Орта топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №12
Блок: «Табиғат әлемі»
Апта тақырыбы:«Қысқы бақ»
|
Ай апта |
Ақпан III-апта |
Мақсаты |
|
|
Білім саласы |
«Шығармашылық» |
Ермексаздың жасыл түсінен домалақтап, алақанмен есіп, сопақша пішін жасап, созу әдісі арқылы жапырақтар жасау және құмыраға отырғызу, ұқыптылыққа тәрбиелеу |
|
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Мүсіндеу |
||
|
Тақырыбы: |
«Әдемі гүлдер» |
||
|
Әдістер |
Түсіндіру,көрсету,есу,созу, бекіту. |
||
|
Керекті-құралдар |
Гүлдердің суреті,оюлардың суреттері,ермексаз, тақтайша,сулы майлық |
||
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Психологиялық
дайындық. -Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен оқу іс-әрекетімізді бастаймыз. |
|
|
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Табиғат бұрыша саяхат. -Балалар қараңдаршы,мына табиғат бұрышында әдемі гүлдер өсіп тұр. -Балалар,гүлдер қандай? -Гүлдердің жапырақтары түстері қандай? -Гүлдердің жапырақтарының пішіндері қандай? -Иә,балалар осы гүлдерді өсірудің өзі еңбек. Гүлдерді өсіру су,жарық,жылу,күтім қажет.Біз оларға үшін су құямыз,жапырақтарының шаңын сүртеміз,топырағын қопсытамыз. -Солай ма? -Балалар,осы әдемі гүлдерді кімдерге сыйлаймыз? -Ал,мына табиғатқа бұрышындағы гүлдер қайда отырғызылған? -Бұл ыдыс құмыра деп аталады.Арнайы гүлдерді өсіруге арналған. Балалар енді барлығымыз орнымызға отырып, ермексаздан әдемі гүлдер жасайық. Мүсіндеу әдіс-тәсілі: -Жасыл ермексазды таңдап алу; -Ермексазды алақан арасына салып,домалақтау, -Домалақтап алынған ермексазды алақанмен есу; -Сопақша пішінге келтіре созу. Сергіту сәті: Біз кішкентай баламыз Өсіп-өніп толамыз Көкке қарай табынып Көкке қолды созамыз. Д/ойын: «Гүлді ретімен орналастыр!» Мақсаты:Гүлдердің құрылысымен таныстыру Шарты: Суреттерді рет - ретімен орналастырады. (Сабағы,жапырағы,гүл күлтешелері) |
Табиғат бұрышындағы гүлдерге назар аударады. -Әдемі -Жасыл -Сопақша Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. -Ана,әпкелерімізге -Ыдыста Мүсіндеу әдісімен гүлдің жапырақтарын мүсіндейді. Қимылмен орындайды. |
|
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Қорытындылау: -Балалар саяхатқа қайда бардыңдар? -Табиғат бұрышынан нелерді көрдіңдер? -Гүлдерді өсіру үшін не қажет? -Сендер ермексазды нелерді жасадыңдар? Оқу қызметін қорытындылап,бекітеді.Балаларды мадақтайды. |
-Табиғат бұрышына -Әдемі гүлдер -Су,жарық,жылу |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Білу керек |
Гүлдер туралы түсінігін,оларды өсіру жолдарын; |
||
|
Түсінеді |
Мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін; |
||
|
Қолдана біледі |
Ермексазды домалақтауды,есуді,созуды |
||
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: «Әдемі гүлдер»
Тақырыбы: «Әдемі гүлдер»
Орта топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №12
Блок: «Табиғат әлемі»
Апта тақырыбы:«Қысқы бақ»
|
Ай апта |
Ақпан III-апта |
Мақсаты |
|
|
Білім саласы |
«Шығармашылық» |
Ермексаздың жасыл түсінен домалақтап, алақанмен есіп, сопақша пішін жасап, созу әдісі арқылы жапырақтар жасау және құмыраға отырғызу, ұқыптылыққа тәрбиелеу |
|
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Мүсіндеу |
||
|
Тақырыбы: |
«Әдемі гүлдер» |
||
|
Әдістер |
Түсіндіру,көрсету,есу,созу, бекіту. |
||
|
Керекті-құралдар |
Гүлдердің суреті,оюлардың суреттері,ермексаз, тақтайша,сулы майлық |
||
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Психологиялық
дайындық. -Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен оқу іс-әрекетімізді бастаймыз. |
|
|
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Табиғат бұрыша саяхат. -Балалар қараңдаршы,мына табиғат бұрышында әдемі гүлдер өсіп тұр. -Балалар,гүлдер қандай? -Гүлдердің жапырақтары түстері қандай? -Гүлдердің жапырақтарының пішіндері қандай? -Иә,балалар осы гүлдерді өсірудің өзі еңбек. Гүлдерді өсіру су,жарық,жылу,күтім қажет.Біз оларға үшін су құямыз,жапырақтарының шаңын сүртеміз,топырағын қопсытамыз. -Солай ма? -Балалар,осы әдемі гүлдерді кімдерге сыйлаймыз? -Ал,мына табиғатқа бұрышындағы гүлдер қайда отырғызылған? -Бұл ыдыс құмыра деп аталады.Арнайы гүлдерді өсіруге арналған. Балалар енді барлығымыз орнымызға отырып, ермексаздан әдемі гүлдер жасайық. Мүсіндеу әдіс-тәсілі: -Жасыл ермексазды таңдап алу; -Ермексазды алақан арасына салып,домалақтау, -Домалақтап алынған ермексазды алақанмен есу; -Сопақша пішінге келтіре созу. Сергіту сәті: Біз кішкентай баламыз Өсіп-өніп толамыз Көкке қарай табынып Көкке қолды созамыз. Д/ойын: «Гүлді ретімен орналастыр!» Мақсаты:Гүлдердің құрылысымен таныстыру Шарты: Суреттерді рет - ретімен орналастырады. (Сабағы,жапырағы,гүл күлтешелері) |
Табиғат бұрышындағы гүлдерге назар аударады. -Әдемі -Жасыл -Сопақша Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. -Ана,әпкелерімізге -Ыдыста Мүсіндеу әдісімен гүлдің жапырақтарын мүсіндейді. Қимылмен орындайды. |
|
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Қорытындылау: -Балалар саяхатқа қайда бардыңдар? -Табиғат бұрышынан нелерді көрдіңдер? -Гүлдерді өсіру үшін не қажет? -Сендер ермексазды нелерді жасадыңдар? Оқу қызметін қорытындылап,бекітеді.Балаларды мадақтайды. |
-Табиғат бұрышына -Әдемі гүлдер -Су,жарық,жылу |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Білу керек |
Гүлдер туралы түсінігін,оларды өсіру жолдарын; |
||
|
Түсінеді |
Мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін; |
||
|
Қолдана біледі |
Ермексазды домалақтауды,есуді,созуды |
||
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
шағым қалдыра аласыз













