Қазақ әдібиеті пәнінен қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
«Адам жанының құпиясы» бөлімі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мамытбекова Ж.Б |
|
Күні: |
07.02.2025 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
|
|||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
№7-тапсырма: Мәтінді тыңдап, Шұғаның мінез ерекшелігі туралы айтып беріңдер. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
№8-тапсырма: Шұғаның соңғы жазған хат-өлеңін тыңдап, қыз басындағы трагедиялық жағдайды білдіретін сөздерді теріп жазыңдар. |
Жазылым: Шұғаның соңғы жазған хат-өлеңін тыңдап, қыз басындағы трагедиялық жағдайды білдіретін сөздерді теріп жазады. |
Дескриптор: Жалпы – 3балл. - Шұғаның соңғы жазған хат-өлеңін тыңдайды. -Қыз басындағы трагедиялық жағдайды білдіретін сөздерді теріп жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||||
|
|
|
Жазылым: Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: Жалпы-3 балл: -кестені дұрыс толтырады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||||
|
|
«Шұғаның белгісі» хикаясы мен Міржақып Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романын салыстырып, екі шығармадағы қыз тағдыры туралы өз ойларыңды жазыңдар. Ойларыңды шығармалардан үзінділер келтіре отырып дәлелдеңдер. |
«Шұғаның белгісі» хикаясы мен Міржақып Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романын салыстырып, екі шығармадағы қыз тағдыры туралы өз ойларыңды жазады. Ойларыңды шығармалардан үзінділер келтіре отырып дәлелдейді. |
Дескриптор: Жалпы-4 балл: -«Бақытсыз Жамал» романын салыстырып, екі шығармадағы қыз тағдыры туралы өз ойларын жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: Адамзатта осындай сұлу болады екен- ау
Тақырыбы: Адамзатта осындай сұлу болады екен- ау
Қазақ әдібиеті пәнінен қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
«Адам жанының құпиясы» бөлімі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мамытбекова Ж.Б |
|
Күні: |
07.02.2025 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
|
|||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
№7-тапсырма: Мәтінді тыңдап, Шұғаның мінез ерекшелігі туралы айтып беріңдер. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
№8-тапсырма: Шұғаның соңғы жазған хат-өлеңін тыңдап, қыз басындағы трагедиялық жағдайды білдіретін сөздерді теріп жазыңдар. |
Жазылым: Шұғаның соңғы жазған хат-өлеңін тыңдап, қыз басындағы трагедиялық жағдайды білдіретін сөздерді теріп жазады. |
Дескриптор: Жалпы – 3балл. - Шұғаның соңғы жазған хат-өлеңін тыңдайды. -Қыз басындағы трагедиялық жағдайды білдіретін сөздерді теріп жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||||
|
|
|
Жазылым: Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор: Жалпы-3 балл: -кестені дұрыс толтырады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||||
|
|
«Шұғаның белгісі» хикаясы мен Міржақып Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романын салыстырып, екі шығармадағы қыз тағдыры туралы өз ойларыңды жазыңдар. Ойларыңды шығармалардан үзінділер келтіре отырып дәлелдеңдер. |
«Шұғаның белгісі» хикаясы мен Міржақып Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романын салыстырып, екі шығармадағы қыз тағдыры туралы өз ойларыңды жазады. Ойларыңды шығармалардан үзінділер келтіре отырып дәлелдейді. |
Дескриптор: Жалпы-4 балл: -«Бақытсыз Жамал» романын салыстырып, екі шығармадағы қыз тағдыры туралы өз ойларын жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
||||
шағым қалдыра аласыз














