Сабақтың
мақсаты
|
Барлығы: Бүгінгі сабақты түсінеді.Есепті шығара
алады.
Көпшілігі:Теңдеуді шешіп,есепті шартымен құрастыра
алады.
Кейбіреуі: Есептерді
шығарып,кесте ішіндегі есептерді шығара алады
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
амандасу
Қима қағаздарды
құрастыру арқылы топтар өз атауларын табады.
1-топ. «Көбейту »
2-топ. «Бөлу »
3-топ. «Теңдеу»
Сабақтың тақырыбын
хабарлау.
Сабақтың мақсатымен
хабарлады.
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі арқылы оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. -
Көбейткіштердің орны ауысқанымен....... - Кез келген санды 1-ге
және 1-ді кез келген санға көбейткенде........
-Белгісіз көбейткішті
табу үшін......... -Белгісіз бөлінгішті табу үшін........ -Белгісіз
бөлгішті табу үшін........
|
Оқушылар қайталап
айтады
Оқушылардың арасының алшақтығы
1,5 метр.
|
Смайликпен бағалау
|
Қима қағаздар арқылы өз топтарының атауын
табады
|
Сабақтың
ортасы
|
№1. Теңдеулерді шеш. топен кім
жылдам
Х х
5=
10 Х : 2 = 6 У х 3= 12
Х=
10:5
Х = 6
х2 У = 12 : 3
Х
= 2 Х = 12 У = 4
2х5=10 12 : 2
= 6 4 х 3 =12
10
= 10 6 = 6 12 = 12
№2 есептемей салыстыр. Бір –
біріңді тексеріңдер. Екі өрнекті қалай салыстырғанын түсіндір.
жұппн
48+12*48 +15 41+4 * 41 -
4
32-30*31 - 20 20 + 49 * 20 –
1
3х5*3х6
6х3*6х4
.
№3.“ «Көбейту
» тобы
Есепті
шығар.
Б алрығы –
20
Қ ыз – 12
сі
Қалғаны ұл - ? неше
ұл.
Шешуі: 20-12
=8
Жауабы: 8 ұл
бар.
«Бөлу » тобы
Барлығы – 24
б
Республикалық сайысқа –
8-і
Қалалық сайысқа –
10-ы
Аудандық сайыстар -? Қанша
жеңімпаз бар.
Шешуі : 24 – ( 8 + 10 ) =
6
Жауабы : 6 бала аудандық
сайысқа қатысты.
№4 . Заттың құнын, бағасын,
санын қалай табуға болатынын есіңе түсір. Кесте бойынша есептерді
шығар. Топен жұмыс кім жылдам
9х2
= 18 21:7 = 3 24 :
3 =
8
|
Дескриптор:
Теңдеулерді
шешеді.
Дескриптор:
есептемей салыстырды. Бір –
бірін тексерді. Екі өрнекті қалай салыстырғанын
түсіндірді.
Дескриптор:
Есептерді салыстыр. Бір –
біріңді тексеріңдереді.
Екі өрнекті қалай
салыстырғаныңды досына түсіндірді.
Дескриптор:
Есептерді
шығарады.
Шартын құрастырады. Шешуін
шығарып, жауабын табады.
Дескриптор:
Есептерді
шығарады.
Шартын құрастырады. Шешуін
шығарып, жауабын табады.
Дескриптор:
Қысқаша жазылуы және сызбасы
бойынша есептер құрастырып, оларды
шығарды.
Шешуі:
1). 3 х 3 =
9
2). 9 – 4
= 5
Жауабы: қалды
5кг.
Шешуі
:
1). 2 х 8 =
16
2). 16+
10 =
26
Жауабы: 26
кг
Дескриптор:
Заттың құнын, бағасын, санын
қалай табуға болатынын есіңе түсіреді . Кесте бойынша есептерді
шығарады.
|
Смайликпен бағалау
Смайликпен бағалау
Смайликпен бағалау
|
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
|
Рефлексия
(жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Оқушыларға «Жұлдыздар шеруі
» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Оқушыларға «Білім сандығы»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Білім
сандығы»
Гүлдердің суреттерін тарату
арқылы бағалау жүргізіледі
|
Кері байланыс
парағы.
|