Тақырыбы:
Жұмбақтар.
Мысалдар шығарамын.
Цифрларды
бастырып жазамын.
|
МЕКТЕП/МҰ: Ж.Әбдірашев атындағы №62
мектеп-лицейі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Күні:19.03.2018ж.
|
|
Педагогтің аты-жөні: Сақиева
Жансая
|
|
Мектеп алды сынып/топ ІІІ
|
|
Қатысушылардың саны:
|
Қатыспағандардың
|
|
|
|
|
|
саны:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқыту мақсаттары
|
0.4.1.3.Көрнекілік негізінде қарапайым
мысалдар мен
|
|
|
|
тапсырмаларды шешу.
|
|
|
|
Күтілетін
|
Барлық тəрбиеленушілер:
|
|
|
|
нəтижелер
|
-көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар
мен есептерді оқиды
|
|
|
|
жəне заттар тобын қайта санау арқылы
шешеді.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Көптеген тəрбиеленушілер:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар
мен тапсырмаларды
|
|
|
|
шешеді .
|
|
|
|
|
|
|
Кейбір тəрбиеленушілер:
|
|
|
|
|
|
-қарапайым мысалдар мен есептерді өз бетінше
құрастырады жəне
|
|
|
|
содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды
шешеді.
|
|
Тілдік мақсаттары
|
Дағдыларын дамыту:
|
|
|
|
|
|
-қарапайым есептер мен мысалдарды
көрнекілік негізінде қалай
|
|
|
|
шығаруға болатынын жəне заттар тобын қайта
санау арқылы қалай
|
|
|
|
есептейтінін түсіндіреді.
|
|
|
|
|
|
Пəндік лексика жəне
терминология:
|
|
|
|
|
|
-есеп,мысал, қосу, алу.
|
|
|
|
|
|
Пікір алмасуға арналған
сұрақтар:
|
|
|
|
|
|
– 5+2, 5–2 деген жазбалардың нені
білдіретінін айт.
|
|
|
|
– Заттарды біріктіргенде немесе заттар
тобынан бөліп алғанда
|
|
|
|
суреттегі жағдайды жазу үшін қандай таңба
қою керек екенін
|
|
|
|
түсіндіре аласыңдар ма?
|
|
|
|
|
|
– Мысалдарды жазуға саған қандай таңбалар
көмектескенін
|
|
|
|
түсіндір.
|
|
|
|
|
|
|
Жазу:
|
|
|
|
|
|
|
-сандарды толықтырып жапсыр, сандарды жаз, қорша жəне т.б.
|
|
Алдыңғы білім
|
Қосу жəне алу, «+» жəне «–», «=» таңбалары,
сан жəне цифр.
|
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған
іс-əрекет
|
Ресурстар
|
|
Басталуы
0–5
минут
|
Ынталандыру.
1.Шаттық шеңбері.
Дөңгеленіп
тұрайық,
Керегені
құрайық.
Уық болып
иіліп,
Достық үйін
құрайық.
Кері
байланыс: «Ашық сұрақ» әдісі.
-Балалар, өлеңде не туралы
айтылған?
-Өлеңде киіз үй туралы
айтылғанын қайдан білдіңдер?
-Киіз үй неше бөліктен
тұрады?
-Киіз үйді қандай мерекеде
тігеді?
2. Видеоролик көрсету арқылы
тақырыпты ашу.
Жұмбақтар халық шығарған
туындыларға
жатады.
|
АКТ
|
|
Ортасы
6–12
|
Мақсат
қою (проблемалық жағдай).
(Ұ) Бүгін
біз тек жұмбақтарды ғана шешіп қоймай, өзіміз математикалық
мысалдарды құрастырамыз.
Наздың
отбасының тапсырмасын видеоролик арқылы көрсету.
1-
тапсырмада – жұмбақтарды шешіп,
мысалдарды шығарады.
|
АКТ
Əліппе-дəптер,
санайтын
материал
|
|
13–20
|
Жаңаны
қолдану.
(Ж) 2 -тапсырма цифрды бастырып
жазуға жəне қолды цифрларды жазуға дайындау
жұмыстары.Торкөздің ортасына нүкте саламыз.
Осы нүктеден жоғарғы оң
бұрышқа дейін түзу сызық сызамыз. Торшаның жоғарғы оң бұрышы мен
төменгі сызықтың ортасындағы нүктені түзу сызықпен
жалғаймыз.
Сергіту сәті: «Көңілді
би»
3-тапсырма.
Мысалдарды құрастыру және
оларды оқу.
|
Əліппе-дəптер,
Үлестірмелі
материал
|
|
20-25
|
Рефлексия.
Оқу
іс-әрекетіне қорытынды жасап, балаларды
мадақтаймын.
Оқу
іс-әрекетінде тәрбиеленушілер өз жұмысын «Сəттілік сатысы»
арқылы бағалайды.
-Балалар,
егер қателіктер көп болса, төменгі
сатыда
көңілсіз смайликтің суретін салуға болады.
Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу
смайликті салуға болады. Қателіктер
болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда
күлімдеген смайликті
салуға болады.
|
|
|