Материалдар / Тақырыбы: Осы заманғы шет мемлекеттері әскерлерінің жаппай жою қаруы . Жарықтық сәулелену.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Осы заманғы шет мемлекеттері әскерлерінің жаппай жою қаруы . Жарықтық сәулелену.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ядролық жарылыстың жарықтық сәулелену әсерін ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2018
607
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.Тізбектелген бірінші сабақСабақ тақырыбы: шабулдағы жауынгерСабақ мақматы: Шабуылдағы сарбаздың іс – әрекеті жайлы түсінік қалыптастыру. Балалар өзінің түсінігін өзіндік зерттеулері мен әлеуметтік өзара байланысқа сәйкес құратын белсенді білім алушылар болып табылады. [нұсқаулық,12 бет]. Мен осы оқып жатқан курс негізінде тізбектелген сабақтарды өткізуді бастадым. Бірінші сабақ болғандықтан жетіспеушілктермен кемшіліктерде болды. Артықшылғы мен жетістіктері де болды. Сабақ жоспарлау барысында дәстүрлі тәсілден жаңа бағытқа түіру қиындық тудырды. Нұсқаулықты негізге ала отырып әрі өткен дәрістерден жинаған білім негізінде, әрі тәлмгерден кеңес ала отрып бұл кедергіден шықтым. Сабақта, «Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші «метатану» [нұсқаулық, 32 бет] негізге ала отырып, білім берудегі жаңа бағыд диалогты оқыту жұйесінде негіздедім. Және де білім берудегі жеті модельді қолдандым. Соның ішінде топтық жұмысты өз сабағымда пайдаландым. Әрине топқа бөлу қиындық тудырмад, өйткені АӘД сабағында бөлімшені екі бөлімге бөлінген болатын. Сондықтан болар оқушылар қысылмай, өздерін еркін ұстады. Қызғушылғын ояту кезінде екі топта белсене ойларын ортаға салды. Мағананы танту, жаңа сбақты оқып талдау барысында топ көшбасшыларының ұйымдастыруымен әр бір сұрақа топ мұшелері ортаға шығып жауап берді. Ойталқыға түскен сұрақ, бос орынға сөз қою және тес тапсырмаларын жылдам орындады. Деңгейлік тапсырма ретінде топпен берлген сехма салу тапсырлды, бірінші топ шеберлкпен ұймшылдығын көрсетті. Мен өз осы тізбектелген сабақтарымның біріншісінде, ұйымдастырлуда шашыраңқылық байқалды. Сонымен қатар артықшылықтарын да байқадым. Жаңа тақырыпты игергенде диалогты оқыту өте тимді болды. Тақырып толғымен ашылды. Барлық оқыушылар тақырыпты меңгерді. Топ ішіндегі белсенділік байқалды. Зертеушілік пен ауммулятивтік ойларын ашық әрі нақты көрсетті. Сабақ соңында дибат болды екі топта жақсы ойларын ортаға салды. Бірінші сабақ оқушыларға ұнады. Өз ойларын ашық диалог арқылы жеткізді.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!