«№1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Ашық сабақ әзірлемесі
Тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
Математика пән мұғалімі: Кажибекова Дана Ташимовна
|
Күні:
|
Сыныбы: 6 «ә» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер туралы ақпарат беру . Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер шешу жолдарын түсіну Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер шешу жолдарын есептерде қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ережесін қолдана алады; Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді ықшамдап есептер шығара алады; -топтық жұмыс арқылы оқушылар арасындағы ынтымақтастық нығаяды, пәнге деген қызығушылықтары артады; Өз бетімен нәтижеге жетуге ұмтылады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Бір айнымалысы бар теңсіздіктердң қасиеттерін есептер шығарғанда қолдана алады Теңсіздіктерді ықшамдай алады Дәлелдеуді жүргізе алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
- бір айнымалысы бар теңсіздіктің қасиеттерін тұжырымдай біледі; - ауызша тұжырымдалған теңсіздіктің қасиеттерін жаза біледі; Тілдік қорын анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
адалдықты дамыту, бір ұжымдықта жұмыс істеу білу, көшбасшылық сапасын дамыту. |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
ресурсті қолдана білу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдісі |
АКТ, қолдану, «Түймедақ гүлі», Сын тұрғысынан ойлау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Бір айнымалы теңсіздіктерді шеше алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
Амандасу. Қолайлы психологиялық ахуалды жасау үшін, үш топқа бөлу.
1 топ Теңдіктер 2 топ Қатаң теңсіздіктер 3 топ Қатаң емес теңсіздіктер |
карточкалар |
|||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
І. Қайталау-оқу анасы. Үй жұмысын тексеру. №1039, 2) 4) 6) ІІ. Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс. ІІІ. Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру тесті. ІV. Топтық жұмыс. Постер қорғау. V. Түймедақ гүлі. Бағалау. Бағалау парақшасы. |
Слайд 3 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыпқа шығу 5мин |
І. Қайталау-оқу
анасы. 1.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? 2.Теңсіздікті шешу дегеніміз не? 3. Қандай теңсіздіктер мәндес теңсіздіктер дейміз? 5. Теңсіздіктер мәндес теңсіздіктерге қалай түрлендіреміз? |
Слайд 5 |
|||||||||||||||||||||||||
|
2 мин |
Үй жұмысын тексеру. №1039
4) 6)
Дескриптор: -Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті анықтамасын біледі? - Сан аралықтарын ажырата алады? - Теңсіздіктің түрлерін ажырата алады? Интерактивтік тақтада жауаптары бар, оқушылар шығарған үй жұмыстарын өздері тексереді. Өзін-өзі тексеру. Әр бөлім сайын жетістіктер баспалдағына көтерілеміз. |
Слайд 6 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 9 мин |
Оқулықпен жұмыс Оқушылар жеке келесі тапсырмаларды орындайды (дұрыс жауаптарын тексеру): №1028
Жауаптары: №1036
Жауаптары: №1045 Жауаптары: №1047 Жауаптары; Бағалау критерийлері: 1.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті есеп шығаруда қолдана алады? 2.Теңсіздіктерді шешуде қасиеттерді қолданады? 3.Теңсіздіктерді ықшамдай алады Мұғалім оқушыларды кілт арқылы тексереді. Өзін өзі бағалау жүргізіледі. Жетістіктер баспалдағына көтерілуі. |
6-сынып оқулығы. Алдамұратова Т.А., Байшоланова Қ.С., Байшоланов Е.С. «Атамұра» 2018ж |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
ІІІ. Жұптық жұмыс (Өзіндік жұмыс) 5 мин |
Жауаптары: 1.Ғ 2.Д 3.А 4.В 5.С 6.Е Дескриптор: -Теңсіздіктің қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады. -Оқушылар теңсіздіктерді ықшамдай алады. -Теңсіздіктерді ажырата алады. Интерактивтік тақтада дұрыс жауаптары көрсетілген. Бірін-бірі дәптерін алмастыру арқылы тексеріп бағалайды. Жетістіктер баспалдағына тағы бір саты көтерілеміз. |
