Тақырыбы: «Қажетті құралмен қимыл-қозғалыстар» жаттығуы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: «Қажетті құралмен қимыл-қозғалыстар» жаттығуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қажетті құралды пайдалана отырып, жаттығулар жасау. Балалардың құралмен қимылдауды үйрету. Пайдаланатын құралды түсіндіріп балаларға жеткізу. Қол қимыл-қозғалыстарын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тексерілді:____________

«Бөбек» Бөбек жай әдіскері.

«_____»_________2017ж

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.№15


Күні:

Тобы: «Ақ көгершін» ересек тобы

Вариативтік компонент: «Кел,билейік» (хореография)

Тақырыбы: «Қажетті құралмен қимыл-қозғалыстар» жаттығуы.

Мақсаты: Қажетті құралды пайдалана отырып, жаттығулар жасау. Балалардың құралмен қимылдауды үйрету. Пайдаланатын құралды түсіндіріп балаларға жеткізу. Қол қимыл-қозғалыстарын дамыту.

Әдіс-тәсілдер: Балаларға құралдар арқылы жаттығуды көрсетіп түсіндіру.

Қостілділік компонент: Құралдар-атрибуты, қозғалыс-движение.

Қажетті құралдар: Доптар, обручтар.

Іс-әрекет

кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеттері

Балалардың іс-әрекеттері

Себеп қызығушылығын ояту кезеңі

-Саламатсындар ма, балалар?

Балалар залға кіріп, өз орындарына тұрды.

Амандасу қимылы.

-Қыздар етектерін ұстап, оңға және солға адымдап, бір орында айналады.

-Тізелерін бүгіп, бастарын иеді.

-Ұлдар қолдары белде, оң қолды жанға шығарады.

-Алға адымдап, бастарын иеді.

-Саламатсыз ба.


Балалар би


жетекшісімен бірге


амандасу қимылын

орындады.

Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі

Жаттығу қимылдары.


1) Допты қолға алып, оны жоғарға бір деңгейде жаймен лақтырып, кері ұстап алуға тырысамыз.

2) Допты қолға алып, қолымызды жоғарға, алға созамыз.

3) Аяқты иық деңгейіне ашып, допты оңға, солға созамыз. Жоғарға көтеріп, жанға майысамыз.

4) Обручты белімізге әкеліп, қолымызбен демеп, белімізде айналдыруға тырысамыз. Жаймен бастап, кейін тез айналдыруға үйрету.

5) Алдымен оң қолға, кейін сол қолға обручты жерге тіреп, айналамыз. Обручты тіке ұстауға тырысу.

-Жарайсыңдар, қайталаймыз.

Балалар би


жетекшісімен бірге


Көрсеткен доппен


және обручпен


жасалатын


жаттығуларды


жасады.


Қайталап шықтыү

Іс-әрекет бағалау кезеңі

-Балалар,бүгін сендер қандай жаттығу қимылдарын үйрендіңдер?

-Жарайсыңдар, жаттығу сендерге ұнады ма?

-Балалар бимен қоштасамыз.

-Сау болыңдар.

-Құралдармен жаттығу жасадық.

-Ұнады.

-Балалар бимен қоштасты.

-Сау болыңыз.


Күтілетін нәтиже:

Білуі: Қажетті құралмен қимыл-қозғалыстар жаттығуын.

Меңгеруі: Құралмен жаттығуды орындауды.

Жасай алуы: Көрсеткен жаттығу қимылдарын.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
490
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі