×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Тақырыбы: етістік

Автор:Камиясова Гүлнар Сайлауханқызы
Бағыты: Қазақ тілі
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 3 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-14

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

қазақ тілі 3 сынып ҚМЖ

Сабақтың тақырыбы:

Қоршаған ортаны

Етістік



Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:



СЫНЫП: 2 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген

оқу мақсаттары



2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын

болжау

2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап

беру

2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды

байланыстырыпкөлбеу және таза жазу

2.4.2.5* - дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау

Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және

қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап

береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап

береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша

қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.



Бағалау

критерийі



Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында

тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.



Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар,



топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.



Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық

байланыс



Музыка, қазақ тілі.



Сабақтың жоспары

Жоспарланған

уақыт



Сабақ барысы : Бағалау

түрлері



Басталуы

5 минут



Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.



Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан

не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып,

сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің

қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг



Оқушылар

қорапшада

н өздеріне

ұнайтын

түске сай

маркерлер

алады.



«Аялы

алақан»

Тренинг.



соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)



Жаңа білім

10 минут



Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.



«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір

оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша

мәтінмен жұмыс жүргізу.

№1. Суреттерге қара.

 Суреттерден көктемнің қандай белгілерін байқадыңдар?

 Балалар не істеді?

 Балалардың қимыл атауларын білдіретін сөздерді ата.

 Өзіңе ұнаған суретпен сөйлем құрап жаз.



Оқулық,

мәтіндер.



«Көшбасш

ы және

тыңдаушы

лар» әдісі



Ортасы

10 минут



Қолдану

Дәптермен жұмыс.

№2. Оқы. Сөйлемдердің қатесін түзеп жаз.

№3,4. Өздік жұмысы.

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай

орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:



Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және

тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір

бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.



Оқулық,қа

бырғаға

ілінген

ватмандар,

түрлі-түсті

маркерлер

«Ыстық

орындық»

орындық

әдісі,

сұрақтар,

орындық.



Сергіту сәті

2 минут



Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" Оқушылар

би билеп

сергіп

қалады.



Аяқталуы

Сабақты

бекіту

10 минут



Синтез

"Таңда да таста" әдісі

https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ



"Таңда да

таста"

әдісі



Бағалау

5 минут



«Жетістік» баспалдағы. Кері

байланыс

парағы.

«Жетістік»

баспалдағы

.



Кері

байланыс

3 минут



Үйге тапсырма: №5,73-бетте.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?



Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?



Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс



Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: