Ортаңғы топта кіріктірілген оқу қызметінің технологиялық картасы № 14
Блок: «Біздің мерекелер»
Апта тақырыбы: «Наурыз келді,көктем келді»
|
Ай апта |
Наурыз III-апта |
Мақсаты |
|
Білім саласы |
«Коммуникация» «Шығармашылық» |
Дыбыстық интоциялық айқындыққа тәрбиелеу. Туған жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көркем сөз арқылы есте сақтауды, шығарманың жанрын ажырата білуге үйрету. Наурыз мерекесі туралы білімдерін кеңейту. Түсті айыра білуге, эстетикалық тұрғыда қабылдай алуға үйрету. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Дәстүрден тыс әдіс тәсілдер арқылы бәйшешек гүлін жасауға дағдыландыру |
|
Кіріктірілген оқу қызметі |
Көркем әдебиет Аппликация |
|
|
Тақырыбы: |
Жайлауда |
|
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,әңгімелеу,ой бөлісу,сұрақ-жауап. ТРИЗ,сергіту |
|
|
Қостілділік |
Бәйшешек-подснежник |
|
|
Керекті-құралдар |
Шығарма мәтіні, видеоролик, бәйшешек гүлі,альбом, түсті қағаз,желім |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Тәрбиеші
-Балалар, таңертең ұйқыдан тұрғанда ең
алдымен нені көреміз? |
-Күнді -Алақай! Шапалақ ұру. -Жылуын ( қолдарын күнге созады) (қолдарын жүрек тұсына қояды) |
|
Ұйымдастырушы лық-ізденістік |
Кіріспе әңгіме: Тәрбиеші жайлау көрінісін балаларға видеороликтен көрсетеді. -Балалар жайлаудан нелерді көрдіңдер? - Жайлау әдемі ма? -Жайлауда қандай төрт түлік малды көрдіңдер? -Малдарды кім бағып жүр? -Әже не істеп отыр? -Ендеше,балалар мен сендерге «Жайлау»-әңгімесін оқып берейін. Жұмаш пен Құрмаш аталарына, жайлауға барды. Құрмаш атасына көмектесiп, қозы бақты. Ал Жұмаш кешке дейiн асық ойнап, тайға мiнiп мәз болды. Оған күн тез батып кететiн секiлдендi. «Жайлаудағы күннiң шоқасы-ай!» – деп налыды ол. Құрмаш болса кешке дейiн мал соңында жүрiп, күндi батыра алмайды. Бiрде Жұмаш ойыны қанбай қайтты да, Құрмашқа: -Жайлау жақсы екен, тек күнi қысқа, шартта-шұрт ойнап жатқанда батады да кетедi, – дедi. Құрмаш:–Жоқ, күн қысқа емес, ойындарың қызық шығар, – десе де болмады. Екеуi жат та кеп таласты. Ақыры Құрмаш: – Онда ертең менiң орныма бiр күн қозы бақ, – дедi.Жұмаш келiстi. Ертеңiне ертемен қолына таяқ ұстап, қозыны өрiске шығарды. Қозылар төскейде мамырлай жайылып жатты. Ауыл жаққа көз тастап едi, балалар ойнап жүр екен. «Мен де барып ойнасам» деп асықты! Бiрақ күн саспады. Қайта-қайта қараса да орнында тұрды да қойды. Көзiн жұмып бiраз отырып, күн жылжымады ма екен деп, қайта ашса да болмады. Тiптi бiр орнынан қозғалмай тұрғандай көрiндi. «Бұл қалай, күнде мұндай емес едi ғой, – деп таңданды Жұмаш. – Қой, мынау бүгiн бататын күн емес», – деп, шыдамсыз, жалқау түс болмай қозыны қораға айдап келдi. Келген бетте Құрмашқа: -Жайлаудың күнi әрбасқа болады екен. Кейбiр күндерi қысқа, кей күнi ұзақ. Әсiресе бүгiн ең ұзақ күн болды, – деп, қозыны тастап, тұра жөнелдi. Сұрақ-жауап: -Жұмаш пен Құрмаш кімге барды? -Құрмаш жайлауда не істеді? -Ал,Жұмаш ше? -Жұмаш қозыларды неге ерте қораға айдап келді? Тәрбиеші балаларға видеороликпен наурыз мерекесін көрсетеді. -Балалар сендер ауылда наурыз мерекесін көргендерін бар ма? -Наурыз мерекесінде жайлауда нелер тігіледі екен? -Наурыз мерекесі қай жыл мезгілінде тойланады? -Көктем мезгілінде жер бетіне қандай гүл шығады? -Ендеше,бүгін дәстүрден тыс әдіспен бәйшешек гүлін жасаймыз. Аппликация әдіс-тәсілі: -Жасыл түсті қағаздан гүлдің сабағын қиып алып,альбом бетіне желімдеу; -Сопақша пішін арқылы гүлдің жапырағын қиып алып альбом бетіне желімдеу; -Қағаздан алақан бейнесін қиып алып,гүлдің күлтешелерін альбом бетіне желімдеп жапсыру. Сергіту сәті:АКТ Қорытындылау: -Бүгінгі оқу қызметінде қандай мерекені видеороликтен көрдіңдер? -Наурыз мерекесі қай жерде тойланады? -Жайлауда неліктен киіз үйлер тігіледі екен? |
