Материалдар / ТАҚЫРЫБЫ: Көліктер және оның түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ТАҚЫРЫБЫ: Көліктер және оның түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Көліктер және оның түрлері

Ж.Әбдірашев атындағы №62 мектеп-лицейі


Күні:



Педагогтің аты-жөні: Сақиева Жансая Берекетқызы


Сынып/топ: ІІІ



Қатысқандар саны:


Қатыспағандар







саны:


ҰОҚ оқытылу

0.1.1.1

Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау


мақсаты

0.1.2.1

Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы



бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану



0.1.3.1

Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау



0.2.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып



жеткізу






Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер: Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс



дыбыстайды. Көліктің түрлерін біледі.











Көпшілік тәрбиеленушілер: Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін



түсінеді, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде



қолданады.





Кейбір тәрбиеленушілер: Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын



болжайды.




Тілдік мақсат

Тәрбиеленушілер: Сөздердің мағыналарын түсінеді.



Әнгіме құрастырады, сөздік қорын кеңейтеді.





Көптілділік: жол дорога – road, көлік транспорт – transport



Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:





Көліктер, жердегі көліктер, әуедегі көліктер





Пікір алмасу сұрақтары:





Қандай көлік түрлерін білесіңдер?










Өткен ҰОҚ алған білім

Балалар бағдаршамның қызметін біледі.













Жоспар











Жоспарланған уақыт


Жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар








І. Дұрыс әсерлі көңіл

(Ұ) Шаттық шеңбері.

Қай көше, қай қалаға барсаңыз да,

Ақыл-ой өлшеміне салсаңыз да.

Жол жүру ережесі заңды тәртіп,

Ол ортақ үлкен-кіші баршамызға.

Балаларға жұмбақ жасырамын.




күй орнату.




0-2 минут












ІІ. Мақсатты болжам.




3-5 минут

  1. Көшедегі қозғалысты реттеу не үшін қажет?

  2. Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмасы қандай?

  3. Сен өзіңнен кіші іні, қарындасыңа кім боласын?

  4. Бағдаршамның қызыл түсі жанса ...



Бағдаршам




Үй жануарлары үйде жабайы жануарлар орманда




Аға, апке (тәте) Тоқтаймыз







Көптілділік: жол дорога – road,

көлік – транспорт – transport






Балалар, бүгінгі оқу іс-әрекетімізде біздер көлік туралы әңімелесеміз.Қазір сендермен көлік деген сөздің төңірегінде әңгіме жүргіземіз,сұрақтарға жауап беріп жұмбақтар шешеміз. Сонымен көлік дегеніміз не?

-Ол адамға не үшін керек?





Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді.

Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы:суда жүзетін,жерде жүретін,әуеде ұшатын көліктері.

Жерде жүретін көліктерге:

Жеңіл көлік,велосипед, пойыз,

автобус,троллейбус, жүк көлігі.

Әуеде ұшатын көлік түрлеріне:

Ұшақ,тік ұшақ,зымыран, әуе шары.

Суда жүзетін көлік  түрлеріне:

Кеме,қайық жатады.

Әліппе-дәптермен жұмыс:

1-тапсырма. Сурет бойынша көлік түрлерін

атап бер. Бұл көлікті кім жүргізеді?




ҰОҚ ортасы







ІІІ. Тақырып бойынша







жұмыс







6-27 минут



















































Әліппе-дәптер











Ұшақты кім жүргізеді ?

Зымыранды кім жүргізеді?

Поезды кім жүргізеді ?

Кемені кім жүргізеді ?

Автобусты кім жүргізеді?

Велосипедтің кім жүргізеді?

Жеңіл автокөлікті кім жүргізеді?

(Ұшқыш)

(Ғарышкер) (Теміржолшы)

(Матрос)

(Жүргізуші) (Велосипедші) (Жүргізуші)




Әліппе-дәптермен жұмыс:

2-тапсырма. Жұмбақ шешейік.

Төбесінде ебелек,

Ұшады ол керемет. (Тікұшақ)

Табанында жолы бар,

(Трамвай)

Төбесінде қолы бар.

Арқасында ауыл жүр,

Ала тайым шауып жүр. (Автобус)

3-тапсырма. Суретті толықтырып жабыстыр.

4-тапсырма. Дидактикалық ойын:

«Сөйлемдерді толықтыр». Сөйлемді

толық айтылмайды. Балалар түсіп қалған сөзді

тауып, сөйлемді толықтырады.

Мысалы: Егер жермен жүрсе бұл ... (жер)

көлігі. Олар: КамАЗ, автобус, өрт сөндіргіш

мәшине.

Егер сумен жүрсе бұл ... (су) көлігі.

Олар: кеме, қайық, катер.

Егер әуеде ұшса, бұл .. (әуе) көлігі.

Олар: ұшақ, тікұшақ, зымыран.

Балалар енді сендермен бір ойын ойнағым келіп тұр. Мына жерде көліктің түрлері тур, бір көлікті таңдап алып, тақтайшаның тиісті орнына апарып орналастырып сол көліктің қай көлік түріне жататыны туралы және не себепті қажет көлік екенін айтып беріңдер

Әліппе-дәптер















































IV. ҰОҚ

Қорытынды жасаймын. Балаларды

Әліппе-дәптер, түрлі


қорытындысы.

марапаттаймын.



түсті қарындаштар


Рефлексия.

(Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап



28-30 минут

қорыту.







Балалардан мәшинені түсті қарындашпен




бояуын сұраңыз:






Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;




Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары




қарындашпен;






Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын




– жасыл қарындашпен.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!