық.
Педагог: Бірінші қай елге
бардық?
Балалар: Ұлыбритания
еліне.
Тәрбиеші: Екінші біз қай елге
бардық?
Балалар: Екінші болып біз Ресей еліне
бардық.
Педагог: Ресей елі бізге не
сыйлады?
Балалар: Ресей елі бізге Ресейдің туын
сыйлады.
Педагог: Дұрыс балалар. Өз елімізді
мақтан тұта отырып, өмірімізді, өнерімізді
көріп.
Балалар: Бұл «қазақ»
дейді
Педагог: Әнімізді, жырымызды
тыңдап
Балалар: Бұл «қазақ»
дейді
Педагог: Ерлігімізді, тірлігімізді
көріп
Балалар: Бұл «қазақ»
дейді
Педагог: Дархандығымызды,
дастарханымызды көріп
Балалар: Бұл «қазақ»
дейді
Педагог: Әдет – ғұрпымызды
көріп
Балалар: Бұл «қазақ» дейді
Қазақ деген ғажап дейді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбв:"Тіл байлығы - сөз байлығы"
Тақырыбв:"Тіл байлығы - сөз байлығы"
Білім беру саласы : «Коммуникация», «Шығармашылық», «Таным»
Оқу іс –
әрекеті: Қазақ
тілі
Тақырыбы: «Тіл байлығы – сөз
байлығы»
Мақсаты: Балалардың ана тіліне деген
сүйіспеншіліктерін арттыру, ана тілінің мән – маңызын түсіндіру,
шет тілдеріне қызығушылығын арттыру, сөздік қорын дамыта отырып,
дұрыс сөйлеуге үйрету.Ән арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Ойындар арқылы логикалық ойлауын дамыту. Балаларды өзара
сыйластыққа, адамгершілікке және достыққа
тәрбиелеу.
Билингвалдық топтама: Саяхат – путешествие – travel, мемлекет – страна – country, Астана – Астана – Astana, Ресей – Россия – Russia, кітап – книга –book, ту – флаг – flag.
Мотивациялық қозғаушы
кезең:
Педагог: Балалар бүгін біздің
оқу іс – әрекетіміз өзгеше болмақ, бізге көптеген қонақтар келіп
отыр. Қане балалар қонақтармен
сәлемдесейік.
Енді балалар, әдеттегідей
шаттық шеңберіне жиналып, алтын күнмен, туған жермен амандасып
алайық.
Шаттық шеңбер:
Армысың, Алтын
күн!
Армысың, Жер
ана!
Армысыздар
қонақтар!
Армысыңдар
достарым!
Аман болсын
халқымыз,
Заман болсын ең тыныш! Аман
болсын аналар,
Аман болсын балалар!
Жарайсыңдар, балалар!
Ұйымдастырушы – ізденушілік
кезең:
Педагог: Балалар бүгінгі оқу
қызметіміз өте көңілді өтеді деп ойлаймын. Біз сендермен «Үш тілдің
патшалығына» саяхатқа шығамыз, балалар саяхатқа шықпас бұрын өз
еліміз туралы әңгімелесейік.
-Біз қандай Республикада тұрамыз?
-Елордамыз қалай аталады?
-Ал біздің мемлекеттік ана тіліміз қай тіл? Біздің мемлекеттік ана
тіліміз қазақ тілі. Дұрыс айтасыңдар. Қазақ тілін жақсы меңгеріп,
білу біздің басты мақсатымыз. Барлық уақытта тілімізді біліп,
құрметтеуіміз керек.
Біздің елбасымыз кім? Балалар. Дұрыс
айтасыңдар.
Елбасымыз Н. Әбішұлы Қазақстан
халқына Жолдауында: “Қазақстан халқы бүкіл әлемде үш тілді
пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Олар: қазақ
тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі — ұлтаралық қатынас тілі және
ағылшын тілі —жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі”, — деген
болатын. Елбасы көрегендік танытып, алдымызға үш тілді білу
қажеттігін қойып отыр. Әсіресе, өскелең ұрпақтың, жастар алдында
бірнеше тіл білу міндеті тұр. Адамды мұратқа жеткізетін ана тілі
мен ата дәстүрі.
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте,
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте – демекші, балалардың тақпақ пен дана сөздерін
еске түсірейік.
Фарида: Сәлем бердім саған елім,
Тал бесігім туған жерім.
Сәлем бердім бәріңізге,
«Қазақ тілі» дегендердің.
Нұрсая: Ал екінші бақытым – тілім менің
Тас жүректі тіліммен тілімдедім.
Кей-кейде дүниеден түңілсем де,
Қасиетті тілімнен
түңілмедім.
Нұрқыз: Ұлтты күшейтудің
бірінші тетігі – тіл.
Батыр: Тіл — жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт — жойылған
жұрт.
Асламбек: Ана тілі – бәріміздің анамыз, өйткені ол ұлтымыздың
анасы.
Педагог: Рахмет! Өте керемет!
Енді саяхатқа шықсақ болады. Саяхатымызды Ұлыбритания елінен
бастаймыз. (балалар ұшақпен ұшады)
Қазір біз көзімізді жұмып биік – биік аспанда, аппақ бұлттардың
арасында ұшып бара жатқанымызды
елестетейік.
Ұлыбритания — жоғары дамыған
өнеркәсіпті ел. Ол халықаралық еңбек бөлінісінде өнеркәсіп
өнімдерін шығарады. Өнеркәсіп өндірісінің жалпы көлемі бойынша
Ұлыбритания дүние жүзінде бесінші орын
(АҚШ,
Жапония, Германия, Франциядан
кейін) алады. Ұлыбритания
өнеркәсібі негізінен сырттан әкелінген шикізаттарды
пайдаланады
Мисс
Мэри: Қазақстаннан келген
қонақтарды қарсы алады.
Мисс
Мэри:
Hello my
friends!
Балалар: Good
morning,
good morning
Good morning,
too you
Good morning,
good morning
We are glad to see you
Мисс Мэри: I am glad to see you too! My name is Marru. I am from Great Britiain (Мэри балалардың жанына келіп диалог жүргізеді)
Мисс
Мэри:
What is your
name?
Балалар: My name
is
Мисс
Мэри:
Where are you
from?
Балалар: I am from
Kazakhstan
Мисс
Мэри:
How old are
you?
Балалар: I am five
Мисс
Мэри: How are you?
Балалар: Thanks, I am OK
Ал, балалар енді Мисс Мэримен бірге ойын ойнайық.
Педагог: Мисс Мэри біздің балалардың қазақ тілінде мақал –
мәтелдерде біледі.
1.Аружан:
Ана сүті бой өсіреді,Ана тілі ой
өсіреді.
2.Азалия: Тіл тиексіз. Өнер
алды қызыл тіл.
3.Нұрсая: Шешеннің тілі артық,
Шебердің қолы артық.
4.Дамир: Өнерлінің қолы алтын,
Өлеңшінің сөзі алтын.
Ойын: «Символ
құрастырайық»
Ұлыбритания мен Қазақстанның туларының түсі
қандай?
Логикалық ойын: «Қай түс
жоқ?»
Жарайсыңдар,рахмет балалар! Ал
енді, балалар бойымызды сергітіп
алайық!
Сергіту сәті: «Бай -
бай» (ағылшын
тілінде)
Мисс Мэри мен қоштасып, Ресей
еліне саяхатымызды жалғастырамыз.
(Балалар автобусқа отырып өлең
айтады)
Мы едим, едим, едим,
В далекие края
В страну Россию едим
Со мною все друзья.
(Балаларды Ресей елінің кейіпкері Маша қарсы
алады).
Маша: Здравствуйте дорогие гости!
Меня зовут Маша. Я очень рада, что вы приехали к нам в Россию. Это
наша столица – город Москва. В нашем городе на Красной Площади
расположен Кремль. Есть много памятников и скульптур.
Маша нам тоже понравилась ваша город Москва. Мы приехали сюда с
города Великобританий. У вас в Россие много овощей и фруктов. Ты
хочешь с нашими детьми играть в
игры.
Игра «Собери овощи и
фрукты»
Маша: Ой, какие вы молодцы, все
правильно собрали, шустрые, быстрые детишки к нам пришли. А дети вы
любите сказки. Вы слышали сказку «Спор овощей». Да, Машенька наши
знают эту сказку. Хочешь они покажут тебе свои
знание.
Инсценировка: «Спор
овощей»
Педагог: Рахмет сізге Маша, біздің
балалардың ертегілері сізге ұнадыма. Біз енді өз елімізге ораламыз.
Сіздерде біздің елге қонақ болып
қайтыңыздар.
Маша: Ребята я вручаю вам на память
флаг России от меня.
Педагог: Балалар өз елімізге оралатын
уақыт келді.
(балалар автобусқа отырып «Әрқашан күн сөнбесін» өлеңін үш тілде
айтып бақшамызға оралайық).
Педагог: Балалар біз қайда
шықтық?
Балалар: Біз саяхатқа
шықтық.
Педагог: Бірінші қай елге
бардық?
Балалар: Ұлыбритания
еліне.
Тәрбиеші: Екінші біз қай елге
бардық?
Балалар: Екінші болып біз Ресей еліне
бардық.
Педагог: Ресей елі бізге не
сыйлады?
Балалар: Ресей елі бізге Ресейдің туын
сыйлады.
Педагог: Дұрыс балалар. Өз елімізді
мақтан тұта отырып, өмірімізді, өнерімізді
көріп.
Балалар: Бұл «қазақ»
дейді
Педагог: Әнімізді, жырымызды
тыңдап
Балалар: Бұл «қазақ»
дейді
Педагог: Ерлігімізді, тірлігімізді
көріп
Балалар: Бұл «қазақ»
дейді
Педагог: Дархандығымызды,
дастарханымызды көріп
Балалар: Бұл «қазақ»
дейді
Педагог: Әдет – ғұрпымызды
көріп
Балалар: Бұл «қазақ» дейді
Қазақ деген ғажап дейді.
шағым қалдыра аласыз













