Мағынаны
ажырату
Ой
қозғау
«Балалар философиясы»
әдісі. Балаларға жаңа
сабаққа тиісті сұрақтар қою. Адам бойында қандай қасиеттер
болады?
Осы мінездердің қайсысы жағымды, қайсысы жағымсыз
деп ойлайсыздар?
(Өсек, өтірік, мақтаншақ,
еріншек, талап, еңбек, қанағат сияқты мінездер бар деп жауап
берулеріне жетелеу.)
Білу (оқушы
әдістер мен
жұмыстың орындалу
ретін
біледі).
Тақырыпты болжау.
,
,,,
,,,
Ребустан «Абай» деген сөзді
табады.
Ребустың шешімі арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын табуға жетелеу.
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Мақсатқа сәйкес оқушылармен
бірлесе отырып, жетістік критерийі анықталады.
Бүгінгі сабақтың жетістік
критерийлері:
сабаққа
белсенді қатысады;
мәтіннің
мазмұнын түсіне алады;
жаңа
сөздерді түсіне алады;
жақсы мен
жаманды ажырата алады.
(Әр сабақтың
мақсатына қарай жетістік критерийін құрып отыру.)
Түсіну (Трансляция,
Интерпретация, Жорамалдау).
Оқылымалды тапсырма:
«Жақсы деген немене, жаман деген немене?» деген сұрақтарға жауап
беріп көр. (Қасында отырған оқушымен жұптасып, пікір
алмасады.)
Оқылым.
Мәтінді түсініп оқу.
Ғылым таппай
мақтанба
Жаңа сөздермен жұмыс.
Бекер мал
шашпақ – текке
шығындану.
Қанағат
– барға риза
болу.
Рақым
– кеңшілік, ризашылық.
Жұптық
жұмыс. Көршіңмен
жұптас.
Сызбаға сүйеніп, өлеңнің авторы туралы
әңгімелеу.
Қолдану (ұғымдар мен
қағидаларды, теорияларды
тәжірибеде
нақты жағдайларда қолданады).
Топтық
жұмыс
Топқа бөлу: Оқушылардың өз
қалауларымен
топтыстыру.
1-тапсырма: Тақтаға күн мен
бұлттың суреті ілінеді. Топта ақылдасып, топтан бір оқушы шығып,
мәтінде айтылған жақсы қасиеттерді күнге, жаман әдеттерді бұлтқа
жазады. Не үшін жазғандарын түсіндіреді. Мәтін мазмұнын
түсінгендерін көрсетеді.
2-тапсырма: Әр қағазға бір жақсы
қасиет пен бір жаман әдетті жаз. Осы сөздерге қандай сурет салар
едің? Түсіндір. (Әр топқа 5 үлестірме қағаз
таратылады.)
Бағалау: Басқа топ сөйлеген
топты «Бас бармақ» әдісімен бағалайды. Бағалаушы топтың әр оқушысы
бас бармақтарын көтеріп көрсетеді.
Жоғары
көтерілген – керемет, бәрі түсінікті.
Көлденең тұрса – ұсынысым бар.
Төмен қарап тұрса –
келіспеймін.
Көлденең, төмен көрсеткен
оқушылар себебін айтады.
Синтез (теорияларды практикалық тұрғыдан
нақты
ситуацияларда қолданады;
қандай да болмасын
проблеманы шешу үшін өз білімдерін
шығармашылықпен
қолданады).
Жеке
жұмыс
1-тапсырма: Абай ата қандай
жақсы
қасиет пен жаман әдетті
атайды.
Дәптеріңе бөліп жаз.
Ой
толғау
Айтылым.
Абай атаның сөзінен қандай сабақ алдың? Өз бойыңда қандай
жақсы, жаман мінез-құлық белгілері бар деп ойлайсың? Дәптердегі
кестені толтыру.
Бағалау. Қол соғу арқылы
бір-бірін бағалау.
|