Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
7мин |
Ойтүрткі Төмендегі сұрақтарға жауап бер. Құндылық дегенді қалай түсінесің? Сен үшін не құнды? |
1. Интонация дегеніміз не?
2. Адамзаттық құндылықтарға нелер жатады?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Ой қозғау мақсатында қойылған сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№1-тапсырма Төмендегі сұрақтарға жауап бер. -Құндылықтарды қалай бөлуге болады? -Мәдениетті неліктен «құндылық» дейді? -Рухани құндылықтар туралы не білесің? -Материалдық құндылықтар деп нені айтамыз? -Құндылықтар мәселесі басқа қай пәнде қарастырылады? |
1-тапсырма. «Сен үшін өмірдегі құнды нәрселер» тіркесіне ассоциация құрады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Мәтінмен жұмыс жасайды. - Тапсырмалапрды орындап шығады. -Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. |
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
№2-тапсырма Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма. Өлеңді интонацясын дұрыс қойып, мәнерлеп оқиды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Оқулықтағы өлеңді мәңерлеп оқып, берілген тапсырмаларын орындап шығады |
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
3-тапсырма Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3-тапсырма. «Интонация айтылған сөзді байытып, әсерлендіреді» деген ережені ПОПС формуласы бойынша дәлелдейді.
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Тезистік жоспар құрады. |
|
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Зымыран сұрақтар» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. . |
Мұғалім оқушыларды «ҚҚҚ» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы : Жалпыадамзаттық құндылық 8-сынып
Тақырыбы : Жалпыадамзаттық құндылық 8-сынып
Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
7мин |
Ойтүрткі Төмендегі сұрақтарға жауап бер. Құндылық дегенді қалай түсінесің? Сен үшін не құнды? |
1. Интонация дегеніміз не?
2. Адамзаттық құндылықтарға нелер жатады?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Ой қозғау мақсатында қойылған сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№1-тапсырма Төмендегі сұрақтарға жауап бер. -Құндылықтарды қалай бөлуге болады? -Мәдениетті неліктен «құндылық» дейді? -Рухани құндылықтар туралы не білесің? -Материалдық құндылықтар деп нені айтамыз? -Құндылықтар мәселесі басқа қай пәнде қарастырылады? |
1-тапсырма. «Сен үшін өмірдегі құнды нәрселер» тіркесіне ассоциация құрады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Мәтінмен жұмыс жасайды. - Тапсырмалапрды орындап шығады. -Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. |
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
№2-тапсырма Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма. Өлеңді интонацясын дұрыс қойып, мәнерлеп оқиды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Оқулықтағы өлеңді мәңерлеп оқып, берілген тапсырмаларын орындап шығады |
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
3-тапсырма Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3-тапсырма. «Интонация айтылған сөзді байытып, әсерлендіреді» деген ережені ПОПС формуласы бойынша дәлелдейді.
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Тезистік жоспар құрады. |
|
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Зымыран сұрақтар» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. . |
Мұғалім оқушыларды «ҚҚҚ» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
шағым қалдыра аласыз
















