Сабақтың
басталуы
6
минут
Сабақтың
ортасы
6
минут
9
минут
9
минут
10
минут
5 минут
|
Оқушылармен амандасу,
қатысуын түгендеу.
1.Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Өзіңізге тілегенді
басқаларға тілеңіз!»
2.Сабақтың тақырыбы мен
оқу мақсатымен таныстыру;
Үй тапсырмасын
сұрау
«Конверт-сұрақ»
әдісі
1. Қаратаудың етегінде,
Қарасудың бойында кім өмір сүреді?
2.Кендебай еліне қандай
пайда келтіреді?
3. Неліктен Кендебай
буаз биенің қарнын жарып, құлынын алады?
4. Неге Кендебай қойшы
баланың ата-анасын іздеп шығады?
5. Керқұла атқа тіл
біткенін қалай түсінесіңдер?
6. Кендебайдың жеті
басты дәумен ақырған арыстанды жеңуі нені
білдіреді?
7. Неліктен «Керқұла
атты Кендебай» ертегісі қиял-ғажайып ертегілер түріне жатады?
Қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктерді
атаңдар.
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Венн диаграммасы»
арқылы Кендебай мен Ер Төстікті, Керқұла ат пен Ер Төстіктің аты
Шалқұйрықты салыстырыңдар. («Ер Төстік» ертегісі хрестоматияда
берілген.)
1-жұп
Кендебай Ер
Төстік

2-жұп
Керқұла ат
Шалқұйрық
ЕББҚ оқушыға тапсырма
Кендебай кім? Қандай адам? Кендебай бойындағы асыл
қасиеттерді топтастыр


Кендебай

2-тапсырма
Шығармадағы
кейіпкерлерге қатысты 5 қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді
тауып, көркемдік түрін анықтаңыз.
р/с
|
Суреттеу
|
Қарама-қарсы немесе
салыстыра суреттеу
|
Бейне
леу
түрі
|
1
|
Кендебай ай
сайын
емес, күн сайын
өсіпті, алты күнде күліпті, алпыс күнде жүріпті, алты жылда жігіт
болыпты.
|
Құлын сағат сайын
емес, минут сайын өсіпті. Алты айдың ішінде алты кез ат болып
шығыпты.
|
Әсірелеу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-тапсырма
«Керқұла атты Кендебай»
ертегісінен цитаталар келтіре отырып, Кендебай мен хан балаларының
образдарын салыстырыңыз.
Кейіпкерлер
|
Кейіпкерлер
іс-әрекетінен цитаталар
|
Екі кейіпкердің образдарына
салыстыру (айырмашы
лығы мен ұқсастығына)
жасаңыз.
|
Кендебай
|
|
|
Хан
балалары
|
|
|
Қорытындылау
«Диалог-ертегі» құрастыру
ойынын өткізіңдер. Ойынның шарты: Ойынды бастаушы оқушы ойдан
шығарып, кез келген бір ертегіні бастайды. Қалған оқушылар
басталған ертегіні бір-бір сөйлемнен ары қарай жалғастырады. Ең
соңғы оқушы ертегіні ұтқыр шешіммен аяқтауы тиіс. Ертегінің
дәстүрлі бастамасы, дамуы, аяқталуы болуы
керек.
«Шығу
парағын» пайдаланып, төмендегі
сұрақтарға жауап бер.
1. Бүгін не
үйрендім?
2. Сабақ
бойынша нені түсінбедім?
3. Келесі
сабақта қандай мәселеге көңіл аудару керек?
|
Психологиялық ахуал
«Өзіңізге тілегенді басқаларға
тілеңіз!»
Әр оқушыға 10-15 секунд уақыт
аралығында ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу
тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп, бір-бірінің
қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек.
Мұғалімнің да бұл іске қатысқаны дұрыс. Тілектерді бір-біріне топ
ішінде де айтуға болады.
«Конверт-сұрақ»әдісі арқылы конверттегі сұрақтарға жауап
береді.

«Венн
диаграммасы» арқылы Кендебай мен Ер Төстікті, Керқұла ат пен Ер
Төстіктің аты Шалқұйрықты салыстырады.
Кендебай бойындағы асыл
қасиеттерді топтастырады.
Шығармадағы
кейіпкерлерге қатысты 5 қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді
тауып, көркемдік түрін анықтайды.
«Диалог-ертегі» құрастыру ойыны арқылы оқушы жанынан ертегі
құрастырады. Қалған оқушылар әрі қарай жалғастырады. Ертегінің
құрылымын сақтауы тиіс.
Шығу парағын
толтырып, сұрақтарға жауап береді.
|
Талқылау
кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен
көзқарастары ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына ынталандыра
ды
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
Дескриптор
Білім
алушы
-ертегіден кейіпкерлерге қатысты бір суреттеуді
анықтайды;
-анықталған суреттеуге шығармадан
қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді
табады;
-суреттеу
лердің
түрін ажыратады
Дескриптор
Білім
алушы
-шығармадан цитаталар
келтіреді;
-екі
кейіпкердің іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді
табады;
Жетон арқылы
бағалау

|
Оқулық
5-сынып
Қазақ
әдебиеті
«Атамұра»
баспасы
2017
ж
«ОҚЫТУДАҒЫ
ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН» ЕСБОСЫН НАҒИША
ҚОЖАҚҚЫЗЫ
Оқулық
5-сынып
Қазақ
әдебиеті
«Атамұра»
баспасы
2017
ж
|