Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ғали Орманов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 22-сабақ

    Бөлім:

    Көбейту және бөлу

    Мұғалімнің аты-жөні

    Дуйсенбаева Динара Жанболатовна

    Күні:

    04.10.21ж

    Сынып: 3Ә

    Қатысушылар саны:16

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Есепті модельдеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады.

    Көптеген оқушылар: есептің амалдар бойынша және өрнек түрінде шығарылу жолын түсіндіре алады.

    Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай тапсырмалар құрастырып шығара алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

    -Өткен сабақта қандай тапсырмалар орындадық?

    -Ендеше бүгінгі сабағымызда есептерді өрнектер құру арқылы шешудегі білімімізді кеңейту мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз.

    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.

    «Бас бармақ» әдісі










    Сабақтың ортасы

    15 мин




















    1 мин



    13 мин



















    13 мин












    (Ұ) 1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

    1) а)Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқы.

    69,99,699,906,966,999

    Сіз, біз деген жылы сөз ағайынға жарасар.

    Ә) Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқы.

    999000,990000,909000,900000,

    90000,9000,900,99

    Ананың ізін қыз басар,

    Әкенің орнын ұл басар.

    2) Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастыр.

    Б үлдірген- 5кг-нан 4жәшік

    Қарақат -4кг-нан 6 жәшік ?кг

    Ш: 5*4+4*6=44кг

    Ж: барлығы 44кг жидек.

    Дескриптор:

    -Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқиды.

    - Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқиды.

    - Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастырады.


    Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билеп сергиді.


    (Д) 2- тапсырма «Есептеп көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

    4) Есепті шығар.

    А)Әрқайсына -3кг

    9 алушыға-? Кг

    Ш: 9*3= 27

    Ж: барлығы 27 кг мандарин

    Ә) 40 шар-5 қорап

    Әр қорапта-? Шар

    Ш: 40:5=8

    Ж: Әр қорапта 8 шардан

    5) Өрнек құрып, мәнін тап.

    219+(589-130)=678  900-(859-214)=255

    (678+98)-517=259 (800-218)+(326+92)=1000

    Дескриптор:

    - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады.

    - Өрнектер құрып, мәнін табады.


    (Д) 3- тапсырма «Есепті шығар» әдісі арқылы жүзеге асады.

    6) Әр фигура қанша торкөзден тұрады?

    Ж: 16,18,24,16 торкөз

    7) Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта.

    (157-130):3=9 5*7-3*8=11

    9*5+12:2=51

    Дескриптор:

    - Әр фигура қанша торкөзден тұратынын есептейді.

    - Өрнектер мәнінің амалдар бойынша есептелуіне қарап негізгі берілген өрнекті табады.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    -Торкөзді дәптерге өзің фигура сал. Торкөздерді қалай тиімді есептеуге болатынын жаз.

    -Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқиды.

    - Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқиды.

    - Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастырады.






    Билеп сергиді.


    - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады.

    - Өрнектер құрып, мәнін табады.












    - Әр фигура қанша торкөзден тұратынын есептейді.

    - Өрнектер мәнінің амалдар бойынша есептелуіне қарап негізгі берілген өрнекті табады.


    ҚБ:

    3 балл
























    3 балл



















    4 балл







    Оқулық, дәптер
























    Оқулық, дәптер




    Сабақтың соңы

    1 мин

    Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

    Оқу тапсырмасы: 2-тапсырма 50-бет.


    Рефлексия жасайды.

    Тапсырманы жазып алады.

    ҚБ қойыла-ды.





    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 23-сабақ


    Бөлім:

    Көбейту және бөлу

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Аудан. Ауданның өлшем бірліктері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу 3.1.3.3 см2, дм2, м2 шамамаларын салыстыру және амалдар орындау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: ауданы болатын нысандарды атайды және ауданды палеткамен өлшейді, см2, дм2, м2 шамамаларымен амалдар орындай алады.

    Көптеген оқушылар: ауданды өлшеу үшін оған қанша квадрат бірлік сыятындығын санай алады.

    Кейбір оқушылар: дәптерге фигура салып, торкөздерді қалай тиімді есептеуге болатынын жаза алады.

          Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Оқу материалын жариялау «Ыстық картоп» әдісі арқылы жүреді:

    -Пәтердің планына қара.

    -Қонақ бөлменің периметрін тап.

    -Дәліздің периметрін тап.

    -Дәліздің ұзындығы енінен қаншаға артық?

    -Қонақ бөлме есігінің ені 1 м болса, онда құрылысшыларға қанша метр еденкемер қажет болады?

    -Ендеше бүгінгі сабағымызда фигуралардың ауданын табу мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз.

    Ширату жаттығуларын жасайды.



    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.


    «Ауызша бағалау» әдісі




    Сабақтың ортасы

    13 мин






















    1 мин



    15 мин














    <
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дуйсенбаева Динара Жанболатовна
    29 Қырқүйек 2021
    3405
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тақырыбы: Есепті модельдеу 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тақырыбы: Есепті модельдеу 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Матиматика пәніне арналған Есепті модельдеу тақырыбында ҚМЖ 3 сынып оқушыларына 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ғали Орманов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 22-сабақ

    Бөлім:

    Көбейту және бөлу

    Мұғалімнің аты-жөні

    Дуйсенбаева Динара Жанболатовна

    Күні:

    04.10.21ж

    Сынып: 3Ә

    Қатысушылар саны:16

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Есепті модельдеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады.