Карточка, Сәйкестендіру тесті |
|||||||||||||||||||||||||
|
Топпен жұмыс 9мин |
Әр топтан екі оқушы шығып постер қорғайды. (Есеп шығару). 1-топ 1 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіру
2-топ 2 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіреді
Жауабы:
3-топ 3 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіру
Теңсіздіктің жағдайларын түсіндіруі-1 балл Мысал келтіру – 2балл Тақырыпты аша білуі -3балл Дескриптор: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ережесін қолдана алады; - Теңсіздіктерді ықшамдай алады? -Теңсіздіктердің қасиеттерін біледі. -Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады. Топтар бірін-бірі бағалайды. Бағалап біткен соң ең жоғары сатысына көтерілеміз. |
карточка, постер қорғау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия. 5 мин |
«Түймедақ гүлі» арқылы жүргізілген кері байланыс, бойынша. Егер оқушылар себеттегі көбелек, гүл, жапырақтары мен сабақтарындағы сұрақтарға жауап беру арқылы қағазға жапсыруы, арқылы әдемі түймедақ гүлін құрастырса онда: Көбелек-бүгін көп үйрендім. Гүл- маған сабақ қатты ұнады. Жапырақ –осындай сабақтар ұнатамын. |
Слайд 14 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы 2 мин |
№1044, №1047 2) 3) |
6-сынып оқулығы. Алдамұратова Т.А., Байшоланова Қ.С., Байшоланов Е.С. «Атамұра» 2018ж |
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыпты нашар түсінетін оқушыларға жеке көмек жасаймын. |
Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз өзін тексереді, мұғалім оқушыларды тексеріп мақтайды немесе кеңес береді. |
Интернет ресурсі қолданылған кезде, қауіпсіздік техникасы сақталынады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті. Оқушылар әр түрлі деңгейлі тапсырмаларды орындайды |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Психологиялық ахуалды жасау Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1) 2) |
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
Тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
«№1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Ашық сабақ әзірлемесі
Тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
Математика пән мұғалімі: Кажибекова Дана Ташимовна
|
Күні:
|
Сыныбы: 6 «ә» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер туралы ақпарат беру . Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер шешу жолдарын түсіну Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер шешу жолдарын есептерде қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ережесін қолдана алады; Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді ықшамдап есептер шығара алады; -топтық жұмыс арқылы оқушылар арасындағы ынтымақтастық нығаяды, пәнге деген қызығушылықтары артады; Өз бетімен нәтижеге жетуге ұмтылады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Бір айнымалысы бар теңсіздіктердң қасиеттерін есептер шығарғанда қолдана алады Теңсіздіктерді ықшамдай алады Дәлелдеуді жүргізе алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
- бір айнымалысы бар теңсіздіктің қасиеттерін тұжырымдай біледі; - ауызша тұжырымдалған теңсіздіктің қасиеттерін жаза біледі; Тілдік қорын анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
адалдықты дамыту, бір ұжымдықта жұмыс істеу білу, көшбасшылық сапасын дамыту. |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
ресурсті қолдана білу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдісі |
АКТ, қолдану, «Түймедақ гүлі», Сын тұрғысынан ойлау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Бір айнымалы теңсіздіктерді шеше алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
Амандасу. Қолайлы психологиялық ахуалды жасау үшін, үш топқа бөлу.