Видеороликтен жайлау көрінісін тамашалайды. -Киіз үй,адамдар,малдар,гүлдер т.б -Сиыр,қойлар,жылқылар,түйе, бұзау,ботақан. -Балалар -Көже пісіріп отыр. Тәрбиеші оқыған әңгімені тыңдайды. -Аталарына -Мал бақты -Жұмаш ойнады -Жұмаштың ойнағысы келді. Видеороликтен наурыз мерекесін тамашалайды, Бағытталған сұрақтарға жауап береді. Түсті қағаздан дәстүрден тыс әдіспен бәйшешек гүлін жасайды. |
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Тәрбиеші балаларды жұмысына педагогикалық талдау жасап,балалармен бірге бағалайды, мадақтайды. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Білу керек |
Жайлау туралы түсінігін,наурыз мерекесін; |
|
|
Түсінеді |
Жайлау шығармасының мазмұнын; |
|
|
Қолдана біледі |
Дәстүрден тыс әдіспен бәйшешек гүлін жасауды. |
|
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
Екінші бөлімде ұйымдастырылған оқу қызметінің сағаты-ойындар арқылы жүреді.
1.Дидактикалық ойын: «Суретшілер»
Шарты: Жүргузуші тақтаға немсе мүлде ештенеге ұқсамайтын етіп сурет салады (гүлдін ) салады. Тапсырма-ойыншықтар осы фигураны әрі қарай жетіспейтін детальдарын жалғастырып,белгілі бір затқа ұқсатып аяқтауы керек.
2.Қимылды ойын: « Кім баяу »
Ойын мазмұны: Балалар тәрбиешімен бірге жүгіріп келе жатыр. Күтпеген жерден тәрбиеші: « Ал кәне көрелік» . Сендердің іштеріңнен кім өте баяу, аяқтың ұшымен жүре алады. Міне былай-дейді. Балалар аяқтарының ұшын көтеріп, мүмкіндігінше жай жүруге тырысады. Олар сол жүріп келе жатқан бағытта жүруді жалғастыра береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: Жайлауда
Тақырыбы: Жайлауда
Ортаңғы топта кіріктірілген оқу қызметінің технологиялық картасы № 14
Блок: «Біздің мерекелер»
Апта тақырыбы: «Наурыз келді,көктем келді»
|
Ай апта |
Наурыз III-апта |
Мақсаты |
|
Білім саласы |
«Коммуникация» «Шығармашылық» |
Дыбыстық интоциялық айқындыққа тәрбиелеу. Туған жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көркем сөз арқылы есте сақтауды, шығарманың жанрын ажырата білуге үйрету. Наурыз мерекесі туралы білімдерін кеңейту. Түсті айыра білуге, эстетикалық тұрғыда қабылдай алуға үйрету. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Дәстүрден тыс әдіс тәсілдер арқылы бәйшешек гүлін жасауға дағдыландыру |
|
Кіріктірілген оқу қызметі |
Көркем әдебиет Аппликация |
|
|
Тақырыбы: |
Жайлауда |
|
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,әңгімелеу,ой бөлісу,сұрақ-жауап. ТРИЗ,сергіту |
|
|
Қостілділік |
Бәйшешек-подснежник |
|
|
Керекті-құралдар |
Шығарма мәтіні, видеоролик, бәйшешек гүлі,альбом, түсті қағаз,желім |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Тәрбиеші
-Балалар, таңертең ұйқыдан тұрғанда ең
алдымен нені көреміз? |
-Күнді -Алақай! Шапалақ ұру. -Жылуын ( қолдарын күнге созады) (қолдарын жүрек тұсына қояды) |
|
Ұйымдастырушы лық-ізденістік |
