Бекітемін:
«Еркетай» ІІ кіші тобының
ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық
картасы
Өткізген
уақыты:
Білім беру
саласы: Таным
Оқу іс
әрекеті: Жаратылыстану
Тақырыбы: Өзіңе және
өзгелерге көмектес
Мақсаты:
Білімділік: Табиғат бұрышындағы
өсімдіктерге және жануарларға күтім жасауды, сәбилерді шамасы
жетерлік іс-әрекетке қатыстыруды үйрету. ( гүлдерді
суару).
Дамытушылық: Сұрақ-жауап
арқылы балалардың ауызекі сөйлеу тілін
дамыту.
Тәрбиелілік: жануарлар мен
өсімдіктерге қамқорлық көрсетуге
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:
Сұрақ-жауап,көрсету,
түсіндіру,ойын.
Көрнекі
құралдары: демострациялық материал ,
жануарлардың және гүлдердің суреті.
Алдын ала жүргізілетін
жұмыс: «Кірпі» өлеңін
оқу
Кіріктірілген
б.б.с: қатынас,
шығармашылық.
Қостілдік
құрам: гүл-цветок, кірпі-ежик,
қоян-заяц, жануарлар-животные,
өсімдік-растение,
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
І
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Ғажайып
сәт:
Дәрігер Айболиттен хат
келеді.
-
Қымбатты балалар, мен сендерге
сыйлық беріп жібердім. Қорапты ашып, сыйлықты табиғат бұрышына
қойындар. Сонда сендер ауырмайсыңдар, бөлмелерің таза
болады.
Қораптың ішінен гүлді алып
шығады.
|
Балалар қызығушылық
танытады.
Қорапты
ашады.
|
ІІ
Іздену-ұйымдас
тырушы
ІІІ
Рефлексиялық-түзетушілік.
|
К. Сауғабаеваның «Су
құям гүлге» өлеңін
қайталайық.
Ұмытпай
күнде,
Су құям
гүлге
Жайнайды
гүлім
Құлпыртып
түрін.
Ендеше осы гүлге су
құяйық.
-
Балалар, табиғат бұрышында
жануарлар да бар. Жануарлар да табиғатты бір
бөлшегі.
-
Сендер мені мұқият тыңдаңдар,
мен бір өлең оқимын.
М. Жаманбалиновтың
«Кірпі»
Тоңымды
үрпі-түрпі
Тұмсығымен
түртіп,
Бір байқаса
Түлкі
Маңайламайды
үркіп,
Жеймін десе
жұлқып.
Қалам тонды
сілкіп,
Арландар да
сонда,
Алады аузын
жыртып.
Мазмұнды суреттерді
пайдаланып, жануарлар туралы
әңгімелейді.
Сергіту
сәті:
Ұзын мұртты
құмырсқа,
Келе жатты
жұмысқа
Алды допты
қолына
Қойды допты
орнына
Оңға қарады, солға
қарады.
Үлкен тау деп
ойлады.
Дидактикалық ойын: «Не
артық?»
Мақсаты: суреттерден артығын
табу.
Шарты: Шаршыны лақтырып,
түскен бағытындағы суреттердің ішінене артығын
табады.
Шығармашылық
жұмыс:
Қорытынды:
|
Балалар тәрбиешінің соңынан
қайталайды.
Гүлге су
құяды.
Тәрбиешіні мұқият
тыңдайды.
Балалар «Кірпі» өлеңін мұқият
тыңдайды.
-
Кірпі
туралы
-
Тікенді,
кішкентай.
Қимылмен ойларын
сергітеді.
Ойынды қызығушылықпен
ойнайды.
Шығармашылық жұмысты
орындайды.
|
Күтетін
нәтиже:
Біледі: Табиғат бұрышындағы
өсімдіктерге және жануарлаға күтім
жасауды,
Меңгерді: шамасы жетерлік іс-әрекетке
қатысуды
Дағды: жануарлар мен өсімдіктерге
қамқорлық көрсетуге дағдыландыру.
«Приурал мектеп-балабақша
кешені» КММ
Ашық
сабақ
Тақырыбы: «Өзіңе және
өзгелерге көмектес»
«Еркетай» ІІ кіші
тобы
Өткізген: Жапаева
Т.К
2018-2019 оқу
жылы