Құндылықтарға
баулу
|
Ұлттық мүдде
құндылығы: Ұлттық мұраға ұқыпты қарау,
ұлттық мәдениетті дәріптеу, қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту.
Қоғам игілігі үшін қызмет
ету.
Ар-ұят
құндылығы: Халқына адал қызмет
ету. Адал еңбекті
құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу,
шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Достарына,
сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік
таныту.
Талап
құндылығы: Білуге, жаңаны тануға
құштарлық, сыни және креативті ойлау,
дұрыс қарым-қатынас орната
білу.
|
Сабақтың
басталуы
5
минут
Сабақтың
ортасы
6
минут
7
минут
5
минут
10
минут
7
минут
Сабақтың
аяқталуы
5
минут
|
Оқушылармен амандасу, қатысуын
түгендеу.
Психологиялық
ахуал
Топқа
бөлу
Суреттер арқылы оқушылар топқа
бөлінеді.


Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарын хабарлау
Ойтүрткі
Жүзеге асыру
қадамдары:
1-қадам: сабақ тақырыбын
жариялау .
2-қадам: тақырып бойынша
болжамды жүк журналының сол жағына
жазу:
Жүк журналы
Болжам
|
Жаңа
ақпарат
|
Тақырып бойынша
бұрыннан не білемін? Бұл туралы не білуім керек?
|
Бұл туралы
енді не білдім? Қандай маңызды сәттерді мен енді
анықтадым?
|
Мұғалім
түсіндірмесі
1.Аңыз әңгімелер
2.Аңыз әңгімелердің тақырыбы
3.Аңыз әңгімелердің
кейіпкерлері
4.Асан қайғы туралы
мәлімет.
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Ертегілер мен
аңыз-әңгімелердің айырмашылығы мен ұқсастығын
салыстыр.
Аңыз әңгімелер
Ертегілер

2-тапсырма
Топтық
жұмыс
Асанқайғының жерге
айтқан сынын оқыңдар.
Топтағы өз рөліңізге қатысты
берілген міндетті
орындаңдар.
2 баяндаушы - мәтіннің
мазмұнын баяндайды.
2 сұрақ қоюшы - мәтін
сюжетінің дамуына қарай сұрақтар
қояды.
Тыңдаушылар - баяндаушыларды
тыңдайды, сұрақ қоюшылардың сұрақтарына жауап
береді.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
Асан қайғының жерге айтқан
сындарын мұқият оқи отырып, Асан қайғы бейнесін ментальді картаға
түсір.

дәлел
көріпкел
|
Білім
алушы
|
|
Үйге: 5 –тапсырма
(оқулықтан)
Рефлексия
3Қ
әдісә
|
Психологиялық
ахуал
Топтық
жұмыс
3-қадам: жұмыс жұбын құру,
жұпта және топта талқылайды.
Әр топтан баяндамашы шығып, өз
жұмыстарын қорғайды.
Жұптық
жұмыста
ертегілер мен
аңыз-әңгімелердің айырмашылығы мен ұқсастығын
салыстырады.
Топтағы өз рөліне қатысты
берілген міндетті орындайды.
2 баяндаушы – мәтіннің
мазмұнын баяндайды.
2 сұрақ қоюшы – мәтін
сюжетінің дамуына қарай сұрақтар
қояды.
Тыңдаушылар – баяндаушыларды
тыңдайды, сұрақ қоюшылардың сұрақтарына жауап
береді.
Асан қайғының жерге айтқан сындарын мұқият
оқи отырып, Асан қайғы бейнесін ментальді картаға
түсіреді.
Оқушылар бүгін сабақтан
пайдалы не алғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта не істеуге
болатындығы жөнінде рефлексия
жасайды
|
Ауызша
мадақтау
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
Бағалау
Алшы – асықтың иірілгенде
тегіс табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған бірінші
дәрежелі мән беріледі. (9-10
балл)
Тәйке (тауа) – асықтың
иіріленде шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ол екінші
дәрежелі мәнге ие. (7-8
балл)
Бүге (бүк) – асықтың
иірілгенде дөңес жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі. Ол
үшінші дәрежелі мәнге ие. (4-6
балл)
Шіге (шік) – асықтың
иірілгенде шұңқыр құрсақ жағы үстіне қарап, шалқасынан жатық түсуі.
Ол төртінші дәрежелі мәнге ие. (1-4
балл)
Дескриптор
Білім
алушы
-аңыздың мазмұнын
баяндайды;
-сюжеттік дамуына қатысты 6 сұрақ
дайындайды;
-шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор
Білім
алушы
-шығармадағы автор
бейнесін
ментальді картаға
түсіреді;
-әр бейнеге аңыз
мазмұнынан
дәлел
келтіреді.
|
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
Қалыптас
тырушы бағалауға
арналған
тапсырма
лар
жинағы
5-сынып
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
|