Кіріспе әңгіме: Тәрбиеші жайлау көрінісін балаларға видеороликтен көрсетеді. -Балалар жайлаудан нелерді көрдіңдер? - Жайлау әдемі ма? -Жайлауда қандай төрт түлік малды көрдіңдер? -Малдарды кім бағып жүр? -Әже не істеп отыр? -Ендеше,балалар мен сендерге «Жайлау»-әңгімесін оқып берейін. Жұмаш пен Құрмаш аталарына, жайлауға барды. Құрмаш атасына көмектесiп, қозы бақты. Ал Жұмаш кешке дейiн асық ойнап, тайға мiнiп мәз болды. Оған күн тез батып кететiн секiлдендi. «Жайлаудағы күннiң шоқасы-ай!» – деп налыды ол. Құрмаш болса кешке дейiн мал соңында жүрiп, күндi батыра алмайды. Бiрде Жұмаш ойыны қанбай қайтты да, Құрмашқа: -Жайлау жақсы екен, тек күнi қысқа, шартта-шұрт ойнап жатқанда батады да кетедi, – дедi. Құрмаш:–Жоқ, күн қысқа емес, ойындарың қызық шығар, – десе де болмады. Екеуi жат та кеп таласты. Ақыры Құрмаш: – Онда ертең менiң орныма бiр күн қозы бақ, – дедi.Жұмаш келiстi. Ертеңiне ертемен қолына таяқ ұстап, қозыны өрiске шығарды. Қозылар төскейде мамырлай жайылып жатты. Ауыл жаққа көз тастап едi, балалар ойнап жүр екен. «Мен де барып ойнасам» деп асықты! Бiрақ күн саспады. Қайта-қайта қараса да орнында тұрды да қойды. Көзiн жұмып бiраз отырып, күн жылжымады ма екен деп, қайта ашса да болмады. Тiптi бiр орнынан қозғалмай тұрғандай көрiндi. «Бұл қалай, күнде мұндай емес едi ғой, – деп таңданды Жұмаш. – Қой, мынау бүгiн бататын күн емес», – деп, шыдамсыз, жалқау түс болмай қозыны қораға айдап келдi. Келген бетте Құрмашқа: -Жайлаудың күнi әрбасқа болады екен. Кейбiр күндерi қысқа, кей күнi ұзақ. Әсiресе бүгiн ең ұзақ күн болды, – деп, қозыны тастап, тұра жөнелдi. Сұрақ-жауап: -Жұмаш пен Құрмаш кімге барды? -Құрмаш жайлауда не істеді? -Ал,Жұмаш ше? -Жұмаш қозыларды неге ерте қораға айдап келді? Тәрбиеші балаларға видеороликпен наурыз мерекесін көрсетеді. -Балалар сендер ауылда наурыз мерекесін көргендерін бар ма? -Наурыз мерекесінде жайлауда нелер тігіледі екен? -Наурыз мерекесі қай жыл мезгілінде тойланады? -Көктем мезгілінде жер бетіне қандай гүл шығады? -Ендеше,бүгін дәстүрден тыс әдіспен бәйшешек гүлін жасаймыз. Аппликация әдіс-тәсілі: -Жасыл түсті қағаздан гүлдің сабағын қиып алып,альбом бетіне желімдеу; -Сопақша пішін арқылы гүлдің жапырағын қиып алып альбом бетіне желімдеу; -Қағаздан алақан бейнесін қиып алып,гүлдің күлтешелерін альбом бетіне желімдеп жапсыру. Сергіту сәті:АКТ Қорытындылау: -Бүгінгі оқу қызметінде қандай мерекені видеороликтен көрдіңдер? -Наурыз мерекесі қай жерде тойланады? -Жайлауда неліктен киіз үйлер тігіледі екен? |
Видеороликтен жайлау көрінісін тамашалайды. -Киіз үй,адамдар,малдар,гүлдер т.б -Сиыр,қойлар,жылқылар,түйе, бұзау,ботақан. -Балалар -Көже пісіріп отыр. Тәрбиеші оқыған әңгімені тыңдайды. -Аталарына -Мал бақты -Жұмаш ойнады -Жұмаштың ойнағысы келді. Видеороликтен наурыз мерекесін тамашалайды, Бағытталған сұрақтарға жауап береді. Түсті қағаздан дәстүрден тыс әдіспен бәйшешек гүлін жасайды. |
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Тәрбиеші балаларды жұмысына педагогикалық талдау жасап,балалармен бірге бағалайды, мадақтайды. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Білу керек |
Жайлау туралы түсінігін,наурыз мерекесін; |
|
|
Түсінеді |
Жайлау шығармасының мазмұнын; |
|
|
Қолдана біледі |
Дәстүрден тыс әдіспен бәйшешек гүлін жасауды. |
|
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
Екінші бөлімде ұйымдастырылған оқу қызметінің сағаты-ойындар арқылы жүреді.
1.Дидактикалық ойын: «Суретшілер»
Шарты: Жүргузуші тақтаға немсе мүлде ештенеге ұқсамайтын етіп сурет салады (гүлдін ) салады. Тапсырма-ойыншықтар осы фигураны әрі қарай жетіспейтін детальдарын жалғастырып,белгілі бір затқа ұқсатып аяқтауы керек.
2.Қимылды ойын: « Кім баяу »
Ойын мазмұны: Балалар тәрбиешімен бірге жүгіріп келе жатыр. Күтпеген жерден тәрбиеші: « Ал кәне көрелік» . Сендердің іштеріңнен кім өте баяу, аяқтың ұшымен жүре алады. Міне былай-дейді. Балалар аяқтарының ұшын көтеріп, мүмкіндігінше жай жүруге тырысады. Олар сол жүріп келе жатқан бағытта жүруді жалғастыра береді.
шағым қалдыра аласыз













