Бекітемін:
«Еркетай» ІІ кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Өткізген уақыты:
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс әрекеті: Жаратылыстану
Тақырыбы: Өзіңе және өзгелерге көмектес
Мақсаты:
Білімділік: Табиғат бұрышындағы өсімдіктерге және жануарларға күтім жасауды, сәбилерді шамасы жетерлік іс-әрекетке қатыстыруды үйрету. ( гүлдерді суару).
Дамытушылық: Сұрақ-жауап арқылы балалардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту.
Тәрбиелілік: жануарлар мен өсімдіктерге қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,көрсету, түсіндіру,ойын.
Көрнекі құралдары: демострациялық материал , жануарлардың және гүлдердің суреті.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: «Кірпі» өлеңін оқу
Кіріктірілген б.б.с: қатынас, шығармашылық.
Қостілдік құрам: гүл-цветок, кірпі-ежик, қоян-заяц, жануарлар-животные, өсімдік-растение,
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
І Мотивациялық қозғаушылық |
Ғажайып сәт: Дәрігер Айболиттен хат келеді.
Қораптың ішінен гүлді алып шығады.
|
Балалар қызығушылық танытады. Қорапты ашады.
|
|
ІІ Іздену-ұйымдас тырушы
ІІІ Рефлексиялық-түзетушілік. |
К. Сауғабаеваның «Су құям гүлге» өлеңін қайталайық. Ұмытпай күнде, Су құям гүлге Жайнайды гүлім Құлпыртып түрін. Ендеше осы гүлге су құяйық.
М. Жаманбалиновтың «Кірпі» Тоңымды үрпі-түрпі Тұмсығымен түртіп, Бір байқаса Түлкі Маңайламайды үркіп, Жеймін десе жұлқып. Қалам тонды сілкіп, Арландар да сонда, Алады аузын жыртып.
Мазмұнды суреттерді пайдаланып, жануарлар туралы әңгімелейді. Сергіту сәті: Ұзын мұртты құмырсқа, Келе жатты жұмысқа Алды допты қолына Қойды допты орнына Оңға қарады, солға қарады. Үлкен тау деп ойлады.
Дидактикалық ойын: «Не артық?» Мақсаты: суреттерден артығын табу. Шарты: Шаршыны лақтырып, түскен бағытындағы суреттердің ішінене артығын табады. Шығармашылық жұмыс:
Қорытынды:
|
Балалар тәрбиешінің соңынан қайталайды.
Гүлге су құяды.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Балалар «Кірпі» өлеңін мұқият тыңдайды.
Қимылмен ойларын сергітеді.
Ойынды қызығушылықпен ойнайды.
Шығармашылық жұмысты орындайды.
|
Күтетін нәтиже:
Біледі: Табиғат бұрышындағы өсімдіктерге және жануарлаға күтім жасауды,
Меңгерді: шамасы жетерлік іс-әрекетке қатысуды
Дағды: жануарлар мен өсімдіктерге қамқорлық көрсетуге дағдыландыру.
«Приурал мектеп-балабақша кешені» КММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Өзіңе және өзгелерге көмектес»
«Еркетай» ІІ кіші тобы
Өткізген: Жапаева Т.К
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: Өзіңе және өзгелерге көмектес
Тақырыбы: Өзіңе және өзгелерге көмектес
Бекітемін:
«Еркетай» ІІ кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Өткізген уақыты:
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс әрекеті: Жаратылыстану
Тақырыбы: Өзіңе және өзгелерге көмектес
Мақсаты:
Білімділік: Табиғат бұрышындағы өсімдіктерге және жануарларға күтім жасауды, сәбилерді шамасы жетерлік іс-әрекетке қатыстыруды үйрету. ( гүлдерді суару).
Дамытушылық: Сұрақ-жауап арқылы балалардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту.
Тәрбиелілік: жануарлар мен өсімдіктерге қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,көрсету, түсіндіру,ойын.
Көрнекі құралдары: демострациялық материал , жануарлардың және гүлдердің суреті.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: «Кірпі» өлеңін оқу
Кіріктірілген б.б.с: қатынас, шығармашылық.
Қостілдік құрам: гүл-цветок, кірпі-ежик, қоян-заяц, жануарлар-животные, өсімдік-растение,
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
І Мотивациялық қозғаушылық |
Ғажайып сәт: Дәрігер Айболиттен хат келеді.
Қораптың ішінен гүлді алып шығады.
|
Балалар қызығушылық танытады. Қорапты ашады.
|
|
ІІ Іздену-ұйымдас тырушы
ІІІ Рефлексиялық-түзетушілік. |
К. Сауғабаеваның «Су құям гүлге» өлеңін қайталайық. Ұмытпай күнде, Су құям гүлге Жайнайды гүлім Құлпыртып түрін. Ендеше осы гүлге су құяйық.
М. Жаманбалиновтың «Кірпі» Тоңымды үрпі-түрпі Тұмсығымен түртіп, Бір байқаса Түлкі Маңайламайды үркіп, Жеймін десе жұлқып. Қалам тонды сілкіп, Арландар да сонда, Алады аузын жыртып.
Мазмұнды суреттерді пайдаланып, жануарлар туралы әңгімелейді. Сергіту сәті: Ұзын мұртты құмырсқа, Келе жатты жұмысқа Алды допты қолына Қойды допты орнына Оңға қарады, солға қарады. Үлкен тау деп ойлады.
Дидактикалық ойын: «Не артық?» Мақсаты: суреттерден артығын табу. Шарты: Шаршыны лақтырып, түскен бағытындағы суреттердің ішінене артығын табады. Шығармашылық жұмыс:
Қорытынды:
|
Балалар тәрбиешінің соңынан қайталайды.
Гүлге су құяды.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Балалар «Кірпі» өлеңін мұқият тыңдайды.
Қимылмен ойларын сергітеді.
Ойынды қызығушылықпен ойнайды.
Шығармашылық жұмысты орындайды.
|
Күтетін нәтиже:
Біледі: Табиғат бұрышындағы өсімдіктерге және жануарлаға күтім жасауды,
Меңгерді: шамасы жетерлік іс-әрекетке қатысуды
Дағды: жануарлар мен өсімдіктерге қамқорлық көрсетуге дағдыландыру.
«Приурал мектеп-балабақша кешені» КММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Өзіңе және өзгелерге көмектес»
«Еркетай» ІІ кіші тобы
Өткізген: Жапаева Т.К
шағым қалдыра аласыз