    Көптеген оқушылар: есептің амалдар бойынша және өрнек түрінде шығарылу жолын түсіндіре алады.

    Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай тапсырмалар құрастырып шығара алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

    -Өткен сабақта қандай тапсырмалар орындадық?

    -Ендеше бүгінгі сабағымызда есептерді өрнектер құру арқылы шешудегі білімімізді кеңейту мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз.

    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.

    «Бас бармақ» әдісі










    Сабақтың ортасы

    15 мин




















    1 мин



    13 мин



















    13 мин












    (Ұ) 1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

    1) а)Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқы.

    69,99,699,906,966,999

    Сіз, біз деген жылы сөз ағайынға жарасар.

    Ә) Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқы.

    999000,990000,909000,900000,

    90000,9000,900,99

    Ананың ізін қыз басар,

    Әкенің орнын ұл басар.

    2) Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастыр.

    Б үлдірген- 5кг-нан 4жәшік

    Қарақат -4кг-нан 6 жәшік ?кг

    Ш: 5*4+4*6=44кг

    Ж: барлығы 44кг жидек.

    Дескриптор:

    -Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқиды.

    - Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқиды.

    - Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастырады.


    Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билеп сергиді.


    (Д) 2- тапсырма «Есептеп көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

    4) Есепті шығар.

    А)Әрқайсына -3кг

    9 алушыға-? Кг

    Ш: 9*3= 27

    Ж: барлығы 27 кг мандарин

    Ә) 40 шар-5 қорап

    Әр қорапта-? Шар

    Ш: 40:5=8

    Ж: Әр қорапта 8 шардан

    5) Өрнек құрып, мәнін тап.

    219+(589-130)=678  900-(859-214)=255

    (678+98)-517=259 (800-218)+(326+92)=1000

    Дескриптор:

    - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады.

    - Өрнектер құрып, мәнін табады.


    (Д) 3- тапсырма «Есепті шығар» әдісі арқылы жүзеге асады.

    6) Әр фигура қанша торкөзден тұрады?

    Ж: 16,18,24,16 торкөз

    7) Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта.

    (157-130):3=9 5*7-3*8=11

    9*5+12:2=51

    Дескриптор:

    - Әр фигура қанша торкөзден тұратынын есептейді.

    - Өрнектер мәнінің амалдар бойынша есептелуіне қарап негізгі берілген өрнекті табады.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    -Торкөзді дәптерге өзің фигура сал. Торкөздерді қалай тиімді есептеуге болатынын жаз.

    -Сандарды өсу ретімен жазып, мақалды оқиды.

    - Сандарды кему ретімен жазып, мақалды оқиды.

    - Қысқаша жазылуын толықтырып, есептер құрастырады.






    Билеп сергиді.


    - Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады.

    - Өрнектер құрып, мәнін табады.












    - Әр фигура қанша торкөзден тұратынын есептейді.

    - Өрнектер мәнінің амалдар бойынша есептелуіне қарап негізгі берілген өрнекті табады.


    ҚБ:

    3 балл
























    3 балл



















    4 балл







    Оқулық, дәптер
























    Оқулық, дәптер




    Сабақтың соңы

    1 мин

    Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

    Оқу тапсырмасы: 2-тапсырма 50-бет.


    Рефлексия жасайды.

    Тапсырманы жазып алады.

    ҚБ қойыла-ды.





    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 23-сабақ


    Бөлім:

    Көбейту және бөлу

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Аудан. Ауданның өлшем бірліктері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу 3.1.3.3 см2, дм2, м2 шамамаларын салыстыру және амалдар орындау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: ауданы болатын нысандарды атайды және ауданды палеткамен өлшейді, см2, дм2, м2 шамамаларымен амалдар орындай алады.

    Көптеген оқушылар: ауданды өлшеу үшін оған қанша квадрат бірлік сыятындығын санай алады.

    Кейбір оқушылар: дәптерге фигура салып, торкөздерді қалай тиімді есептеуге болатынын жаза алады.

          Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Оқу материалын жариялау «Ыстық картоп» әдісі арқылы жүреді:

    -Пәтердің планына қара.

    -Қонақ бөлменің периметрін тап.

    -Дәліздің периметрін тап.

    -Дәліздің ұзындығы енінен қаншаға артық?

    -Қонақ бөлме есігінің ені 1 м болса, онда құрылысшыларға қанша метр еденкемер қажет болады?

    -Ендеше бүгінгі сабағымызда фигуралардың ауданын табу мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз.

    Ширату жаттығуларын жасайды.



    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.


    «Ауызша бағалау» әдісі




    Сабақтың ортасы

    13 мин






















    1 мин



    15 мин














    <
    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Математика Сабақ жоспары 3 сынып
    29.00.2021
    3405
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дуйсенбаева Динара Жанболатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации