Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тақырыбы: 4 сынып əдебиет үйде оқыту ктж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Р/с |
Сабақ№ |
Ор тақ тақырып |
Сабақтың тақырыптары |
Тақырыпты меңгертуге арналған оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
Ескерту |
|
|
|
|||||||||
1-тоқсан 17 сағат |
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
Менің Отаным – Қазақстан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
Мен Қазақстан азаматымын |
4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
2 |
2 |
Отан туралы өлең-жыр оқимыз |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3 |
3 |
Қасиетті мекенім |
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4 |
4 |
Ер серігі-тұлпары |
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану 4.2.4.1 аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
5 |
5 |
Туған жердің таулары |
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану 4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
6 |
Туған елге сағыныш |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
7 |
7 |
Жер байлығы-ел байлығы |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау 4.2.8.2 көркем шығарманы басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм, кинофильм) нұсқасымен салыстыру |
2 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
8 |
8 |
Тәуелсіздік күні |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
9 |
9 |
Мен де еліме қызмет етемін. БЖБ № 1 |
4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну 4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
10 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
11 |
Құндылықтар |
Қазыналы қарттың тәлімі |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау 4.2.4.1 аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау |
2 |
|
|
|
|
||||||||||
12 |
12 |
Адами асыл қасиеттер |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||
13 |
13 |
Ата-баба тәрбиесі |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу |
1 |
|
|
|
|
|||||||||||
14 |
14 |
Ана тілім-дана тілім |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну |
2 |
|
|
|
|
|||||||||||
2-тоқсан 23 сағат |
|
||||||||||||||||||
Мәдени мұра |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
15 |
1 |
|
Даналық сөзден үйренемін |
4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||
17 |
2 |
|
Шеберлер еліне саяхат |
4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||
18 |
3 |
|
Ұлттық ойындарымыз |
4.1.4.1 сөйлеу барысында мақалмәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||
19 |
4 |
Таңғажайып ертегілер |
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау |
1 |
|
|
|||||||||||||
20 |
5 |
Кітап – асыл қазына |
4.2.8.1 эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру |
1 |
|
|
|||||||||||||
21 |
6 |
Ескі қорғандардың сыры |
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану 4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну |
1 |
|
|
|||||||||||||
22 |
7 |
|
Өзіңді тексер Мазмұндама «Құмырсқалар» |
4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету 4.2.5.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың композициялық құрылымын (сюжеттің басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) анықтау |
1 |
|
|
||||||||||||
23 |
5 |
Мамандықтар әлемі
|
Кім болам? |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау 4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
1 |
|
|
||||||||||||
24 |
9 |
Мамандық туралы ойым |
4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру |
1 |
|
|
|||||||||||||
25 |
10 |
Атакәсіп |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау 4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну |
1 |
|
|
|||||||||||||
26 |
11 |
Теңізшілер туралы әңгіме |
4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау 4.2.6.1–кейіпкердің,кейіпкерлердіңіс-әрекеті,мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып,салыстырып бағалау. |
1 |
|
|
|||||||||||||
27 |
12 |
Өнер – таусылмас азық |
4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау |
1 |
|
|
|||||||||||||
28 |
13 |
Оқыған жетер мұратқа |
4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну |
1 |
|
|
|||||||||||||
29 |
14 |
Өнерлінің өрісі кең. |
4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себепсалдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
1 |
|
|
|||||||||||||
30 |
15 |
Мамандықтың бәрі жақсы БЖБ №4 |
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану |
1 |
|
|
|||||||||||||
3-тоқсан 21 сағат |
|
||||||||||||||||||
31 |
1 |
Табиғат құбылыстары |
Төрт түсті жер үсті |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
1 |
|
|
||||||||||||
32 |
2 |
Қыс бейнесі |
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану 4.1.1.1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру |
1 |
|
|
|||||||||||||
33 |
3 |
Күн райын хабарлаймыз |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||||||||||||
34 |
4 |
Көлеңкелер еліндегі оқиға |
4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау 4.2.5.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың композициялық құрылымын (сюжеттің басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
35 |
5 |
Табиғат сипаты |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
1 |
|
|
|||||||||||||
36 |
6 |
Біз қиялдай аламыз |
4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
1 |
|
|
|||||||||||||
37 |
7 |
Шөл далаға саяхат |
4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету |
1 |
|
|
|||||||||||||
38 |
8 |
Жұмбаққа толы әлем |
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру |
1 |
|
|
|||||||||||||
39 |
9 |
Адамның табиғатқа бейімделуі |
4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау |
1 |
|
|
|||||||||||||
40 |
10 |
Табиғатты зерттейміз |
4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||||||||||||
41 |
11 |
Тіршілік көзі |
4.2.5.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың композициялық құрылымын (сюжеттің басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
42 |
12 |
Алуан түрлі табиғат |
4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу 4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану |
1 |
|
|
|||||||||||||
43 |
13 |
Жылға жақсы тілек |
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру |
1 |
|
|
|||||||||||||
44 |
14 |
Қош келдің, Наурыз! БЖБ №5 |
4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету 4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау |
1 |
|
|
|||||||||||||
45 |
15 |
Өзіңді тексер |
4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды) жазу |
1 |
|
|
|||||||||||||
Қоршаған ортаны қорғау |
Мені қоршаған орта |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.2.8.1 эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру |
1 |
|
|
||||||||||||||
46 |
16 |
|
Қазақстан көлдері |
4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||
47 |
17 |
Ит – адамның досы |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру |
1 |
|
|
|||||||||||||
48 |
18 |
Құстар әні |
4.2.8.1 эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру |
1 |
|
|
|||||||||||||
49 |
19 |
Сақтан, қорға, көмектес |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау |
1 |
|
|
|||||||||||||
50 |
20 |
Құмы да қымбат туған жер |
4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
1 |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
4 тоқсан 15 сағат |
|
|||||||||||||||
51 |
1 |
Тіршілік көзі еңбекте |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
1 |
|
|
|||||||||||||
52 |
2 |
Суасты тіршілігіне қамқорлық |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
1 |
|
|
|||||||||||||
53 |
3 |
Жануарлардың сипаты |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||||||||||||
54 |
4 |
Жануарлар туралы тағы не білеміз? |
4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
1 |
|
|
|||||||||||||
55 |
5 |
Кітап неден жасалады? БЖБ №6 |
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану |
1 |
|
|
|||||||||||||
56 |
6 |
Жердің жүрегін тыңдайық |
4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау |
1 |
|
|
|||||||||||||
57 |
7 |
ТЖБ № 3 |
|
1 |
|
|
|||||||||||||
58 |
8 |
Туған жердің табиғатын аялаймыз |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау |
1 |
|
|
|||||||||||||
59 |
9 |
Өзіңді тексер Мазмұндама «Аққу» |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету |
1 |
|
|
|||||||||||||
60 |
10 |
Ғарышқа саяхат |
Бізді мазалаған сұрақтар |
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру |
1 |
|
|
||||||||||||
61 |
11 |
Ғарышайлақ Ғарышқа сапар |
4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу 4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
1 |
|
|
|||||||||||||
62 |
12 |
Не ауыр, не жеңіл? |
4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу |
1 |
|
|
|||||||||||||
63 |
13 |
Ғарыш жолы жалғасады |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау 4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу |
1 |
|
|
|||||||||||||
64 |
14 |
Күміс қанат ұшақтар |
4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну 4.2.6.1–кейіпкердің, кейіпкерлердіңіс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
1 |
|
|
|||||||||||||
65 |
15 |
Ғарыштан адам не іздейді? |
4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу 4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау, себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
1 |
|
|