1 топ Теңдіктер 2 топ Қатаң теңсіздіктер 3 топ Қатаң емес теңсіздіктер |
карточкалар |
|||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
І. Қайталау-оқу анасы. Үй жұмысын тексеру. №1039, 2) 4) 6) ІІ. Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс. ІІІ. Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру тесті. ІV. Топтық жұмыс. Постер қорғау. V. Түймедақ гүлі. Бағалау. Бағалау парақшасы. |
Слайд 3 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыпқа шығу 5мин |
І. Қайталау-оқу
анасы. 1.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? 2.Теңсіздікті шешу дегеніміз не? 3. Қандай теңсіздіктер мәндес теңсіздіктер дейміз? 5. Теңсіздіктер мәндес теңсіздіктерге қалай түрлендіреміз? |
Слайд 5 |
|||||||||||||||||||||||||
|
2 мин |
Үй жұмысын тексеру. №1039
4) 6)
Дескриптор: -Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті анықтамасын біледі? - Сан аралықтарын ажырата алады? - Теңсіздіктің түрлерін ажырата алады? Интерактивтік тақтада жауаптары бар, оқушылар шығарған үй жұмыстарын өздері тексереді. Өзін-өзі тексеру. Әр бөлім сайын жетістіктер баспалдағына көтерілеміз. |
Слайд 6 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 9 мин |
Оқулықпен жұмыс Оқушылар жеке келесі тапсырмаларды орындайды (дұрыс жауаптарын тексеру): №1028
Жауаптары: №1036
Жауаптары: №1045 Жауаптары: №1047 Жауаптары; Бағалау критерийлері: 1.Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті есеп шығаруда қолдана алады? 2.Теңсіздіктерді шешуде қасиеттерді қолданады? 3.Теңсіздіктерді ықшамдай алады Мұғалім оқушыларды кілт арқылы тексереді. Өзін өзі бағалау жүргізіледі. Жетістіктер баспалдағына көтерілуі. |
6-сынып оқулығы. Алдамұратова Т.А., Байшоланова Қ.С., Байшоланов Е.С. «Атамұра» 2018ж |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
ІІІ. Жұптық жұмыс (Өзіндік жұмыс) 5 мин |
Жауаптары: 1.Ғ 2.Д 3.А 4.В 5.С 6.Е Дескриптор: -Теңсіздіктің қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады. -Оқушылар теңсіздіктерді ықшамдай алады. -Теңсіздіктерді ажырата алады. Интерактивтік тақтада дұрыс жауаптары көрсетілген. Бірін-бірі дәптерін алмастыру арқылы тексеріп бағалайды. Жетістіктер баспалдағына тағы бір саты көтерілеміз. |
Карточка, Сәйкестендіру тесті |
|||||||||||||||||||||||||
|
Топпен жұмыс 9мин |
Әр топтан екі оқушы шығып постер қорғайды. (Есеп шығару). 1-топ 1 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіру
2-топ 2 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіреді
Жауабы:
3-топ 3 жағдайда теңсіздіктің шешімдер жиынын түсіндіру
Теңсіздіктің жағдайларын түсіндіруі-1 балл Мысал келтіру – 2балл Тақырыпты аша білуі -3балл Дескриптор: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ережесін қолдана алады; - Теңсіздіктерді ықшамдай алады? -Теңсіздіктердің қасиеттерін біледі. -Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады. Топтар бірін-бірі бағалайды. Бағалап біткен соң ең жоғары сатысына көтерілеміз. |
карточка, постер қорғау. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия. 5 мин |
«Түймедақ гүлі» арқылы жүргізілген кері байланыс, бойынша. Егер оқушылар себеттегі көбелек, гүл, жапырақтары мен сабақтарындағы сұрақтарға жауап беру арқылы қағазға жапсыруы, арқылы әдемі түймедақ гүлін құрастырса онда: Көбелек-бүгін көп үйрендім. Гүл- маған сабақ қатты ұнады. Жапырақ –осындай сабақтар ұнатамын. |
Слайд 14 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы 2 мин |
№1044, №1047 2) 3) |
6-сынып оқулығы. Алдамұратова Т.А., Байшоланова Қ.С., Байшоланов Е.С. «Атамұра» 2018ж |
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыпты нашар түсінетін оқушыларға жеке көмек жасаймын. |
Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз өзін тексереді, мұғалім оқушыларды тексеріп мақтайды немесе кеңес береді. |
Интернет ресурсі қолданылған кезде, қауіпсіздік техникасы сақталынады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті. Оқушылар әр түрлі деңгейлі тапсырмаларды орындайды |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Психологиялық ахуалды жасау Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1) 2) |
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
























