Тақырыбы : Жалпыадамзаттық құндылық 8-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тақырыбы : Жалпыадамзаттық құндылық 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2 – бөлім Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті

Педагогтің аты-жөні:

Мамытбекова Ж.Б

Күні: 27.10.2023 ж


Сыныбы: 8 а

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жалпыадамзаттық құндылықтар. Интонацияның құрамдас бөліктері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау.

8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтай алады. Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Жаңа сабаққа кіріспе



7мин

Ойтүрткі

Төмендегі сұрақтарға жауап бер.

Құндылық дегенді қалай түсінесің?

Сен үшін не құнды?

1. Интонация дегеніміз не?



2. Адамзаттық құндылықтарға нелер жатады?







Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Ой қозғау мақсатында қойылған сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма

Төмендегі сұрақтарға жауап бер.

-Құндылықтарды қалай бөлуге болады?

-Мәдениетті неліктен «құндылық» дейді?

-Рухани құндылықтар туралы не білесің?

-Материалдық құндылықтар деп нені айтамыз?

-Құндылықтар мәселесі басқа қай пәнде қарастырылады?


1-тапсырма. «Сен үшін өмірдегі құнды нәрселер» тіркесіне ассоциация құрады.

  • Мәтінді тыңдайды ( 4–аудио)

  • Уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектеллмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтарды жалпыадамзаттық мәңгілік құндылықтар дейміз деген сөйлемдегі ойды тарқатып жазады. Ойларын дәлелдейді, жүйелі жеткізеді.

  • Мәтіндегі көтерген мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Мәтінмен жұмыс жасайды.

- Тапсырмалапрды орындап шығады.

-Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.

8-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері


2-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма. Өлеңді интонацясын дұрыс қойып, мәнерлеп оқиды.

  • Шәкәрім адам бойындағы қандай қасиеттерді мынға алады. Талқылап, ондағы астарлы ойды анықтайды.

  • Өлең ұйқасын табады.

  • Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерге морфологиялық талдау жасайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Оқулықтағы өлеңді мәңерлеп оқып, берілген тапсырмаларын орындап шығады

8-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері


3-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма. «Интонация айтылған сөзді байытып, әсерлендіреді» деген ережені ПОПС формуласы бойынша дәлелдейді.

  • Тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құрады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

- Тезистік жоспар құрады.



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.




«Зымыран сұрақтар» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

.

Мұғалім оқушыларды «ҚҚҚ» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.01.2025
112
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі